VOLVERE

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About VOLVERE

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/01/1952

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto VOLVO V50
  • Fabricatie 2010
  1. Anti-skid temporary off

    Avind si eu aceasta problema, am consultat un expert Volvo pe net. Iata ce mi-a raspuns : O.k., it is possible from what I have seen and what you have described here that there is water getting into a wheel speed sensor electrical connection under the vehicle.Water or moisture from the wet weather.This can short out the circuit which will cause the anti-skid message which can also in some cases cause data signal loss causing the noise you hear.It is definitely going to be a connection with the vehicle or wiring that is shorted out due to the moisture.You will need to have the wiring connections checked as well as wiring to locate the cause of the short so it can then be repaired from there. Now if the radio is also cutting out this can be an issue with the under hood fuse panel as moisture may be getting into this fuse panel and the panel may have poor terminal crimps for the fuses or wiring faults.This will need to be checked into as well. Moisture in the wiring or a connection is the cause of this issue.The hard part is locating where the moisture is getting in at.So I have had to trace and inspect all wiring and connections under the hood and under the vehicle for any faults found then repair the faults from there.
  2. La V50 pentru start/stop exista o baterie dedicata.
  3. Rozatoare in compartimentul motor

    E o problema foarte serioasa, si eu m-am confruntat cu ea. - cablurile le roade pentru ca-l incomodeaza acolo unde si-a gasit locul : deviati traseul cablurilor. - nu sunt multe locuri unde se poate aseza : ocupati locul cu ceva nerontzaibil - de exemplu cu aparatul cu ultrasunete care ar trebui sa-l goneasca - e o masina cu garda joasa, din scut nu-i goniti usor - acolo cel putin nu face pagube. Am incercat tot felul de alte solutii : aparate, spray-uri, otravuri, etc - niciuna nu a avut efect, am cheltuit bani si nervi degeaba. Succes !
  4. Informatii despre dpf .

    Salut, Am postat mai sus, in legatura cu o posibila problema la DPF. Azi am fost la Bogdan G pentru un test, filtrul nu avea nimic , in schimb aveam probleme cu admisia de aer - distribuitorul. A deschis capota motorului si a observat cablurile fisei (imediat linga baterie) ca erau roase si rupte de catre un soarece. Le-a reconectat si s-a rezolvat problema. Pentru mine asta a fost lectia din care am invatat ca motorul intra in safe mode si din alte cauze decit DPF-ul, si de aceea, inainte de orice actiune, trebuie facut un test - cu Bogdan G daca se poate, caruia ii multumesc inca o data !
  5. Informatii despre dpf .

    Salut toata lumea, sarbatori fericite ! In general, nivelul discutiilor este cu mult peste ce pricep eu si de aceea mi-e si jena sa scriu ceva. Totusi, mi s-a aprins in bord semnul cu motorul si masina a pierdut foarte multa putere. Inteleg ca este DPF-ul. Masina este un V50 / 2010, motor D4164T, are 160 000 km, schimbat DPF la 120 000 si aditiv. Merg foarte putin, citiva km zilnic pentru ca am serviciul aproape.A picat prost si nu vreau sa deranjez pe nimeni in perioada asta, de aceea as incerca un rulaj pe autostrada, poate se rezolva. Problema mea este ca nu stiu la ce turatie, cit timp si in ce viteza sa merg. Daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat, ii multumesc !
  6. DVD navigatie

    Am instalat actualizarea la nivel 2012. Citeva precizari pentru cei care stiu la fel de putin ca si mine : 1. Folositi Verbatim DVD DL ptr vol.1 si simplu ptr.vol.2 2. Instalarea se poate face in etape, pina se termina (aprox.210 min) Asta inseamna ca poti face mai multe drumuri, timp in care se instaleaza de unde a ramas ultima data - scrie si in manualul RTI 3. O data instalat, se poate seta limba afisajului si a speaker-ului. 4. Nu cred ca trebuie scos DVD-ul (vol 1) din unitate. E suficient sa-ti faci o copie.
  7. DVD navigatie

    Multumesc N3cks ! 1. E clar ca in acest moment este facut un update superior discului pe care-l am. 2. Navigatia merge corect doar cu DVD1 in unitate - indicatia e clara si obligatorie. 3. Cred (?!?) ca ori gasesc updatarea superioara DVD-ului pe care-l am si introduc DVD1 in unitate, ori fac o actualizare la nivel 2012 sau 2013. Ambele sunt pe bani - 2013 pe E-Bay ma costa cel putin 140 Euro (de la PLOVDIV )) 4. In alta ordine de idei : stie cineva la cine pot apela pentru a schimba limba navigatiei ? La bord mi-a schimbat-o Bogdan G. - multumesc inca o data ! - iar la radio CD n-am nevoie, indicatiile fiind suficient de intuitive.
  8. DVD navigatie

    Da, aveti dreptate, voi scrie care-i problema. Am cumparat masina SH cu niste acte din care reiese ca proprietarul a folosit << FREE MAP UPDATES >> ( acestea puteau fi doua ). Eu am gasit in masina un DVD original : VOLVO HDD RTI (VCC Part.No. 31310193 1022) pentru updatare. Daca introduc acest disc in unitate, mesajul este : << DVD-ul in unitatea de navigare este invalid ; Exista un DVD actualizare harta (versiunea curenta) necesar pentru navigare ; Introduceti DVD 1 >> Concluzia mea este ca a fost facuta o actualizare (a 2-a) pe care nu o am ( lipseste din masina ). Nu stiu daca am dreptate si nici ce trebuie sa fac. (fara disc, imi apare harta Romaniei si vecinii, cu o pozitie a masinii fata de Nord – ceva foarte schematic – dar jos, in limba romana, cu acuratete numele strazii fie ca sunt in Bucuresti sau la Costinesti.
  9. DVD navigatie

    Salut toata lumea, Va rog sa-mi spuneti cu cine pot lua legatura pentru a ma lamuri in probleme legate de navigatie. Am un V50 / 2010 - ca sa nu plictisesc am sa dau mai multe explicatii celui care va avea amabilitatea sa ma consilieze. Va multumesc, Dan Pasarin
  10. Schimb distributie S40 din 2005

    Multumesc ! Buna treaba asta cu forum-ul !!! Dan Pasarin
  11. Schimb distributie S40 din 2005

    Multumesc foarte mult pentru sfaturi / explicatii. Cind voi aduna banii am sa te contactez pentru un kit OEM, pompa si ce mi-or mai spune cei de la GI Euroservice, pentru ca intentionez sa fac lucrarea cu ei. Oferta lor cu piese procurate de ei este = 1.140 lei (inlocuire distributie cu pompa apa, simeringuri, antigel si manopera), dar imi asum diferenta pentru piese mai bune. La Primus mi-au facut o factura proforma din care n-am inteles ce-s toate alea (nu pentru ca-i scris in engleza) : - BELT 212.75 lei +TVA - BELT TENSIONER 387.51 - TOOTH BELT KIT 1090.00 ............................ - Inlocuire curea distributie ( Kit + auxil ) 442.00 +TVA Multumesc inca o data, Dan Pasarin
  12. Schimb distributie S40 din 2005

    Am un V50 / 2010 tip motor D4164T, 155.000 Km Va rog sa ma suportati cu niste intrebari : 1. La citi Km trebuie sa schimb distributia ? 160.000 cit zice Primus, 120.000 (!) cit zice GI Euroserv., 240.000 VIDA, etc. 2. Odata cu distributia trebuie sa schimb si pompa de apa ? Va multumesc frumos, Dan Pasarin
  13. Manual utilizare S40 2008

    Am si eu Manualul pentru V50 2010 in limba romana, dar fisierul are 42,1 MB.si nu pot sa-l incarc. Cine are nevoie imi poate scrie un e-mail ( dan.pasarin@gmail.com ) pentru a i-l transfera.
  14. schimbare limba afisaj

    Va rog frumos ! Astazi, in anul 2013 cind Primus imi cere 1100 RON ptr a schimba limba de afisare (din minunata flamanda in engleza), exista in Bucuresti si alta solutie, rezonabila ? Am intrat in panica la un anunt la pornire, am oprit si m-am dus in casa pentru a traduce pe Google - zicea ca centurile de siguranta din spate nu sunt cuplate ! Multumesc !
  15. Norme EURO

    Salut toti membrii acestui forum ! Este prima mea postare, si o fac cu credinta ca experienta traita de mine ar putea ajuta, in viitor, pe cineva. Am achizitionat un V50 / 2010, intrat in circulatie in Belgia. Pe certificatul de inmatriculare ( vezi attach. ) era scris mare EURO 5. Este DRIVe, are start / stop, CO2 104 gr/Km., toate bune si frumoase dar motorul a fost incadrat la EURO 4 la RAR, Primus, importatorul si suedezii au confirmat : This Volvo V50 2010, YV1MW76F2A2532674, is certified to Euro 4. This engine, code 76, has never been certified to Euro 5 in any vehicle. Concluzie : Cine este interesat de EURO 5 sa faca bine si sa se informeze mai intii, pentru ca aparentele inseala iar uneori, chiar si documentele originale.