BiriV

Modificari la S40 - End of Story

77 posts in this topic

Vlade mai verifica odata greutatea, S40 modelul tau are 1275kg, atat modelul pana in 2000 cat si cele dupa 2004 sunt mai grele, asa ca nu te mai plange de greutate. Eventual scoate bancheta spate si roata de rezerva :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bancheta are maxim 5 kile :)  am dat-o eu jos . 

cat priveste greutatea, a mea era 2,0 t si aveam in talon 1315 kg. presupun ca t4 e un pic mai greu. daca pui si auxiliare gen muzica, benzina full, bidoane de ulei, lichide de frana , servo, spalat parbriz, trusa de scule, prim ajutor, stingator, si ce mai are fiecare prin portbagaj  cred k ajungi si la 1500 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T4 este mai usor decat 2.0 T, cititi si voi specificatiile fratilor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu modificari facute cum trebuie si unde trebuie T4 poate mult mai mult decat sa bata un vr6 sau un c20let fie ele si modificate. Eu ma uit pe siteuri suedeze, unii au scos 450 de cai din T4, bineinteles cu investitii majore, volvo nu e o marca usor de modificat, piesele sunt scumpe, oameni care sa se priceapa putini, nu oricine are o interfata kline si vagcom isi poate baga nasu' sa faca un soft bun de volvo. Poate de-aia e si mult mai atractiv sa bagi banii intr-un s40, tot respectul pt. tine BiriV ca n-ai ales un a4 1.8 t sau cine stie ce opel. Ca offtopic, eu strang bani sa ma duc cu al meu s40 ori la heico ori la autotech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... a 4 1.8t rupe in 2 un t4

era vb de masina lui

sa nu intram in amanunte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...in fine, discutia era despre masina lui BiriV si modificarile aduse ei. Asa si eu pot sa-ti dau exemplu niste T4-uri care rup in 2 niste M3-uri, dar cum zici, sa nu intram in amanunte  :D (offtopic: 1.8t de la audi nu e motorul ala care mananca bobine de inductie una la doua plinuri de benzina? ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pompe de ulei  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai intereseaza-te. de fapt....condu , si dup-aia spune ce si cum.  a4 cu 150 sau 180 de cai o ia rau chiar si de la un 2,0t.   t4 il face si cu bunica-mea la volan.   aaaaa....ca a4 ala e mult mai usor de dus la puteri mari e alta poveste, dar daca vorbesti de masini stock, e praf.

cat am avut 2,0t m-am dat si cu a3, si a4, chiar si un tt de 180 cp ,si skoda de 1,8t, si nu m-a facut nici unul.  a3 mi-a plecat in fata doar, pana la 120-130.

daca esti fan audi e ok, dar nu hai sa ii recunoastem si defectele nu numai calitatile, nu trebuie sa fim fanatici pe o anume marca , doar asa , ca ne place. eu acum conduc bmw, dar sunt in stare sa recunosc ca mi-am luat-o DIN MERS de la un volvo , chiar daca de pe loc l-am facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihai, cand ma dau si eu cu 330-ul tau? ca pe 330d l-am batut (E90 parca)... sunt curios cum e cu i-ul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

repede tu ... nu esti in nigeria? :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai viu acasa pe 3 nov. ce , va dati fara mine ??

ma supar si nu mai viu cu rs-ul  ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihai, cand ma dau si eu cu 330-ul tau? ca pe 330d l-am batut (E90 parca)... sunt curios cum e cu i-ul :)

dupa 17-18 ajung in bucuresti . lasa-mi numarul tau pe pm :) . 330d si eu il bat rau .

iti zic pronosticul meu : de pe loc pe 400 de metri sunt in fata....din mers 40-160 ai tu vreo 2 in fata mea :) , daca ai doar 240 de caluti . nu cred k sunt suficienti pe 400 de m  pentru a compensa plecarea slaba de pe loc.(comparativ cu tractiunea spate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI IO, SI IO !!!

"COSMARUL" BMW-urilor!  ;D

Calde salutari si multa sanatate! Abia astept sa revii... ;)

Take care! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOO! Oameni buni ati auzit ne NOS?

La masinuta asta poti trece de 300 CP si 450 Nm cu o instalatie bunicica fara sa afectezi prea tare motorul si atunci By By Golf 5 GTI sau Vr6 sau Seat sau A4 1.8T (care oricum nu are nici o sansa in fata unui T4.... de unde sa-l rupa in 2??? ???).

Investeste in NOS omule si vei zbura. Hai ca 6-700 euroi nu sunt o avere.

BAFTA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa simplu sa treci de 300cp pe un motor T4. Deja la puterea aia trebuie umblat la interne .... Altfel aveam NOS de mult ;).

Stai linistit, planurile sunt 'in place' ... voi trece de 300cp cand va veni momentul potrivit.

Patience ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

acu, la 270 cp, nu se supraincalzeste ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa traiasca domnu biriv.

ma nene, ma incerca un dor de VOLVO!!!

dar imi pare rau sa imi dau passat-ul, care are doar 83,000.

as vrea sa ma uit dupa un xc90!

ce mai zici? nu te mai vede omu deloc prin oras.

apropo, cum iti merge " furia "?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce mai zici? nu te mai vede omu deloc prin oras.

apropo, cum iti merge " furia "?

Probabil ca mai repede de vazut sunt eu prin Valcea, mai ales ca suntem si vecini de scara. Vorbesc de Bl. C16 de pe Aleea Stejarului. Ti-am vazut si volvo-ul si passatul in parcare. In ultima vreme n-am mai reusit sa ajung pe la Valcea dar putem vorbi.

Scuze de off - topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si o fisa dyno updated ... atat a vrut pentru moment ...

post-235-12877872607425_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 Nm, o fi tedeii? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

e grava treaba, a ars mult , sau se poate face  :(

am vazut la stiri ca a luat fic pe la motor, dar nu au dat detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

woooooow, abia acum am vazut !  Cum draq` s-a intimplat asa ceva ?????? Ce i-ai mai facut de cind ne-am dat pe autostrada ??? Ca nu avea nimic si tragea de rupea asfaltul - chiar te bucurai cind spuneai: acum masina chiar merge bine... Mama masii de treaba... :( :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i-am mai facut nimic care sa justifice un asemenea comportament. Singura modificare ca sa zic asa a fost schimbarea liniei audio, dar aseara s-a mers permanent cu radio-ul stins si zonele de foc nu au pornit din acea zona. Estimarea cu 'scurtcircuit la motor' a fost 'din burta' ... nu prea avea ce sa se scurcircuiteze. Strut-barul fata este topit (lipseste o bucata din el) exact deasupra galeriei de evacuare/turbina/downpipe ... iar primele flacari tot in acea zona le-am observat. Deci probabil pe acolo s-a intamplat ceva ...

Shit happens, nu am ce sa fac decat sa analizez situatia si sa vad ce fac in continuare. Din pacate dpdv financiar stau extrem de prost momentan, asa ca sincer cel putin deocamdata nu pot sa ajung la nici o concluzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now