Zee

v50 2007 consum

97 posts in this topic

Nu prea cred ca poti scoate cu 2.0d consumu de sub 4.5% la cum ai zis tu incarcat. Poate la 80 dar nici asa. Eu cand am mers un drum de sebes-arad destul de aglmoerat si am stat in spatele la tiruri mai mult ca nu am avut chef de forje am scos cam 5% 2 pers si cateva bagaje.Deci sub 5% nu prea cred ca poti sa aduci motoru de 2.0d.La mine in concedii cu 4 pers si full la mers regulamentar si cu jumate autostrazi sa zic pe la 110-120 imi iasa pe la 5.6-5.8%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok o sa revin cu poze ale bordului, cu viteza si consumul afisat in timp real :smile:

PS: la 80-100 km/h in treapta 4 imi arata 3.5-3.8% consum. Probez cu poze si afirmatia asta.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul afisat de calculator nu estre cel real, calculeaza la pompa, mie imi arata 4.5 pe bord si conum in jur de 5-5.5 in afara la o viteza de 90-100 km pe ora cu clima pornita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un consum in oras de aprx 9L. In afara am avut consum de 4.5. Cam mult in oras totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie C30-ul cu DPF imi consuma peste 9%, fara DPF insa a scazut la 7.5% si cu alti cp sub capota .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am DPF, masina nu a avut asa ceva din fabrica (e model 2004), poate asta explica si consumul mai mic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai trecut de 1000km cu un plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu, nu am calculat niciodata plin consumat-plin facut de cand am cumparat masina! N-am facut decat o singura data plinul ochi de cand am luat masina, atunci cand am fost plecat intr-un scurt concediu, in rest alimentez de cate 100-150 ron maxim, ca nu merg mult si nici zilnic cu Volvache.

Am facut aseara o poza cu consumul mediu afisat pe ultimii 78 km care contin un drum la Otopeni - aeroport si diferenta numai in Bucuresti (am resetat TRIP 1 acum cateva zile) . Nu am prins trafic extrem de aglomerat din pacate, insa in Bucuresti e o utopie sa spui ca e trafic lejer intre orele 7:30 - 21:00.

Din pacate vad ca de la munca sunt restrictionat la upload , asa ca voi posta poza de acasa diseara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul afisat nu este cel real.Dupa ce faci plinul si apoi faci x km faci din nou plinul si vezi atunci.La mine in mers strict oras si iarna am avut eroare de 0,2-03 iar la drum intins fara sa stresez masina pe bord am 4,1-4,3 si real la bidon cam 5% deci o eroare de aprox 0,8 media.In toate iesirile care au necesitat plin-plin s-a pastrat tot timpul 0,8 diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma cam streseaza faptul ca ini consuma prea mult in oras. Dupa CB consumul e aproape 11%. Tind sa cred ca am ceva probleme. Ce ar putea fi? O sugestie va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, şi eu am un V50 din 2007 cu acelaşi 1,6 diesel iar când am fost în concediu anul trecut in Croaţia am scos 5,5 % pe autostradă cu 4 persoane si bagaje, clima si la viteze intre 120-140 km/h. Pe drum naţional , Cluj - Oradea la fel de incărcat, până în 120 km/h am scos sub 5%. În condiţiile astea de iarnă prin oraş consuma cam 8-10 %. Rezultatele astea nu sunt cele afişate la bord ci calculate după alimentări. Cauzele unui consum mai mare pot fi multe, de la filtrul de aer şi stil de condus până la cele de motor, uzură, înfundare EGR, DPF şi altele care mă depăşesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) pentru prima data cand pot sa imi laud si eu "magarusul" dupa tot ce am citit mai sus ....

v50 1.6 drive - am fost pe aproape sa ating harta din prezentarea de pe site-ul oficial de 1333km/rezervor (site-ul de la vremea cand evident se fabrica asinul-prin2010) , am fost aproape pentru ca.... nu am atins-o , adica nu am reusit niciodata media de 3.9% asa cum era la carte , dar am oscilat mereu , de cand am cumparat masina intre 4.1% si max. 4.7% indiferent de conditii (vara/iarna, urban/extraurban , grad de incarcare etc).

bun si start/stopul asta la ceva , recunosc, cu toate ca imi facusem tic in a porni motorul si in secunda urmatoare sa il dezactivez , insa conteaza si el daca il folosesti macar 40% ( acum 2 ani il foloseam undeva la maxim 5%) in cazul meu....

am dat consumul mediu pentru ca intr-adevar atunci cand am mancat cam 3 plinuri/85% oras ajunsesem la 4.7% insa niciodata la 5% sau peste, asa cum vedeam la un bun amic ce detine un s40 similar ca motorizare si ceva mai nou cu vre-o 3 luni.

ce pot sa zic este ca nu am tratat-o niciodata mai mult decat ca pe o masina de familie care ,docila, te duce acolo unde vrei, deci fara demaraje bruste si evident doar cu varful "43-ului" pe acceleratie. singura abatere a constat intr-o "dezmortire" de pana in 10km cu 180km/h pe o autostrada unde era permis evident. pedala ar mai fi fost pana spre 190-ul constructiv , dar am considerat ca pentru 4 persoane cu bagajul aferent unei vacante ii este suficient.

altfel mers de voie (respectand limitele sa nu dau bani de dragul vitezometrului) intre 115-130 autostrazi si pana in10 km/h peste limita admisa in restul cazurilor.

cam asa stau lucrurile in cazul meu, un 4.2% media actuala si stapanirea nervilor atunci cand ratutiti cu te miri ce janghini de masini iti dau semnale si te forteaza sa dai ca "surdu'n clopot" asa cum fac ei.

toate bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Nu mai retin daca am scris deja despre asta pe forum dar cu o singura exceptie in vara anului trecut, cand era literalmente gol Bucurestiul si am scos 8% consum cu S40 2.0D, in rest raman la 10% consum urban. Indiferent de anotimp, clima pornita permanent (uit sa-i dau off cand nu ar fi de fapt nevoie de compresorul de AC), raman pe acelasi consum. M-am resemnat de mult. Nu stiu daca e corect folosit resemnat insa initial mi se parea un consum mare pentru o compacta apoi m-am linistit; am auzit cifre din jur, de la acelasi model pana la alte marci si modele cu motorizari similare si mi-am dat seama ca nu e asa chiar asa de grav. Macar nu am DPF din fabrica, se elimina un factor negativ din start, si la consum si la defectiuni.

In schimb pe extraurban daca sunt docil stau in 5.3-5.5% cu sofer + pasager si bagaje. La un drum de vacanta de ~5.000 de km prin August anul trecut am scos 5.8% mergand majoritar pe autostrazi cu o medie de 110-120 km/h si cu clima pornita, tot 2 persoane + bagaje. Tinand cont de varsta masinii, 8 ani in martie, si cei 88.000 de km parcursii de cei doi fosti proprietari mai mult in Bucuresti (va trebui sa curat si eu toate cele - turbina, EGR, etc - in curand) ma declar oarecum multumit. Mai adaug si ca se intampla sa-i dau forje la nevoie, mai trec si de 4.000 rpm la urgente, in special la drumul meu lunar Bucuresti - Piatra-Neamt.

Edited by vali.ichim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor , V50-ul meu D5 reuseste in oras ca 9-10 am un deal imens si trafic bara la bara mi se pare rezonabil , inafara am scos 6.6 pe autostrada 135 , 150 germania respectand toate restrictiile de 100 , 80 etc . In ro a scazut putin consumul la 4.9 .2 persoane in masina + bagaje cat incape .singura nemultumire rezervorul cam mic !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun consum pt. un motor asa "mic" . :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma mai putin ca 1.9 jtd de pe alfa! Defapt la asta ma si asteptam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e Germania si e luata de la turci... i-m sorry ptr tine dar nu vreau sa te dezamagesc, stiu bine ce fac pe acolo aia.

Corect!!!

Fratele meu este stabilit in Germania de cativa ani buni. este handler pe firma germana, cumpara masinile de la licitatii (exemplu ALD sau BCA), unele masini vin masluite de acolo. Arabii si turcii masluiesc kilometrii doar pentru masinile care sunt destinate exportului, acestea fiind in mod special mai ieftine. Masinile pentru vanzare interna cele mai multe sunt prevazute cu TVA sunt mai noi, sunt luate de la licitatii sau diferite firme, caci cele de la particulari nu au TVA. Spre exemplu: pe o strada sunt 2 magazine, unul de neamt,cu masini in vitrina, bine intretinute, spalate, ca noi, pretul unui bmw seria 3 cu dotari decente este de 5000e, peste drum la turc sau arab, masina in curte, murdara, de multe ori fara istoric service, pretul la aceeasi masina este spre exemplu 4000e. Aici si diferenta, neamtul cinstit si de frica inchisorii cumpara o masina cu istoric service, de multe ori si garantie, iar auslanderul (emigranti, etc) pret mic, defectiuni ascunse (de multe ori samsarii romani care cumpara masini ieftine, nici nu ajung cu ele in RO, se strica pe autostrazi, multiple exemple). De retinut este faptul ca mai sunt si exceptii de la aceasta regula. As putea sa va dau "N" exemple. Ca sfat pentru achizitionarea unei masini din germania, caci asa am procedat eu si sunt la a 2-a masina, si foarte multumit, este sa o luati din reprezentanta, sau de la handleri germani. Scuze pentru eventuale greseli si sper ca am fost de ajutor pentru multi eventuali cumparatori de auto din germania. Bafta si succes in ceea ce intreprindeti. Cu stima Aurica Matei Petrache.

Edited by b3h3m0tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropos de consum ... astazi am facut un drum care a inclus 85 km drum national + un orasel in care sa mers bara la bara ... apoi 120 km autostrada (mers 130km/h) apoi inca vreo 30 km drum national cu 100 kmh - toate drumurile inafara de autostrada destul de deluroase ...

consum pe bord 6.0 consum pompa - pompa 5.4 ????

oare de ce imi arata pe bord mai mult ?

ps mama obisnuita cu v70 ma certat , de ce consuma masina asa mult, defapt ea saraca nu consuma asa mult :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei e invers... Eventual 5,4 la mincinos si 6 la pompa. :) In tot cazul, s-ar putea sa fi aratat asa pentru ca nu l-ai resetat de multa vreme. Si, spre exemplu, daca ai umblat cu masina mai mult prin oras, lasand consumul din bord neresetat si iesind la drum intins, masina consumand mai putin a cauzat scaderea mediei din bord, insa nu suficient de mult incat sa bata cu realitatea. (Oricum, nu intotdeauna arata "la fix" cu ce-i la pompa).

Reseteaza pe viitor, cand pleci la drum, atat consumul mediu cat si viteza medie de deplasare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am procedat in felul urmator am umplut rezervorul pana la buza apoi am resetat apoi dupa 450 km lam umplut din nou si am verificat cu bordul

Si media am resetato ... mai facusem un calcul mai demult sa vad si pe bord zicea 10.5 si in realitate 9.7 sau asa ceva dar strict oras si nu am fost atat de atent cu resetat tot si umplut la buza etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... Abstract. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh ... vb unei cunostinte cat consuma consuma ... doara no vand daca consuma mult , sau prea putin

oricum volvourile au fost cele mai economice masini pe care le-am avut ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pentru ca nu ai folosit autoturisme din gama Renault probabil :)). 1.5 Dci-ul are un consum mult mai mic fata de 1.6 D (Tdci/Hdi) si in varianta de top dezvolta 110hp. Tinuta de drum nu se compara cu cea a unui Volvo.Si oricum Volvo e mult mai frumos, dar trecand des de pe una pe alta (Megane-Volvo) pot sa va spun ca 1.5 Dci e un motor superior fata de 1.6 D : nu are turbo lag (accelereaza linear), sau nu il simt eu la Renault, la Volvo pana la 2000 rpm te cam rogi de ea, motorul merge mult mai " rotund", nu se simt trepidatiile asa pronuntat. 1.6D pare un motor de generatie mai veche.

Acum nu aruncati cu pietre :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu aruncam, dar de ce nu ti-ai luat Renault daca n-are turbo lag si este un motor superior?!

Nu consuma cu mult mai putin 1.5dci 85cp, in oras am o medie de 5,9% pe ultimii 1500km

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now