ursuman

Sfat achizitionare S40 2008

158 posts in this topic

Va cheama la fel... :)

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica 2 securisti cu acelasi nume, of greu este . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

sunt in cautarea unei masini second hand, si anume S40. Ar fi primea mea masina, nu cunosc prea bine marca, ma documentez si voi afla si pe parcursul utilizarii acesteia. Asa ca mi-ar prinde bine si niste sfaturi de la voi, drept pentru care v-as ruga sa imi spuneti ce parere aveti, din anunt/poze, legata de aceasta masina pe care o voi viziona luni:

http://olx.ro/oferta/volvo-s40-ID29Dop.html#d4c1e0fabf

De asemenea si aceasta masina, cu o oglinda de alta culoare http://am.unicreditleasing.ro/product/volvo-s40-1-8-momentum_2302.aspx

Va multumesc, toate cele bune,

Alin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce ai postat tu ai doua masini cu motorizari total diferite. Diesel si benzina. Avand in vedere ca sunt posesor de benzina iti pot spune ca nu vei avea probleme asa mari cu motorul dar vei avea probleme cu consumul. La motorul de 1.8 o sa ai un consum de 10-11 in oras cu clima pornita. Eu am consum de aprox 9,5 si chiar o calc. Legat de dotari cea de a doua masina pe benzina e modelul mai vechi care are si ceva dotari de r- design. Volan, capace oglinzi gri, schimbator aluminiu/ piele. Depinde si ce iti doresti tu. Consum mic? Alege diesel. Dar sa ai certitudinea ca are km reali pentru ca acest motor are ceva probleme cu filtrul de particule. Se poate schimba ori remedia problema dar trebuie sa ai ceva banuti. Masina diesel are jante pe 17 si nu pe 16. Zaurak se cheama. Are sonorizarea basic adica 4 difuzoare si nu 6-8-10. Are spalator faruri ceea ce poate insemna ca are si xenon. Toate nedumeririle le poti indeparta cu o diagnoza. Sunt aici pe forum pers care se ocupa cu asa ceva si care au si posibilitatea de testare, verificare etc. Vezi BogdanG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici una xenon din fabrica.

Personal as lua benzina.

Cel negru prezinta o uzura a interiorului destul de mare, cel putin pe sezut scaun si cotiera. Are praguri, parte din kit-ul sport optional la achizitia masinii dar lipsesc "buzele" de la bara fata si spate, posibil bara schimbata. Din cate stiu kit-ul sport din fabrica vine doar complet, nu se puteau lua doar praguri.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nu are xenon. Acum am vazut reglajul interior ptr faruri.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina de la Unicredit nu merita fiind fosta masina de leasing si ca orice masina preluata de leasing este ca un ou kinder .

A doua varianta e foarte ieftina, merita macar vazuta, oricum e 2008 nu 2007 cum scrie in anunt, anuntul e cam varza dar masina pare interesanta .

Oricum trebuie stiut si bugetul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Am fost ieri sa vad masina cea pe diesel, a fost adusa din olanda si cumparata de actualul vanzator in 2013. Vanzatorul este din ploiesti, masina este pe numele mamei lui. Anul acesta a fost schimbat EGR, are 2 locuri mici de aproape 1cm fiecare unde vopseaua este crapata pe aripa dreapta spate sus. Un surub de la bara fata pare a fi fost umblat acolo deci cred ca s-a dat bara jos insa nu stie nici el. Un lucru ciudat mi s-a parut pt care vanzatorul nu avea explicatie toate geamurile erau 2007 mai putin cel de pe spate dreapta era 2008..in timpul rulajului fara sa fie accelerata se auzea un vajait, tind sa cred ca este de la rulmentul rotii fata stanga.

In rest, masina parea ingrijita, tragea bine, nu scoate sunete dubioase, la prima vedere nu scapa ulei, discurile de frana prezentau o uzura normala pt 110k km cat are acum, acum nu stiu daca au fost schimbate in urma cu 100k km si masina sa aiba 200k, insa nu parea sa aiba peste 200k dar nici 110 nu stiu daca sunt reali cu toate ca pare destul de curata dar sunt sceptic ca a rulat-o olandezul doar 92000km?

Si eu mi-am zis la fel ca e modelul 2008 insa este de fapt 2007 in acte.

As vrea totusi sa merg la un service si la un tester, te voi contacta Bogdan sa vad ce disponibilitate ai avea.

Ca buget cam asta ar fi maximum ce as putea oferi pt o masina 6500E, apoi ce ramane pt investitii ulterioare. Iar pt masina aceasta vom negocia destul de mult daca ma voi hotara la ea.

O zi buna,

Alin

Edited by Alin Fusaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi cu masina la Bogdan inainte de a face tranzactia. La km nu stiu cat de real este mai ales ca marea majoritate a masinilor aduse de afara sunt cu km modificati. Spor la cumparare.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca fapt divers masina mea tot din olanda intrun an a facut 30 k (cartea service) dar vb lui bogdan daca e buna masina ce mai conteaza km ... dar trebuie verificata bine inaintea unei achizitii

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu fie plina de chit in zona aia. Luneta a fost schimbata...poate chiar datorita unui accident.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geam schimbat + vopsea crapata (cel mai probabil chit) inseamna ceva. Pe de alta parte, chiar si reparata sa fi fost, macar sa fi fost reparata bine, ceea ce probabil nu e cazul.

Bara din fata poate fi data jos pentru multe lucruri, inclusiv schimbat condensator clima de pilda... In lipsa altor indicatori (vopsea verificata in locuri strategice, dot faruri etc.) e cam greu sa punem o eticheta aici.

Depinde de unde vine vajaitul. Rulmentul il poti verifica sa vezi daca are joc. Da daca e uzura lui in faza incipienta, e posibil si sa nu aiba joc. Sigur nu vine din fata, de acolo de unde... șuieră dizălu? :)

In orice caz, o diagnoza CORECTĂ poate lamuri un pic problema. Asa pe forum, stii cum e... Toti stim ce ar putea fi. Dar viata bate filmul. :P

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e de la motor, am verificat si la mers la relanti si se auzea. Personal, faptul daca a fost lovita si reparata nu ma deranjeaza atata timp cat nu a fost afectata structura de rezistenta; o aripa, bara, usa indoita nu e grav.

Sunt constient ca nu puteti spune clar daca s-ar merita sau nu, sau ce probleme ar avea din niste poze sau descrieri, insa da am nevoie de sfaturi pentru ca pentru mine ar fi o investitie destul de importanta si nu vreau sa ma pacalesc si orice sfat este bine venit.. Am programat pe joi o vizita la service sa vedem. Va voi tine la curent.

Va multumesc tuturor pentru amabilitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a avut aripa din spate schimbata...eu personal nici nu m-as mai uita la ea. Daca era o bara din fata, o usa, o bara...nu era bai. Bara din spate se schimba cu "flexul" + sudura. Acolo o sa apara rugina orice i-ai face.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as spune pas la masina asta desi e bun pretul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a avut aripa din spate schimbata...eu personal nici nu m-as mai uita la ea. Daca era o bara din fata, o usa, o bara...nu era bai. Bara din spate se schimba cu "flexul" + sudura. Acolo o sa apara rugina orice i-ai face.

Imi place ca tu dai astfel de sfaturi, dupa ce ai luat o masina cu 120000 km reali (zici tu) si nu ti s-a parut nimic dubios ca avea cutia schimbata, iar motorul te-a tinut fix 1000 de km :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1700 E cat am dat pe duba...mi-am asumat riscul!! Cu 4000 de euro am facut o masina buna de munca in care nu mai investesc mult si bine mare lucru!! Pun pariu ca nu gasesc duba mai buna ca a mea la banii astia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack, vrabia malai viseaza :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut eu am un volvo s40 din 2007 motor 1.6 D si sunt fff multumit de ea nu am avut nicio problema I-am schimbat decat filtrele uleiu si cam atata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cele din urma am renuntat la acea masina, avea ceva probleme, pe langa cele descrise mai sus, pana la urma s-a adeverit a fi ambii rulmenti de pe puntea fata ce cauzau acel vajait si necesita amandoi schimbare, filtru de particule avea probleme, insa nu mi-au putut spune daca merge regenerat sau trebuie schimbat. Pe spate a fost lovita destul de tare, reparatia nu de foarte buna calitate, si o alta lovitura laterala avea.

In urma loviturii din spate, puntea spate a fost deplasata...cam asta in mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Ce părere aveți de http://www.autovit.ro/volvo-s60-C35211290.html ?

Eu sunt în Ploiești, omul e in Cluj. Am aflat de la el o serie de șasiu dar văd ca Volvo Cars România nu mă poate ajuta cu nimic.

Mi-a sărit in ochi semnul cu Autopolis de pe spate și am dat un mail la ei încercând să aflu detalii și încă aștept.

Prețul mi se pare cam mare pentru un S60 ca să fiu sincer, mai ales că necesită și înmatriculare și alte cele. Mi-a atras atentia totuși prin sistemul AWD. Sistem despre care nu știu nimic în cazul Volvo (parcă pe XC si V70 era lăudat și ieșea bine din teste dar...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si o intrebare? Cam cat crezi tu ca ar valora acea masina daca pretul ala ti se pare mare? Daca ti-as vinde acea masina la 8000 euro ce ai spune? Ai cumpara masina? Mi se pare putin nepotrivit sa spui ca un s60 D5 la 16500 euro e o masina scumpa. Nepotrivit in sensul ca tu nu prea iti permiti in cazul de fata acea masina. Atunci de ce S60? Poti lua un s40 si iesi mai ieftin. Problema e ca romanul cam sufera de bagare in seama si vrea sa epateze cu masina dar nu-si permite sa o intretina. Iti ofera masina un rang? O pozitie superioara in ochii prietenilor? Daca iti cumperi o masina pe care sa iti permiti sa o intretii vei fi si mai relaxat. Nu vei sta cu mintea la costurile care apar pe nepusa masa.

Legat de masina, daca este din Germania suna in Germania. Aici nimeni nu-ti poate spune ceva despre o masina care este importata din DE. Atat timp cat nu a stat prin service-urile noastre. Daca a stat prin service-uri inseamna ca are o problema si ar trebui sa te orientezi spre altceva. Succes .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci masina ii catre full deci cred ca de noua a fost pe la 40k+. Cat vrei sa scada in 3 ani?Abia a iesit din garantie.Isi merita toti banii. Pe cand cautam v60 nu avea dotari nici pe jumate si era cam 15k.

Taxele de inmatriculare nu cred ca sunt f mari.Daca vrei sa dai 16k pe masina, verifica masina si sari pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am uitat de curiozitate ... sub 16000 nu gasesti in germania , si asta fara suspensie 4c sau awd . problema mica apare cand afli ca cele awd din cate imi amintesc sunt euro 4 . euro 5 sunt cele de 215 cp .(la v50 d5 meu euro 4 ar fi trebuit sa platesc 2400 euro taxa)

oricum masina are un pret foarte bun .

Acuma ca si-o poate intretine sau nu omu ... e fix problema lui . Daca ii place , masina ... nu toata lumea cumpara o masina sa impresioneze ... sincer eu salivez dupa s60 ... daca as avea ocazia sa imi achizitionez una as face-o , dar nu sa il fac pe vecinu sa se intrebe ce afaceri ilegale am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa fie E5 motorul deci cam 400E taxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now