onezero

onezero's voLOWvo

580 posts in this topic

OEM ! is curios cum se comporta acuma masina

[am vopsit bara in argintiu, soarele bate prea tare]

primul pas spre R-design:d

post-6070-0-20278100-1400674552_thumb.jp

post-6070-0-70424200-1400674567_thumb.jp

post-6070-0-55780800-1400674586_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super sa vii cu detalii despre Comportament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce anume se simte? Ai idee care este rolul ei?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic sters pentru a evita flame-urile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm ca se simte diferenta ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offffff.... ce motoare aveti voi mai baieti, de reusiti sa flexati caroseria la masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionutz, nu vreau sa fiu carcotas, dar..nu conteaza cati cmc ai sub capota sau ce V8 se ascunde pe acolo pe undeva cand totul se rezuma la sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offffff.... ce motoare aveti voi mai baieti, de reusiti sa flexati caroseria la masina?

Eu am pus un big block de 5.7 :D

Lasand gluma la o parte, chiar se simte diferenta.

Revine volanul mai repede si in curbe fata nu se mai inclina asa tare.

Amortizoarele fata + flanse + rulment flanse + bielete antiruliu sunt noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus un big block de 5.7 :D

Lasand gluma la o parte, chiar se simte diferenta.

Revine volanul mai repede si in curbe fata nu se mai inclina asa tare.

Amortizoarele fata + flanse + rulment flanse + bielete antiruliu sunt noi.

Cred ca te joci prea mult NFS! Ce legatura are bara aia cu volanul, care revine mai repede?

Mai repet odata, poate intelegi si tu si Onezero, bara este prinsa intre oalele amortizoarelor. Ca acea bara sa aibe un rol practic, tu trebuie sa intrii cu masina in curba, cu o viteza foarte mare, sau in drift, sa ai articulatie sport si toata forta sa o preia caroseria. Atunci bara rigidizeaza caroseria sa nu flexeze. In ce situatii flexati voi caroseriile cu 130 de cai si cu articulatii de fabrica, sau cu arcuri taiate?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu spre exemplu unde ii drum bun si fara denivelari ma bag in curbe si peste 70, scot dstc-u si ii dau. asta se rezuma la fiecare sofer cum ii place sa conduca

Sent from my SGH-i917 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

... gandeste-te bine pentru ceea ce faci, iti pui viata in pericol DAR mai ales celorlalti cetateni din jurul tau fiind pe un drum public, care practic nu au nici o vina! In plus de asta, nu este o masina safe ...

Scuze de offtopic!

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nevoie de putere ca sa te dai pe curbe, sunt putini care stiu sa duca o masina de 100 de cp la limita. Tineti cont ca pilotajul se invata pe kart de 6 cp!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva ma-ntelege, insfarsit!

Sent from my SGH-i917 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nevoie de putere ca sa te dai pe curbe, sunt putini care stiu sa duca o masina de 100 de cp la limita. Tineti cont ca pilotajul se invata pe kart de 6 cp!

Si iarasi comparam mere cu nuci. Ce legatura are cartul cu masina? In afara de faptul ca are roti si un volan? Cartul are 50 de kg, nu are arcuri, amortizoare, nu are nici caroserie macar

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios, las o asa, ca stricam topicul omlui aiurea si chiar n are sens.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si am dat drumul imaginatiei. [sper sa termin tot ce mi-am propus pana la nationala...]

post-6070-0-73535700-1401915140_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei sa-i faci? :D

Doar ce ai vopsit protectia termica, ai inlocuit turbina...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt la tara (Valcea) dau o fuga pana la Voineasa. Macar da-mi un pm cu ce urmeaza daca nu vrei sa faci publica surpriza :):evil6:

Daca sunt la tara (Valcea) dau o fuga pana la Voineasa. Macar da-mi un pm cu ce urmeaza daca nu vrei sa faci publica surpriza :smile::evil6:

Nu stiu daca ai vazut pe volvo.uk dar exista niste capace din plastic care vin pe oala amortizorului/bara de torsiune pe care ai pus-o pe masina...arata mai bine :) sau poate nu...

post-550-0-77736400-1401917328_thumb.jpg

post-550-0-23522200-1401917333_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de sfat, asta va fi cireasa de pe tort:D nici nu stiam ca exista asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai cu monster pe discuri sa le cureti?Sau dai cu el pe placute sa tina mai bine? :smile:)

Edited by daann
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da, au rol de a reduce uzura:)).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now