VilyXC60

Volvo XC 60 MY 2018

39 posts in this topic

Opinia persoanala ca actualul XC60 a ridicat stacheta cu o clasa fata de precedenta generatie, estetic vorbind, mai ales la interior.:rolleyes:

Daca la 3-6 ani se gasea un XC60 accesibil cu generatia actuala cred ca nu se va mai intampla.

Astept impresiile primului posesor de aici de pe forum. Ma astept sa fie o reeditare a lui XC90 si cu problemele ascunse probabil rezolvate.

E o masina cu personalitate . Pacat ca nu au o retea de dealeri/service extinsa. B)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun...

De la sf. lui decembrie sunt posesorul unui XC60, D4 AT8, Inscription + ceva alte optiuni minore. Vroiam mai multe dar trebuia sa astept 1-3 luni pentru livrare asa ca am luat ce era pe stoc. :D:

Fata de vechiul XC are multe plusuri dar si ceva minusuri. OK, interiorul este super-mega altceva. Zici ca-i nava spatiala...tehnologie din tableta. :D: Dar zic ca ar mai fi trebuit si niste butoane de reglaj. Exemplu, ptr. reglarea temperaturii interioare trebuie sa cam stai cu ochii in tableta ca sa glisezi cu degetul.

Un alt minus il vad la usile din spate care tin si ca pasaj de roti. Etanseizarea cu cheder pare a nu fi o solutie prea buna (ramane sa mai verific). Dupa un drum pe ploaie si zapada pe autostrada, am gasit urme de nisip in interior. 

Despre motorul in 4 cilindri nu stiu ce sa zic....parca ala in 5 facea un zgomot mai frumos cand ii dadeam blana.

I-am facut saptamana asta si Polestar 10 CP in plus (200 CP) si 40 Nm( 440 total) si parca se misca mai frumos si cutia raspunde mai bine. 

Nu am decat 3000 km....Va tin la curent.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La temperatura cu degetelul te vei obisnui destul de repede, e mai "dificil" fata de butonul standard dar nu-i o problema mai ales ca nu o modifici de 2 ori pe minut.

La etansare nu stiu cu e 60-ul dar la 90 nu am avut probleme pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La XC 90, usa intra in pasajul de roata. :D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tetea Felicitari pentru achizitie !

Sper sa ai timp sa faci un jurnal al masinii.

Poze ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un fisier pdf cu ultimele preturi ale lui XC60 2018 in Belgia (ianuarie 2018). Evident, in limba franceza... :)

Deci vorbim de XC60 MY 2019...

Printre noutati, rezervorul versiunii T8 hibride, se mareste la 70l de la 50l...

Liste_des_prix_XC60_MY19_FR_201217.pdf

Edited by VilyXC60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh...si rezervorul de 60 l mi se pare un minus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate simula o configuratie si pe siteul de Germania. Acum nu stiu daca preturile si pachetele sunt aceleasi si in Romania; sunt alte cheltuieli cu businessul aici. Cel putin ca si idee e un pas spre adevar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la vechiul D5 vs noile motoare... Or fi mai ok la consum și la performanțe, dar la capitolul sunet.... Vechiul motor în 5 cilindri te unge  pe suflet.... Ăsta nou m-a lăsat rece... Nu mi se pare deloc rafinat ci mai degrabă gălăgios și  sec... Vorbesc de relanti, că apoi intră evacuarea.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord vizavi de sunet - imi lipseste si mie asta. Vizavi de sunet in rest mie nu mi se pare ca la relanti ar fi deranjant. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba că e deranjant... Dar nici nu e o plăcere să îl aud... Așa cum e la cel vechi... Păcat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarat, suna jenant dizalul VEA insa benzinarul VEA suna beton :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now