TBear

Inlocuire motor S80

27 posts in this topic

Salutare,

Vin la voi cu o intrebare, posibil stupida :P

Am un S80 din 2000 cu motor 2.4 benzina, 5 cilindri, 125kW.

Problema mea este ca am tot incercat sa vand masina fara prea mare succes si acum ma cam bate gandul macar sa ii schimb motorul cu unul mai mic, pentru a mai scadea din costuri (impozit, RCA, etc.).

As vrea sa stiu, care e cel mai mic motor pe care il pot pune? Ideal ar fi sa fie sub 2000cmc si de ce nu, diesel.

Stiu ca la S80 cel mai mic e 2.0T benzina, dar am auzit ca are consumul cam mare.

Oare de la alte modele nu s-ar potrivi? Ma refer mai ales la motoarele de S40. Stiu ca au cateva diesel-uri de 1.9 .

Multumesc anticipat :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0T e cel mai mic motor pus pe S80 I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o investitie destul de mare sa schimbi acelasi tip de motor, este o investitie si mai mare sa transformi un benzinar in diesel si o investitie enorma sa faci o tiganie si sa pui un motor de pe alt model sau alt tip de masina si unde mai pui ca nu-ti va omologa nimeni transformarea. Si in plus sa transformi o masina plina de electronica, din benzinar in diesel, este o operatiune destul de delicata. Pe langa motor si accesorii, trebuie sa schimbi si ceasurile de bord, calculator motor, softuri si cred ca mai sunt si altele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe scurt, chiar nu merita din punct de vedere financiar ceea ce doresti sa faci, fara sa mai mentionam ca NU CRED ca o sa se bage cineva la o asemenea lucrare !

Ce numar ai la masina ? Si eu sunt din Arad.

Ai pus masina la vanzare aici pe forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era model nou, mergea sa infigi una bucata 1.6d in el... :D

Pentru reducerea costurilor orienteaza-te spre lpg sau mai bine cng, daca stai la casa.

Oricum, variantele tale sunt: sa il vinzi acum la un pret de nimic care tot nimic va fi si in viitor... sau sa ramai "volvo for life" cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face schimb cu un Volvo diesel, desi ma indoiesc ca ar da cineva un diesel pe un benzinar. Poate vreun S40 tot pe la anii aia! Sau cineva care doreste un spatiu mai generos (din toate punctele de vedere) decat oricare alt Volvo berlina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Si eu am un motor de 2435, 5 cilindri si benzinar. Intradevar platesti mult la impozit ( aprox 950 ron pe an ) dar la asigurare nu este mare diferenta intre golful 3 ( a sotiei ) de 1800 cc si Volvo. Pe RCA am platit in jur de 240 ron pe jumate de an la volvo si cam tot atat la golf. La impozit este diferenta 190 ron la golf si 950 ron la volvo.Si eu am vrut sa-l vand sa-mi iau alt volvo cu motor de 2000 cc dar pe "gratis" nu-l dau.

P.S. Nu merita sa schimbi motorul. Asculta-i pe cei care au scris mai sus.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Multumesc tuturor pentru raspunsurile prompte. Si m-ati cam pus pe ganduri..

Problema e ca ma tem ca voi ramane cum zice Adi2727, adica "volvo for life". Din pacate acest slogan, nu e ceea ce ma asteptam cand am cumparat masina aceasta :(

@Roberto: masina nu e pusa aici la vanzare, dar intentionez s-o fac cat de curand.

Pana una-alta, acesta e anuntul de pe autovit: http://www.autovit.ro/volvo-s80-C21250552.html

Numai bine,

LE: intre timp am pus anuntul si aici pe forum:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumeste statului roman pentru situatia asta si impozitele aberante care se duc in buzunarele mafiei lor.

Daca te consoleaza cu ceva... nu peste multi ani si motoarele peste 1.8 or sa intre in categoria superioara de taxare. Sunt destule semnale in sensul asta, atat la noi cat si in Europa.

...Spor la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, referitor la acest titlu "inlocuire motor s80" am si eu o intrebare: se poate pune motor de 2,4benzina in loc de 2,0benzina cel care il am?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate dar dublezi pretul masinii si cresti de 5 ori taxele anuale .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai rar asa ceva, eu unul as da orice sa am un motor mai puternic pe benzinarul meu.

Daca te deranjeaza impozitul anual, gandeste-te ca cheltuiala unei eventuale modificari ar acoperi suma pe foarte multi ani de acum inainte. Pur si simplu, asa cum spune si Bogdan, ai cheltui mai multi bani decat acum. Las-o asa cum a facut-o producatorul si bucura-te in fiecare zi de aceasta masina minunata. Asta daca nu are ceva probleme tehnice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema draga Marius este ca omul are deja un motor foarte puternic, la fel de puternic ca un 2.4 L . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Poate vrea la schimb un S40 1,8 aspirat, mai economic. Impozit anual 162 lei (pe firma, probabil pe persoana fizica e si mai mic), consum de 10 % in oras si 6-7 % la drum lung. Unde mai pui ca e si mai noua !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este la fel si pe persoana fizica, Marius!

Dar eu nu inteleg ceva, de ce vrei neaparat sa ii schimbi motorul cu unul mai mic, "eventual diesel"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca un motor mic poate la fel de mult ca un motor mare si vechi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seara buna! Problema sta in felul urmator eu am nevoie de cutie ca a mea e cam pe duca, as explica aici ce are da nu stiu daca am voie in acest topic dar o sa scriu intr-un topic referitor la cutia automata, si la fratemiu are probleme cu segementii. In concluzie am gasit vreo 2 masini la pret bun si sa o luam si eu imi iau cutia de pe ea si el segmentii sau daca nu motorul. Ceea ce vrea sa intreb este daca segmentii de la un motor de 2,4 se potrivesc la motor de 2,0; 132 kw. Sper ca n-am pus intrebari prea prostesti, dar eu in ale motoarele nu cunosc foarte multe, sunt in curs de invatare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Segmentii nu ai cum sa-i iei de pe un motor SH, poate pistoanele cu totul si oricum nici asa nu merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 cu 2.4 nu se pupa . Ca idee , de ce crede ca sunt segmentii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost si a facut un test si presiunea aia sau cum se numeste exact la unul nu a iesit bine. Si mecanicul ia zis ca un piston sau segementii de la un piston sunt foarte uzati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mizez pe supape .....poate daca are peste 500k sa fie segmentii .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu uitam de calitatea uleiului si de schimburile de ulei + filtru.. Asa ca pot fi uzati si segmentii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor forumistilor volvo!

Numele meu este Adi si am si eu o problema...mi-a picat motorul la masina(S80 2.0T-2001) si am dus-o la un mecanic,care mi-a desfacut motorul si mi-a spus ca ma costa 700 euro manopera pt. demontat si montat motor ,reglat si pus in functiune;imi ofera si garantie la lucrare...

Ce credeti? este bine?

M-ar interesa cat ma costa rectificarea vibrokenului sau cat m-ar putea duce daca as lua vibrokenul,cilindrii,pistoanele,biele si cuzinetii de la un alt motor?sau daca este bine sa demontez un alt motor si sa iau aceste parti de la el,pentru ca,ulterior sa fie montate pe blocul original.

Am sa va mai tin la curent cu detalii,in functie de ce aflu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adi080870...

Niciodata nu iei pistoane ,biele si alte cele dupa alt motor.Faci asta doar daca vrei sa iti bati joc de motor.Ele sint cintarite ,echilibrate de fabrica.Motorul este puternic si poti avea asteptari neplacute dupa aceea.

1.Ar trebui sa cumperi piese noi ceea ce insemna ceva bani.(cuzineti,segmenti ,garnituri,etc).Probabil citeva sute Euro

2. Sa iti cumperi un motor identic si apoi nu este mare lucru sa iti retreaca seria atit in carte cit si in certificat de inmatr.Probabil te va costa pe aproape cit dai doar pe manopera

Vezi incearca la service Titulescu intrebind de Dan.Se ocupa de rectificari ,planari etc Sau la un fel de IRA pe Fabrica de Chibrituri ,pe linga Pepsi Cola ,(stinga din Str Viilor imediat dupa stop) sau pe strada Fizicienilor pe undeva pe linia lui 102

Mecanicul iscusit ar trebui sa se pricepa si sa te indrume ce sa cumperi.Pe ce iti da garantie ? Doar ca pune niste piese intr-un bloc motor si ti-l porneste??Ar trebui sa mai cunosti si tu cite ceva sa nu bagi bani cu nemiluita in ceva poate compromis .

Sincer la 700E este cam multisor dar probabil si S80 este o masina impozanta :smile: in logica mecanicului.

Sa ai spor :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci frumos!Esti un prieten adevarat!Acum,dupa ce am rezolvat(zic eu) ,achizitionand un alt motor as dori sa mai recuperez din bani...si anume vreau sa vand foarte convenabil piesele de la celalalt motor:chiulasa impreuna cu vibrochen si ce o mai avea bun aici(biele,cilindrii si pistoane),bloc motor,ax cu came,pinioane,etc;pentru detalii 0728296284 Adrian

Ar mai fi ceva de adaugat!

pinionul de la axul cu came,este cumparat nou(adus din Germania) si a costat 1100 lei;eu il dau cu 900 lei cu factura si garantie;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now