kozzo

Socuri la schimbarea vitezei - cutie automata S80 D5

167 posts in this topic

Se poate curăţa MAF-ul.

Like..HOW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Like..HOW?

Uite aici colegu':

:hello: :hello: :hello: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plecaciuni pana in pamant pentru lamuriri. Ajung acasa, si ma uit sa vad ce, unde, cine cum, daca apuc azi. Sunt mega curios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La D5ul Euro 4 nu se poate scoate senzorul afara el fiind sudat de tubulatura, trebuie desfacuta sita cu mare grija dupa care se poate curata ,

Eu am incercat si spray de frane si special de maf, cel de frane este mai eficient la murdarie multa dar lasa reziduri, asa ca acum dau un fas cu spray de frane dupa care un fas cu spray CRC .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan : poti te rog sa fii umpic mai specific legat de spray-ul CRC? E unul anume? Nu de alta..dar sa nu iau altceva.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan : poti te rog sa fii umpic mai specific legat de spray-ul CRC? E unul anume? Nu de alta..dar sa nu iau altceva.

Multumesc!

Uite: http://www.okazii.ro/scule-unelte-altele/spray-curatat-contacte-cu-solvent-312g-crc2043-1203-a117979359

sau merge si un spray de curatat contacte pe care-l gasesti la orice magazin de piese auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am scos MAF-ul, arata mega curat, adica nici urma de praf acolea. Am tras si vreo 2 poze, nu stiu cat de bine se vede...insa pare ok.

post-938-13475562747092_thumb.jpg

post-938-0-56170600-1347556704_thumb.jpg

post-938-0-38724900-1347556759_thumb.jpg

Edited by sizan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sizan Am explicat mai sus cum trebuie curatat MAFul la D5-ul nou, daca te uiti la spatele lui normal ca este curat . :D

Acesta este spray-ul de care zic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, si spray din acela, gasesc pe aici ? ma gandesc ca e preferabil , sau merg pe mana lui andu cu spray-ul ala de pe okazii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, si spray din acela, gasesc pe aici ? ma gandesc ca e preferabil , sau merg pe mana lui andu cu spray-ul ala de pe okazii ?

MAF-ul este o componenta electronica si poti folosi spray-ul fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu recomand spray de contacte pt ca este uleios si atrage praful ca un magnet, prefer spray cu alcool si mai ales ca se gaseste special pt MAFuri chiar nu merita sa iei altceva . Doar daca este jegos rau de tot merita si un spray de frane dupa care spray de MAF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu recomand spray de contacte pt ca este uleios si atrage praful ca un magnet

Oook, si unde gasesc in tarisoara noastra draga spray de care zici tu, Bogdan ? Pe net nu am gasit mare lucru, in RO. Spray de frane am deja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix in carrefour, de la Simoniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat de la daciashop.ro .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, finally am curatat in weekend MAF-ul. Desfacut frumos si cu grija ( grila de plastic ce vine peste sita, e mega aiurea de desfacut), si dat cu spray, curatat peste tot, etc.

Acum, la prima tura cu ea dupa curatare, parca pare mai sprintena si mai vioaie masina ( sau poate e doar impresia mea) . Sunt curios daca dupa curatarea MAF-ului se simte ceva si la consum. Ah si sa nu uit, sunt curios daca dispar acele smucituri la decelerare, care oricum apareau cand si cand.

Oricum, multumesc tuturor pentru sfaturi si indrumari ! : )

Edited by sizan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cheltuit vreo 4000 de euro aiurea ku testere facute la volvo Baia Mare si Brasov, imi spuneau ca e cutia , si dupa vreo 3 ani am ajuns la Arad la Flavius cel mai jmecher in cutii, si specializat pe deasupra!!!! Mi a schimbat senzorii de pe cutie, de turatie cred si cutia merge beton !!! Asa ka vezi de senzorii aia, costa vreo 300 ron

Bună ziua şi dumneavoastră!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce teste ai facut de 4 mii euro ? Ca nu pot sa imi inchipui :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa, am uitat sa va spun .... Mi-au zis ca e cutia si am cumparat alta de pe la Ploiesti si ni-au montat-o la reprezentanta la Brasov unde au rupt pompa din cutie la montare, de acolo am ajuns pe la Bucuresti la unii ce repara cutii de viteze si numai bani peste tot. Dar atat de destepti au fost toti ca nu au schimbat senzorii de turatie de la cutia mea care defapt era buna, ci iau luat de la a mea si iau pus la ce-a de-a doua si facea la fel....normal daca erau aceia -si senzori, nu???? Nu pot sa explic in mesaje toata nebunia care am trait-o !!! Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe meseriasi!!!.... Atat pot sa va spun !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa, am uitat sa va spun .... Mi-au zis ca e cutia si am cumparat alta de pe la Ploiesti si ni-au montat-o la reprezentanta la Brasov unde au rupt pompa din cutie la montare, de acolo am ajuns pe la Bucuresti la unii ce repara cutii de viteze si numai bani peste tot. Dar atat de destepti au fost toti ca nu au schimbat senzorii de turatie de la cutia mea care defapt era buna, ci iau luat de la a mea si iau pus la ce-a de-a doua si facea la fel....normal daca erau aceia -si senzori, nu? ??? Nu pot sa explic in mesaje toata nebunia care am trait-o !!! Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe meseriasi!!!.... Atat pot sa va spun !!!

Rar gasesti persoane competente dar si tu ai luat-o de buna ca e clar ,cutia.De Bv am mai auzit tot aici pe forum ,ceva legat de o cutie schimbata aiurea .Daca nu au mecanici -electricieni capabili ,dai banii aiurea insa totusi greu sa te cred ca ai dat 4000E si apoi le-ai multumit de greseala lor :smile:.Inteleg ca timpul si drumul te-au costat dar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt multi care au patit astfel de peripetii, apar multe probleme cand dai cutia jos la un Volvo .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va foarte multumesc pentru ideia cu MAF-ul ,o sa il verific si eu pt ca uneori la decelerare sau cand o tin nu foarte accelerata smunceste nitel intre treptele 3-4 si doar acolo,dar nu tot timpul :)

SI da , ma zgarie usor pe creier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai probleme numai in 3 si 4 nu are treaba cu MAF-ul . Ia verifica daca nu cumva nu face probleme decat la cald. Adica dupa 20 minute de mers incepe sa faca exact dupa ce s-a incalzit apa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e asa atunci este blocul de valve .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu un S80 din 2004,d5 163 hp automata.Acum un an am avut o eroare in bord (getribe wart. erforderl) cred ca este in germana,am fost la un garaj a anulat eroarea si a zis ca este eroare de calculator.Problema este ca dupa un an a aparut aceiasi eroare DAR cu urmari(intre treapta 1-2 intarzie si are un soc,cate odata imi dispare D-ul din bord si masina nu mai trage de loc (cand ma opresc la semafor si trebuie sa plec o turez la aproape 3000 rpm si abia pleaca)am fost la garaj din nou si a zis ca nu poate sa imi anuleze eroarea deoarece conectiunea dintre calculator si cutie este proasta).Ma poate ajuta cineva cu o solutie.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now