thor4ever

volvo s40 2005-2006

292 posts in this topic

tocmai am parcurs 650km in 2 zile cu masina.sebes-tm-buzias-tm-arad-sebes.trafic mare,dar circulabil:consum 4,9%.(media 54/h zice CB, dar unde am prins liber i-am dat)

motor f silentios la turatii de 3000 comparatie cu focusu 1,6 tdci ce l am avut.motorul trage beton

scaunele is de nota 10,comparatie cu focusu care transpiram,si ma durea curu de la el

suspensiile,antifonare super net superior la focus

cutia de viteza si tinuta pe drum sunt cam la fel la ambele

per total nu pot compara cu focusu,deci cine mi-a spus la inceput ca volvo s40 este un focus dar mai stilat se insala...este alta masina.nota 10 la volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Comparatia cu focus am auzit-o si eu inainte de achizitie. Nu are nicio legatura la condus. Volvo are acel ceva care face diferenta. Ca intre un costum din obor si unul de firma. Si toata trancaneala cu motorul PSA. Practic este vorba de blocul motor cu pistoane. Restul este conceput de Volvo: pompa (si prinderea difera de peugeot, care are pompa pe curea), turbina, injectie, rampa, electronica etc. Nu stiu de cutie. Oricum senzatiile sunt diferite de la o marca la alta. Iar eu zic ca Volvo face diferenta.

Faza cu viteza medie si la mine e o nebuloasa. Eu merg mai mult pe autostrada si nu imi sare media de 56km. Poate ne lamureste careva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand am luat masina am primit 2 carti pt masina una in germana pt s40 , si una in romaneste pt c30.in cea pt c30 am citit cazul in care ramai de tot fara motorina:realimentezi si lasi cheia in pozitia 2 de contact 60sec apoi pornesti.merge si la s40?merge la fel si cand inlocuiesti filtru de motorina?

cu cat timp inainte apare pe ecranul de la CB mesajul pt revizia normala periodica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si la S40 pt ca au aceleasi motoare si evident aceiasi pompa de combustibil in rezervor .

Depinde la cat este setata inspectia periodica, se poate programa acest lucru, fie la 15k, 20k, 30k km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm si cum pot sti cum este setata?eu acu am 140mii, si masina o am de 2 sapt.o sa schimb restu de filtre si ulei,pt ca cel de aer a fost foarte simplu si l am inlocuit eu in 5min.apoi resetez eu indicatoru din CB...si atunci astept sa vad la cat ma anunta iar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rulment spate pt masina cine ma poate ajuta?

original am gasit si eu la 730lei.mai eftin ma intereseaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest model nu are pompa in rezervor. Revizia e din 20 in 20k km. Daca ai schimbat toate cele, reseteaza si te va anunta peste 20.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca nu am gasit rulment spate original mai eftin de 730 lei.in tm si bucuresti le-am gasit cu 10-12 mil.la noi in alba intre 730-880lei.manopera 120lei.deci 850 pret final.

Share this post


Link to post
Share on other sites

update consum.ieri am parcurs 250 km sebes-simeria-hateg-caransebes-herculane.drum aglomerat:media viteza afisata 72km/h,consum mediu afisat de CB: 4,7%. 250km facuti in 3h15min

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum pot da si eu capacul de pe motor jos.surubele nu am vazut sa fie.am incercat sa trag putin de el dar mi se pare destul de teapan.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage mai cu hotarare si o sa iasa!. Nu e prins cu suruburi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt cei interesati cand va fi nevoie o data :rulment roata spate kit complet pret 150E.mai jos cine gaseste ii boier

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt capacul motorului:la 2.0D nu e prins in suruburi,doar la 1.6D...capacul e prins in 4 "bolturi" parca:unu spre filtru de aer,unul spre vasul de expansiune,unul spre radiator parca si ultimul spre parbriz...ultimu,asta de la parbriz,iese prin tragerea capacului spre radiator,deci miscare pe orizontala,nu pe verticala!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi,man.exact azi,inainte sa ti citesc mesajul l-am scos.3 pe verticala 1 pe orizontala

Share this post


Link to post
Share on other sites

update problema rulment:am gasit in germania asamblu complet pret 140E,pret transport 10E.deci pret final 650lei.l am montat eu impreuna cu un preten mecanic.ore lucru 1h.destul de greu fara sculele potrivite.deci decat la pretu de 10-12mil cat se cere la noi,ca pret de criza,este ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

update consum.sebes-sibiu-valcea-craiova-severin baile herculane.trafic infernal, ploaie, 3 persoane si portbagaj plin.am venit cu un preten cu un jaguar 2.5 awd 200cai care i o cam dat si m am tinut dupa el tot timpu.consum la el 8,5% la mine 4,8%

Share this post


Link to post
Share on other sites

am testat si eu eroarea de computer de bord la consum.am facut plinul si apoi dupa 120km facuti numai in oras cu motor rece si -5grade CB arata 6.1% la plin din calcul mi a iesit 6.2-6.3.deci eroare de cca 0,1-0,2.mi se pare ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am plecat din Constanta pana la Brasov cu plinu facut...aprox vreo 430 km cu ce m-am invartit prin Brasov....apoi inainte sa ma intorc am facut iarasi plinul adica am bagat 28.68L....

Deci cu 28.68L am facut 430KM...dupa calculele mele ar insemna un consum de 6.67% in timp ce bordul arata 5.8% parca...deci o eroare destul de mare...la acesti 430km sunt incluse si vreo 2ore de stat la coada din Comarnic pana dupa Sinaia...Motor 2.0D cu AC automat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca 1L este eroare mare atunci 4L cum o fii ? ;D

Mie imi afiseaza 10% la XC70 si consumul e de 14% si nimeni nu stie de la ce este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu fac des drumuri lungi (in general A2 dar nu numai) si am testat faza cu plinul. Mi-a iesit cam ca la blueazimut. Acum si la plin mai e o chestie ca in functie de cat bagi (plin ochi sau cand sare pistolul) pozitia masinii in benzinarie(inclinatie teren) sau bagaje si pasageri la alimentare poti avea erori de 1l la plin. Asa ca e greu sa faci farmacie si sa iti dea cu virgula. Pentru mine e clar am pe autostrada un consum mediu de 6% la 130-140 si 7,5 la 160. Ceea ce e multumitor la aproape140 cai si 1,5 to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am alimentat si dupa ce o sarit pistolul.am tot tinut incet incet,mai stateam apoi iara...am ajuns sa bag cca7l peste dupa ce mi o sarit pistolul.la fel am facut si cand am facut calculu matematic.sincer panta din benzinarie nu stau sa calculez:D.masina era goala.

2 pers in masina si bagaje medii drum drept,fara panta la  178/h adica 3000ture.am mers cam 10km.consum imi arata 6.7-7%.aceasta problema cu diferenta de consum este generala la toate marcile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul dat de computerul de bord e unul estimat. Orice asemanare cu realitatea e intamplatoare.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai este normal sa fie un consum estimat pt ca este calculat cu ajutorul injectoarelor, se stie ce cantitate de motorina trece prin injectoare la un ciclu de injectie, se stie viteza si se face o estimare, am mai explicat asta, sunt atatea necunoscute in ecuatie incat se intampla sa fie diferente, la unii mai mari la unii mai mici, de exemplu temperatura motorinei este de 70C cand intra in injectoare, asta dupa ce mototul este cald, cand motorul este rece motorina are alta temperatura, deci alta cantitate, etc etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

care ma poate ajuta cu o traducere a mesajului din CB.acu cateva sapt cand a fost frig(-22)a trebuit sa ajut pe cineva sa porneasca masina si neavand redresor i-am dat eu curent.am legat firele si am pornit masina.problema rezolvata.dupa cateva ore a trebuit sa plec cu masina si mi a aparut mesajul- batt fernbed. niedr. spannung-.dupa vro 10km de mers,am oprit,apoi am pus iar contact si a disparut mesajul.azi mi a aparut iar mesajul.din traducerea pe cuvinte

batt=baterie

fernbed= infrarosu

spannung=tensiune.voltaj

oare ii gata bateria?masina este din 2005 si se pare ca i bateria originala ca scrie volvo made in sweden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now