vlaad

probleme pornire la rece

65 posts in this topic

Salutare,

A trecut un an si problema pornirii dimineata nu s-a rezolvat.Toata vara a pornit la sfert si acum cand a venit toamna a inceput iar sa faca probleme.Inainte sa schimb bujiile dadeam la automat mai lung pana pornea.Dupa ce i-am schimbat bujiile dau mai mult la automat si porneste in 3, merge intrerup motorul pana se incalzeste, dupa acre nu mai face probleme pana a doua zi dimineata. De o saptamana dau la automat de 2-3 ori foarte scurt(ca atunci cand schimbi uleiul) si dupa porneste normal.Mai e ceva ciudat, cand pornesc aeroterma creste turatia si merge intrerupt motorul cat e rece.Am fost cu ea la ford si un mecanic mi-a zis ca se blocheaza un injector. Acum o saptamana am fost la Primus si mi-au spus ca totul e Ok ,motorul merge in parametrii si injectoarele sunt bune .

Daca aveti ceva sfaturi, sau vreti sa cumparati un Volvo incadrat la dosarele X va rog sa-mi scrieti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rampa de injectie nu face presiune poate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi aduc aminte, in timp ce eram la Bogdan, a venit un coleg de forum cu un 2.0d si avea aceeasi problema...pana cand nu ajungea rampa la 400...si ceva nu-i pornea. Nu stiu daca 400 e bine, dar era ceva cu 4...Gu` poate sa confirme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

A trecut un an si problema pornirii dimineata nu s-a rezolvat.Toata vara a pornit la sfert si acum cand a venit toamna a inceput iar sa faca probleme.Inainte sa schimb bujiile dadeam la automat mai lung pana pornea.Dupa ce i-am schimbat bujiile dau mai mult la automat si porneste in 3, merge intrerup motorul pana se incalzeste, dupa acre nu mai face probleme pana a doua zi dimineata. De o saptamana dau la automat de 2-3 ori foarte scurt(ca atunci cand schimbi uleiul) si dupa porneste normal.Mai e ceva ciudat, cand pornesc aeroterma creste turatia si merge intrerupt motorul cat e rece.Am fost cu ea la ford si un mecanic mi-a zis ca se blocheaza un injector. Acum o saptamana am fost la Primus si mi-au spus ca totul e Ok ,motorul merge in parametrii si injectoarele sunt bune .

Daca aveti ceva sfaturi, sau vreti sa cumparati un Volvo incadrat la dosarele X va rog sa-mi scrieti.

Ai verificat EGR-ul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Turatia care se mareste la pornirea unui consumator (aeroterma) poate indica si o problema electrica, baterie sau alternator.

De ceva timp si eu patesc ceva asemanator, numai la prima pornire dimineata... intre 5 si 25 secunde, banuiesc ca pana incepe alternatorul sa incarce la capacitate. Inca mai studiez.

P.S. Nu mai da la automat cand schimbi/golesti uleiul ca poti da peste niste probleme urate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mango ai probleme la un injector iar injectoarele piezo se testeaza mai greu in RO, asadar trebuie schimbate cam la ghici sau daca ai ureche muzicala poti auzi injectorul problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru a spus si mecanicul de la ford.CA este in injector care se blocheaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmat sfatul cu ulei 2t in motorina. Tin sa spun ca s-a imbunatatit simtitor pornirea la rece dupa numai 3 rezervoare. Cine stie .....poate se repara singur. Oricum recomand. porneste mult mai bine, merge mult mai bine si chiar consuma mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bule pe furtun am si eu...Si se inmultesc cand o turez spre 3000RPM...Cei care au schimbat carcasa filtrului,cum se mai prezinta situatia?bule in continuare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mango vezi ca iti zic eu ca exista mai multe S40-uri 2.0D la care s-a topit un piston din cauza unui injector blocat pe deschis, vezi sa nu urmezi .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vesti noi.Cand opresc toti consumatorii porneste normal.Cand pornesc aeroterma merge intrerupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care e legatura intre cele 2 componente ale masinii ?

Aeroterma nu este un mare consumator (avand 300W) asta daca nu cumva ai incalzire suplimentara iar aia are 1kw, in acest caz are un pic de logica . Totusi acea rezistenta de 1kw porneste treptat(modulat PWM) si numai cand este foarte frig, probabil sub 6C (ca la S60) . Totusi problema cu pornirea era si vara iar la cald nu porneste incalzirea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata vara a pornit bine.Nu am avut probleme pana sa se racoreasca.Cand opresc toti consumatorii porneste mai lung dar nu in 3.Cum aprind faruri si dau drumu la aer porneste in 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie slaba sau probleme alternator, cand dai la automat farurile se sting iar AC-ul nu porneste decat dupa ce motorul are peste 500 rpm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am updatat toamna trecuta si softul de ECM. Facusem o diagnoza la Bogdan G si ECM-ul compensa din motorina si arunca fum. Fumul a disparut complet dupa intoarcerea la firmware-ul de stock. Problema cu pornirea este aceeasi. Acum ca a venit vara porneste foarte bine. Uleiul 2T a imbunatatit mult pornirea. Acum problema care o am este cu EGR-ul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now