M

O parere despre producatori kit distributie

60 posts in this topic

Seria de sasiu este: YV1VS1203VS058222

Daca reusesti sa afli ceva iti raman dator vandut.

M-am uitat in manualul de reparatii Haynes si am vazut ca operatia de schimbare a distributiei este destul de complicata.Trebuie demontat un suport motor si niste tuburi de la aerul conditionat.Am sa stau geana pe mecanici sa fiu sigur ca nu-mi uita ceva.Am emotii... :)

Stiu cum arata intinzatoarele numai ca trebuie demontate multe ca sa apuci sa vezi intinzatorul.Daca demontezi numai capacul din partea de sus se vad doar rolele dintate de la axuri.

Mda, m-am uitat in Vadis dar nu stie sa imi filtreze dupa VIN, ciudata chestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, m-am uitat in Vadis dar nu stie sa imi filtreze dupa VIN, ciudata chestie.

Mdah....pai maine dimineata va fi momentul adevarului..... :) Eu totusi cred ca primele serii au avut intinzator hidraulic iar a mea cum e ianuarie 1997...este exact prima serie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut dragi utilizatori ai forumului pentru masina din semnatura ma gandesc sa ii schimb distributia masina o am cumparata personal din germania si nu stiu daca a avut distributia schimbata dar citind pe forum am inteles ca sunt ceva simtome sau sunete ciudate ale rolelor sau curelei cand incepe sa dea semne de oboseala tin sa va spun ca la mine abia se aude motorul cand merge nu scoate nici un zgomot de rulment al rolei sau intinzatorului voi ce parere aveti?

masina are in momentul de fata 250000 si am luato la 240000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdah....pai maine dimineata va fi momentul adevarului..... smile.gif Eu totusi cred ca primele serii au avut intinzator hidraulic iar a mea cum e ianuarie 1997...este exact prima serie...

Cred ca ai dreptate.A mea este din Feb. 1997(1,6 benzina) si nenea de la magazin, in baza vin-ului si a codului motor, mi-a vandut cureaua cu intinzatorul manual.La demontare...abia ...am vazut ce tip de intinzator avea si am schimbato.Atentie ca...in chitul cu intinzator mecanic...cureaua este mai scurta cu vreo 5 cm(sau cu vreo 5 dinti.....nu mai tin minte exact).Sunt vre-o 2 ani de atunci.

Edited by pol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista marca de masini care sa-si produca piesele, doar le ansambleaza. Nu exista piese ”originale” ci doar cutii frumos colorate si inscriptionate cu o anumita marca iar pretul este cu 50% mai mare. Eu nu am crezut asta pina nu am vazut un kit de distributie, ”marca de marca”, cumparata(nu trimisa) din Germania iar cind mecanicul a deschis cutia sigilata, ne-a chemat sa ne arate ce a gasin in interior si anume :cry: role INA iar cureaua CONTECH. Amicul meu nu a vrut sa cumpera din RO(”sunt hoti astia - smenuies piesele si sunt scumpi”...) , merge des prin occident si a cumparat kit ”nemtesc”... Mai tirziu am aflat ca, pe ”original”, Volvo are distributie INA si curea CONTECH, deci era distributie originala.

Ca exemplu, bucsele la xc-ri sunt fabricate in Cehia(Tatra), sistemele electrice si electronice in Germania, covorasele in Lituania, etc... deci totul pe ”original”. UN SINGUR SFAT :cry: FUGI DE PIESELE CHINEZESTI SI DE CELE TURCESTI... in rest mult succes!

Salut,

Intervin si eu,calitatea produselor impachetate de producator in principiu nu ar trebui sa fie la fel,si nu este ,faptul ca toata lumea nu crede in original....este adevarat nimeni nu face piese toate masinile sunt facute din bucati fabricate pe ici pe colo...asta nu inseamna ca daca volvo pe xc60 2011 a montat curea Conti trebuie sa fie o regula pentru toate modelele,Ex.la mercedes avem placute O.E pe care cand vin cu ate ,trw sau cine mai stie cu ce in cutie..calitatea nu este la fel ...de ce placutele care vin din fabrica tin foarte mult....cu,curelele e alta discutie depinde si de producator dar cel mai mult depinde si de cand sunt fabricate...acolo e problema cea mai grava daca ai o masina din 2001 si cumperi o curea de distributie de la un producator depinde si de cat timp o are in raft....daca o cumperi astazi exista posibiliatea sa fie fabricata de cand e masina ....se monteaza si mai tine si ea cat poate ca are o viata limitata...e cauciuc pana la urma....

e o discutie fara sfarsit asta cu piesele ,,,asa ca eu va recomand originale la tot ce tine de viata motorului,sau mai bine zis de chestii care pot duce la reparatii mai costisitoare..nu va bucurati la un pret mic care in timp poate sa aduca costuri considerabile si reparatii costisitoare..ca o bucsa e facuta in China ...pana mea la ce drumuri sunt la noi o poti pune de metal si tot se duce aa nu se duce in 2000 km se duce in 3000 ..:) eu cred ca daca esti ingrijit cu masina indiferent de prducator ea va functiona ok ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut . Am cumparat distributia si pompa de apa pentru d5 cod motor d5244t 120kw pe original.

Pompa de apa pn:8694630 In cutie a venit pompa pe producator aisin garnitura si suruburile pret 140 europost-3286-0-81358900-1363255845_thumb.jppost-3286-0-63346400-1363255894_thumb.jppost-3286-0-12582000-1363255924_thumb.jppost-3286-0-30138200-1363255951_thumb.jppost-3286-0-98532600-1363255971_thumb.jp

Chit distributie pn:31559568 care cuprinde curea pn:30777779 rola ghidaj pn:8692561producator ina rola intinzatoare31339542 tot chitul a costat 160europost-3286-0-15166800-1363256644_thumb.jppost-3286-0-76275400-1363256666_thumb.jppost-3286-0-12794500-1363256693_thumb.jppost-3286-0-37733300-1363256773_thumb.jppost-3286-0-20566900-1363256850_thumb.jppost-3286-0-38853100-1363256875_thumb.jppost-3286-0-32954600-1363256891_thumb.jppost-3286-0-24115300-1363256903_thumb.jp

Edited by adrian mangalia
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre curea n-am zis nimic v-am lasat sa va dati cu parerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua auxiliara oem este gates made in spainpost-3286-0-08536700-1364930344_thumb.jp

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua de distributie e Volvo mai Doc . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am cumparat zilele trecute un kit de distributie pentru S40 2005 1.6D, motor D4164T, iar kitul contine curea Contitech (facuta in romania), role Ina (una facuta in germania, iar cealalta in franta) si pompa de apa Hepu (facuta in germania). pretul a fost unul detul de bun in conditiile in care am dat 690 lei pe tot, iar filtrele le am luat pe toate MANN (facute in germania). Acum singura chestie care imi da batai de cap este uleiul, mecanicul mi a recomandat Mobil 1 5w30 XE, din ce am cititi, este ulei pentru motoare pompe duze. problema este ca nu prea l am gasit, am fost pana acum la 3 magazine de piese auto si mi au spus ca nu il au.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul tau este PD atunci pune uleiul recomandat de mecanic. EU am citit pe forum ca este motor Common Rail, nu stiu ce sa zic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde pot sa ma uit si eu, sa citesc ce fel de motor e si ce ulei este recomandat!!!

Din cate am inteles de la el (mecanic), motorului meu ii lipseste PDF ul pentru a fii Euro 4 si asta ar fii unul din motivele pentru care imi trebuie acest ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult de tot, acum sunt in ceata total, ma gandeac cum o sa reactioneze mecanicul cand ii voi spune, ce ma sfatuiti sa fac, sa merg pe mana mecanicului sau sa ma iau dupa recomandarea VOLVO !!!!! multumesc.

Cred ca pentru linistea mea, sun maine la primus auto sa mi spuna si ei ce recomanda.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

icon_back.gificon_next.gifbutton_arrow.gif Print

button_arrow.gif Back

Lubricants, engine EU

C30, S40 (04-), V50, C70 (06-)

Engine

Service interval (km)

Volume (litres)

Grade

Viscosity

Part number

B4164S3

20.000

Approx. 4.0

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B4184S8

10.000

Approx. 4.3

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B4184S11

20.000

Approx. 4.3

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299 , -300, -301

B4204S3

20.000

Approx. 4.3

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B4204S4

10.000

Approx. 4.3

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B5244S4, Model year 2004-2007

20.000

Approx. 5.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B5244S4, Model year 2008-

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, 719, 726

B5244S5, Model year 2004-2007

20.000

Approx. 5.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B5244S5, Model year 2008-

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, 719, 726

B5254T3

20.000

Approx. 5.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

B5254T7

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, 719, 726

D4162T

20.000

Approx. 3.9

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

D4164T Model year 2005-2009

20.000

Approx. 3.7

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

D4164T Model year 2010-

20.000

Approx. 3.9

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

D4204T

20.000

Approx. 4.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

D4204T2

20.000

Approx. 4.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301

D5204T

30.000

Approx. 5.9

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, -719, -726

D5204T5

30.000

Approx. 5.9

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, -719, -726

D5244T8

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, -719, -726

D5244T9

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, -719, -726

D5244T13

30.000

Approx. 5.5

ACEA A5/B5

SAE 0W-30

1161711, -719, -726 USA and CDN

C30, S40 (04-), V50, C70 (06-)

Engine

Service interval (km/miles)

Volume (litres)

Grade

Viscosity

Part number

Petrol

Model Year 2004-2012

12.000/7.500

Approx. 5.8

ILSAC GF-4 API SL / ACEA A1/B1

SAE 5W-30

1161754, -755, -756

Petrol

Model year 2013-

16.000/10.000

Approx. 5.8

ACEA A5/B5

SAE 5W-30

31316299, -300, -301 Rest of the world

C30, S40 (04-), V50, C70 (06-)

Engine

Volume (litres)

Grade

Viscosity

Part number

B4164S3

Approx. 4.0

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B4184S11

Approx. 4.3

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B4204S3

Approx. 4.3

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B5244S4

Approx. 5.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B5244S5

Approx. 5.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B5254T3

Approx. 5.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

B5254T7

Approx. 5.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D4162T

Approx. 3.9

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D4164T Model year 2005-2009

Approx. 3.7

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D4164T Model year 2010-

Approx. 3.9

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D4204T

Approx. 4.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D4204T2

Approx. 4.8

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D5204T

Approx. 5.9

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D5204T5

Approx. 5.9

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D5244T8

Approx. 5.5

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D5244T9

Approx. 5.5

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

D5244T13

Approx. 5.5

ACEA A3/B3/B4

SAE 0W-30

1161830, -831, -832

Oil grade ACEA A3/B3/B4 can be replaced with ACEA A5/B5, not the other way around.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius

Am si eu o intrebare de bula, dar capota ai ridicat-o ? Ce scrie pe trager ? Dar butonul cautare se apasa greu ?

Cumva pe trager ai un abtibild cu WSS-M2C913-B ?

@Adi, pune si tu frate numai pt motorul omului, ai scris un post lung .......de zile mari . :D

Si totusi discutia este cu si despre distributie .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun asa Adi . :smile: La D5 (D5244T13,T8,T9) sint 6.5L optim..Au gresit si ei.

Practic merge totul ok cu 6L(esti intre minim si optim=jumate joja) insa daca ar fi 5,5 ai eroare pe bord de nivel scazut ulei.

Am iesit din grafic cu offtopic. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius

Am si eu o intrebare de bula, dar capota ai ridicat-o ? Ce scrie pe trager ? Dar butonul cautare se apasa greu ?

Cumva pe trager ai un abtibild cu WSS-M2C913-B ?

\Si totusi discutia este cu si despre distributie .

Din pacate nu mai am nici un abtipild la motor, cei de la spalatorie au fost foarte "constiinciosi" si au spalat tot, cand au pus jetul de apa au zburat, am mai gasit decat 2, dintre care unul este de la AC, iar celalalt este o avertizare pentru radiator. oricum m am linistit, am sunat in acesta dimineata la primus auto si ei mi au spus ca pentru motorul meu folosesc 0w30 de la castrol. Acum nu cred ca e mare diferenta intre 0w30 si 5w30 edge de la castrol, exact cum mi a spus mecanicul. Multumesc mult, si imi cer scuze daca am aglomerat topicul cu alte probleme decat cele pentru care a fost facut.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Viata m-a adus sa lucrez in Egipt. Am cumparat un Volvo S40 1,6 benzina din 2003 de la un rus, acum un an, ca sa am cu ce sa ma misc. El il luase nou, din Emirate. Acum masina are 136.000 km. Modelul este foarte rar aici si din pacate nu pot aduce masina pentru a face service in RO. Ma gandesc ca ar trebui sa-i schimb distributia, sa nu am surprize. Kit-ul am sa-l cumpar din tara, vara asta. Egiptenii sunt foarte indiferenti cu masinile si nu stiu mai nimic despre Volvo. Au reprezentanta, dar nu se compara cu standardele europene. Ei abia daca se gandesc vreodata in viata masinilor sa le schimbe uleiul si sa le mai lege cu sarma pe ici – pe colo, ca sa nu se imprastie in mers. Am cautat pe siteurile de vanzari de piese si am vazut ca sunt mai multe modele de curele, cu 142 sau 148 de dinti. Nu stiu ce sa cumpar. Serie VIN YV1VS10KX3F974684, motor 2940128.

In afara de distributie, pe care ma gandesc sa o schimb, mai am o problema cu masina, care ma ingrijoreaza. In treaptele de viteza a intaia si a doua, cand accelerez si motorul este rece, se aude un huruit/vibratie din dreapta-fata. Dupa primii km, nu se mai manifesta toata ziua. Aici benzina e ff proasta, cifra octanica maxima 95, dar nu se gaseste permanent si mai pun si 92, cu octane booster. Puteti sa-mi dati o idee ce sa spun mecanicului egiptean sa verifice? Multumesc foarte mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampon lateral dreapta-fata la distributie

Tampon lateral dreapta-fata la distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult de raspunsul rapid. Sa inteleg ca imi trebuie acest tampon lateral dreapta-fata la distributie? Piesa se cumpara separat de kit-ul de distributie? Cat mai pot merge cu masina, avand in vedere ca pana la vara nu pot schimba distributia? Oricum, nu merg cu ea mai mult de 500 km pe luna, dar traficul aici e infernal, mai mult se sta decat se merge (sa nu va plangeti de traficul din tara, ca nu va cred). Am vazut ca sunt mai multe modele de kit de distributie. Care este cel care se potriveste la masina mea?

Am sa te contactez si pe PM pt piese. Mi-ar trebui si un manual de reparatii cu fotografii mai clare (am unul copiat dar pozele sunt aproape negre), ca sa pot sa le arat la arabi ce sa faca si unde. Ma bag si eu la chestii marunte, dar lucrarea e complexa si daca nu-mi iese stiu ca stric masina. Oricum, am sa stau langa ei sa nu faca prostii. Ei nu pronunta "P", ci "B" si daca le spun sa schimbe pompa, s-ar putea sa schimbe bomba.

Am reala nevoie de indicatiile voastre, aici nu pot avea incredere in mecanici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))))))))))

Din pacate nu trimit in afara tarii... Cel putin nu acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu am pretentia asta! Si pentru mine ar fi foarte complicat sa le primesc aici prin curier. Totul se opreste in vama, e puricat la maxim, se completeaza o gramada de acte, se dau bacsisuri enorme, fara de care nu se face nimic. Arabii nu ofera strainilor conditii si avantaje asa cum le ofera europenii tuturor, la ei strainul e un sac cu bani care trebuie muls, furat, pacalit. Le cumpar din Bucuresti, ori zilele urmatoare printr-un prieten, ori in iulie, cand vin eu acasa. Vreau sa stiu ce caut, cat costa, cam ce-mi mai trebuie, ca nu gasesc aici si nici nu am la indemana magazine ca sa iau in fiecare zi ce-mi lipseste la Volvo. La fel, am nevoie de parerea unui specialist, ca sa stiu la ce sa ma astept si ce trebuie sa fac. Pentru asta am scris pe forum! Stiu ca prin corespondenta nu se poate face mare lucru, dar ma ajuta. Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa schimb si eu distributia si nu stiu ce sa aleg.Am de ales intre Skf si Ruville.

Ce sa aleg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now