Posted 4 Mar 2011 · Report post Deci au schimbat chederul cu unul "aparent" identic si au rezolvat problema, asta da curiozitate. Oare care erau diferentele intre cele doua chedere ? Normal este sa fii utilizator/sofer, nu trebuie, de fapt chiar nu este recomandat sa te pricepi ca altfel ajungi prea des pe la dealer si nu e bine . Am remarcat cam multe probleme de isonorizare la XC60, prea multa lume se plange de zgomote diverse, bine macar ca sunt foarte putini care se plang de partea mecanica . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2011 · Report post eu am chedere pufoase adica din cele noi si tot se aude zgomotul...cred ca nu scap de o excursie pana la fabrica in belgia ca nu ma las. ..cica sa astept raspunsul de la volvo se bafta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2011 · Report post Salut,si eu am observat aceasta problema l masina,si chiar ma deranjeaza.....si am fost l volvo si mi-am schimbat kedarele.. si acum nu mai am nici o problema....v-a sfatuiesc sa va duceti...daca v-a deranjeaza asa de tare.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2011 · Report post Salut,si eu am observat aceasta problema l masina,si chiar ma deranjeaza.....si am fost l volvo si mi-am schimbat kedarele.. si acum nu mai am nici o problema....v-a sfatuiesc sa va duceti...daca v-a deranjeaza asa de tare.... Ai xc60 my10? Si la tine s-a rezolvat cu chederele? Le-ai schimbat pe toate? La ce reprezentanta ai fost? Tu nu aveai chedere pufoase? Eu am dar degeaba Astept raspuns urgent Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2011 · Report post Salut, nu aveam kedere pufoase....nu stiu exact sa`ti spun dar erau subtiri....si mi`au pus unele foarte groase.....si acum nu mai am nici o problema....La Volvo la Bucuresti am fost.....Bafta!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2011 · Report post Salut pe toata lumea, dupa cum se poate observa, sunt la primul meu post. Am un XC60 Kinetic, cu motoras mic D3, automata. Sunt la primul Volvo. Am masina de mai bine de o luna. Dupa vreo 2-3 saptamani de la preluarea masinii, a inceput sa se auda din spate, la viraje stanga-dreapta, un cloncanit. Nu e foarte pronuntat deocamdata, dar nu-mi place. Am golit portbagajul, am scos tot ce am crezut ca s-ar putea deplasa pe acolo si cloncanitul ramane. Mai ar fi ruloul ce acopera portbagajul, dar daca e de acolo e cam nasol. Ce o sa fac, o sa merg fara el? La voi se aude asa ceva? Si tot legat de zgomote, ieri, mergand pe un drum cu asfalt mai grunjos, adica care dadea ceva vibratii, placa de bord a inceput sa scartaie. Daca apasam cu mana pe grila de ventilatie si pe placa, se oprea pentru cativa kilometri, apoi incepea iar. Sper ca nu e ceva normal la masinile astea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2011 · Report post Buna, vere ! Daca zgomotul ( cloncanitul, cum spui tu ) se aude atunci cand masina e in viteza ( frana de motor ) la viraje, atunci verifica in primul rand prezoanele de la roti. Ai sa razi, dar e un lucru frecvent, mai ales daca ti le-au "strans" pe la vreun service... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2011 · Report post Buna, vere ! Daca zgomotul ( cloncanitul, cum spui tu ) se aude atunci cand masina e in viteza ( frana de motor ) la viraje, atunci verifica in primul rand prezoanele de la roti. Ai sa razi, dar e un lucru frecvent, mai ales daca ti le-au "strans" pe la vreun service... Multumesc, Marius, pentru sugestie. O sa verific, desi Volvo a fost cel care a strans prezoanele... Masina e noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2011 · Report post Zgomotul de care vorbesc eu, se aude ca ceva care freaca la roata si, in mod evident, creste frecventa odata cu viteza. Daca e doar un cloncanit care nu variaza odata cu viteza, atunci e de la altceva. Spor la verificari ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2011 · Report post O sa merg la Primus sa verifice. Sunt destul de sceptic insa, nu prea stiu cum o sa pot eu sa le "arat" zgomotul... Cine stie, insa... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2011 · Report post salve in legatura cu zgomotul la mine am fost rechemat la primus in vederea unor teste suplimentare recomandate de volvo sa ne auzim cu bine...sper! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2011 · Report post salve in legatura cu zgomotul la mine am fost rechemat la primus in vederea unor teste suplimentare recomandate de volvo sa ne auzim cu bine...sper! Acelasi zgomot, pe spate, la viraje? La viteza mica se aud mai bine... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2011 · Report post Buna dimineata.Iti mai dau o idee. Eu,dupa un banal schimb de filtre si ulei la primus am plecat cu un zgomot similar.Cand am ajuns pe la primul pasaj de la Baneasa masina parca plutea ca o barca. lao privire atenta am descoperit ca nu mi-au infiletat la loc bara de echilibrare ,sau torsiune sub care este filtrul de motorina.Este o bara care leaga suspensia stanga de dreapta spate. cand mam intors meseriasii si-au cerut scuze,si eu mi-am facut cruce ca nu am murit. mergeti linistit la service.Ei vegheaza pentru securitatea voastra. BAfta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2011 (edited) · Report post @cousin Partea cu plansa de bord, la mine partea aia metalica a inceput sa zdragane dupa putin timp. Am fost la service si se pare ca ori uitasera sa stranga un surub sau ca de fapt lipsea un surub (nu mai tin minte cum a fost exact). Din fabrica, bineinteles! @zorex Citeste threadul de la inceput, probabil e aceeasi problema si la tine. Edited 10 Jun 2011 by Intel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2011 · Report post Se pare ca nu e atât de simplu cu plansa de bord. Șeful de service mi-a explicat ca nu este nici un surub acolo care sa fie strâns, ca sunt numai cleme. Se poate doar s-o desfaca si sa o pună la loc din nou. Ca sunt diferente între coeficientii de dilatare ai diverselor materiale. Mie mi-e teama ca a vrut sa spună ca e normal... O sa înnebunesc cu scartaitul in masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2011 · Report post Ah, iar restul e tăcere... Nu mergeți vineri dupa-amiaza la service! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2011 · Report post Du-te la Brasov, eu la Brasov am rezolvat-o. O combini si tu cu o minivacanta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2011 · Report post Cred ca am gasit cauza scartaitului. Am descoperit, mergand pe autostrada, ca daca apas cu degetul (sau doar il sprijin) pe bucata de plastic cu grilele de ventilatie, zgomotul dispare. Am bagat in colturile stanga-dreapta cate o bucata de carton si... acum a disparut. E drept ca nu e deloc estetic... In schimb, din usa de la sofer a inceput alt scartait... O fi de la mufa care conecteaza usa spate la consola? Sunt destul de dezamagit de masina per global. Adica bun, motor, cutie scaune si confort ca si pozitie si echipamente - OK. Siguranta - sper sa nu aflu niciodata cat de bine sta. Dar ma asteptam la mai mult de la ea, si de la service-ul aferent. Inainte am avut un Scenic (Renault). Sincer, nu a zdranganit nimic pana dupa 60 000 de km. Si atunci, service-ul a rezolvat imediat. Nu asteptam cu orele in service avand programare facuta, aveam acces la masina pe durata reparatiei si puteam discuta cu inginerul si mecanicii... Poate m-am pervertit eu de la ei, si asa cum e la Volvo o fi mai peste tot. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2011 · Report post Am rezolvat scartaitul bordului de unul singur. Am desafacut capacul cu grila de ventilatie si am bagat doua bucatele de cauciuc in margini. E o liniste acum.... Mmmmm. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2011 · Report post eu aveam asteptari mult mai mari de la o masina care se numeste premium, de 5000 de km merg cu un mare zgomot in partea din spate la prima vedere pare de amortizor dar am urmarit si ar parea sa fie din cauza porbagajului electric care cred ca nu se mai inchide bine, al doilea zgomot a aparut in volan o vibratie care face zgomot si acum vad ca atunci cand cobor vreo bordura a inceput sa scartaie pe la praguri. Cu siguranta ca vor mai aparea dar nu ma asteptam asa repede am 28 de mii cu ea si 1an jumatate vechime.. Inca o chestie care m-a dezamagit total lipsa senzorului de placuta de frana pt ca atunci cand opresc aud un scartait la roata.. am sunat la service si mi-au spus ca nu are senzor si ar trebui schimbate placutele putin care devreme dar un beculet dc se aprindea eram mult mai linistit, asta m-a facut sa verific placutele sa vad grosimea lor, bine nu prea ma pricep, mi se pare ca ar mai avea ceva grosime .. dar am observat ca pe discul din spate stanga s-au format mici santulele ... Oricum o sa-mi gasesc timp sa imi notez toate problemele si sa vedem ce pot face pe garantie .. cad despre zgomotul la viteze mari, zici ca zboara tabla de pe ea.. Sper ca voi sunteti mai norocosi. In rest toate bune Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2011 · Report post E chestiune de noroc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2011 · Report post Salut tuturor! Acum 2 saptamani am dat avansul pentru XC60-ul meu D5 Ocean Race Edition si sa fiu sincer m-ati cam speriat putin cu zgomotul din interior si chederul schimbat. Este o problema la toate modelele XC 60 sau doar la o parte din ele? Si inca o intrebare, cum e service-ul din Bucuresti? Am auzit cuvinte de lauda si de la service-ul din Brasov, voi ce parere aveti? Va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2011 · Report post Depinde cu ce compari si la ce te astepti. Nu toti suntem sensibili la aceleasi zgomote. Service-ul din Bucuresti e ok, cu exceptia unui singur lucru: e singurul, deci concurenta e zero. Asadar, preturi cam mari fata de, sa zicem, Germania, UK. Nu stiu sa compar cu Brasov, nu am ajuns inca acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2011 · Report post Sunt asa norocos incat ieri mi s-a rupt cureaua de la alternator la 30 de mii de k,, pur si simplu am plecat de pe loc s-a auzit un zgomot si mi nu imi mai mergea servodirectia. Am sunat un prieten si mi-a spus sa ma uit la curea si intradevar aceasta este rupta..Acum sa vedem daca este doar cureaua am dus-o la Primus sa vedem ce o sa-mi spuna luni. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2011 · Report post Cumva masina este fabricatie 2009 ? Share this post Link to post Share on other sites