DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Ce Vadim deja te apuci de segmentat ? :D

Ducato Bo$$ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa-ti fac cocos, da un mail la Volvo sa se apuce de facut dube . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeaneeeee nu ma apuc de reparat borduri :lol: Eu sunt cu fiarele :P

Ziceam de treaba cu DIY referitor la cine are chef sa-si faca diverse pe la masina.

.

Ce faci cu fiarele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le îmblânzeşte. ;D

Azi, am făcut un schimb de ulei şi filtru. Am pus Texaco 5W-40, că d-ăla avea în primul shop în care am intrat. Filtru, nu ştiu de care. Ceva no name.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, am făcut un schimb de ulei şi filtru. Am pus Texaco 5W-40, că d-ăla avea în primul shop în care am intrat. Filtru, nu ştiu de care. Ceva no name.

Am uitat: evident că nu Volvoului, ci unui Kangoo de 1.2 16V benzină, uiciaidăntghivăfacăbaut. Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat: evident că nu Volvoului, ci unui Kangoo de 1.2 16V benzină, uiciaidăntghivăfacăbaut.

'

Ma miram...nu de alta dar filtrul de ulei de proasta calitate este ucigator pentru motor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

... mai putin la benzina :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratele Vadim si fiarele:

Ps: Sa le asambleze va fi mai greu, asa ca va trebui sa-l ajut ;D ;D ;D!!!

post-1775-0-48755100-1393060090_thumb.jp

post-1775-0-54282600-1393060092_thumb.jp

post-1775-0-34525700-1393060094_thumb.jp

post-1775-0-51209700-1393060098_thumb.jp

post-1775-0-92866600-1393060100_thumb.jp

post-1775-0-82740800-1393060102_thumb.jp

post-1775-0-90506300-1393060105_thumb.jp

post-1775-0-16603600-1393060108_thumb.jp

post-1775-0-93676600-1393060110_thumb.jp

post-1775-0-81611500-1393060114_thumb.jp

post-1775-0-80353800-1393060135_thumb.jp

post-1775-0-84670600-1393060139_thumb.jp

post-1775-0-06292000-1393060142_thumb.jp

post-1775-0-17184700-1393060144_thumb.jp

post-1775-0-92330300-1393060146_thumb.jp

post-1775-0-39505500-1393060150_thumb.jp

post-1775-0-33200500-1393060153_thumb.jp

post-1775-0-45917100-1393060155_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah ..te fac ucenicul meu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O supriza mare si una mai finuta.

In curand ii vine si setul de gume de vara pentru Tethys-uri.

Inlocuit si o-ring-ul de la returul turbo care intra in baie. Nu-mi place sa las stropi de ulei peste tot unde parchez, mai ales ca motorul la mine trebuie sa fie luna! ;D

post-3677-0-92242500-1393069830_thumb.jp

post-3677-0-07944200-1393069840_thumb.jp

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O supriza mare si una mai finuta.

In curand ii vine si setul de gume de vara pentru Tethys-uri.

Inlocuit si o-ring-ul de la returul turbo care intra in baie. Nu-mi place sa las stropi de ulei peste tot unde parchez. ;D

Ai schimbat si garnitura de hartie in forma de romb de la celalalt capat? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am reparat la Veu :

-luminile de la nr de inmatriculare (erau oxidati/cocliti/verzi pinii din conector)

-selectorul de temperatura partea stanga (era sarita o bila metalica si mergea "in gol")

-curatat senzorul de temperatura + ventilatorul din CCM ....pfoooai ce am scos de acolo , saracul ..era baricadat de scame/praf.

Astazi i-am facut 600 Km , Bucuresti-Sibiu-Bucuresti, consum 7.5% adica cu 1L mai mult ca un Logan :D

Edited by Brava
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare : am ramas fara freon (nu mai baga "frig").Exista posibilitatea sa se intample ceva cu compresorul de A/C?Nu ar trebui dar totusi e mai bine sa intreb decat sa stric.Adevarul e ca as vrea sa-l schimb undeva prin mai , pt ca pana atunci nu vine primavara si nu am nevoie de A/C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare : am ramas fara freon (nu mai baga "frig").Exista posibilitatea sa se intample ceva cu compresorul de A/C?Nu ar trebui dar totusi e mai bine sa intreb decat sa stric.Adevarul e ca as vrea sa-l schimb undeva prin mai , pt ca pana atunci nu vine primavara si nu am nevoie de A/C.

Masina are 2 sensori de presiune care masoara presiunea din instalatie. Cand presiunea este prea joasa sau prea mare compresorul este oprit automat. Deci teoretic nu se strica nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excelent, multumesc pt raspuns.Oricum nu voi porni A/C-ul deloc.Acuma folosesc doar incalzirea si acolo nu am nevoie ca A/C sa fie pe ON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu-l folosesti garniturile diverse de prin el se usuca si nu mai etanseaza. In plus, A/C te ajuta sa dezaburesti mult mai repede masina. O reincarcare nu costa asa mult, eu l-as umple de acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex - Multumesc pentru argumentele aduse.

Legat de filtrul dezumificator/uscator de la AC??? acesta se inlocuieste sau se curata?

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex - Multumesc pentru argumentele aduse.

Legat de filtrul dezumificator/uscator de la AC??? acesta se inlocuieste sau se curata?

Se schimba , in legatura cu pornitul Ac poate sa fie temperatura mai mica de 6 grade iar atunci nu mai porneste compresorul , are o protectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sub +6 grade nu mai porneste AC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha.Asa se explica, momentan afara sunt + 1 grade, se aude ca imi porneste AC dar aer rece intra doar foarte foarte putin.Sper sa fi ramas fara freon si nu fara compresor sau mai stiu ce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am reparat la Veu :

-luminile de la nr de inmatriculare (erau oxidati/cocliti/verzi pinii din conector)

-selectorul de temperatura partea stanga (era sarita o bila metalica si mergea "in gol")

-curatat senzorul de temperatura + ventilatorul din CCM ....pfoooai ce am scos de acolo , saracul ..era baricadat de scame/praf.

Astazi i-am facut 600 Km , Bucuresti-Sibiu-Bucuresti, consum 7.5% adica cu 1L mai mult ca un Logan :D

Consum la pompa sau conform computer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu tot timpul fac consum la pompa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea ii era adresata lui Vadim . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now