dobre2009

Sfaturi cumparare Volvo V50

78 posts in this topic

Bine ca esti tu inteligent, ai descoperit gaura din covrig si DPF OFF si soft. Ce imi place cand vad masini cu pretentii care scot fum ca ultimul tractor. Iti dai seama ce mare inginerie ai facut ca ai resoftat un 1.6?! Esti zana mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca esti tu inteligent, ai descoperit gaura din covrig si DPF OFF si soft. Ce imi place cand vad masini cu pretentii care scot fum ca ultimul tractor. Iti dai seama ce mare inginerie ai facut ca ai resoftat un 1.6?! Esti zana mea.

Macar acum are cine sa te protejeze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot vrei sa-ti cumperi diesel. Citeste. Deja se discuta in guvern si in afara asta este deja aplicata. Motorina polueaza mai mult decat benzina deci....

Maşinile pe benzină ar putea plăti un timbru de mediu diferit faţă de cele pe motorină, a declarat joi ministrul Mediului, Rovana Plumb. Aceasta a explicat că diferenţa de plată va veni din faptul că motoarele Diesel au un plus de particule care poluează.

"În momentul de faţă, este examinată ca o propunere, o formulă de calcul (pentru Timbrul de mediu - n.r.) separată pentru motoarele care utilizează benzină şi pentru motoarele care utilizează motorină.(...) Formula de calcul nu se schimbă, va fi acelaşi concept, dar probabil, va fi un timbru de mediu care se va aplica, într-un anumit cuantum, în baza aceleiaşi formule, pentru motoarele pe benzină şi altul pentru Diesel, dat fiind că acestea au un plus de particule care poluează", a declarat ministrul Mediului.

Ea a precizat că proiectul timbrului de mediu prevede o creştere cu 10% până la 15% pentru maşinile dotate cu motoare Euro 3 şi 4, ca urmare a propunerilor primite din partea producătorilor auto.

Ministrul a mai spus că modificările introduse în proiectul de lege privind timbrul de mediu se referă în special la Euro 3 şi 4, care vor înregistra o creştere cu 10 -15% faţă de taxa actuală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma cred ca o sa aleg 2.0D, ma gandesc ca o sa pun ceva greutate pe masina (cam des) si S40 al meu de 1.9D pana acum a facut fata. Marea mea intrebare...filtru de particule se blocheaza de la motorina? Macar stiu sa-mi iau unu de rezerva :) (poate in afara e mai ieftin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca nu sti ce este filtru de particule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca u stii, explica-mi. Eu am inteles ca este un filtru care reduce noxele si dupa 200.000 km apar problemele. Eu daca dispun de bani poate vreau sa-l schimb sa fiu sigur ca nu am probleme pe viitor.

Edited by dobre2009
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat 1.6d-ul din Olanda, la 63.000km, in Mai. Am facut 25.000km cu el de atunci. Merge absolut impecabil. Pe principiul "sa-l schimb, sa nu am probleme", eu am schimbat distributia (curelele, rolele si pompa de apa) la ultima revizie. Aruncat banii degeaba - erau ca noi :P.

De curand, am in familie si un 2.0D, tot din Olanda, dar asta cu aproape de 200.000km. Diferenta de putere? Da, dar [prea putin, as zice. 1.6 fuge chiar frumusel; incarcat si cu cutie deasupra bate benzinarele pe dealuri fara nici o problema. In plus, 2.0 mi se pare mult mai zgomotos, si consuma mai mult, mai ales in regim urban. De aici, can-can cu filtrul de particule la 1.6, volanta la 2.0 etc etc etc. O sa primesti sfaturi pe toate fronturile. Parerea mea sincera - ia o masina cu putini km, verificata, ingrijita, baga service corect si intrebuintare rationala, si o sa ai masina. Deja la masini cu multi km factorul "noroc" joaca un rol mult prea mare, indiferent de motorizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta asteptam, o parere de la un posesor de V50 care foloseste masina asemanator mie, la mine principal este sa consume si putin, daca u zici ca 1.6D trage bine o masina incarcata si sa zic consumul e ca un 1.9D atunci e bine.

Multumesc tuturor de sfaturi.

Edited by dobre2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtru de particule se blocheaza de la motorina? Macar stiu sa-mi iau unu de rezerva :smile: (poate in afara e mai ieftin).

am dedus din ce ai scris acia ca dpful ar fi ca un filtru de polen sau de aer care l schimbi cum doresti. daca am inteles gresit scuze

dpful...filtrul de particule este fagurele de ceramica plasat sub masina pe teava de esapament si ala se schimba doar la specialisti cu hard/soft sau dpf off hard/soft cum a facut dinoco si altii.Preturi intre 1000-1500 E pus altul nou(nu la reprezentanta) sau 300-400E dpf off

1.9 d de la reno de pe volvo era un motor super super economicos.nu vei mai avea acelasi consumuri

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am dat seama ca nu-l pot schimba eu, stiu ce face, intrebarea este din ce cauza se strica? De la motorina proasta sau altceva? Eu unu nu as vrea sa anulez filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebarea este din ce cauza se strica? De la motorina proasta sau altceva? Eu unu nu as vrea sa anulez filtru.

Se poate strica de la foarte multe chestii, carburantul si uleiul pot fi doi factori, dar cauzele nu se limiteaza doar la astea doua. Pot fi si cauze care tin de functionarea defectuoasa a anumitor componente...

DPF-ul nu se anuleaza daca nu ai probleme cu el, DAR e recomandat sa-l anulezi atunci cand ai probleme cu el, hard'n'soft. :)

Sa-l schimbi, sigur ca poti daca si vrei si te dau afara 1500 EUR din casa. :) Eu unul nu recomand inlocuirea lui (si vorbesc din experienta de om patit, vei vedea daca citesti si alte posturi despre infundarea si/sau anularea DPF).

Insa mare atentie: chiar daca te hotarasti sa-l anulezi/schimbi atunci cand ai probleme cu el, e musai sa faci o diagnoza complexa, completa si corecta pentru a te asigura ca toate functioneaza in parametri optimi pe masina, fara probleme de hard sau (mai ales) soft.

Da, e o problema asta cu DPF-ul, la un moment dat. Insa nu-i un capat de lume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF-ul, daca ajunge la 200 de mii de km (vorbesc de 1.6d) si se infunda, nu inseamna ca este prost sau ca motorina a fost proasta sau ca ceva este defect. Asta este durata lui de viata, este specificat si in documentatie.

Cand am cumparat V50-ul cautam o masina fiabila, ieftin de intretinut, cu taxe mici si cu un consum bun. Pana acum (dupa ~2 ani de zile si 60 mii km) nu am ce sa-i reprosez dar tine mult de felul in care masina a fost intretinuta inainte.

Motorul de 1.6 este suficient pentru caroseria asta atata timp cat nu ai de la el asteptari aberante. Pe Focus exista si varianta de 90CP pe break...

Consumul de asemenea este rezonabil, 4-6 extraurban si 6,5-9 urban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma cred ca o sa aleg 2.0D, ma gandesc ca o sa pun ceva greutate pe masina (cam des) si S40 al meu de 1.9D pana acum a facut fata. Marea mea intrebare...filtru de particule se blocheaza de la motorina? Macar stiu sa-mi iau unu de rezerva :smile: (poate in afara e mai ieftin).

Eu am avut motor de 2.0 si am tras rulota de 1200 kg "doar" vreo 25.000 km si n-am avut nici o problema cu filtrul sau motorul. Singurele probleme le-am avut cand am resoftat-o (prost cred) si-mi infunda cand si cand filtrul. Mergea o perioada (10-20Km) limitat ca turatie motorul dupa care-si revenea. Cred ca gresise undeva cel care a resoftat motorul si consuma prea multa motorina incat filtrul nu mai reusea sa inghita si de aici micile probleme. E adevarat ca nici eu nu prea o menajam. Am rescris softul initial si n-am mai avut probleme 40.000 km pana am vandut-o.

Acum pe masina nevestei S60/2012 am 1,6 si pot spune ca este surprinzator de vioi. Nu stiu cum s-ar comporta la "tras ca magarul in panta" dar prin oras cu 3-4 persoane merge super, chiar mai bine decat 2.0 vechi.

Cred ca diferenele se simt la cuplu cand ai nevoie (panta, greutate, etc) si aici este castigator 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF-ul, daca ajunge la 200 de mii de km (vorbesc de 1.6d) si se infunda, nu inseamna ca este prost sau ca motorina a fost proasta sau ca ceva este defect. Asta este durata lui de viata, este specificat si in documentatie.

Corect, este un consumabil. Scump, dar este un consumabil.

Incepem sa fim off-topic, cred, motiv pentru care ar fi mai bine sa continuam discutiile despre ce vrea colegul (eventuale alte sfaturi) aici, iar cele despre DPF sa le purtam in topic-uri dedicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte multe pareri, greu sa ma hotarasc :) cred ca o sa aleg 1.6 pana in 150.000 km si consumabilele cand le vine timpu de schimbat asta este.

Daca motorul e bun cum este pe S40 al meu o sa fiu fericit, doar EGR l-am schimbat

Share this post


Link to post
Share on other sites

grija doar ca acei 150mii pot fi 300mii....deci daca mergi in cj sa o cumperi garantat is manariti km.Daca mergi de dincolo atunci cu drum + taxa mare de inmatriculare vei ajunge pe la 8-9k E

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] daca mergi in cj sa o cumperi garantat is manariti km.[...]

De ce spui asta, doctore? Cum poţi fi aşa sigur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mobile.ro am gasit din Germania la 6600 cu 130.000 km 1.6 vreo 500 € taxa drumu 200, deci cu inscriere ajung cam la 7700. E bine

Edited by dobre2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic

pai am auzit de la altii multe cazuri si in cazul meu am fost cu varumiu sa si ia un focus mk1 care ajuns acasa a vazut ca nu erau manariti km dar era schimbat motorul, discul frana crapat, o bieleta indreptata cu ciocanu, hayonu schimbat.Masina arata fain si pret nu tocmai mic,doar ca era singura cu nr de RO.Investitie de vro 30mil...ca s=o aduca la standarde

Alta data am fost cu cineva pt un opel astra combi 2006...pe bord 120mii...reali acasa 190mii.

Corsaul D pt noi, tot dacolo...in principiu nici o hiba...doar ca dupa ce am spalat o se observa fostele reclame cu rent a car 29E/pro tag :D. Masina fusese adusa din Austria.

pune linkul de pe mobile.ro sa vedem ce masina ai gasit

Edited by thor4ever
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asta imi place, sincer nu prea ma pricep la modele kinetic, parca momentum sau summum? Nu stiu diferentele intre modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este vorba de nivelul de dotare + sonorizarea diferita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, sunt membru nou , si as dori sa ma ajuta-ti cu niste sfaturi. As dori sa imi cumpar un S40 din 2010 1.6D. Am tot citit tot felul de pareri despre acest motor.... multi zic ca este submotorizata... sau ca are probleme cu filtrul de particule dar la peste 180k-200k de km. acestea sunt date din anunt... ma puteti ajuta cu ce pareri/opinii despre ea?

VOLVO, 1,6 DIESEL 110 CP,

SISTEM DRIVE ECONOMIC

VOLAN MULTIFUNCTIONAL REGLABIL

SERVO DIRECTIE ASISTATA,

DUBLU CLIMATRONIC,PILOT AUTOMAT

COMPUTER DE BORD,FARURI DE CEATA

OGLINZI RABATABILE ELECTRIC DIN TELECOMANDA

SENZORI DE PLOAIE/LUMINA/PRESIUNE ROTI

4 GEAMURI ELECTRICE,

OGLINZI ELECTRICE INCALZITE,

10X AIR BAG-URI,ABS, SIPS, DTC,

JANTE ALIAJ ORIGINALE VOLVO,

CAUCIUCURI DE IARNA,CARTE SERVICE, 8990 negociablil.... neinscrisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si noi cu ce sa te ajutam? Din spatele tastaturii nu se poate face diagnoza, mergi la Volvo si fa un test la masina iar daca masina este ok o poti cumpara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now