contdezactivat

Gata. Vine iarna!

111 posts in this topic

Aici nimic....

Ieri la lacul rosu era...de vis

Ps: mi-am luat cauciucuri cooper winter nu mai stiu cum dar inca nu le-am pus...

post-696-12877853975632_thumb.jpg

post-696-12877853979532_thumb.jpg

post-696-1287785398346_thumb.jpg

post-696-12877853987437_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va fii dar nu anu asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

-20 de grade Celsius, azi noapte la Brasov.

Am avut bagata motorina de -20 si azi m-am cam facut de cacao prin oras.  ;D

Am rezolvat problema si am mers si am pus 20 de litri de Alpin Diesel, ca nu se mai putea. Acum toarce motorasul ca o pisicuta.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am pus si eu alaltaieri gumele de iarna, diferenta de la cer la pamant, pe langa ca "musca" ff bine si franeaza ff bine pe gheata ( la mine sunt portiuni de drum cu gheata ), volanul merge cu muuult mai usor, daca cu cele de vara il miscam cu degetul mic, acum il pot misca sufland inspre el, asa diferenta e ca si comparatie.

M-a costat 60 de lei, 15 lei per roata, dat jos janta, scos guma, pus guma de iarna, echilibrat, montat inapoi.

Gumele sunt BlackHawk Wintermaster sau ceva de genul, nu stiu nimic despre ele, mi le-a adus cunostinta care m-a ajutat cu achizitia masinii, odata cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi noapte au fost vreo -25 de grade unde parchez eu masina.

Dimineata am pornit masina si ma miram de ce nu se mai incalzeste deloc. Am turat un pic si am iesit si la o mica plimbare (pana intr-un km distanta). Cand m-am intors in parcare am observat ca s-a aprins beculetul la apa si temperatura urca vertiginos dar caldura in interior tot nimic.

Cred ca s-a format un mic dop de gheata pe undeva si a fiert putin.  :-[

Am mai lasat-o 2 minute pornita in parcare si dupa 2 minute am observat ca isi revine la normal. Am completat cu antigel nediluat (cam 1 litru) si am facut o tura mai lunga sa vad cum se comporta. Merge bine acum, nu vad sa fie vreo problema dar am tras o sperietaura destul de buna.

Asa ca fiti pregatiti de -30 de grade, ca nu se stie pe unde ajungeti cu masina.

La ora 12 erau -20 in oras.

http://www.meteoromania.ro/index.php?id=262

http://www.meteoromania.ro/index.php?id=58&oras=15300

Share this post


Link to post
Share on other sites

shi la cluj a fost azi noapte cam -20..... azi dim pe la 9 cand dau sa pornesc..... cam greu. nu a luat-o din prima numai din a doua?????? nu am mai patzit asta cu ea. ii drept ca ii prima data cand prind asha temperaturi joase cu ea. am observat insa ca de cand am facut schimbul de ulei filtre alea alea porneshte putzin, f putzin mai greu. avetz ceva idee despre asta?

in legatura cu gumele de iarna is deja demult pe ea. paci pe la noi ii cam frig iarna. am fost de cateva ori la ski cu ea.... ma enerveaza esp-ul ca nu ma prea lasa sa "o pun de-a latu" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit la fel tot in cj ieri...

nu a pornit din prima

si la a doua incercare a pornit , dar a tusit vreoun minut urat de tot pana sa isi dea drumul....

ciudat este ca fosta mea masina, un focus din 2003 a trecut prin temperaturi la fel de joase si pornea din prima fara probleme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la dizal desi am bateia aproape moarta, porneste din prima, injectoarele noi fac toti banii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am intzeles de la un preten ca el tzine pe bujii dupa care ia contactul jos shi dupa accea tzine iar shi da la automat. cica porneshte f bine.

am mai intrebat pe unul altul shi ziceau ca ii f periculos in felul asta pt ca se pot arde bujiile.

avetzi idee de asha ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti arde bujiile DAR este frectie la picior de lemn, bujiile incandescente merg atat cat trebuie, degeaba le pui de 2x 3x 10x . Mai degraba omori bateria decat bujiile, schema asta cu pusul bujiilor de mai multe ori este valabila la dieselele vechi cu injectie indirecta, cele cu injectie directa pornesc fara probleme iar daca nu pornesc din prima problemele sunt de la injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit ninge si pe la mine!

post-1279-12877854255991_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat numai filtrul de motorina si porneste din prima, relativ usor... invarte de vreo 2 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am intzeles de la un preten ca el tzine pe bujii dupa care ia contactul jos shi dupa accea tzine iar shi da la automat. cica porneshte f bine.

am mai intrebat pe unul altul shi ziceau ca ii f periculos in felul asta pt ca se pot arde bujiile.

avetzi idee de asha ceva?

Asa mergea la motorul de Aro de Campulung, daca nu tineai 60-90 secunde nu pornea nici vara. Daca schimbai releul standard care se ardea de 2-3 ori pe iarna din cauza curentului mare cu un contactor TCA de Automatica de 50A pornea masina si la -30 grade (eventual cu un spray de pornire scurt in nas).

Pe peugeot, motor care este si pe volvo (am uitat sa spun, sa nu se creada ca avea aro asa ceva)

La motorul de 2.0 HDI/136CP  bujia nu pornea decat sub -20 grade si pornea imediat, fara nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maurice sincer inca nu am avut privilegiul sa conduc ARO. cred ca sunt ceva senzatii :)

demult tot am vrut sa achizitionez un IMS, dar nu prea am gasit ceva buncel cat de cat. am o cabana la munte si sunt f multe drumuri forestiere si chiar multe de vazut in zona. poate poate. :)

oricum dc imi pica vreun aro pe mana stiu ce am de facut:)

mersi frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

al meu nici de o luna nui pus.

Al meu avea 3 luni si era varza. Se oprea motorul dupa ce pornea si mergea un timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai la ce combustibili curatzi avem prin tzara noatra nui de mirare.

surprins am fost cand l-am schimbat pe al meu ca in "borcanasul" ala unde era pus cel vechi prin motorina am vazut pe fundul lui ca si niste bucatele de shpan. l-a curatat tipul. a pornit destul de greu dupa aia pt ca nu avea combustibil acolo, dar a tras cu o pompa dreq stie ce a facut ca nu ma prea pricep si a pornit. deci si al meu era destguld e murdarel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iarna, nebuna!

Dupa ce, la 5 dimineata, cand ajungeam si eu acasa (de la munca, sa fie totul clar  :D ), totul era primavaratic, ca dealtfel vreamea din ultimile saptamani, uitati ce se intampla cu cateva ore mai tarziu...

ATENTIE MARE CEI CARE AVETI DRUM PE VALEA PRAHOVEI !!!

post-386-12877855962365_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iarna, nebuna!

Dupa ce, la 5 dimineata, cand ajungeam si eu acasa (de la munca, sa fie totul clar  :D ), totul era primavaratic, ca dealtfel vreamea din ultimile saptamani, uitati ce se intampla cu cateva ore mai tarziu...

ATENTIE MARE CEI CARE AVETI DRUM PE VALEA PRAHOVEI !!!

Sa inteleg ca e zapada pe partii?? Se poate skia in Sinaia?

duminica vin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod sigur! Oricum in Sinaia, sus pe Valea Dorului se schia chiar si inainte de zapada asta. Practic singurul loc in tara unde se mai putea schia bine. Acum... :D Da material pentru schi pana in aprilie - mai, incolo :D

Am trecut milimetric pe langa "probleme"... Ma saturasem de zgomotul caucioacelor de iarna pe asfaltul uscat, si chiar imi propusesesm sa trec la cele de vara... Doar speranta ca gasesc niste jante de aliaj (pe care sa le folosesc vara) m-a facut sa aman schimbul, si bine am facut! :D Acum nu o mai scoteam din parcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos !! In Bucuresti ploua de asta-noapte .... who knows poate o da in zapada  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in Medias ninge acum de numa-numa. Totul este alb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.