vlpvlp06

Bujii bune

34 posts in this topic

Salut!

Care sunt cele mai bune bujii pentru 850/T5?Am scimbat in weekend cateva piese printre care si fisele si bijiile.Am pus NGK iridium stiind ca acestea sunt cele mai bune dar se pare ca masina trage mai bine cu cele vechi(bosch) iar cu ngk imi cam tremura realantiul.

Astept opinii despre bujii.

Merci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca volvo originale sunt cele mai bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si 2.5 20V merge cel mai bine tot cu Volvo original cu 3 electrozi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi s-a parut ca atunci cand am schimbat bujiile si Loganul pe care l-am avut si S40-ul aveau reprize mai slabe primii 100 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Parerea mea este ca cele originale sunt cele mai bune.Eu am cumparat de la Volvo pt motor turbo(am inteles ca sunt diferite de cele non).Codul lor este 8692071(dar vezi ca sunt cam scumpe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat pe parts for volvo si nu sunt chiar asa scumpe bujiile pentru volvo 850 turbo,pana la urma le voi tine pe cele de acum pana vor incepe sa faca figuri(atat timp cat merg ok nu cred ca are rost sa le schimb)

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU PE A MEA AM NGK CU 3 electrozi SI SUNT MULTUMIT DEFAPT ASTEA SUNT CELE MAI RECOMANDATE PENTRU 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doua optiuni: originale VOLVO, sau... originale VOLVO !!!

Edited by DragosGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOLVO nu are cum sa faca bujii mai bune ca NGK care este o firma renumita ! Eu am pe masina NGK iridium si merge prastie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe masina mea (S70T5) am avut si am bujii originale VOLVO. Dupa 30.000Mile (48.000KM), cu benzina de 93 AKI (98 RON) erau ca noi. Le-am schimbat dar nu am simtit nici o diferenta intre cele vechi si cele noi, probabil mai puteam merge cu ele inca 15.000Mile

Daca si cu NGK se merge tot in jurul a 50.000KM/set nu ramane decat sa le cumparam pe cele mai ieftine. Eu insa am sa raman la bujiile VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unu recomand detinatorilor de 850 Bujiile NGK CU 3 electrozi am facut 49000km pana acum, chiar acum trei zile le-am curatat si pot sa spun ca mai au ceva de spus, Nu incercati alte marci de buji decat cele recomandate de producator eu unul am patito, a trebuit sa schimb fisele di cauza unor buji (champion ,bosch)

post-2161-004119300 1295508845_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel bujiile VOLVO au electrod de iridium... deci se poate merge si 75000 km cu ele. NGK iridium sunt garantate 90-100.000 km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De retinut:

"The heat range of the plug used will be more consequential to how much power is produced more than the material they are made from."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx ne dai te rog ceva mai multe detalii despre cum sa aflam heat range-ul (si care ii heat range-ul la 850-urile noastre)

:D eu aveam pe masina niste bujii cu patru gheare si am cumparat altele noi (sugerate de soft-ul de la magazin) care au doar o gheara (bosch) am cautat seria bujiilor vechi si se pare ca alea nu se potriveau cu 850 (?)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile Volvo sau Champion RC 7 GYC (care nu se mai gasesc). Astea 2 au indicele 7 (heat range). Pentru Turbo merg si FR7DC, cu acelasi coeficient. Mai jos de 6 nu se recomanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de bujii...aveti idee de ce nu poate merge o bujie..fisa da scanteie,injectorul merge...bujia schimbata dar la cilindrul 4 se incapataneaza sa nu mearga nimic..de aici si ralantiul de 1200 rpm si fum la plecare..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Poate fi lipsa compresie,fie supapa care nu inchide sau segmenti coxati in urma supraincalzirii motorului,acei segmenti si-au pierdut elasticitatea si au ramas stransi pe piston.Cel mai bine ar fi sa-i faci un test de compresie.(parca avea Midnight un compresmetru?)Sper sa n-am dreptate,Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommy,daca vii maine dupa prinz pe la mine, ii facem un test de compresie. Vorbim la tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tommytza ai gasit cumva bujia 4 murdara de ulei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan ...Bujia e curata...plus ca am schimbat 3 bujii si rezultatul e acelasi..cand scot fisa din ea motorul nu simte nicio diferenta...cand scot mufa de la injector se simte ...fisa da scanteie..e chiar ciudat..faza tare e ca atunci cand motorul e rece ralantiul sta la 800 rpm chiar daca motorul nu merge rotund...pe urma creste la 1200 si motorul e ok...nu simt lipsa de putere ca atunci cand merge in 4 cilindri...deci?..:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este SF masina aia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma rezultatul testului de compresie care este???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now