JohnyLee

V50, benzina sau diesel

9 posts in this topic

Salutare!

Imi cer scuze de topic, dar nu ma pot hotari. As dori sa-mi un V50, dar nu sunt sigur ce sa aleg: unul pe 1.8 bezina sau 2.0D.

Vreau sa mentionez ca masina va fi utilizata pentru iesiri in weekend-uri, la mare, la munte, si poate 1000 de km la 2-3 luni, cred ca 10-15 mii pe an.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 iti recomand 1.6d sau 2.4i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum sunt motoarele pe benzina de la Volvo sau d epe Volvo s40/v50 dar sincer eu unu nu as mai cumpara diesel nici batut, ce nu dai pe motorina sau pe consum dai pe "consumabile"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal imi place f mult Dieselul cum merge, dar cand ai probleme poti scoate din buzunar o gramada de bani.

Ex. Mi-am schimbat turbo acu vreo 2 mii km, acu inapoi la cei care mi l-au pus, alti bani, alta distractie.....A doua masina va fi pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa fac si eu( inca)un comentariu desi la cit am scris sau au scris altii se pare ca este maculatura  informatia existenta  pe acest forum.:)

Este convenabil un 1.8 sau 2.0 benzina si daca nu te deranjeaza si vrei, il "gazezi" cu vreo 3300ron si ai consum sub ce poate cel mai economic diesel de la Volvo,in traficul din  Bucuresti. Stii bine ca intretinerea benzinarelor Ford(Volvo) este minimala comparativ cu un diesel.

Daca nu ai nimic impotriva unui impozit auto de peste 800ron atunci ai variantele mari de peste 2l .In afara de T5, benzinarele (1.6-2.4)sint aspirate.

Daca cumva este prima masina si vrei Volvo neaparat cumpara un 1.6D ca sa iti faci scoala in a invata acest motor si surubari.:)

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc tutor pentru sfaturi. Urmeaza sa fie intr-adevar prima masina, de aceea am si cerut sfaturi. Din cate am citit, 1.6D e bun, dar asta mai noi de 109CP, daca nu gresesc. Mi se pare ca V50/S40 sunt cele mai ieftin de intretinut dintre toate Volvo si in plus e frumoasa masina, de aceea as opta pentru ea in detrimentul Octaviei sau Avensisului. Am citit ca 2.0D e foarte economic, dar mi-e frica ca voi plati prea mult pe reparatii. De aceea ma si gandesc la benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu v50  2.0d si nu am avut probleme la capitolu motor deloc .si are putin peste 200 de mii km 

am avut mai multe probleme pe partea electica 

de ex;

1 nu mai comunica calculatorul motor cu cel al masini intre ele dar o curatare la mufe sa rezolvat 

2 acum 2 ani am avut probleme cu pedala de acceleratie nu mai comunica cu motorul cand acceleram murea motorul 

3.mi se ardea o siguranta de 60A cam de 3-4 ori pe an acum de un an nu a mai facut ( nu stiu de ce ) 

4 mi sa stricat butonul de la portbagaj

5 acum 3 ani nu a mai mers casetofonul nu mai citea cd-ul  si cu se mai auzea nici pe radio. nu ia dat nimeni de cap pana intr-o zi cand m-am enervat si i-am dat un pumn si acum merge perfect 

6. in prezent am probleme cu clima bizonala pe o parte imi baga mai cald si pe cealalta parte mai rece si se tot aude un motoras prin bord e putin enervant primavara si toamna 

in rest pe mecanica nu i-am schimbat nimic decat tot kitul de ambreajul acum 3 ani si  anul trecut am schimbat pompa de ambreaj si acum 2 saptamani ma lasat  rulmentul de presiune si e pe duca si volanta si are decat 31 de mii km.

daca vrei v50 2.0d al meu e de vanzare . vreau sa imi iau un c30 ,s40 sau v50 dupa 2008 si tot 2l diesel 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/7/2017 at 9:11 PM, ClauVolvo460 said:

Am eu v50  2.0d si nu am avut probleme la capitolu motor deloc .si are putin peste 200 de mii km 

am avut mai multe probleme pe partea electica 

de ex;

1 nu mai comunica calculatorul motor cu cel al masini intre ele dar o curatare la mufe sa rezolvat 

2 acum 2 ani am avut probleme cu pedala de acceleratie nu mai comunica cu motorul cand acceleram murea motorul 

3.mi se ardea o siguranta de 60A cam de 3-4 ori pe an acum de un an nu a mai facut ( nu stiu de ce ) 

4 mi sa stricat butonul de la portbagaj

5 acum 3 ani nu a mai mers casetofonul nu mai citea cd-ul  si cu se mai auzea nici pe radio. nu ia dat nimeni de cap pana intr-o zi cand m-am enervat si i-am dat un pumn si acum merge perfect 

6. in prezent am probleme cu clima bizonala pe o parte imi baga mai cald si pe cealalta parte mai rece si se tot aude un motoras prin bord e putin enervant primavara si toamna 

in rest pe mecanica nu i-am schimbat nimic decat tot kitul de ambreajul acum 3 ani si  anul trecut am schimbat pompa de ambreaj si acum 2 saptamani ma lasat  rulmentul de presiune si e pe duca si volanta si are decat 31 de mii km.

daca vrei v50 2.0d al meu e de vanzare . vreau sa imi iau un c30 ,s40 sau v50 dupa 2008 si tot 2l diesel 

 Salut Clau, 

 

   In legatura cu #6 - ai gasit din ce cauza se aude acel motoras/zgomot? E de frecventa inalta( tzarait) si creste in intensitate o data cu clima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vrut neaparat 2.0d si am cautat,am fost sa vad masini la Pitesti,Craiova,Buzau...,la vremea respectiva si in bugetul meu erau foarte putine.

E un motor foarte bun,cuplu mare,face viteza foarte bine,destul de rafinat si foarte foarte economic.

Eu am condus 1.8T Vag aproape 10 ani si cei 150 cai de benzina la cat consuma ofera cam putin comparativ cu 136 cai de diesel.

Ia in calcul si cutia cu 6 viteze ,pentru mine a fost esentiala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now