bennygalea

DVD navigatie

199 posts in this topic

1. Verbatim am si scris la 2x

2. Adevarat ca l am lasat tot timpu in unitate

3. Este universal?

2. tine-l in masina doar cand/cat ai nevoie. cd-urile after market imbatranesc repede.

3. Da, are niste periute de puf, fine, care sterg lentila. De regula vine cu sistemul RTI, adica

odata cu cutia cu cd-urile de navigatie din fabricatie. Se poate gasi insa si la magazine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aveti dreptate, voi scrie care-i problema.

Am cumparat masina SH cu niste acte din care reiese ca proprietarul a folosit << FREE MAP UPDATES >> ( acestea puteau fi doua ).

Eu am gasit in masina un DVD original : VOLVO HDD RTI (VCC Part.No. 31310193 1022) pentru updatare.

Daca introduc acest disc in unitate, mesajul este :

<< DVD-ul in unitatea de navigare este invalid ; Exista un DVD actualizare harta (versiunea curenta) necesar pentru navigare ; Introduceti DVD 1 >>

Concluzia mea este ca a fost facuta o actualizare (a 2-a) pe care nu o am ( lipseste din masina ).

Nu stiu daca am dreptate si nici ce trebuie sa fac. (fara disc, imi apare harta Romaniei si vecinii, cu o pozitie a masinii fata de Nord – ceva foarte schematic – dar jos, in limba romana, cu acuratete numele strazii fie ca sunt in Bucuresti sau la Costinesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aveti dreptate, voi scrie care-i problema.

Am cumparat masina SH cu niste acte din care reiese ca proprietarul a folosit << FREE MAP UPDATES >> ( acestea puteau fi doua ).

Eu am gasit in masina un DVD original : VOLVO HDD RTI (VCC Part.No. 31310193 1022) pentru updatare.

Daca introduc acest disc in unitate, mesajul este :

<< DVD-ul in unitatea de navigare este invalid ; Exista un DVD actualizare harta (versiunea curenta) necesar pentru navigare ; Introduceti DVD 1 >>

Concluzia mea este ca a fost facuta o actualizare (a 2-a) pe care nu o am ( lipseste din masina ).

Nu stiu daca am dreptate si nici ce trebuie sa fac. (fara disc, imi apare harta Romaniei si vecinii, cu o pozitie a masinii fata de Nord – ceva foarte schematic – dar jos, in limba romana, cu acuratete numele strazii fie ca sunt in Bucuresti sau la Costinesti.

Din descrierea ta tind sa cred 2 chestii:

1.Tu ai un cd care a fost folosit deja pentru update. S-a mai putea folosi, dar pe alt dispozitiv, unde nu s-a facut acel update.

Daca vrei o harta mai noua, va trebui sa folosesti un alt CD/DVD de update si isi va saöva hartile pe HDD intern.

2. GPS-ul functioneaza cum trebuie. Iti da numele strazii, dar trebuie (probabil) sa dai "zoom" pe display ca sa vezi und esti.

Ma gandesc setarile it arata masina/sageata pe harta romaniei si daca vei mari imaginea, vei vedea ca te vei regasi si pe harta in orasul in care

te afli.

Asta e parerea mea, dar eu am RTI MMM mai vechi, care functioneaza pe DVD-uri iar harta

Romaniei nu este inclusa, nici la cele mai noi update-uri. Deci poate sunt altii mai avizati

care pot sa dea o mana de ajutor daca am fost pe langa cu sfaturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc N3cks !

1. E clar ca in acest moment este facut un update superior discului pe care-l am.

2. Navigatia merge corect doar cu DVD1 in unitate - indicatia e clara si obligatorie.

3. Cred (?!?) ca ori gasesc updatarea superioara DVD-ului pe care-l am si introduc DVD1 in unitate, ori fac o actualizare la nivel 2012 sau 2013. Ambele sunt pe bani - 2013 pe E-Bay ma costa cel putin 140 Euro (de la PLOVDIV :)))

4. In alta ordine de idei : stie cineva la cine pot apela pentru a schimba limba navigatiei ? La bord mi-a schimbat-o Bogdan G. - multumesc inca o data ! - iar la radio CD n-am nevoie, indicatiile fiind suficient de intuitive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am instalat actualizarea la nivel 2012.

Citeva precizari pentru cei care stiu la fel de putin ca si mine :

1. Folositi Verbatim DVD DL ptr vol.1 si simplu ptr.vol.2

2. Instalarea se poate face in etape, pina se termina (aprox.210 min) Asta inseamna ca poti face mai multe drumuri, timp in care se instaleaza de unde a ramas ultima data - scrie si in manualul RTI

3. O data instalat, se poate seta limba afisajului si a speaker-ului.

4. Nu cred ca trebuie scos DVD-ul (vol 1) din unitate. E suficient sa-ti faci o copie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna. Daca ma poate ajuta cineva cu lamuriri in legatura V 50. Am un V 50 fabr. 2009 luna 12 cu navigatie.1. Unde a-s putea gasi dvd uri cu harti actualizate 2013-2014 cu tarile din europa in special Romania si Ungaria(ceva ce si e functional)?2. Daca se poate seta,modifica limba la navigatie pe romana sau maghiara(din fabrica are vre-o 4 limbi ,engleza.olandeza belgiana si germana)? 3. Vanzatorul mi-a zis ca are si functia start stop,de fapt are si emblema drive e inscriptionata pe spatele masinii,numai nu o pot experimenta cum functioneza sau daca intr-adevar are aceasta functie. Multumesc anticipat pt. ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. daca are navi mare cu DVD gasesti pe okazii.ro sau olx.ro de cumparat harti sau le poti lua singur de pe torenti .

2. nu exista romana sau maghiara .

3. se opreste motorul atunci cand masina este oprita (la semafor de exemplu), schimbatorul este pe liber iar pedala de ambreiaj nu este apasata . Daca nu merge sistemul S&S inseamna ca este o problema fie cu bateria/bateriile, fie cu DPF-ul (la regenerare nu merge S&S-ul) fie nu sunt indeplinite conditiile de functionare ale S&S-ului (centura pusa, temperatura exterioara 0-30, temp interioara in functie de cat e setat pe climatronic, umiditate relativa sub 85 %, etc) .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt. informatii! Bateria(baterii??) mi se pare ok. nu am probleme la pornire, tine curentul etc... dar daca te rog nu-mi explici ce e DPF ul si la ce te referi ca la regenerare nu merge S&S ul? Scuze dar eu nu prea ma pricep la partea tehnica a masinilor :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF= filtru particule

Regenerare= curatarea filtrului de particule

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai Start&Stop tre sa ai 2 baterii la masina.A2a pt a sustine aerul conditionat si curentul in masina cat timp se opreste(sper ca nu gresesc)

Din VIN nu se poate vedea specs-ul masinii?Este vrun VIN decoder online pt volvo asa cum este la ford?

La 2009 inca mai este pe DVD navigatia?Nu este pe hard?Pt romania nu te chinui cu naviul ca este f slab.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm da..am inteles. Totusi a doua baterie unde a-r trebui s-o gasesc amplasata? E langa cea principala? Navigatia e pe hard dar are nevoie de dvd uri pt. Updatarea hartilor,daca nu ma insel. Nu stiu de un vindecoder din pacate. am inteles ca hartile din 2014 sunt deja destul de ok.,oricum mi-ar trebui pt.exterior mai mult... da.. cand am dus la service pt. revizie completa nu mi-au zis ca sa am ceva propbleme cu dpf ul si am inteles ca trebuie regenerat numai in cazul cand iti semnaleaza computerul masinii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offotpic ...Citeste si tu cite ceva din cartea tehnica a masinii.Regenerarea DPF-ul il face masina fara sa fi instiintat pe bord cu mesaj.Cind esti instiintat odata trebuie sa ti se faca regenerarea din tester.Etc etc

Cind se face regenerarea Filtrului de particule (DPF) de catre ECU al masinii ,nu se activeaza S&S.Exisat niste conditii ,indrumari pe care trebuie sa le citesti in cartea masinii sigur trebuie sa scire si dupa ce le stii eventual sa intrebi ceva ce nu scrie in carte si te putem lamuri." Mai-nainte scrie-n carte " este o vba dar la fel mai este alta "mai departe scrie-n carte ..depinde acum...

La asa masina ar fi pacat sa nu te impinga dorinta sa ti-o cunosti mai in amanunt..La service cind mai mergi sa ii intrebi cit aditiv ai si apoi cit de incarcat este DPF-ul .Cumparati un tester Dice si iti inveti masina pe dinafara daca nu ai bani de service la orice fleac..

Bateria ar trebui sa fie in stinga jos sub cea normala a masinii ca la V40 new,dar vezi si tu,insa nu are treaba acumulatorul in acesta discutie

Numai bine si sa o stapinesti sanatos ..

Edited by V50Saphir
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria secundara de 8Ah este in bara fata chiar in fata calculatorului motor . ECM-ul este in stanga fata intre roata si proiectorul de ceata .

DPF-ul se regenereaza singur la un nr de km, nu semnaleaza nimeni nimic in bord, in bord te anunta numai cand e "game over" .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Cartea tenica e pe belgiana,de aceea am incercat sa obtin inforatii de la cei care au experienta cu o asemenea masina. Pe net nu am gasit o varianta tradusa...masina o am de cateva saptamani,in care timpul am pierdut cu transcrierea si cu servicul general,abia acum avand timp sa o experimentez,s-o cunosc in profunzime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic: La DPF cand iti arata pe bord ceva despre DPF, te trimite sa te uiti in carte, nu? Iar in carte scrie ca e 80% si ca trebuie sa mergi inca vreo 20 minute si la o viteza si turatie mai mare, preferabil pe autostrada, pentru regenerare.

Am dreptate sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai ca nu inteleg: ce arata la bord despre dpf si te trimite in carte sa... Ce???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa citesti ca e 80% si ca trebuie sa faci un drum mai lung si la o viteza mai marisoara, preferabil pe autostrada ca sa fie mai turata.

UIte ce am gasit in carte, e aceeasi chestie si in romana si in engleza:

"...

Regenerarea filtrului are loc automat la

intervale de aproximativ 300 – 900 km, în

funcţie de condiţiile de conducere. În mod

normal, regenerarea durează între 10 şi 20 de

minute. Poate dura mai mult dacă viteza medie

este mai scăzută. În acest interval, consumul

de carburant poate creşte uşor.

Sistemul de încălzire a lunetei poate fi activat

automat, fără avertizare, pentru a creşte

solicitarea motorului pe parcursul procesului

de regenerare.

...

În momentul în care cantitatea colectată de

cenuşă atinge aproximativ 80% din

capacitatea filtrului, o lampă de avertizare

galbenă se va aprinde pe panoul de

instrumente, iar pe ecranul de informaţii va fi

afişat mesajul SOOT FILTER FULL SEE

OWNER MANUAL (FILTRUL DE PARTICULE

ANCRASAT. CONSULTAŢI MANUALUL DE

UTILIZARE).

Iniţiaţi regenerarea filtrului conducând

autovehiculul până la atingerea temperaturii

normale de funcţionare a motorului, de

preferinţă pe o arteră principală de circulaţie

sau o autostradă. După atingerea acestei

temperaturi, continuaţi să conduceţi

autovehiculul timp de încă 20 de minute."

Edited by Claudiu T
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa citesti ca e 80% si ca trebuie sa faci un drum mai lung si la o viteza mai marisoara, preferabil pe autostrada ca sa fie mai turata.

UIte ce am gasit in carte, e aceeasi chestie si in romana si in engleza:

"...

Regenerarea filtrului are loc automat la

intervale de aproximativ 300 – 900 km, în

funcţie de condiţiile de conducere. În mod

normal, regenerarea durează între 10 şi 20 de

minute. Poate dura mai mult dacă viteza medie

este mai scăzută. În acest interval, consumul

de carburant poate creşte uşor.

Sistemul de încălzire a lunetei poate fi activat

automat, fără avertizare, pentru a creşte

solicitarea motorului pe parcursul procesului

de regenerare.

...

În momentul în care cantitatea colectată de

cenuşă atinge aproximativ 80% din

capacitatea filtrului, o lampă de avertizare

galbenă se va aprinde pe panoul de

instrumente, iar pe ecranul de informaţii va fi

afişat mesajul SOOT FILTER FULL SEE

OWNER MANUAL (FILTRUL DE PARTICULE

ANCRASAT. CONSULTAŢI MANUALUL DE

UTILIZARE).

Iniţiaţi regenerarea filtrului conducând

autovehiculul până la atingerea temperaturii

normale de funcţionare a motorului, de

preferinţă pe o arteră principală de circulaţie

sau o autostradă. După atingerea acestei

temperaturi, continuaţi să conduceţi

autovehiculul timp de încă 20 de minute."

Salut,

Regenerarea DPF(diesel particulate filter)- ului depinde si de tipul motorului, motoarele mici sub 2l au un additiv la care trebue facut top-up la anumite intervale fiindca masina foloseste acest additiv sa atinga temperaturi mai ridicate sa poata sa arda particulele depuse in filtrul de particule dar ca procedura asta din cauza additivului lasa niste depozituri (aschii) in filtrul de particule care cand se acumuleaza filtrul trebue schimbat ca aschille respective nu se ard.

I cartea masinii mele scrie ca DPF-ul trebue schimbat la interval de 75.000 de mile

La motoarele peste 2 l nu este nevoie de additiv fiindca poate sa atinga temperatura necesara ca sa arda particulele respective din DPF deci teoretic DPF-ul poate sa reziste cat rezista masina.

La S80-ul din 2006(vandut) cand a aparut mesajul pe bord DPF-ul a trebuit schimbat si s-a rezolvat problema, niciodata nu mi-a dat mesaj ca a incepu ciclul de regenerare.

Sper ca asta sa ajute, numai bine.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Regenerarea DPF(diesel particulate filter)- ului depinde si de tipul motorului, motoarele mici sub 2l au un additiv la care trebue facut top-up la anumite intervale fiindca masina foloseste acest additiv sa atinga temperaturi mai ridicate sa poata sa arda particulele depuse in filtrul de particule dar ca procedura asta din cauza additivului lasa niste depozituri (aschii) in filtrul de particule care cand se acumuleaza filtrul trebue schimbat ca aschille respective nu se ard.

I cartea masinii mele scrie ca DPF-ul trebue schimbat la interval de 75.000 de mile

La motoarele peste 2 l nu este nevoie de additiv fiindca poate sa atinga temperatura necesara ca sa arda particulele respective din DPF deci teoretic DPF-ul poate sa reziste cat rezista masina.

La S80-ul din 2006(vandut) cand a aparut mesajul pe bord DPF-ul a trebuit schimbat si s-a rezolvat problema, niciodata nu mi-a dat mesaj ca a incepu ciclul de regenerare.

Sper ca asta sa ajute, numai bine.

Multumesc!

Deci la 120.000 km ar trebui sa se umple si trebuie schimbat DPF cand imi apare smecheria pe bord.

Nivelul de aditiv nu l-am verificat, o sa fac asta.

Imi pot da seama si vizual dupa ceva daca e nevoie sa schimb DPF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista mesaj de SOOT FILTER FULL la Volvo cu motor PSA, mesajul apare numai la motoarele diesel Volvo in 5 cilindrii sau la 2.0D PSA fara ADM. La cele cu ADM (aditiv) nu apare nici un mesaj in bord. Aditivul se pune la fiecare 60.ooo km iar DPF-ul se inlocuieste la 120.ooo km .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, acum s-a pus punctul pe i :)

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au pus chiar doua puncte pe i, unul e pentru ca suntem in topicul gresit. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

Sunt nou posesor al unui V50 2007 ( fabricat de fapt in dec.2006 ).

Astazi am rezolvat problema cu rotita ecranului, dar mai departe as vrea sa si pot folosi navigatia.

Deci:

1. Se poate face un DVD cu harta RO la versiunea MMM/P2001?

2. Cum se poate intra in meniul secret?

3. Se poate adapta vreun sistem prin care sa vezi pe ecran, de exemplu, filme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate intrebarile tale au raspuns dupa un simplu search pe forum.

1. Da

2. Enter+back apasate simultan de multe ori din momentul cand pui contactul la motor si iti apare volvo sistem loading.

3. Ai rezolutie proasta la ecran ce ai vrea sa vezi pe el?Din cate stiam se poate dar cu costuri care iti taie pofta de filme vga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate intrebarile tale au raspuns dupa un simplu search pe forum.

1. Da

2. Enter+back apasate simultan de multe ori din momentul cand pui contactul la motor si iti apare volvo sistem loading.

3. Ai rezolutie proasta la ecran ce ai vrea sa vezi pe el?Din cate stiam se poate dar cu costuri care iti taie pofta de filme vga.

Detaliaza te rog la pct 1, cine face? unde gasesc dvd-ul? cunosti persoane care au harta RO la versiunea MMM/P2001?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now