cornel_gav

Sunt terminat

108 posts in this topic

Azi s-a uitat mecanicul in carcasa filtrului de motorina, ghici ce-a gasit? shpan (span). Incredibil.

Trebuie sa schimb sistemul de injectie care costa mii de euro :(. Ma poate cineva consola?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasol!!! e si pe motorina , de aia nu vreau eu sa-mi iau diesel , mai bine sa ma rupa si sa fie mai puturoasa , dar ii pot face de toate. Ce sa zic stai linistit ca se face , banii sunt problema la fiecare om , pe criza asta iti dai seama si e si scumpa pompa . Ai rabdare incet , o faci stai linistit ca nu esti terminat , eu nu am probleme al meu e benzina , dar eu o scot rar pe sosea  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi s-a uitat mecanicul in carcasa filtrului de motorina, ghici ce-a gasit? shpan (span). Incredibil.

Trebuie sa schimb sistemul de injectie care costa mii de euro :(. Ma poate cineva consola?

stai frate ca nu inteleg.... ce legatura are spanul ala cu sistemul de injectie al masinii?  spanul a ramas in filtru ca de aia e acolo! filtrul de motorina filtreaza impuritatile pana la 2 microni. asa ca nu vad cum ar fi ajuns acel span in commonrail sau injectoare.  ce se intampla...nu mai merge motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge motorul, simt ca uneori porneste mai greu doar, in rest rupe...

Cica spanul vine de la pompa de injectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa vina din pompa de injectie  ??? cum sa vina de acolo , asa ti-a zis mecanicul ? acolo nu au cum sa ajunga impuritatile si sa zicem ca ajunge , dar nu are cum sa fie spanul din pompa  mi se pare aiurea , atunci daca merge motorul e bine  schimba filtrele, uleiul si dupaia vezi rezultatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu sunt impuritati, e span produsa de la uzura pompei. Stiti cat costa o pompa? 2000EURO :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ce fratioare tu ai circuit de motorina din pompa in filtru? returul nu merge la rezervor?

eu iti spun ca inainte de a schimba pompa de inalta presiune (motorul e commonrail cred) mai bine schimba mecanicul...ia-o si tu babeste si vezi daca ai furtun care iti duce motorina de la pompa la filtru. in mod normal motorina merge de la filtru la pompa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luate de pe alte forumuri/club-uri, aceeasi problema la mai multi oameni...

Club Reno:

"Functionarea pompei fara motorina in ea duce iremediabil la defectarea ei in timp - vei gasi urme de span...

Spanul apare din uzura pompei de injectie .Solutia?

Pompa noua, si obligatoriu curatarea (spalarea) foarte atenta a instalatiei de alimentare...adica rezervor, conducte , rampa, si eventual curatarea injectoarelor."

Club Ford:

"Pompele de motorina produc span din cauza uzurii, span care il trimit incet si sigur direct in injectoare, defectandu-le."

Cam sinistru...cu diesel-ul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce zici acum 'rich1974' avand in vedere cele zise de 'Matrixxx'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deasemeni, cand s-ar putea produce 'Functionarea pompei fara motorina'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai frate eu o iau logic......tu la commonrail ai o pompa ce baga presiune constanta (parca 1800 bari) intr-o teava ;) (rampa comuna) . din acea teava motorina ajunge pe niste conducte mici la injectoare care se deschid electronic fiind comandate de calculator, nu?

daca pompa produce span ea il trimite in acea rampa comuna de unde o parte merge spre onjectoare si o alta parte merge pe retur in rezervor.  din rezervor acel span este tras de sorb catre filtru..astfel imi explic prezenta spanului in filtru.

masina daca e din 2005 mi se pare putin probabil sa se defecteze chiar asa! in primul rand pompa de inalta presiune nu poate functiona fara motorina in ea...e un nonsens....fiindca nu ar functiona nici motorul.

o cauza posibila a uzurii premature ar fi calitatea foarte proasta a motorinei. cati km are masina? cred ca din 2005 nu ai mai mult de 150k....de unde ai pus motorina, de la smecheri?

incerc sa caut un fir logic....eu am avut 244 diesel cu injectie mecanica si mergea tun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina are 140.000km. Alimentez doar de la OMV sau PETROM. Niciodata nu am pus de la 'smecheri'

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are cum sa se uzese pompa aia (care e si foarte simpla, e o pompa volumetrica) la 140k km. eu iti zic sa stai linistit daca zici ca masina merge. sa schimbi filtrele normal ca pana acuma si gata. nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme odata ce masina merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca crapa sistemul de injectie peste 1000km, platesti tu tot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragul meu cornel.....eu nu pot decat sa-mi dau cu presupusul despre ce e vorba acolo.

mai ma gandesc la o chestie...spuneai ca masina porneste greu. in ce sens? se invarteste mai incet? daca da, atunci ar mai trebui sa pui bateria la incarcat din cand in cand ca daca faci drumuri scurte cu porniri dese nu are timp sa se incarce. o alta cauza ar fi dezamorsarea sistemului de alimentare. e ca si cum ai ramane fara motorina si pompa trebuie sa o traga din rezervor. in acea faza, intr-adevar pompa de inalta presiune merge fara motorina si atunci poate aparea uzura respectiva, spanul.

chestia asta se tezolva prin inserarea pe furtunul de tut a unei supape unisens care sa impiedice curgerea motorinei inapoi in rezervor.

eu nu am pretentia ca ce spun eu e 100% adevarat....invit si pe alti mecanici sa dea sfaturi mai bune decat ale mele dar vad ca nu prea se baga nimeni! oricum, mi se pare aiurea sa se duca pompa aia la 140k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca crapa sistemul de injectie peste 1000km, platesti tu tot?

hmmmm  :-\ daca zice DA ce faci ?

in alta ordine de idei .... de obicei si la un diagnostic pus de un doctor cer si alte 2 opinii .... si eu zic sa mergi si in alta parte sa mai obtii un diagnostic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am norocul sa gasesc pe cineva care are o pompa de injectie second de la un Volvo avariat cu putini km? Ar fi o minune oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

  cornele, rich stie despre ce vorbeste, este adevarat. Insa nu poti gasi Span in filtru si sa te faci ca nici nu-l vezi, adica lasa ca nu are nimic, masina merge foarte bine.

Asta ma pune rau pe ginduri.

  Mai asteptam si alte pareri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate am auzit, sunt masini cu un dispozitiv separat care aduce motorina din rezervor la filtru. Cum e in cazul VOLVO? E trasa de pompa de injectie sau o alta pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta si tu programul de service Volvo: "VADIS"

Vei gasi acolo multe informatii.

Si... intr-adevar, e putin plauzibil sa fie dusa pompa de injectie la numai 140k km, in conditii de exploatare normala. Adica fara pus benzina in rezervor si aditivi gen "tratamente de motor", "curatare injectoare", "scoaterea apei din instalatie", etc.

Pompa mea de injectie are 265k km si inca functioneaza la parametrii mai mult decat optimi... si este un "roto" model mult mai solicitat decat al tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S60 D5 si nu numai exista o pompa de alimentare electrica situata in rezervor(daca nu ma insel), care aduce motorina la pompa de inalta presiune si este situata inaintea filtrului de motorina. Faptul ca uneori porneste greu se poate datora faptului ca pompa de alimentare nu-si face treba in parametrii optimi realizand un debit prea mic=uzura. Am desfacut o pompa de alimentare la un BMW: are niste role,ca cele de rulment, care se pot deteriora daca functioneaza fara lubrifiere. Asa ca verifica inainte sa cheltui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ai putea sa intrebi la un service volvo, sa dai un telefon. si alta intrebare ar mai fi daca pompa aia functioneaza tot timpul sau are numai rol de amorsare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now