Guest cristi81

Marca premium: Saab sau Volvo?

32 posts in this topic

Vreau sa vad opinii pertinente de la colegii mei de pe forum in legatura cu apartenenta marcii Volvo la clasa premium. Eu personal consider ca marcii Volvo ii lipsesc mai multe lucruri destul de importante pentru a fi considerata o marca premium si am sa incerc sa imi expun aceste opinii:

- o gama de autoturisme care sa acopere  zona clientilor cu venituri peste medie. In aceste conditii este esentiala o masina de clasa mare ( gen Mercedes S, BMW 7, Audi A8 )

- modele varf de gama, preparate de fabrica extinse la toate clasele ( mica/mini - mare/lux) ( vezi M, AMG, RS)

- motoare ce pot face fata concurentei premium.

Sunt doar cateva din foarte multe lucruri care imi demonstreaza ca Volvo nu este o marca premium de prima clasa.

Am un exemplu in minte,ce incearca sa faca SAAB si chiar reuseste oferind clientilor urmatoarea gama de motoare premium din clasa compacta:

  diesel

- 1,9 TiDS ( 1910 cmc) - 150 CP

- 1,9 TTiDS (1910 cmc) - 180 CP

  benzina

- 9-3 2.0 ( 1998 cmc) - 175 CP

- 9-3 2.0 TS ( 1998 cmc) - 210 CP

- 9-3 2.8 TR ( 2792 cmc) - 280 CP !!!

Practic SAAB demonstreaza prin aceste motoare ca face parte din gama masinilor premium si concureaza de la egal la egal cu orice model BMW Seria 3, Audi A4 sau Mercedes C Klass.

 

  Acum sa vedem cu ce vine Volvo in fata clientilor sai:

  diesel

- S40 1,6D (1560 cmc) - 110 CP

- S40 2,0D (1997 cmc) - 136 CP

- S40 D5 (2400 cmc) - 185 CP

   benzina

- S40 1,6 (1596 cmc) - 100 CP

- S40 1,8 (1798 cmc) - 125 CP

- S40 2,0 (1999 cmc) - 145 CP

- S40 2,4 (2435 cmc) - 140 CP !!! super naspa

- S40 2,4i (2435 cmc) - 170 CP

- S40 T5 (2521 cmc) - 230 CP

Dupa cum vedeti diferentele de abordare sunt total opuse, SAAB oferind motoare puternice  iar Volvo oferind motoare comune si banale pe care le gasim pe Ford, Peugeot, Citroen, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"o gama de autoturisme care sa acopere  zona clientilor cu venituri peste medie. In aceste conditii este esentiala o masina de clasa mare ( gen Mercedes S, BMW 7, Audi A8 )"

s40 nu e o masina premium din start, mai ales cu ce "sufragerii" de masini compari tu acolo - orice motor i-ai pune. Pe de alta parte, S80 T6 este chiar o masina premium, chiar daca nu vrei sa recunosti.

Volvo nu a mai pus accentul pe motorizare (poate asteapta ceva, nu stiu) ci pe siguranta. Si mai e si FEELING-ul pe care il ai cind conduci un Volvo, pe care nu il poti descrie decit atunci cind faci un drive test.

"- Bmw.  Ooo, iti place viteza.

- Mertz, Ooo, iti place sa arati ca ai un director.

....

- Volvo. Ooo, inseamna ca stii ce vrei."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Cristi, sa nu fie cu suparare, dar ma tot uit prin postarile tale si am din ce in ce mai mult impresia ca tu poate ai treaba si noi te deranjam... :D

Uite, am mers cu un 9-3 si nu mi-a placut mirosul habitaclului si culoarea presurilor. Total ne-premium lucrurile astea...

Dar ce vorbesc, iar te retin... Go buy a Saab. Sau Fabia. Sau orice alta marca pe care o bagi din cand in cand in fata Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am comparat S40 cu A8,BMW 7,Merc S pentru simplu motiv ca nu am ce sa compar la ele nici macar in vise.

Am comparat SAAB 9-3 cu Volvo S40 ambele din clasa compacta!

Vreau sa spun doar atat: SAAB 9-3 chiar este masina pe langa VOLVO S40.

Am ramas placut surprins sa vad cat de mult a evoluat SAAB 9-3 in comparatie cu VOLVO S40 incepand cu interioarele de mult mai buna calitate, grija la detalii, motoarele mult mai puternice si mai ales tinuta de drum care se apropie foarte tare de BMW Seria 3!

Motorul SAAB 9-3 diesel de 2 litri si 180 CP este senzational, din punctul meu de vedere peste cel de 2 litri de la BMW Seria 3!!!

SAAB 9-3 2,8 litri si 280 CP il asculta cu urechea (la performante) pe BMW 330i 3,0 litri (272 CP)!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca daca mai citesc un post despre "cit de mult ai ramas surprins" de alte masini in afara de VOLVO - pe acest site........continua tu cristi81 ce o sa se intimple, sint sigur ca ai imaginatie sa completezi ce am lasat eu neterminat.  Punct.

By the way : wtf is posturile astea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu ,cristi,poate ca ai dreptate,cu siguranta exista motoare mai bune,mai puternice ca la volvo,INSA,daca nu-ti mai place VOLVO,poti pur si simplu s-al vinzi (cu vreo7000,c-am atat costa in germania ;)),ok,si sa-ti iei un bemeweu,sau saab,cu motor de la 3,5 in sus,si sa vezi atunci adrenalina :D

VOLVO este insa,"ALTCEVA''  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu iti place nu iti lua, vinde-o.

Daca la tine Premium inseamna sa concureze cu toti de pe piata, sa aiba cate un model scos doar de dragul de a avea un concurent la fiecare model al celorlalti, un motor doar de dragul de a avea cate un concurent la cate un motor de al celorlalti - atunci ai gresit marca, Volvo e diferit de altii si tocmai asta e unyl din punctele lui forte.

De ce trebuie toata lumea sa se ia unul dupa altii ca maimutele ? No sir, i do not.

E foarte simplu, nu iti place nu iti place, punct. Sunt foarte amuzante topicurile tale  :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu sef: Te-as intreba cate Saab-uri ai vazut tu ca sa ajungi sa fii surprins de cat de mult a evoluat modelul 9.3. De ce nu si 9.5? Cred ca din clasa compacta ar face parte si Loganul, isn't? Atunci ia sa vedem: Logan vs Saab 93 vs Volvo S40. Hai ca am treaba sa dau zapada, ma scuzati  ;D

Nu am comparat S40 cu A8,BMW 7,Merc S pentru simplu motiv ca nu am ce sa compar la ele nici macar in vise.

Am comparat SAAB 9-3 cu Volvo S40 ambele din clasa compacta!

Vreau sa spun doar atat: SAAB 9-3 chiar este masina pe langa VOLVO S40.

Am ramas placut surprins sa vad cat de mult a evoluat SAAB 9-3 in comparatie cu VOLVO S40 incepand cu interioarele de mult mai buna calitate, grija la detalii, motoarele mult mai puternice si mai ales tinuta de drum care se apropie foarte tare de BMW Seria 3!

Motorul SAAB 9-3 diesel de 2 litri si 180 CP este senzational, din punctul meu de vedere peste cel de 2 litri de la BMW Seria 3!!!

SAAB 9-3 2,8 litri si 280 CP il asculta cu urechea (la performante) pe BMW 330i 3,0 litri (272 CP)!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune aceleasi dotari si motor pe un s40 si pe un 9-3.

fa comparatie la pret si performanta.

si te convingi.

din cite stiu eu, volvo e considerata o marca deosebita,cu destule masini in segmentul premium.

saab e considerata o marca deosebita cu mai putine masini in acelasi segment.

da la o parte subiectivismul si configureaza-ti ce masina vrei tu, cu configuratoarele pe care fiecare marca le are pe site.

propune-ti ceva , cauta si vei gasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nu pot decat sa  :banghead: .

E cam mult pentru mine, desi am incercat...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asaaaaaaa, vad ca mi-a trecut timpul de edit la postul precedent asa ca rog un delete.

Pornind cu dreptul in discutia asta, ma intreb daca se refera la S40 sau la Volvo cu totul (intrucat este postat in forumul S40).

Si incepem.

Ce intelegem prin premium? Eu personal nu sunt de acord cu termenul masini premium, ci cu un BRAND de masini premium, iar pentru mine premium se refera la calitatea materialelor folosite, serviciile folosite, promptitudine, servicii de sales, aftersales, brand awareness, brand recognition, brand values.

Lectia de filosofie in materie de masini. Intrebare retorica: Care sunt valorile de brand pe segmentul premium in romania? (mercedes, bmw, audi, volvo, lexus)

Uite un pont, valorile lui BMW, sunt ancorate in jurul soferului: pleasure to drive, ultimate driving machine etc etc etc. Uite-te apoi la volvo, dupa care uite-te la ce vorbesti tu. Spui numai despre motoare si performante.

Acum intrand in discutia ta legata de S40 si Saab 9-3.

1. S40 a avut o problema inca de la lansare, pentru ca se batea cu vechiul seria 3, era mai mic decat 9-3, mai mic decat A4, dar si cu mult la pret sub toate.

In schimb S60-ul avea motoarele necesare unui comparativ de exceptie cu toata competitia.

Si acum incep eu.

- 9-3 2.0 ( 1998 cmc) - 175 CP

- 9-3 2.0 TS ( 1998 cmc) - 210 CP

- 9-3 2.8 TR ( 2792 cmc) - 280 CP !!!

s60 2.0T - 180cp

2.5T 210 cai + AwD

2.5T R - 300 de cai? Auoleo!

Aaaaa, la vremea respectiva S60R batea M3. Sasiu dinamic, modul amortizoare Sport, Confort , Advanced. Calitatea materialelor sub capota era DUBLU fata de S60 T5 (250cp) Iar S60ul R a fost o vointa a lui Volvo de a demonstra lumii ca SE POATE performanta cu o masina foarte sigura. Ideea a fost abandonata pentru ca nu se incadra in valorile brandului Volvo.

Aaaaa P.s2. S60r cu vreo 10.000 euro sub M3. Ouch again. Da baiatu de bemveu, normal ca ia tot bemveu. Ce conteaza siguranta AWD cand tractiunea spate e mai fun?

SAAB 9-3 2,8 litri si 280 CP il asculta cu urechea (la performante) pe BMW 330i 3,0 litri (272 CP)!!!

buahhuahuahuahuahuahuahua. Si S60R ce le face? 2500 cmc ...

Brand premium ... dedicatie si devotament in ceea ce fac si ceea ce reflecta valorile brandului :

Ex: XC60, S60ul viitor si restul gamei : Inovatii in domeniul sigurantei, citysafety, siguranta peste stelele Ncap.

Bmw ... X5ul vechi ca dracii si X6 nou de nou erau cam plictisitoare cu 5.0i pe usa. hai sa scrie X5 M , X6M. A intrebat cineva ceva de siguranta la modelele alea? Atunci de ce vine lumea la volvo si intreaba de motoare?

"Cars are driven by people and therefore, everything we do here at Volvo is and must remain, safety"

Asta e brandul cu care te asociezi cand iti cumperi un volvo. Da si volvo fuge, si e foarte tare sa dai clasa la liniute cu un volvo, dar nu de aia ti-ai luat volvo.

Revenind,

Hai sa comparam mere cu pere. Nu stiu cine te-a pacalit ca daca nu ai o masina mare si scumpa nu esti brand premium. Vezi ca e o diferenta intre brand premium si brand luxury. Nu ai nevoie de o barca de 5m+ care sa se bata cu S classe ca sa fii premium. Vino cu un A6 nou si pune-l langa un S80. Stai in fata, stai in spate si o sa vezi care e mai "premium". Aaaaaa dar exista RS6. Asa si? Asta inseamna ca volvo brusc nu e premium ca nu ofera asa ceva?

S40ul este facut pentru cei cu skoda octavia si Passat, ford focus, opel vectra,  sa vada ca se poate mai bine, materiale mai bune, materiale fara probleme pentru alergici etc  la un pret similar.

Offtopic. Sa imi explice si mie cineva de ce atata valva cu VW GTI , si nu se spune nimic de Volvo C30. tot alea sunt performantele, 0-100 etc. Cu un comfort si siguranta de volvo.

Mare tamtam mare ca s-a lansat VW Golf GTD. Dizel 170 cai. Wow. Volvo are D5 pe c30 180 cp, si il bate rau la performante pe GtD. A amintit cineva asta? Nu. De ce?

Pentru ca volvo e masina de om serios, iar VW GTI e masina de boy racer. Altfel nu-mi explic.

Offtopic de zile mari: De cand e saab premium? E un motor interesant pe un sasiu de opel vectra. ei nu au modele noi de 10 ani. Au doar facelifturi. Au 9-3, 9-5 si un suv. WOW!

9-3 vs opel insignia. Cred ca mi-as lua Opel.

Noutate Opel Insignia OPC - 325 cai V6 bi turbo. WOw ce motor. Foarte tare, acum e masina premium?

Sau aveam un prieten care radea de un alt prieten de-al meu si ii facea S40ul -> ford focus. I-am adus pe amandoi si le-am adus cele doua masini ridicate pe rampa. Diferenta dintre cele doua masini pe dedesubt era de la cer la pamant. Si un copil de 8 ani si-ar fi dat seama care e mai intreaga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte frumos postul andy.ro

Volvo fuge destul de tare pentru o masina unde pe primul loc este siguranta

Cum spunea Mao undeva pe forum... conteaza foarte mult piesa de rezistenta dintre volan si scaun.

Eu chiar nu te inteleg Cristi. De ce nu vinzi Volvo si-ti iei ... altceva?

Si mie imi place BMW, si mie imi place Mercedes dar doamne fereste de un accident... intelegi tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa adaug ceva:

http://cde.cerosmedia.com/1Q4889cc527058b756.cde

un leaflet de la autocar uk legat de noul XC60. Multe informatii frumoase despre concept, linii, inspiratie etc

Dar vreau sa atrag atentia asupra paginii 18-19 :

" WE ARE NOT A CLONE OF BMW OR MERCEDES AND WE NEVER WILL BE" - Chairman Lewis Booth (Chairman of both Volvo cars corporation and Ford Europe)

cititi articolul, e interesant.

Gluma zilei: Ai un copil si trebuie sa pleci in weekend cu sotia din oras. Ai doi vecini apropiati, unul cu un volvo iar altul cu un bmw. La care vecin iti lasi copilul cu inima impacata?  ;D ;D

diferente dintre sofer de volvo si posesor de volvo. Proprietarul si masina au aceleasi valori.

Daca BMWul sau Audi ar avea cele mai BUNE masini din toate punctele de vedere, credeti ca ar mai exista alte marci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine exprimat Andy.

Volvo-urile fug nu tare, ci surprinzator de tare, iar daca tot vrei performante se poate trece de la stock la ceva si mai si asta daca ai bani si pasiune.

Volvo este pentru un anumit tip de oameni, fie ca acest tip este numit de catre altii "batrani", "mame de fotbalisti", "mame casnice" si alte porcarii.

Te poti distra foarte bine cu un Volvo si in acelasi timp poti merge intr-un confort si siguranta extraordinara, feeling pe care alte marci nu le au.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaaa, deci...

Eu am obiceiul sa bat campii, insa de data asata voi fi cat se poate de concis.

Il stiu pe Andrei de 5 ani, dar habar n-aveam ca-i atat de tare. Chief tot respectu'  :77: Pt postu' asta sa mor daca nu-ti bag PreSales o saptamana nonstop

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Spun doar atit , cei de la Saab au facut si fac avioane.Sint bune ca masini dar

mai bine plutesti sigur cu VOLVO pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horia mersi mersi :) sper sa nu programezi saptamana de presales in concediu  :D

Ps saphir : Volvo provides transportation related products and services with focus on quality, safety and environmental care.

Founded more than 80 years ago, a solid position and reputation worldwide has been built up over the decades.

The brand is shared between Volvo Group and Volvo Cars - we welcome you to explore our worlds! 

de pe www.volvo.com -> (n-am mai intrat de vreo 8 luni)

Offtopic: M-am luat saptamana trecuta la niste liniutze pe 400 metri cu masinutza mea cu un prieten care are un Range Rover Supercharged ... hardughenia aia mare 2.5 tone 400 cp. Mai are rost sa spun ca l-am facut praf? S-a dat jos si alerga dupa mine ca sunt nesimtit cum fuge ascutitoarea mea :D Si 0-100 tot 7.5 scrie in fisa tehnica, doar ca volvo sunt mai modesti, e mai rapid in realitate :3some::nana: Ce sa zic, sunt mai "premium". L-am facut!  :bs:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo e o combinatie intre comfort ,lux, sportivitate - totul intr-o siguranta deplina.

la fiecare clasa exista si nivel (echipare ) premium.

aceasta combinatie (din punctul meu de vedere, optima) presupune compromisuri :

nu poate fi sportiva ca bmw , insa este mai comfortabila

nu poate fi luxoasa ca merc, in schimb este mai sportiva

vag e depasit peste tot, si la comfort si la sportivitate, in acelasi timp.

nu va aruncati cu comentarii aiurea. ma refer la masini noi la acelasi pret, la acelasi an de fabricatie, la aceleasi dotari.

japonezele , sint batute ca si vag-ul, altele nu prea mai conteaza .

inca o data: sa nu comparam lucruri diferite. de exemplu porche, nu are ce cauta aici. si nici multe alte masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mey... eu am 440 din '96 si tot e mai premium decat modele existente pe piata cu aceleasi dotari.

Si seria 400, pe vremea ei, se incadra tot la "low-budget" cum e s40-ul actual (ca doar seria 400 este precursorul la s/v 40).

"Premium" ar fi trebuit sa insemne si acum, la fel cum a insemnat si atunci... si nu sa fiu luat in deras cand merg cu ea pe la reprezentante (cu bani la mine)... dar asta e alta poveste.

Ar trebui sa platesc rate grele ca sa am o masina care sa fie minim egalul la 440-ul actual.

Esti bine intentionat dar nu ai studiat bine piata si caracteristicile tehnice ale diferitelor modele, cand ai ales Volvo-ul din dotare. Si eu in locul tau as simti aceeasi frustrare.  ???

Daca dai un ban, e normal sa vrei "in fata".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro:

Am inteles notiunea ta despre masina premium dar din pacate nu se aplica modelului S40 dupa parerea mea.

Daca tot vorbesti ca S40 a fost conceput sa concureze cu BMW E46 si acum nu mai are cu cine sa se compare poate ai dori sa-l comparam cu BMW Seria 1 si Audi A3, si revin imediat.

Volvo S60R mai bun decat BMW M3 E46? Cred ca glumest! Nu ai vrea sa spui ca S60R e mai performant si decat Audi RS4?

Clipul acesta facut de suedezi iti demonstreaza ca Volvo S60R este inferior la motorizare lui Audi S4 model vechi!!! Oare sa nu fie nationalisti? Nu cred.

 

  Oare M3 este sub Audi S4? Dar sub Audi RS4? Cred ca nu ai aflat inca ca pe circuit M3 a batut RS4! Mai are rost sa discut de S4? Cred ca nu...

Vad ca iei in bascalie BMW X6 dar o masina ca asta Volvo nu o sa fie in stare sa produca niciodata! Iar siguranta pasiva/activa fii convins ca este la cote maxime poate chiar peste XC60!

  Compari Golf GTI DSG cu C30 T5? Ai curaj sa le pui pe 400 de m una langa alta sa vezi care e mai buna? Asta in conditiile in care C30 T5 are cu 20-30 CP in plus.

  Dar Audi S3 (1984 cmc/265 CP) vs C30 T5 (2521 cmc/230 CP? 

  Poate doresti un BMW 135si (2979 cmc/ 306 CP) vs C30 T5? Sau poate nu...

  Compari Golf GTd cu C30 D5 - scuze golf nu este premium dar oricand ii da clasa la calitate interioara/asamblare/cutie de viteze/motor lui C30 - s-ar putea sa ai o mare supriza la un test comparativ

  Dar te intreb de ce nu compari BMW 123d (1995 cmc/204 CP) vs C30 D5 (2400 cmc/180 CP) - ce poti compara la ele? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, da topicul tau imi aduce aminte de taranul care se duce cu calul la tirg sa-l vanda. Vine unu altul si intreaba: trage domle?, NU, merge la calarie? Nu, are dinti o.k.? Nu.  Da atunci de ce l-ai adus? Sa-l fac de ca.at :D Asa si cu tine, ai S40 si dai in el, comparindu-l cu cine stie ce. Ia-ti Golf sau ce doresti, daca asta vrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai oameni buni, chiar sunteti prosti, nu vedeti ca va tociti tastele cu Gigi contra care e frustrat ca si-a dat banii pe S40 si acum se zgarie pe ochi ca-n sat la el taranii, din care face parte si el, nu au auzit de Volvo.

Ieri am intrat pe forum de cateva ori dar la postul asta Volvo vs Saab n-am intrat ca din start mi s-a parut o ineptie.

Am mers cu Saab destul incat sa pot spune, lucru spus si de proprietatul suedez al acestuia, ca este sub Volvo la toate capitolele.

De ce dracu nu se vand in Suedia care sunt nationalist pana in dinti in acelasi volum ca Volvo, chiar daca sunt mai ieftine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi ...sa mor daca stiu de unde le scoti.

Sa iti intre bine in cap, ca eu vorbesc din fapte reale, testate de mine. Nu din linkuri de youtube. Cred ca daca te chinui gasesti un film unde un s40 bate un enzo.

S60r cu cip si jucarele ... da, asta al meu, 395 cai aprox vs rs4 - liniute pe autostrada, de pe loc, din mers etc 0-250km/h si distanta dintre masini era de maxim 10m la 250!! Pe mine unul ma multumeste. Daca compari stoc, compari mere cu pere.

Legat de s40... si volvo stie ca cei de la bmw si audi si-au marit masinile. le-au umflat. Prin urmare s40ul a decazut din cauza asta cel mai probabil in cativa ani nu va mai exista.

Cand spuneam ca S60r e peste M3, spuneam pentru ca am mers cu amandoua. Dimineata pe la 6- bucuresti brasov si se vede clar ce masina sta mai bine. m3 e de linii drepte, s60ul de serpentine. Si nu pot spune ca am mers in limitele legale.

C30 vs Golf GTi cred ca tu vorbesti din spusele prietenilor tai. GTIU e mai tare ca e rosu. 0-100 ambele masini au 6.8s . Da, dsgul e mai bun cu 0.2 sec la suta, dar care motor crezi ca trage mai bine la viteze mari? 2.0 sau 2500 ?

Stii care e ideea finala, eu vorbesc aici pentru ca asta e ceea ce fac, cu asta ma ocup. Am prieteni cu o sumedenie de masini, de la M5 la brabusuri si hamann, sti vs evo 10,9,8,7 etc. Masini stoc, masini tuned. Am mers cu multe dintre ele in diferite conditii incat sa spun cu mana pe inima care e mai tare si care e mai interesanta. Mai ales pentru ca nu am nimic de pierdut.

Din pacate tu vorbesti din spusele prietenilor si din ce gasesti pe youtube si asta ma lasa rece.

Nu mai compara motorizarile de top ci compara pe cele similare. C70 T5 vs 325 ci .  

Eu ziceam de golf diesel pentru ca se pare ca in romania i se ridica statui cand nu e cazul. Nu are nimic special, decat 3000-4000 euro sub C30. Daca asta e un motiv sa iti cumperi masina, ia-ti sandero ca e mai ieftin.

Pe scurt, nu zic nimic de tine, nu zic nimic de masina ta, si iti urez un alt set de prieteni, care sa aprecieze ceva mai mult la o masina decat motorul in sine. Si sa evalueze mai bine masinile nu doar in contextul, daca e full extra fara piele e beton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai oameni buni, chiar sunteti prosti, nu vedeti ca va tociti tastele cu Gigi contra care e frustrat ca si-a dat banii pe S40 si acum se zgarie pe ochi ca-n sat la el taranii, din care face parte si el, nu au auzit de Volvo.

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

:thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :laughing7: :laughing7: :laughing9::laughing7: :laughing7: :laughing7::laughing6: :laughing6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi81  la o masina nu conteaza numai motorul si iti dau 2 exemple, am 2 clienti care au parcuri auto in RO, oamenii vand numai masini scumpe, unele le iau din USA iar altele din Germania, vorbim de masini scumpe de peste 60k E, ambii au ca masini personale si cate un Volvo, unu are XC90 iar altul S80. Desi toata ziua vand BMW si Mercedes au spus ca nu pot merge in Germania sa cumpere masini decat in Volvo pt ca intr-un ML 63 AMG de exemplu deja cand ajung la granita se plang de dureri de spate, ei prefera sa mearga 2000 km intr-un Volvo. Daca un vanzator de masini spune asta inseamna ca stie ce zice. Si inca ceva la gabaritul XC90ului motorul D5 @185CP se descurca foarte bine si masina sta foarte bine pe strada.

Marele avantaj al masinilor Volvo este confortul si siguranta. Daca tu zici ca BMW este mai tare este adevarat dar pana la confort, nu stiu ce scaune ai tu in S40 dar in S60/V70/S80 confortul si asezarea butoanelor este exceptionala si nu se regaseste la alte masini. Cine vrea sportivitate poate sa-si ia un T5 si a rezolvat problema, la peste 250 CP deja nu prea ai ce sa discuti cu nici un BMW de aceiasi clasa mai ales daca discutam de top speed, in afara de 530i restul sunt zero.

Este adevarat ca tu esti suparat pt ca ai un Focus cu motor de pejo, nasol moment dar restul avem masini Volvo cu motoare Volvo, este alta mancare de peste .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.