DoruXC60

XC60 -B4- R-Design

23 posts in this topic

Salutare all,

Hai sa va spun si povestea mea.... :)) Abia acum am luat hotararea sa va impartasesc 'relatia' mea cu Volvo. Macar un om daca ajut, sunt multumit.

Era masina visurilor mele! Ce stiam in iulie 2021 despre volvo, era doar la superlativ! Nu credeam ca mi-o voi permite vreodata! Totusi, am facut un efort, credite, prieteni si .... mi-am luat un XC60 nou fabulos, full options: piele, trapa ... laser frate!

Primele 2 zile, in care am facut vreo 200 de km.

Si relatia in inceput sa scartaie ...

La 228 de km parcursi, se aprinde martorul de motor!!!! Opresc, cobor jos de la volan, merg in fata masinii si vad ca nu e semnul de dacia! E totusi Volvo!

Sun, ma programez in service (cum e la noi - peste vreo 10 zile, ca-s super aglomerati).

Si o repara: cu faiul!!! A luat baiatul faiul in mana si pur si simplu a taiat intermediara ci faiul. Nu-mi venea sa cred: volvo la 230 de km ... bagi faiul pe ea!!!

Dupa ceva timp, imi spune prietena: bai dar eu cand urc la tine in masina, abia deschid usa si suna ceva. Hai sa verific! Fiind pe partea dreapta, eu intrand doar la volan, nu aveam de unde sa stiu. Cand ma uit: surpriza!!!!! Volvo al meu, nou ura sa primeasca pe altcineva in fata! Una dintre usi e stramba, iar cealalta o agata! Volvo frate.

Si va mai spun doar una! ei ma cheama in service la 30000 de km sau un an. A mea deja pe la 12000 de km, ma dispera cu 'Oil overfilled'!!! Nu apare mereu, dar ...

Concluzie: nici Volvo nu mai e ce a fost! sau poate nu a fost niciodata mai serioasa, dar am primit eu informatii false!

Mult succes tuturor si se pare ca de acum eu voi recomanda viitorilor posesori de Volvo: multa rabdare! :) 

Eu unul nu stiu cum sa scap de ea cu pierderi minime!

 

Ulei2.jpeg

Ulei1.jpeg

Usa2.jpeg

Usa3.jpeg

Usa1.jpeg

WhatsApp Image 2022-02-01 at 10.10.22.jpeg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

A venit din fabrica cu ulei in plus si usa stramba? Ai avut pana acum schimburi de ulei la ea?

Offtopic:
Ce este acela un fai?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos cit mai doresti!:) 

 Astea sint autoturismele din ziua de azi ,in general cu fiabilitatea lor iar problema nivelului de ulei  daca ai incercat sa o rezolvi prin ce  scrie la manual  atunci  daca nu se rezolva la service prin recalibrare ,update soft atunci posibil a fi   "bug" de fabrica. Ma gindesc doar .

 Succes pe mai departe.:)

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, DoruXC60 a spus:

Si o repara: cu faiul!!! A luat baiatul faiul in mana si pur si simplu a taiat intermediara ci faiul. Nu-mi venea sa cred: volvo la 230 de km ... bagi faiul pe ea!!!

 

Poate ne traduci și nou ce ai scris mai sus. Ce e fai, sau intermediară? Iar faza cu ușa pasager e de poveste. Te-ai uitat și tu la mașina aia când ai luat-o din magazin? Zici că s-a agățat cineva de ea și s-a dat huța. Să nu mai zic de ulei... poate ai alergat-o la extrem din prima, că altfel nu înțeleg cum e posibil așa ceva. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E povestea celor ce se imbata privind o masina de generatie noua.Va meritati soarta,ca ati pus botu la gunoaie recente,si meritati sa platiti ratele la ele pina nu veti mai putea.Oricum,apreciez sinceritatea ta.Bafta sa te scapi de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: pe principiul asta am merge toti in carute...

Omul are nemultumiri cu privire la masina, o parte ii sunt imputabile, altele nu. Csf, ncsf.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu subscriu că ar fi bine să scape de Volvo. Nu e pentru el, asta e clar. Mult succes! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa va lamuresc. Fai se zice in unele zone la flex. Ce sa zic in rest, de ce a taiat evacuarea cu flexul nu stiu. Intermediara, face referire banuiesc la toba intermediara. Totusi ramane intrebarea: masina era noua la cumparare? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea e alta, cand a fost ultima oara la biserica? Prea l-au ajuns toate blestemele :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare de domeniul incredibilului să vezi pe cineva de la service-ul din București, că taie cu flexul toba intermediară la o mașină cu doar 230 de km. parcurși. Nu există așa ceva. De ce ai tăia toba, după 230 de km. ? Doar dacă ai avut accident, sau ai trecut peste un bloc de piatră și trebuie să schimbi piesa, etc. Ce o avea martorul motor, cu toba intermediară și cu ușa pasagerului, nu se înțelege. E o amestecătură de informații care nu se leagă una cu alta. Din păcate (sau din fericire), DoruXC60 nu mai scrie nimic să ne lămurească. Și asta cu programarea la zece zile pare de domeniul absurdului. Nu durează mai mult de 3-4 zile, niciodată. Și am programat mașinile acolo, de vreo 20 de ori până acum. Eu nu cred o iotă din ce a scris Doru în postarea asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 2/3/2022 at 2:22 PM, mariusdaniel a spus:

Pare de domeniul incredibilului să vezi pe cineva de la service-ul din București, că taie cu flexul toba intermediară la o mașină cu doar 230 de km. parcurși. Nu există așa ceva. De ce ai tăia toba, după 230 de km. ? Doar dacă ai avut accident, sau ai trecut peste un bloc de piatră și trebuie să schimbi piesa, etc. Ce o avea martorul motor, cu toba intermediară și cu ușa pasagerului, nu se înțelege. E o amestecătură de informații care nu se leagă una cu alta. Din păcate (sau din fericire), DoruXC60 nu mai scrie nimic să ne lămurească. Și asta cu programarea la zece zile pare de domeniul absurdului. Nu durează mai mult de 3-4 zile, niciodată. Și am programat mașinile acolo, de vreo 20 de ori până acum. Eu nu cred o iotă din ce a scris Doru în postarea asta. 

Marius, exista o nota tehnica de la Volvo prin care se inlocuieste o bucata din toba de mijloc. Noua "toba" ca sa zic asa, are distanta mai mare intre sondele de oxigen.

Nu e nimic special, este gen recall cum a fost si cel pentru prinderea centurilor de siguranta....acum omul cand vrea sa caute nod in papura cauta! 

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta Ford Constanța m-au programat după 10 zile la revizia anuală. După ce am avut un accident cu xc 60 ul (a se vedea postul meu pt cei curioși) după aprobarea dosarului de daune și după reconstatarea daunei, m-au sunat de la reprezentanta Volvo Constanța sa mă programeze după 2 săptămâni pt reparatii. Așa că mie cele 10 zile de asteptare nu mi se par ceva neobișnuit.

In alt ordine de idei, in Constanța NU mai exista reprezentanta Volvo. Auto Exclusiv MB nu mai are licență de pe la jumătatea lunii ianuarie. Era un articol in presa locală.

Iar faza cu ușa la mașină nouă iar nu e de neconceput, întrucât la o alta mașină nouă am întâlnit farurile reglate total aiurea, de nu știam de ce mă "flash-uiesc" toți cei din fata ( și nu era Logan1).

O tii 5 ani cît are garanție, și îi dai valea...se va găsi cineva care sa fie fericit cu ea. Trebuie să realizăm că nici mașinile nu mai sunt ceea ce au fost odată deși la ce preturi au, ar putea fi mai de Doamne-ajuta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco , daca exista un recall prin care iti taie evacuarea de pe masina atunci @DoruXC60 are mare dreptate. Las-o naiba de treaba cum te simti sa te duci cu masina noua si sa vezi ca o ridica pe elevator si taie cu flexul pe sub ea?

Nu stiu cum isi obtin altii veniturile, dar eu unul daca dadeam 40 de mii de euro pe o masina, poate chiar mai mult, ii puneam sa desfaca frumos evacuarea si sa o schimbe cap-coada, nu cu flexul si sudura.

O zi buna!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco , daca exista un recall prin care iti taie evacuarea de pe masina atunci @DoruXC60 are mare dreptate. Las-o naiba de treaba cum te simti sa te duci cu masina noua si sa vezi ca o ridica pe elevator si taie cu flexul pe sub ea?

Nu stiu cum isi obtin altii veniturile, dar eu unul daca dadeam 40 de mii de euro pe o masina, poate chiar mai mult, ii puneam sa desfaca frumos evacuarea si sa o schimbe cap-coada, nu cu flexul si sudura.

O zi buna!

Nu se pune aparat de sudura.

Se taie cu flexul si se prinde cu doua coliere de esapament.

Sunt masini mult mai scumpe sau mai ieftine care au recall pe piese mult mai importante

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul nostru nu a spus nimic de vreun recall. Scrie că s-a programat în service, că avea probleme cu martorul motor. La recall poate să-ți taie și volanul, dacă nu e bun și să-ți pună altul, sau centurile de siguranță să le taie cu foarfeca și să le înlocuiască. El zice că reparau mașina cu flexul (faiul). Un post de toată jena. Deja cred s-a vorbit prea mult despre nimic pe acest topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, operatiunile unui recall activ sunt efectuate cu prima ocazie. Asta inseamna ca pentru orice problema te-ai duce, service-ul iti va taia cu flexul intermediara ca sa poata inlocui un segment, aceasta fiind operatiunea determinata de producator drept remediere.

Din pacate, nu avem inradacinata cultura masinilor noi, dar acesta este un lucru ce se capata in timp. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a spus nimeni ca este un recall...am spun ca este o nota tehnica/buletin tehnic.

Nu mai interpretati cum vreti...

Nota tehnica/buletinul tehnic se aplica daca masina are o defectiune, un anumit cod de defect si nu se trateaza ca un recall.

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DoruXC60 scapa repede de ea... sunt niste galeti

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08.02.2022 at 0:49 AM, Vicu said:

@DoruXC60 scapa repede de ea... sunt niste galeti

Și astea sînt găleți?

Am avut o "găleată" care nouă m-a dus la 34k E și după 1500km m-a lăsat turbina. După 25k km cînd o porneam prima data, se tura de ziceai că îi sar pistoanele prin capotă ca după 20 de secunde sa moara motorul. A stat în reprezentanta 2 luni și după ce am luat-o de la ei consuma 16 l/100 km ( motor de 1.6 l benzină)... Cică resoftare. Așa că le am dat-o înapoi după mult scandal , bineînțeles că în pierdere. Nu mai zic de faruri cu LED prost reglate, vopsea care se exfolia pe bara față, capota fata doar in grund pe interior, fara a fi vopsita la culoare. Aceeași situație și la hayon.

Așa că nu știu dacă chiar putem numi Volvo "găleți".

Cît despre flex, ar fi fost de preferat sa fi taiat pe dedesubt cu ferăstrăul-sabie (oscilant) care sa nu arunce scîntei și pilitura, protejând astfel toată protecția anticoroziva a tablei. Dar ca sa termine repede au băgat polizorul la înaintare. Și ar fi putut sa ii explice omului în ce constă operațiunea, că sa nu facă atac de cord.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odata cu varsta unii raman la cazane vechi,altii-mai optimisti continua sa cumpere masini moderne,ca in final sa ramina tot la vechituri,din motiv de fiabilitate.E o chestiune de maturitate in gandire,sau de a pretui roadele muncii tale in loc sa le arunci pe plastice,softuri,leduri si alte bazaconii.Parerea mea,buna dimineata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, daca ati ajuns sa respingeti progresul tehnologic pe un forum de masini probabil ca ati uitat scopul acestei comunitati. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09/02/2022 at 8:24 PM, Rumburak a spus:

Și astea sînt găleți?

Am avut o "găleată" care nouă m-a dus la 34k E și după 1500km m-a lăsat turbina. După 25k km cînd o porneam prima data, se tura de ziceai că îi sar pistoanele prin capotă ca după 20 de secunde sa moara motorul. A stat în reprezentanta 2 luni și după ce am luat-o de la ei consuma 16 l/100 km ( motor de 1.6 l benzină)... Cică resoftare. Așa că le am dat-o înapoi după mult scandal , bineînțeles că în pierdere. Nu mai zic de faruri cu LED prost reglate, vopsea care se exfolia pe bara față, capota fata doar in grund pe interior, fara a fi vopsita la culoare. Aceeași situație și la hayon.

Așa că nu știu dacă chiar putem numi Volvo "găleți".

Cît despre flex, ar fi fost de preferat sa fi taiat pe dedesubt cu ferăstrăul-sabie (oscilant) care sa nu arunce scîntei și pilitura, protejând astfel toată protecția anticoroziva a tablei. Dar ca sa termine repede au băgat polizorul la înaintare. Și ar fi putut sa ii explice omului în ce constă operațiunea, că sa nu facă atac de cord.

Eu pot, pentru mine noile modele Volvo sunt niste galeti de 10 litre

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Sepukku said:

Oameni buni, daca ati ajuns sa respingeti progresul tehnologic pe un forum de masini probabil ca ati uitat scopul acestei comunitati. 

Scopul oricarui form de discutii pe teme de auto este sa ne sustinem reciproc,adica cei ce stiu sa ajute pe cei ce stiu mai putin.In cazul masinilor prezervativ,moderne,din plastic predominant,singurul remediu la probleme este schimbarea pieselor,din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now