contdezactivat

Frumusetea... cere sacrificii

154 posts in this topic

...Tichia de margaritar.  ;D

Initial, le-am facut pentru altceva dar nu imi sunt bune. Imi trebuie ceva dintr-un material mult mai dur.

;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara Adi,

De unde ai luat aparatorile de noroi fata si cat te-au costat?

                                                                        multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seara buna

De pe Ebay uk, intr-o stare f buna, mi le-a luat Roberto.

Au costat 4.9 lire, plus ~6-7lire transport. Am gasit si in tara dar cerea 50ron pe una si nici nu erau intr-o stare prea buna (prinderi rupte, uzate, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am pus stickerele astea pe masina... incep sa aud tot mai multe motoare turate, pe langa mine.  :D :D :D

Cine stie ce motor crede lumea ca am.  ::);D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil un turbat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

::);D;)

...Mai ales astia cu Golf, zici ca-s nebuni. :D

Cu ocazia asta, mai vad si eu ce "bunatati" sunt prin oras. Ca pana acum, nu prea vedeam mare lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara Adi,

De unde ai luat aparatorile de noroi fata si cat te-au costat?

                                                                         multumesc

Vreau sa spun ca, acum mai putin de 1 ora, le-am pierdut pe amandoua cand m-am urcat cu spatele pe o bordura... iar la intoarcere, cand m-am intors sa iau masina (peste maxim 40 minute), ma si blocase unu (desi nu era nici o parcare si nici un marcaj). Deci ala merita sa ii fac masina tandari, la ce nervi aveam, in vazul la toata lumea... filmat si pozat pe internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le-am pierdut in bordura parcarii blocului mei prima data cand am ajuns cu masina casa.

Calm, altfel nu vei supravietui in Romania  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, la noi in oras, la inceputul vechii conduiri, acum 14-15 ani, au lasat toate bordurile mai jos (nu le-au schimbat!), pentru ca s-au gandit sa alinieze aspectul asta la "normele europene"... ca isi strica lumea barele si ornamentele la masini in ele... iar cum in alte tari inaltimea bordurii e un standard...

Dar de cand a venit faţa-de-vaca-betiva, primarul asta PDL-ist, el a decis ca sunt vechi bordurile si ca trebuiesc schimbate... si binenteles ca au fost puse dupa cum a crezut alt handicapat, ruda probabil, cu regnul primarului mai sus amintit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum zice Peter, fostul proprietar:

Loosing the wheel thingy and the rear arches is a Volvo thing :D

Trece motiunea de cenzura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la noi in turda o  schimbat bordurile .

acum nu prea avem unde parca ca nu putem sa ne ercam pe borduri

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit, dupa aproape 2 luni, am din nou masina functionala.

Ce am facut in aceste 2 luni:

- schimbat bielete antiruliu fata/spate;

- 1 cap de bara;

- placute fata (TRW, sunt cam dezamagit de ele. Nu se compara cu cele anterioare, ATE);

- placute spate + deblocat un etrier. Am constatat ca si placutele normale se pot inrosi ca cele de carbon...  ;D ;

- schimbat furtunul care iese din pompa de apa;

- reparat alternator. perii +colector;

- reparat pompa de servo-electrica. schimbat cam tot in ea;

- schimbat arcuri spate. sh din pacate... Vor trebui schimbate din nou dar nu f curand.

- reparat instalatia electrica, partea din fata. Au fost ceva fire topite pe acolo de la pompa de servo... nu era nici un bai, am actionat doar preventiv.

- spalat/demontat bancheta spate (demontat husa, buretele si spalat tot);

- indepartat un inceput de rugina de pe interiorul portierei sofer. Inca in lucru.

- etc

Mai am multe de facut si nu are rost sa umplu o pagina... cel mai mult imi doresc un SPEC stage 2 sau macar componente din el (discul cu kevlar sau/si rulmentul). Am intrebat in toata Europa si am primit doar raspunsuri negative.

Ceva de genul...  http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=254&category_id=80&keyword=volvo+440&option=com_virtuemart&Itemid=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, nu...

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,9437.msg111502.html#msg111502

E si ala pe lista dar parca mai intai as lua o caseta de directie, sa imi pun pompa aia electrica... altfel, in curand o sa raman fara volan la cat am tras de el.

Am gasit o caseta dar sa vad cum se hotaraste proprietarul... daca o da sau nu si daca se potriveste la mine. Altfel o desfac bucatele pe a mea si o repar cu mai putin de 50 de lei... si fac si ac-ul. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de ambreiaje performance/race, mai stie cineva producatori in afara de Spec si Sachs? Ca astia vad ca nu se complica cu cuplul de la diesel... si am o vaga banuiala, ca la diesel nu se baga nimeni.  ;D Asa o fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci xydexter dar astia nu au produse pentru Volvo, Renault, Opel (Nissan si Mitsu variantele europene/diesel), marci compatibile la componente ambreiaj cu a mea. Si in general in state, nu prea se stiu cu diesel....

...Mai cautam.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Kevlar se gaseste separat de vanzare, nu e f scump. E de studiat... O sa pun cateva intrebari pe la DuPont sa vad daca imi pot oferi suport tehnic.

Pana cand o sa umblu la ambreiaj, am suficient timp sa ma interesez si de ceva arcuri mai sanatoase pentru discul de ambreiaj. Parca am vazut si din astea de vanzare, separat.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din link-ul asta gaseste piese dar sunt trecute ca "standard", nu sport. Eu asa am vazut, poate gresesc.

Oricum, o sa le fac un email sa ii intreb... desi, daca au la preturile pe care le-am vazut pana acum... in jur de 1000lire, e cam degeaba. Un Spec la 350eu mai merge luat in seama... dar la 1000 de lire...  iau alta masina din uk(chiar 2). ::)

Cred ca nu face nimeni pentru diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti le-am recomandat fiindca am kit de ambreiaj exedy pe un suzuki vitara, am tras tractor de 3 tone jumate fara nici o consecinta pentru disc. Acum variante sunt multe, totul e s-o gasesti pe aia ieftina si buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci fain de info.  ;)

Am suficient timp de gandire la dispozitie.

Vad eu ce fac pana la urma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

Am schimbat cotiera de la scaunul sofer cu o consola/cotiera (optiune din fabrica), cu suporti de pahare extractibili. post-169-038027200 1291141905_thumb.jpg

Cel mai mult ma bucur de spatiul de depozitare pe care il contine... pana cum imi erau pline buzunarele de la portiere de tot felul de hartii, pachete de tigari, etc. :)

Mai trebuie reconditionata un pic dar pastrez asta, pentru momentul in care o sa ma ocup de tot interiorul.... Sper sa iasa beige! :D

Btw... M-am tot gandit si cred ca am gresit cand am insistat la inceput pe partea estetica. Am lasat pe locul 2 multe componente mecanice (noroc ca e genul de masina care merge orice ar fi) ca sa rezolv aspectul dar din pacate, masina e departe de a fi numita "aratoasa". Aviz amatorilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari Adi , asteptam update-uri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.