stefan_S60_2.4T

S60 2.4t GPL

126 posts in this topic

@ClauVolvo460: Esti sigur ca de la GPL i s-a tras? Poate era alta problema...

Off-topic: (scuze)

Stiu ca e forum Volvo, dar eu am o Octavia 1, an fabricatie 2001, cumparata de mine in 2006, la care i-am pus instalatie de gaz in martie 2008 (deci se cam fac 5 ani); de cand are GPL-ul pe ea a trecut usurel-usurel de 100.000 km si singura problema pana acum a fost un furtun de vacuum care s-a fisurat. Merge bine, nu scoate fum neam, i-am facut ITP-ul in vara asta in reprezentanta si a trecut din prima gazele fara spaga, fara nicio interventie. Nu completez ulei intre doua revizii (aprox.9000 km) nici macar un ml, el scade pe joja in intervalul asta dar niciodata sub minim.

On topic:

Daca un motoras de VAG tine, ar fi de asteptat de la vajnicul 2.4T al lui Volvo sa o duca mult si bine peste cei 3 ani de care zici tu. Ca sa nu mai zicem de Logan-urile taxi cu 2-300.000 km pe GPL...

Share this post


Link to post
Share on other sites

multi mi-ai zis ca e de la gaz la fel si mecanicul

de la alceva nu are ce sa fie masina a facut cam 120.000km pe gpl.

am prieteni cu alte masini si se plang ca le manaca ulei si ca scoade fum alb-ambastrui dupa 2 ani de gpl.

asta depinde cum mergi si cu masina.eu nu schimbam sub 3000 turati niciodata,era o masina alergata.

merg mai sportiv eu

app Behu vezi ca poate ti-a expirat termenul de valabilitate la butelia de gaz si trebuie schimbata ai grija sa nu te prinda rar-ul si sa vada asta

gazul ataca metalul si subtiaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vom trai si vom vedea, oricum nu schimb masina in urmatorii 5 ani, decat daca castig la loto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vom trai si vom vedea, oricum nu schimb masina in urmatorii 5 ani, decat daca castig la loto :smile:

Doamne-Ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara baieti ma numesc eugen si am si eu un volvo s60 bi-fuel din octombrie 2004 fabricat iar eu l-am cumparat in 2008 cand avea exact 4 ani . vreau sa va spun ca functioneaza perfect atat iarna cat si vara pe gpl si consumul nu e mai mare de 11 litri la suta de kilometri este original de fabrica cu gpl daca mai calc un pic acceleratia mai tare sare la 12 la suta dar nu mai mult .oricum sunt foatre multumit de el si pana acun nu mi-a facut nici o problema .l-am cumparat de la un prieten din olanda si l-am condus cand avea 3000 de km. aici e tara volvoului din 10 masini pe care le vezi pe strada 4 sunt volvo si in olanda e considerat una dintre cele mai bune masini va doresc numai bine si multi km .fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai baieti nu va mai contrati pe instalatia originala de pe volvo s6a este gpl ,instalatia este suta la suta volvo eu cand am inmatriculat masina am fost trimis de rar sa fac o verificare la un atelier specializat in gpl si nici baiatul de acolo nu a crezut ca nu e originala pusa de volvo pana nu a desfacutcapacul de dedesubt unde este pus rezervorul de gpl si mi-a aratat si mie ca e pusa de volvo.deci nu e gnc ci e gpl catalogat tot euro4 ca si benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara baieti ma numesc eugen si am si eu un volvo s60 bi-fuel din octombrie 2004 fabricat iar eu l-am cumparat in 2008 cand avea exact 4 ani . vreau sa va spun ca functioneaza perfect atat iarna cat si vara pe gpl si consumul nu e mai mare de 11 litri la suta de kilometri este original de fabrica cu gpl daca mai calc un pic acceleratia mai tare sare la 12 la suta dar nu mai mult .oricum sunt foatre multumit de el si pana acun nu mi-a facut nici o problema .l-am cumparat de la un prieten din olanda si l-am condus cand avea 3000 de km. aici e tara volvoului din 10 masini pe care le vezi pe strada 4 sunt volvo si in olanda e considerat una dintre cele mai bune masini va doresc numai bine si multi km .fara probleme.

Mi-au fugit ochii de cateva ori prin textele tale. Semnele de ortografie, literele mari si gramatica lipsesc din textele tale, cum lipseste si GPL-ul de pe masina mea. Limba romana e "greu" :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Exista si instalatii LPi, care functioneaza tot cu GPL, nu mai nu au injectoare precum cele ale unei instalatii GPL, adica prin vaporizare, ci injecteaza gaz direct lichid, au pompa de carburant in butelie si tot tacamul, exact ca la diesel. Problema este ca gazul de la noi nu are reteta optima pt instalatiile LPi, ci pt cele LPG, cu rampa de injectoare dupa vaporizator. Ceea ce inseamna ca, la un mom dat instalatia ta se va opri brusc si nu va mai functiona deloc, deoarece este o instalatie care foloseste gaz lichid si nu tin injectoarele. Solutia ar fi sa schimbi unele componente ale instalatiei Lpi in scopul convertirii in LPG, dar mi-e teama ca te-ai duce cu costurile aproape de cele ale unei instalatii GPL noi. Acuma depinde, daca ai motor cu 150 CP, poti pune o instalatie de 23 mil si merge perfect, insa daca ai turbo ce sigur depaseste aceasta putere, atunci te duci cam pe la 60 mil deoarece e nevoie de 2 vaporizatoare, altfel iti da in benzina cand o calci brusc sau cand e mai rece afara. Asa ca, daca ai motor puternic s-ar putea sa fie mai rentabil sa o convertesti doar. Ramane doar problema gasirii pieselor compatibile cu ce ai tu pe masina. Acuma nu spun 100% ca ai instalatie LPi, dar, in cazul ca este ( si asta se poate verifica usor la orice atelier ), cam astea ar fi alternativele. Sau poti merge asa pana se opreste si apoi treci la transplante. Succes, si eu sunt adeptul GPL de multi ani si il consider superior dieselului ca si intretinere/costuri/km

Edited by tudost02

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ce avem noi aicea?!.. e plin de pilitura, bine ca mi-am luat ... calmantul :smile:

(pilitura cica nu e fier, ci sulf, cupru, diverse substante care paraziteaza gazul, un fel de marmelada chimica filtrata din GPL-ul lichid....)

PS Mana aia paroasa apartine proprietarului piliturii - domnul Alin Buga - si nu, nu am gasit platina, uraniu, plutoniu.... Suntem la fel de saraci ca inainte.

post-3567-0-15954200-1364327536_thumb.jp

post-3567-0-01733900-1364327544_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am recunoscut degețelul lipsa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ce avem noi aicea?!.. e plin de pilitura, bine ca mi-am luat ... calmantul :smile:

(pilitura cica nu e fier, ci sulf, cupru, diverse substante care paraziteaza gazul, un fel de marmelada chimica filtrata din GPL-ul lichid....)

PS Mana aia paroasa apartine proprietarului piliturii - domnul Alin Buga - si nu, nu am gasit platina, uraniu, plutoniu.... Suntem la fel de saraci ca inainte.

De unde a alimentat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca a fost de furat! GPL la bidon de 5 litrii :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cand alimentam de la Lukoil aveam filtrele la fel si nici nu tragea masina cum trebuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

40.148km cu GPL - consum mediu GPL11.03 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 267.602

Fara probleme.

47.266 km cu GPL - consum mediu GPL - 10.97 l/100km + ~0.55 l/100km benzina

km actuali - 274.720

Fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

47.266 km cu GPL - consum mediu GPL - 10.97 l/100km + ~0.55 l/100km benzina

km actuali - 274.720

Fara probleme

55.040 km cu GPL - consum mediu GPL - 10.91 l/100km + ~0.6 l/100km benzina

km actuali - 282.495

Fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

55.040 km cu GPL - consum mediu GPL - 10.91 l/100km + ~0.6 l/100km benzina

km actuali - 282.495

Fara probleme

La consumul asta, cam in cat timp faci un Bucuresti-Brasov?

...Am impresia ca mie imi consuma mai putin in oras, decat in afara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La consumul asta, cam in cat timp faci un Bucuresti-Brasov?

...Am impresia ca mie imi consuma mai putin in oras, decat in afara :D

Nu te gandi ca merg cu 50 km/h. Sa zicem ca merg cu viteza legala + 10 km/h. Am inteles de mult timp ca mersul "agitat", pe langa faptul ca creste foarte mult pericolul de accidente, mai este si total neeconomic. Probabil diferenta de timp pe Bucuresti-Brasov intre cele 2 stiluri de condus ar fi de 30 min maxim. Insa diferenta de consum ar fi de cel putin 2-3l/100km. E ca si cum in jumatate de ora ai castiga ~30 lei daca mergi cu benzina sau ~20 de lei daca mergi cu gpl. Gandeste-te cat ai economisi pe an... :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

intre cele 2 stiluri de condus ar fi de 30 min maxim. Insa diferenta de consum ar fi de cel putin 2-3l/100km. E ca si cum in jumatate de ora ai castiga ~30 lei daca mergi cu benzina sau ~20 de lei daca mergi cu gpl. Gandeste-te cat ai economisi pe an... :smile:

Aha, deci merg agitat, desi imi pare ca merg incet. :smile:

Momentan, mai incet nu sunt in stare, ca sunt obisnuit de la diesel care era mult mai agil si scoteam timpi foarte buni fara sa exagerez cu viteza...

Oricum, prefer sa nu mai fac calcule. Cat am bani bag, cat nu, nu.

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat filtrele. 13.000 Km, din care 10.000 gpl Petrom, 1500 Rompetrol, 700 OMV Bulgaria si restul Crimbogaz si Butangaz.

Din pacate, se pare ca 13.000 Km e cam mult, pentru calitatea GPL-ului de la noi.

post-3567-0-14197600-1385123609_thumb.jp

post-3567-0-16063000-1385123613_thumb.jp

post-3567-0-26523100-1385123615_thumb.jp

post-3567-0-52289900-1385123617_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, domnu' Stefan pentru initierea acestui topic...Sunt si eu in perspectiva achizitiei unui S80, 2.4 !40 cp - stiu, cel mai mic raport capacitate/putere. AM rog, ma intereseaza GPL (pana acum am avut 2 dacii si un Cielo tot pe GPL - a devenit microb/necesitate, nu stiu...)...Stiu ca modelul asta de S80 a fost si cu GPL din fabrica..Din pacate se pare ca doar BRC face instalatii pentru 5 cilindri, insa costa undeva la 5.000 RON /(cu tot cu montaj cred)...Cam scump, nu?..Felicitari pentru vechimea masinii, kilometri actuali ai tai si cat ai de gand sa o mai ti - esti un exemplu si pentru mine, insa noi am devenit raritati - parca mereu ''societatea'' iti da peste nas sa iti iei logan nou, din 2014, ca trebe sa fie lucru nou si sa il ti 5 ani, domne', nu vezi ca asta-i trendu'?..Iar eu nu sunt de acord cu asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu numai BRC face instalatii de GPL care se potrivesc pe motoarele noastre. De fapt, cam toate merg, toate sunt facute sa fuctioneze pentru motoare cu numar variat de cilindri. Eu am tomasetto stag 300+. Ovidiu are alt model, mai performant, cu alt tip de injectoare si vaporizator. Preturile in momentul de fata sunt undeva in jur de 4200lei cu montaj cu tot.

Masina inca merge foarte bine, singurul lucru care s-a stricat a fost un senzor de temperatura al vaporizatorului, cel care da comanda de comutare pe GPL la o anumita temperatura. Inlocuirea a costat 50 lei. In rest, fara probleme. Acum am 291.000km, din care ~63.500 cu gaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta cu numai BRC face instalatii pt 5 cilindrii :D

Si nici macar nu au cele mai bune instalatii .

Iar daca 5000 lei e mult sa vezi cum e cand dai 7000lei pe o instalatie Prince .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now