iulirx

Volvo versus altii

24 posts in this topic

2012 Volvo S60: Volvo vs. BMW Smackdown

(328i -240 hp vs S60 T5 250 hp)

If money were no object, the BMW would be a no brainer, as it's a commendably improved spinoff of its already class-leading predecessor. In fact, we'll put that distinction to the test when we swap our long-term Volvo for a long-term 3 Series in a few months. But if we were spending our own cash, our time with the well-equipped T5 leads us to believe that the $9,095 savings outweighs the BMW's advantages - unless, of course, you're happy to spend extra dough on BMW's brand prestige. Call it the allure of the underdog or the thrill of the unexpected, but our nearly 5,000 miles with the S60 so far has left us pleasantly surprised by its endearing traits and involving personality; in a world of unlimited cashflow, the BMW would take the cake. But in our reality of budgets and value, we would be happy to make room in our garage for the Volvo.

Cred ca e relevant articolul.

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit si eu ce masinii construiesc "altii", Dar pt mine articolul respectiv nu este relevant...din experienta mea cu marca "altii" o parte din investitia initiala ( de 9000$ conform articolului) se mai amortizeaza in primii doi ani din revizii, care la "altii" sunt gratuite, impozite mai mici dar si o garantie mai mare a masinii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fata arata mai bine BMW-ul,din spate parca tot BMW-ul,iar cu toate astea daca as avea bani tot un volvo mi-as lua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate tine de preferintele personale ale fiecaruia dar de un lucru sunt sigur:marca preferata e VOLVO ( mai discutam daca SAAB nu falimenta)

Am avut un E46 din 2004 , nou. Am facut 250.000 de Km cu el inainte sa il vand.L-am vandut pentru ca aveam nevoie de o masina mai mare pentru ca numarul familiei a crescut de la 2 la 3.

Inainte sa cumpar altceva m-am dus bineinteles la BMW si am testat noul 3-ar berlina (touringul nu aparuse inca).M-am simtit foarte incomod la volan si masina imi dadea impresia de o cutie de chibrituri.Pur si simplu eram ca un claustrofob in noul 3-ar.Foarte dezamagit am fost pentru ca ma asteptam la mai mult confort.

M-am suit inapoi in E46 si mi s-a parut mult mai spatios.Audi-urile nu mi-au placut niciodata asa ca nici macar nu m-am obosit sa ma uit la ele.

In drum spre casa am vazut un S60 si am trecut pe la garajul VOLVO.

M-am urcat la volan si paffff.... "nenorocirea" m-a lovit. Volvo era sa fie.

De atunci vad numai volvouri pe strada :hello2: .Parca ar fi peste tot.

Consider ca noul S60 este mai "fin" si in acelasi timp mai agresiv in linii decat 3-arul.Pur si simplu iti place de la inceput!

V60-ul meu e perfect pentru tot ce imi trebuie mie pana acum , poate in viitor un V70 :laughing7:

Nu ma mai intorc niciodata la BMW!!

Edited by mirku
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se pare ca arata mai bine BMW, din contra!

BMW este manelistic

Totusi nu cred ca seria 3 se compara cu S60, mai degraba cu S40

Si e atit de mic in interior BMW ca parca intru in caiac cind ma urc in seria 3

Nu vad nici un avantaj pentru BMW poate decit motoarele de sute de cai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se pare ca arata mai bine BMW, din contra!

BMW este manelistic

Totusi nu cred ca seria 3 se compara cu S60, mai degraba cu S40

Si e atit de mic in interior BMW ca parca intru in caiac cind ma urc in seria 3

Nu vad nici un avantaj pentru BMW poate decit motoarele de sute de cai

+ eficienta consumului de carburant. Cred ca motoarele lor au cel mai bun randament putere/consum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ eficienta consumului de carburant. Cred ca motoarele lor au cel mai bun randament putere/consum!

De vreo 40 de ani sa tot fie remarca ta valabila. :smile: Azi cred ca ar mai fi si altii cu randament putere/consum cam apropiat de bmw,ma gindesc.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.volvocars...nical-spec.aspx

Astea sint sursele.

Un mic rezumat :

S60-D5 2012: 1571 Kg, 2400 cmc -5 cyl, 215 cp , 420 Nm 1500-3250 rpm, 0-100 km/h = 7.4 s, Vmax = 230 Km/h, emisii 119 g/Km, Consum urban / extraurban / mixt = 4.7 / 3.2 / 3.7 L/100Km

320D 2012: 1580 Kg, 1995 cmc -4 cyl, 184 cp , 380 Nm 1900-2750 rpm, 0-100 km/h = 7.7 s, Vmax = 233 Km/h, emisii 128 g/Km, Consum urban / extraurban / mixt = 6.0 / 4.1 / 4.5 L/100Km

325D 2012: 1665 Kg, 2993 cmc -6 cyl, 204 cp , 430 Nm 1700 rpm, 0-100 km/h = 7.2 s, Vmax = 240 Km/h, emisii 153 g/Km, Consum urban / extraurban / mixt = 7.4 / 5.0 / 5.8 L/100Km

Cine, ce zicea de randament ? Da' de consum zicea cineva ceva ? Poate de cuplu sa fi zis ceva ? Sau de emisii ? Poate zicea cineva ceva de cp/tona sau de cuplu/tona...

Cred ca zicea de pret ! Da , la pret , la aceeasi configurare , BMW-ul iese pe primul loc. E mai scump.

Nu vreau sa mai compar cu seria 5 ca va ia durerea de cap cind veti vedea cit costa !

Deci cum era cu volvo versus bmw ? Aud ?

P.S. toate masinile au cutie manuala cu 6 viteze.

S60-ul este cotat intre seria 3 si seria 5 dpdv al clasei. L-am comparat cu ce era mai avantajos pentru bmw (la pret , greutate, etc). Nu compar cu 330-ul pentru ca acesta are pret din alta clasa si are cu totul alti concurenti (si astia mai buni si mai ieftini).

Are si bmw-ul avantajul lui : are toata lumea !

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.volvocars...nical-spec.aspx

Astea sint sursele.

Un mic rezumat :

S60-D5 2012: 1571 Kg, 2400 cmc -5 cyl, 215 cp , 420 Nm 1500-3250 rpm, 0-100 km/h = 7.4 s, Vmax = 230 Km/h, emisii 119 g/Km, Consum urban / extraurban / mixt = 4.7 / 3.2 / 3.7 L/100Km

320D 2012: 1580 Kg, 1995 cmc -4 cyl, 184 cp , 380 Nm 1900-2750 rpm, 0-100 km/h = 7.7 s, Vmax = 233 Km/h, emisii 128 g/Km, Consum urban / extraurban / mixt = 6.0 / 4.1 / 4.5 L/100Km

http://www.volvocars...nical-spec.aspx

Vezi cu ,consumul este cam deocheat la D5(motor T11) ! :smile: .Este urban/extra/mixt 5.8 /4.1 /4.7 si emisii vreo 124gr iar 320 -ul "duce" la 233km/h chiar de e un picut mai greu.Nu sint fan bmw dar au motoare bune si cei ce le detin nu stiu sa "mearga " cu ele cum trebuie si se mai infig in garduri ca aseara la CT.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce model de Volvo as putea recomanda unui prieten care are Bmw seria 6 3.0d coupe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand ai putea sa ne spui din ce motiv doreste sa o schimbe :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia uite ce scrie aici :

Si e vreo diferenta intre 230 si 233 Km/h ?

Diferenta se va simti intr-adevar la cuplu ...unde , ce sa-i faci, tot volvo sta mai bine....

Ca sa nu mai vorbim de pretul pe care-l platesti pentru cei 3 km/h in plus. (repet ,la dotari egale)

Mid, a avut volvo vre-odata vre-o masina in clasa seriei 6 ? Un seria 6 3.0d coupe are pret de pornire 83.514 euro, asa ca discutia n-are rost , nu ?

Cu banii pentru un seria 6 3.0d isi putea lua o masina serioasa (porsche, de exemplu. Panamera are pret de pornire 86.000 euro si e cu 2 clase peste seria 6)

Da' are el seria 6 ? Are. Sa-i traiasca ! O sa-l vinda usor caci sint destui care vor asa ceva.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ii da bonus si ultimul album al lui Salam.

post-96-0-19470500-1360533045_thumb.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa certific consumul de Volvo - D5 Polestar cu jumatate de rezervor si autonome 830 km :)

post-2510-0-27399000-1360579526_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se pune - tu nu mergi cum trebuie :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu scot autonomie 1150-1200 km cu 68 litri motorina...deci un consum mixt de 5.9% si viteza medie 90-100 km/h. Culmea e ca , la mine, consumul in oras e mai mic decit cel in afara orasului ! :headbang:

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand ai putea sa ne spui din ce motiv doreste sa o schimbe :smile:)

Nu are loc pentru bicicleta iar schiurile , desi are sac special , ii lovesc cotiera !

post-4718-0-04821400-1360585587_thumb.jp

post-4718-0-86742700-1360585639_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum consum eu un plin (in medie 68 L motorina la pompa) o data la 2 saptamini, vara.

1. Constanta naveta servici ORAS = 160 km (luni -vineri)

2. Constanta-Ploiesti AUTOSTRADA = 300 km (vineri)

3. Ploiesti - miscat in w/e prin ORAS = 40 km (w/e)

4. Ploiesti - Cheia - Brasov - Ploiesti (distractie duminica noaptea- mers "un pic mai turat" :smile: ) = 220 km (duminica)

5. Ploiesti - Constanta AUTOSTRADA = 300 km (luni dimineata devreme)

6. Constanta naveta servici ORAS = 160 km (luni - vineri)

TOTAL = 1180 km din care : 360 km in ORAS, 220km la distractie, 600 km pe AUTOSTRADA.

CONSUM = 6%.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ii da bonus si ultimul album al lui Salam.

Ca sa i-l dea bonus ar trebui sa-l aiba ori el este ... vegetarian !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are loc pentru bicicleta iar schiurile , desi are sac special , ii lovesc cotiera !

sa pastreze masina, iar pentru schiuri cred ca au cei de la Thule sisteme de prindere

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde, in functie de ce seria 6 are.

Dar la capitolul coupe, 2 usi, nu imi e jena sa recomand oricand, C70 1. The Saint car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia uite ce scrie aici :

Si e vreo diferenta intre 230 si 233 Km/h ?

Diferenta se va simti intr-adevar la cuplu ...unde , ce sa-i faci, tot volvo sta mai bine....

Ca sa nu mai vorbim de pretul pe care-l platesti pentru cei 3 km/h in plus. (repet ,la dotari egale)

Eu vorbeam doar de motorul bmw ca "duce " si nu e rau dar ar fi culmea sa spun ca motorul Volvo (D5,T5)este slab, ca altfel imi luam altceva .In rest de caroseria germana,pretul si confortul sau, Dzeu stie, nu comentez.Motoarele in 5 pistoane sint cele mai echilibrate ,tehnic vorbind printre alte avantaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde, in functie de ce seria 6 are.

Dar la capitolul coupe, 2 usi, nu imi e jena sa recomand oricand, C70 1. The Saint car.

Vecina mea si-a inlocuit seria 6 coupé (generatia a 2-a) cu un C70. :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina mea si-a inlocuit seria 6 coupé (generatia a 2-a) cu un C70. :hello2:

NU CRED :laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now