contdezactivat

Volvo 964 Kalmar

61 posts in this topic

Te inteleg. Si mie imi place sa am rezervorul plin ochi atunci cand plec la drum lung. Oricum ar fi insa, in sezonul rece stii si tu ca nu e bine sa ai prea mult loc liber... se face condens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu a fost pana prostului, ci ma confrunt cu prima problemuta...

A mai facut asa si ieri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna asta? De la ce s-a oprit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil pompa din rezervor...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face la fel si pe benzina si pe lpg. Primele dati am rezolvat cu luat borna 10 minute. Miroase a combustibil.

Suspectez EGT sau Lambda. Nu am avut timp sa le masor iar acum m-am pricopsit cu o raceala si cu o entorsa pe deasupra... :rolleyes2:

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ti se opreste motorul in mers, sa inteleg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa verifici sonda Lambda,este schimbata de ceva vreme,plus ca nu a fost una originala,luata de pe ebay...........

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauza opririlor in mers a fost bobina de inductie. Ieri a cedat de tot.

M-am intalnit ieri cu Jhon la Comarnic si am improvizat ceva sa pot ajunge acasa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot vorbim de lucruri negative, din punct de vedere al design-ul, o chestie care imi pare clar stupida la Volvo-urile "adevarate", sunt butoanele accesorii din spatele volanului. Stiu ca a mai fost topic demult pe tema asta dar eu nu reusesc sa le vad oricum ma pozitionez. iar ca si observatie speciala, cel de dezaburirie, care fata de 440 are timing si se deconecteaza automat... Dupa ce ca nu-l vad, la drum lung cand chiar am nevoie sa ma uit prin luneta, in majoritatea timpului e aburita, ca acea "chestie"se deconecteaza automat.

Partea frumoasa, ramane faptul ca desi trebuie sa ii mai schimb macar un senzor pe sub capota... trage al dracu de bine, chiar si asa rau. :D

Confortabil... Overdrive... RWD... ramane in continuare. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, vreau sa-mi arati si mie ce inseamna "trage al dracu de bine", ca eu inca nu cunosc senzatia asta data de un Volvo "adevarat" cum ii spui tu.

Eu am unul din categoria tomberoanelor, cum le clasifica BogdanG pe-astea vechi.

Cind vrei tu. :kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caramida nu putea sa-i spuna... :)

Sigur. Sa rezolv ultimele detalii la ea si o sa iti predau haturile, sa vezi cum merge. La RWD se simte altfel puterea la roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate recomanda cineva niste becuri de marsarier?

Am geamurile ionizate si nu vad mare lucru in spate.

Merci

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ne poate spune vreun coleg care are LED-uri,ar fi minunat. Si eu ma "lovesc" de aceeasi problema :)

S G S3 on J B

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pe v40

sunt mai bune decat becul original

dar la 244 cu e stopul mai vechi si oglinda slaba sunt penale :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa iau unu de proba, poate am nororc, ca stopurile nu arata rau si astazi am schimbat si switch-ul de marsarier de pe cutie.

Cu ocazia asta am mai verificat:

- chiar sunt distantiere la arcurile spate, de vreo 4-5 cm grosime. Am vrut sa le scot astazi dar nu le aveam pe cele originale;

- completat ulei la servo si la diferential, unde in viitor va trebui sa schimb un simering la planetara;

- am cerut sa imi masoare sonda lambda dar au zis ca fara diagnoza nu se poate... :laughing7: O sa imi caut baterie la multimetru.

Inca e desfacuta toata consola centrala. De fapt, de la butoanele climei in jos e un mare gol.

Toate astea datorita faptului ca mi-a trebui casetofon original, pe care l-am gasit ieftin dar...

Mi-a mai trebui la el: alta consola centrala (care s-a tradus in cautarea si a ornamentelor din spatele volanului, precum si a butoanelor care nu se mai potriveau de la phase I), fire electrice, decodare, amplificator, numeroase drumuri prin traficul din Bucuresti, timp, telefoane/email-uri, etc.

Dupa experienta asta, nu o sa mai intreprind nimic la capitolul aspect ca vad ca imi fac de lucru cu caru. Daca gasesc un interior complet de phase II, poate, daca nu, arata bine si asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi cu LED-urile alea pentru spate. Sa fie neaparat cu lumina calda! Cu lumina rece, plasticul stop-ului (mai ales culoarea rosie) va parea decolorat si nu cred ca iti va placea. Alta optiune ar fi sa cumperi portocalii pentru semnalizare (sa aibe rezistenta interna mai mare, ca altfel iti va functiona semnalul in reprize foarte scurte), si rosii pentru stop/pozitii. Pentru marsalier, lumina alba rece, arata foarte bine.

Eu pe astea le am:

http://www.okazii.ro/faruri-si-lumini/led-uri/bec-auto-led-p21w-ba15s-1156-127-smd-lumini-de-zi-marsarier-culoare-alb-a135617882

Sunt foarte multumit de lumina lor si se vad foarte clar chiar si ziua pe soare. Iti fac poze daca vrei sa vezi cum arata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi, chiar sunt curios cum masori tu lambda cu multimetrul . Nu de alta dar eu nici cu testerul nu reusesc pt ca lambda trebuie masurata in sarcina si e greu sa stau cu ochii la drum si cu alti ochi pe ecran iar VIDA nu face log-uri ci numai grafice care nu sunt chiar exacte pt fineturi precum lambda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca degeaba masori tu lambda in sarcina pt ca in sarcina motorul intra in open loop si face ceva pe el de lambda ;D

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate si tu, daca nu ai lambda wideband degeaba masori in sarcina, eu masor in sarcina la a mea pt a afla daca nu cumva am amestecul prea sarac .

Totusi si in sarcina citeste lambda, iar un amestec prea sarac/bogat poate fi observat pt a trage niste concluzii, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa e, dar prea sarac poate insemna pentru aspirate peste 14.5:1 iar la turbo un amestec prea sarac poate insemna peste 14:1, care e sub amestecul stoichiometric. La turbo in sarcina mare iti trebuie undeva pe la 12:1-12:5:1 ca sa fii sigur ca nu ai detonatii din cate stiu, si ca ti se racesc si pistoanele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisi , putele alea de dau ulei sunt pentru a raci pistoanele :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisi, putele de ulei sunt pentru ungerea bolturilor. Stropii de benzina de la injectoare racesc SUPRAFATA pizdonului, unde are loc explozia care este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.