flx

posesor s60 nou

105 posts in this topic

Bun venit in randul posesorilor de Volvo. Sa ai parte numai de drumuri bune !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUT! ieri am avut marea bucurie sa intru in posesia unui S60 summum D3 , e ffff faina, astazi mi am programat sa i fac setarile si...sa ma plimb cu ea. o zi buna la toti posesorii de VOLVO.

Salutare, bine ai venit in club. O alegere desteapta iar motorul D3 este senzational. Niste poze cu bijuteria? Cutie manuala sau automata?

Scuze.... dar sa o porti sanatos, drumuri bune si fara evenimente ... rutiere nedorite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa iti aduca doar bucurii - insa ai grija de ea fiindca si ea la randul ei va avea grija de tine - iti spun din experienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scz de intarziere dar in 10 zile de cand am masina am facut 3000km...mai exact in Italia. Masina e faina, atrage priviri, confortabila la drum lung, trage bine, silentioasa, navigatorul te duce unde vrei...la minusuri as putea spune ca la viteze mari nu e f stabila in curbe iar consumul la km facuti imi arata 6.3. Voi adauga si poze... Zile faine va doresc

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut şi ţie! Ne bucurăm să vedem că nici din Italia nu au dispărut regulile bunului simţ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut şi ţie! Ne bucurăm să vedem că nici din Italia nu au dispărut regulile bunului simţ...

ma faci sa rad,am un an jumate de cand stau in italia,dar nici urma de bun simt nu am vazut la italieni,repet ...la italieni,am lucrat 4 ani in Austria(Klagenfurt) si 11 Ungaria(Budapesta),acolo da bun simt!!....da,mult mai mult bun simt chiar si in Ungaria decat in Italia,iar in trafic ce sa zic......varza!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm cele spuse de mario74 :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anto

Salutare si sa fie intr-un ceas cat mai bun noua achizitie, din pacate in Iasi sunt cam putini posesori de Volvo mai interesati de marca si de masinile lor ...sa zic asa.

Din cate stiu eu nu sunt prea multi membri din Iasi si nu se organizeaza intalniri....

Daca afli tu ceva sunt deschis la sugestii sau invitatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am ridicat Bestiuta!

RRRRRosie!

In zilele urmatoare vin cu poze :P

p.s. Daca sunteti in cautare de masina noua, va recomand cel mai bun om posibil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gabriel , felicitari !

@ Bogdan G

Ca si tractiune benzinarul este net superior, injectia directa benzina + turbo+ overboost si deja reteta este perfecta, masina trage de la inceput pana la sfarsit exact ca un turbodiesel, din punctul meu de vedere zilele diesel sunt numarate daca nu renuntam la ideea de GREEN, ECO, BIO, etc laugh.gif

Pe cuvintul tau ? Cind vei gasi tu un benzinar sa traga exact atit de bine ca un diesel sa ma anunti ! Nu uita , am rs (580 NM/450 bhp)T5 ! Si cel mai violent diesel (520 nm/230 bhp)D5

Ia zi tu, in marinimia ta, un volvo benzinar care trage exact ca un diesel de-al meu. AUD ? Nu te mai strofoca degeaba, am mers cu t6. NU poate !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai mers si cu un V8 ? oare motorul asta pus pe un S80 s-ar comporta bine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine ! Exact cum s-ar comporta un motor cu 315 bhp si 440 nm pe o masina de 1700 de kg. Aproape la fel de bine ca un motor de 230 bhp si 520 nm pe o masina de 1600 de kg.

N-am mers cu v8-ul de la volvo, insa am mers cu v6,l6,v8, v10 si chiar v12.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 V8 AWD cu suspensie adaptiva este o bomboana ! daca nu stii sa mergi cu asa ceva se poate pune si pe coliva !Diesel-ul are momentul ridicat la turatie mica insa este surclasat de un motor pe benzina ca V8-ul care trage liniar intre 3500-6000 rpm.Daca ai un drum cu portiuni in care poti atinge 130-140 km/h nu stai cu diesel-ul in fata benzinarului ,daca drumul este mai serpuit ai sanse cu diesel-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales in oras. Pe drumuri cu linii drepte, asa e...

La mersul in oras dieselul e stapin ! In afara benzina e regina !

Insa asta e valabil pentru cei care vor destul de des sa simta ca masina are suflet. Pentru cei care se deplaseaza doar , n-au nici o importanta puterea, cuplul, diesel sau benzina. Pe ei ii intereseaza alte lucruri precum fiabilitate, cost pe km, dotari interioare, confort, siguranta, etc.

Parca se fabrica un a8 cu motor de 120 cp, nu ? sau p-aici, pe undeva ....

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E lesinat rau V8-u' ala sincer dupa mine... Urmariti cateva filmulete 0-100 cu V8 si apoi uitati-va si la timpii de la T5 si T6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 cp se obtin dintr-un motor 1,4 TFSI .Penibil ,daca este adevarat.Ar trebui sa aiba avariile puse permanent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim, io ziceam ca oricum dai banii aia. Unii ii dau pentru comfort in defavoarea puterii, altii invers. indiferent de virsta.Totul tine de gusturi, nu de citi bani ai, pentru ca , iarasi subliniez, oricum i-ai da. Sa zicem, unii iau summum cu motor slab, altii dotare medie cu motor puternic, la ACEEASI bani.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde scoti tu valorile astea de sute de cai, mai taie din ele si mai tai si eu de la mine a si apropo cum pui tu puterea jos ? 450CP pt 2 roti ? Ma faci sa rad . Poti avea si 600CP pe 2 roti, tot degeaba . A si apropo, cel mai puturos benzinar de pe A8 are 290CP, iar cel mai puturos motor are 204CP si este eco-diesel . Iar benzinarul trage mai bine ca tractorul dizal, logic de altfel .

Alexutz, eu am mers cu masina lui MID si este comparabila cu R-ul lui Buga, adica ma scuzati dar ~7sec la 2.2 tone este senzatie iar zgomotul este si mai senzatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde scoti tu valorile astea de sute de cai, mai taie din ele si mai tai si eu de la mine a si apropo cum pui tu puterea jos ? 450CP pt 2 roti ? Ma faci sa rad . Poti avea si 600CP pe 2 roti, tot degeaba . A si apropo, cel mai puturos benzinar de pe A8 are 290CP, iar cel mai puturos motor are 204CP si este eco-diesel . Iar benzinarul trage mai bine ca tractorul dizal, logic de altfel .

Alexutz, eu am mers cu masina lui MID si este comparabila cu R-ul lui Buga, adica ma scuzati dar ~7sec la 2.2 tone este senzatie iar zgomotul este si mai senzatie .

Logic dupa logica ta ! Ce inseamna pentru tine sa traga mai bine ?

Nu cumva , a trage mai bine inseamna ca pe o anumita plaja rezonabila de turatii masina care trage mai bine e in fata masinii care trage mai putin bine ?

Sau, intre anumite viteze , sa zicem intre 80 si 120 de exemplu, masina care trage mai bine ajunge prima la viteza respectiva maxima ?

Oricit as incerca sa-ti explic ca intre 80 si 130, poate 140 nici o masina de 1.6-1.7 tone cu cuplu mai mic de 450 nm nu POATE bate un diesel de aceeasi greutate cu cuplu de 500nm, tu o tii pe-a ta.

Exista intr-adevar plaje de viteza si de turatii unde dieselul , oricit de multi nm ar avea pierde datorata schimbarii de viteza (schimba o data , sau de doua ori in plus fata de benzina)

In oras, unde plajele de viteza sint mici, dieselul TRAGE MAI BINE decit benzina. In afara orasului, sau in locurile unde plajele de viteza si/sau de turatii pot fi mai mari benzina e stapina.

In legatura cu 450 cp pe doua roti, poti ride, insa ride repede c-o sa ajunga 500+ pe doua roti. Oricum tu nu poti intelege chestiile astea . Sint convins 100% ca tu ( si stiu ca mai sint extrem de multi ca tine) crezi ca nu se pot pune jos calutii astia pe doar 2 roti.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este parerea ta pe care NU o impartasesc iar ca argumente ti-a aratat BIRI ce poate un benzinar de 2L . Nu cuplul misca masina ci puterea, cuplul face doar dieselul sa fie vandut, asta pe hartie pt ca in realitate europenii au inceput sa fuga de diesel din cauza taxelor mari . Oricum nimeni nu merge numai intre 80 si 130km/h, stiu ca este greu sa intelegi asta, un benzinar face 80-170km/h in treapta a 3-a asa ca nu ai de ce sa schimbi viteza.

Viata bate filmul la fel si puterea bate cuplul, mereu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIRI mi-a aratat sfertul de mila, sau 20- 180, si a demonstrat EXACT ce-ti explicam : ca benzina bate dieselul pe plaje mari de turatii si viteze. (apropos, atunci BIRI avea 240 cp si era cu 120 kg mai usor...si a cistigat cu 6 metri.)

Cind ai sa inveti fizica, poti lua o carte de mecanica de scoala generala, o sa vezi, spre surprinderea ta ca CUPLUL misca masina , NU puterea. ( bonus : puterea se calculeaza in functie de cuplu, NU invers. NICI UN MOTOR NU GENEREAZA PUTERE, niciunul !) .Mai sapa... si nu te mai baga singur in ce nu stapinesti !

Stiu ca nimeni nu merge intre 80 si 130 in oras , asa se merge pe dn-uri, in oras se merge intre 40 si 70, exact unde dieselul bate benzina ! deci in cele mai uzuale plaje de viteza bate dieselul !

Nu exista benzinar obisnuit care face intr-a 3-a 80-170, mai sapa....dupa alte exemple ca te faci de ris !

Puterea vinde masina NU cuplul, din nou esti pe aratura !

Cred ca ti-a fost suficient, nu ?

Apropos: de ce nu intrebi tu la orice dealer sa te convingi ca puterea vinde si NU cuplul ? Sint o groaza de oameni care nici n-au auzit de cuplu, si si mai multi care cred doar ca stiu ce e (parca unul chiar scrie in acest topic...)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iulirx: Iti ofer S70-ul meu, care (daca o tii in kick-down) in a 3-a ajunge pana la 200km/h, dupa care o da si pe-a 4-a.

@BogdanG: Nenea Gi, o fi comparabil RRRR-u' lu' Buga cu V8-ul, dar pot sa te intreb daca se compara si taxele sau consumurile ?! ;D

@AMANDOI: Stiti ca exista undeva pe forum o sectiune de diesel vs. benzina deja, da ?! ;)

Hai ca stiu ca intelegeti ce vreau sa spun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V8 -ul la impozit este mai putin decat salariu minim pe economie( 543 ron/luna) iar consumul este de 11-12 l cand mergi relaxat pana la 130 km/h(BUC-BV in 2 ore ) ,13-14 l mers sportiv(BUC.-NADLAC in 6 ore) si 18 l mers in oras.

Sa aveti parte si de masinile pe care vi le doriti , nu doar de cele pe care vi le permiteti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now