volvo

consum xc 60 de toate felurile

107 posts in this topic

Acum 2 ore, i love VOLVO a spus:

Carburantul are o mare parte din vina.

Am fost in dieferite tari cu dricul si in Romania am avut cosumul cel mai mare.

Motorina din germania e zuper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu xc60 ,163cp , manuala are consum pe bord in ultimii 1000 km 6,7, condus batraneste maxim 120 km/h cu treapta a 5-a , eu ma declar multumit cu toate ca ma fura putin: cand rotile sunt oprite si motorul pornit nu inregistreaza niciun consum instant, la ford cand asteptam la semafor cu motorul pornit imi indica 0,9 l/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

În familie avem un nou membru : XC60 2013 facelift , 2.4 D5 215, AWD manuală, vreo 140.000km . . . 

Pe A2 la 140km/h am scos cam 9 media în bord,  pe pilot . . . În oraș (Constanța )  cam 10-11 media, viteză medie cam 20km/h , mers mai bătrânește. . . 

Deci cam acolo ne încadrăm . . . 

Apropo de bord: e mincinos rău față de consumul la pompă ? La S40 parcă minte cam cu 0.5 litri mai puțin evident . . . 

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am consum mai mic, dar stau in Mamaia Nord, media niciodata nu a sarit de 8.7 nici in sezon (dar pe computer, la inceput am verificat de plin la plin si nu mi-a dar o eroare semnificativa) si merg cam 50-60 km pe zi. Cel mai bine in jur de 8.0, dar cand nu conduce doamna, ea are cumva talpa mai grea! Motorina bag numai de la OMV, MAXX Motion. Nu zic ca e cea mai buna, dar nu mi-a creat probleme. Media vitezei pe la mine e daca imi aduc bine aminte pe la 34 km/h.

Am aceasi motorizare, model decembrie 2013, facelift cu mentiunea ca a mea a fost D4 si am facut Polestar la nivel D5 (215 CP).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Salut,

Am cumparat in vara aceasta un Volvo xc60 Summum, d3, 2, 163 FWD, 2010. 

Consum 2 persoane 700 km 80% extern a fost aproximativ 5% ( condus ca la carte si aer conditionat rareori pornit fiindca nu a fost necesar).  Asta este un consum pe care l-am verificat/calculat in luna iunie. 

In oras acum imi arata un consum de 7,5 %.

 

Edited by iulian79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, ai scos sub consumul dat de producator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aproape la jumatate fata de al meu.nici eu nu prea inteleg cum e posibil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buhnici nu este cel de la " i like it"? Cred ca a incurcat tastele cand a scris ca a scos consum de 2% cu renou'. A luat-o androidu' prin sant, sau nu-mi explic altfel

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbim de un XC60 D3 CUTIE MANUALA, este posibil un consum extraurban de 5 % si 7,5% urban, adica exact cat spune producatorul, Daca insa este vorba de o cutie automata nu prea mai este real consumul, vorba lui Vadim, consuma mai putin decat spune producatorul . :D

@paunionutz, Cred ca a vrut sa spuna 0% consum si a iesit 2% . :D  Probabil vorbea de ZOE . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

intradevar ca la 50 km/h in localitati si 80-90 exterior scoti consumul ala de 5% , numai ce am facut 1300 km din care 95% extraurban, consum 8% , viteza medie 90km/h, pot spune ca pe CC consuma mai mult , consumul a iesit asa mare datorita vitezei de deplasare 100-170km/h. cutie manuala

Edited by adytym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Este varianta care are cutia manuala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La drum lung consuma cam la fel și automata .

Oricum la 130kmh consumul trebuie sa fie 8% .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Cineva a pus aceeasi intrebare mai demult, dar tot nu e clar (din ce-am citit si prin alte locuri): un XC60 2.4 D3 AWD 163CP 2011-2012 are exact acelasi motor/turbina (bi-turbo)/injectoare ca un D5 215CP si e limitat doar din soft? Vreau unul SH, cutie manuala, dar se gasesc greu cele cu 215CP din fabrica si ma gandesc la varianta mai slaba cu Polestar ulterior.

Am verificat ce upgrade Polestar pot face si (imaginea atasata) il poate duce la 225CP (+40Nm la cuplu).

Ce parere aveti (cei care cunoasteti, nu doar din auzite, va rog) despre upgrade Polestar la o masina care are deja 170 000 km in bord (poate si mai mult)? Nu e cam batran pentru tunning? Ca asa la service imediat iti face tunningul, motorul suporta, nu e nicio problema etc...fiecare isi vinde marfa doar.

La multi km!

upgrade.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e bătrână deloc . Poți pune Polestar fără probleme și se transforma în D5 .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi de ce tu, compania Volvo, pui diferenta de 4-5000 eur la vanzare intre cele 2 motorizari, stiind ca un upgrade Polestar e in jur de 1000? Asta mi se pare dubios...ma-ndoiesc ca e doar pentru piata din Belgia, unde taxele sunt pe CP.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, cosminel12345 said:

Salut,

Cineva a pus aceeasi intrebare mai demult, dar tot nu e clar (din ce-am citit si prin alte locuri): un XC60 2.4 D3 AWD 163CP 2011-2012 are exact acelasi motor/turbina (bi-turbo)/injectoare ca un D5 215CP si e limitat doar din soft? Vreau unul SH, cutie manuala, dar se gasesc greu cele cu 215CP din fabrica si ma gandesc la varianta mai slaba cu Polestar ulterior.

Am verificat ce upgrade Polestar pot face si (imaginea atasata) il poate duce la 225CP (+40Nm la cuplu).

Ce parere aveti (cei care cunoasteti, nu doar din auzite, va rog) despre upgrade Polestar la o masina care are deja 170 000 km in bord (poate si mai mult)? Nu e cam batran pentru tunning? Ca asa la service imediat iti face tunningul, motorul suporta, nu e nicio problema etc...fiecare isi vinde marfa doar.

La multi km!

upgrade.PNG

Salut, 

Am avut 2 masini cu Polestar ambele D5 - manual si aumata ulterior - am fost chiar primul din Romania care a facut upgrade la Polestar. Polestar e mai mult decat acei 40Nm din fisa - crede-ma. Am avut 2 D5 si tot am pus Polestar - este cu totul alta experienta - din punctul meu de vedere merita din plin:

- depasirile dela 80 la 110 si respectiv 140-180+ ajuta ENORM de mult

- comportamentul motorului si cutiei in curbe // panta se schimba semnificativ dpdv comportament cutie si motor, mai ales cand cuplezi modul sport. 

Deci recomand din plin. 

9 hours ago, cosminel12345 said:

Si totusi de ce tu, compania Volvo, pui diferenta de 4-5000 eur la vanzare intre cele 2 motorizari, stiind ca un upgrade Polestar e in jur de 1000? Asta mi se pare dubios...ma-ndoiesc ca e doar pentru piata din Belgia, unde taxele sunt pe CP.

 

Polestar este un tuner independent de Volvo si totusi garantia Volvo se pastreaza - motorul D3 pe XC60 este de fapt D5 cu "licenta" de D3 la vremea respectiva. Polestar transforma un D3 XC60 in D5 + Polestar. Sa nu ti se para dubios. Culmea ca nu e pentru piata din Belgia, unde impozitul este pe CP - este chiar pentru alte piete unde impozitul este pe cmc - deocamdata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai este independent . E fix a lui Volvo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo a cumparat Polestar in 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte buna observatia colegilor vizavi de achizitia Polestar de catre Volvo, desi eu aveam in gand dezvoltarea tehnologiei mai degraba :). Oricum multumim colegilor pentru observatiile facute. 

Vizavi de consum, nu am constatat nicio crestere de consum dupa instalarea Polestar, ci mai degraba o scadere (destul de insignifianta), deoarece se schimba putin stilul de condus. 

Ce este interesant in schimb, dupa 2.000 km cu XC60 D4 VEA - motor 4 cilindri si cutia in 8 trepte, tractiune fata - deocamdata din ce stiu eu nu s-a dezvoltat pe XC60 VEA tractiune integrala - experimentez un consum mai mic decat S60 D5 Polestar  - desi coeficientul aerodinamic si masa sunt clar in favoarea S60.

Si respectiv un consum cu aproximativ 2L/100 km mai mic decat XC60 D4/D5 2400 cmc AWD cutie 6 viteze automata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult, baieti, pentru feedback! Uite ca nici eu nu stiam ca Volvo a cumparat Polestar si asta nu poate decat sa ma bucure.

M-am interesat de 2 masini, ambele fab 2011-2012, difera doar codul motor: la una e D5244T16 si pe site-ul Polestar arata ca poate fi optimizat (imaginea atasata de mai sus), iar la alta e D5244T17 si culmea e ca n-ar fi disponibil pentru tunning. Ambele au fost verificate pe site-ul lor dupa VIN, pe wikipedia arata ca motoarele T16/17 sunt twin-turbo si totusi Polestarul nu accepta varianta "superioara". O fi vreo problema cu al 2-lea VIN?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu i c am mult, motor de generatie mai noua si consum mai mare, probabil ca ii un procentaj mai mare in oras plus cutie automata s ar explica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now