pol

Sfaturi achizitie volvo v40

104 posts in this topic

Sall boss! masina e aproape identica cu a mea  diferenta e ca asta pe care vrei sa o cumperi e 2.0turbo a mea e 2.0i nu are turbina motorul e acelasi nu exista 1.9 benzina ,19,e diesel.

Deci a mea e din 1998 merge impecabil nu am avut probleme la motor mici probleme la bucsile spare brat fata le -am schimbat, si rulmenti spate si cam atat ce a cerut ea de cand am luato.

Am schimbat la ea din vina mecanicilor care sunt praf majoritatea telescoape spate, flanse spate, kit ambreaj(mi-am bagat eu manutele pe acolo pentru ca mergea prea bine si te maninca cind merge prea bine mult timp).

Deci daca nu are rugina (cu toate ca e bagata in baie de ZINC caroseria), daca nu e harcanita pe dedesupt, caroseria are linie, deschizi pa la capota,porbagaj,ca nu fie lovita, verifica cum se inchid portierele,haionul, turbina sa nu fie obosita urme de ulei pe la ia, sa ii functionese turbina(daca ii merge turbo ar trebui sa se simta cand o calci)

Eu unu ma oftic ca a mea nu e turbo! dar asta e ma multumesc cu cei 140CP fara turbo

Eu sunt foarte multumit de a mea o masina fiabila cu un consum putin cam maricel pentru unii 12-13% in oras 6-7% in afara orasului.

Vad ca e in italia masina 950E, daca cunosti pe cineva pe la rar Ro iti face certificat de depreciere si te costa cam 645E taxa de prima inmatriculare in RO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina in nici un caz nu are Km care zice vanzatorul! Are sigur peste 300 000! Dar la banii astia....cred ca se merita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cine cumpara o masina mai veche de 2004 dupa km :smile:,sa fim seriosi.Fa un test cu ea si daca motorul si cutia merg bine + caroseria arata bine ia o ,lla acesti bani se merita ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca motorul ,cutia franele,si eventual jocuri pe la roti daca sunt in regula merita banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!!! Caroseria arata bine(pentru varsta masinii).Motorul...doar l-am auzit, functioneaza.Ma gandeam ca are calculator sa se poata face o diagnoza(km reali,senzori...etc etc).Oricum saptamana viitoare ma duc sa o scot la o plimbare sa vad cum se prezinta la drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost atinsa bara din fata? Ii lipseste un colt din partea stanga iar cel din dreapta pare distantat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cea mai mare este ca masina respectiva este euro2, iar taxa este peste 2000 eur....

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cea mai mare este ca masina respectiva este euro2, iar taxa este peste 2000 eur....

Depinde pentru ce o cumpara.

Daca ar fi peste 2000 e ar fi bine,dar tare am impresia ca este in jur de  3000e :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cauza problemelor financiare sunt nevoit sa vand S40-ul mellow.gif dar.....incercand sa raman la Volvo as vrea sa iau un V40 Diesel pana in 4000 de euro inmatriculat, fara pretentii, doar AC si sa mearga bine, pana pe viitor :).

Am gasit mai multe V40-uri 1.9 pana in 4000 dar nu stiu nimic despre ce trebuie verificat la motoarele acestea si care din variantele 1.9D sunt mai ok.

Ce trebuie verificat la motoarele acestea si care sunt problemele lor "cunoscute" ? Care sunt problemele la modelele V40 ?

De asemenea, doresc posesorii de 1.9D daca pot sa imi spuna ceva consumuri, reale rolleyes.gif !

Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

s/v 40 din ce an?Diesel de 90/95/102/116 cp?

Pentru care doresti detalii?

Eu la v40 de 95 cp am consum de 5 si 8,depinde de cum conduci.Iarna,adica acum sta in jurul valorii de 7 %.

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu am 1.9D varianta 102 catari , consumul in RO - bucuresti 8-9 % RO - in afara 4-5 %

In afara romaniei ex. cel mai concret il dau la drumul din Turcia , alimentat de la BP , setat pe cruise la 140 km/h am aveam consum afisat de 3,2-3,8 .De mentionat ca nu ma minte la drum lung , in oras desi imi arata 6,7 nu il cred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice an !

Am gasit 2 de 115 cp si unul de 90, ala TD-ul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu,la fostul meu V40 2004,116 cai,nu am avut nici-o problema.Doar consumabile si atat.Dupa parerea mea este cel mai fiabil Volvo.

Ca si consum,in Buc. 8-9,afara 6-7,depinde de stil:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai posibilitatea cumpara ti unul de 115 cp.

Astea pana in 2000 is mai puturoase si consuma putin mai mult.Iar piesele,ma refer la filtre parca is putin mai scumpe :))

Pb : debitmetrul,compresorul ac,timoneria ,posibil si volanta.

@claudiu2525 depinde cum a fost intretinut.

Daca dai peste un rover cum a gasit @bacy sigur nu vei avea liniste,cu toate ca nu i asa scump la intretinere.

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele de pe phase2 (102 si 116cp) sunt common-rail. Deci mergi pe una din astea doua. Motorul este 1.9dCi de la Renault, am avut asa ceva pe o laguna 1 din '99 si este singura masina pe care regret ca am vandut-o ;)). In prezent mai am 1.9dCi pe un Renault Trafic si merge fara probleme.

Cel de 90 este cu injectie indirecta, cel de 95 este cu injectie directa, ambele fiind cu pompa de injectie rotativa. Meritaluate doar daca diferenta de pret este de cel putin 800 de euro (20%) fata de phase2, in opinia mea :).

Edited by rand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un V40 1,9 TD, cel de 90 de CP cu injectie indirecta. Singura mea problema si careia inca tot nu i-am dat de capat, e fumul alb pe care il scoate. Unii spun ca e pompa de motorina (ori vreo electrovala), altii ca e ceva la chiuloasa. Cu toate astea, are peste 250000 km in bord si inca trage destul de bine.

Din spusele mecanicilor pe la care am mai fost, am aflat ca era mai bine daca aveam un motor cu distributie pe lant.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diesel ala de 116 cai care ii si pe laguna doi face treaba; ii common-rail dar intretinut si cu motorina buna merge

eu asta te sfatuiesc:lol:

sa nu simti asa tare trecerea de la s40 tau:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trecerea se simte :)), dar am alte prioritati acum, pana mai tarziu ( sper rolleyes.gif ) !

116 CP sa fie blush.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate faci schimb + diferența cu cineva din club?! Noroc!

ar fii ok treba asta

fiecare ar stii istoricul masinii

care conteza muuult:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate faci schimb + diferența cu cineva din club?! Noroc!

Pai eu sunt dispus, dar nu am primit nici o oferta nimic ! angry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok orice varianta alegi dintre cele de 1.9 dsl, cu conditia sa fie intretinute... sau macar mai putin "abuzate".

Pe la 200k km pot aparea ceva problemute, asa ca incearca sa dai de una cu un cat de cat istoric de service.

D.p.d.v al problemelor ce pot aparea, 1.9td-ul e departe cel mai ieftin de intretinut.

Diferenta de consum intre ele, nu e mai mare de ~1 litru, iar la capitolul asta, 1.9di-ul e cel mai flamand, atat urban cat si extraurban.

Cu turbina sa fi cel mai atent, la 1.9d e destul de scumpa chiar si sh... in schimb cea de 1.9td, gasesti gramada pe ebay pe la 50-60eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai posibilitatea cumpara ti unul de 115 cp.

Astea pana in 2000 is mai puturoase si consuma putin mai mult.Iar piesele,ma refer la filtre parca is putin mai scumpe :))

Pb : debitmetrul,compresorul ac,timoneria ,posibil si volanta.

@claudiu2525 depinde cum a fost intretinut.

Daca dai peste un rover cum a gasit @bacy sigur nu vei avea liniste,cu toate ca nu i asa scump la intretinere.

Man bine zis doar l-am gasit.Ca nu l-am luat.Si apropo ala era benzina.Eu sunt adeptul benzinaei.

Roberto ti-l dau pe al meu V 40 dar e benzina: 1.6 benzina 2000, 217.000km a fost al lui MC 3500 euro.;) Asta ca te plangeai de oferte.

Edited by bacy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele de pe phase2 (102 si 116cp) sunt common-rail. Deci mergi pe una din astea doua. Motorul este 1.9dCi de la Renault, am avut asa ceva pe o laguna 1 din '99 si este singura masina pe care regret ca am vandut-o ;)). In prezent mai am 1.9dCi pe un Renault Trafic si merge fara probleme.

Cel de 90 este cu injectie indirecta, cel de 95 este cu injectie directa, ambele fiind cu pompa de injectie rotativa. Meritaluate doar daca diferenta de pret este de cel putin 800 de euro (20%) fata de phase2, in opinia mea :).

Salut,

Nu stiu care e diferenta intre common-rail si cel cu injectie directa, dar eu am motorul de 102 cp si pe capacul de plastic al motorului scrie Direct injection.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now