-
Content count
20 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by tm42vds
-
-
La 11/9/2016 at 6:34 PM, volvut a spus:un fum albastru imi scoate si mie masina si am si putin joc in axul turbinei sa inteleg ca este turbina dusa??????????????
Fumul albastru nu e neaparat de la turbina, e de la un motor uzat! Daca turbina are joc la ax
, e cam dusa, ...
-
Am primit raspuns de la Gates, de la fabricant!
4H21 = date of packing = 2014, 21st of August.
Multumesc!
1 person likes this -
Am cumparat o curea Gates, model 5552xs, si apar 2 coduri; 4h21 si 5 412571 996593. Intrebare, daca cineva ma poate ajuta ... in ce data a fost fabricata si daca merita sa o montez pe masina sau sa cer sa o schimb? De la magazin mi-au spus ca nu pot sa-mi spuna data fabricatiei, ....
Multumesc tare mult!
-
Am patit si eu odatadar ca norocul eu am putut "pescui" cheile din masina!
Poate doar daca bagi o tija prin chederul de la usa si sa apesi pe intrerupatorul ala care blocheaza/deblocheaza usile!
-
Planetarele! Trebuie facut test pentru planetare!
-
Salut!
Am si eu o problema la XC90: incalzirea auxiliara face un fum, pana se incalzeste motorul la temperatura de optima functionare, incat ma semnalizeaza toti pe strada ca-mi ia foc motorul. Treaba asta este numai din iarna aceasta(am masina de aproape 4 ani). I-am intrebat pe cei de la Volvo Timisoara, dar habar n-au, mi-au spus ca asa este normal, ca doar se arde motorina acolo. Dar numai masina mea face asa, ca mi-e si rusine cu ea pe strada, se uita toti la mine ca la urs! Probabil ca intra prea multa motorina si nu arde complect. Stie cineva ce-as putea face sa nu mai fumege, sau trebuie sa astept vara?
Trebuie verificate furtunele de la Turbo, pot fi si destranse nu neaparat gaurite!
Daca are o mica pierdere de presiune cantitatea de aer este insuficienta si motorina arde incomplet, face fum!
-
DIY-urile (adica cum sa faci singur) sunt in mare parte cu poze, iar din poze iti dai seama ce trebuie desfacut ca sa ajungi la bucse
Din poza atasata (nu stiu daca este de la V40), se vede ca trebuie desfacut cadrul motor si suspendat cu sufe sau alt sistem, sa nu cada pe jos.
Dar cum am spus, este mai usor sa caute altii pt tine
o sa fac niste poze, poate ii ajuta pe altii, sa caute si sa gaseasca direct aici pe volvo-club!
MS!
-
Mersi! Asta a fost buna, dar e in engleza! In romana nu am gasit ceva asemanator! Ms! http://volvoforums.com/forum/volvo-v40-19/sway-bar-bushing-replacement-tips-please-33738/Eu spre deosebire de tine, inainte sa pun o intrebare pe forum, caut sa vad daca s-a mai discutat, aici sau pe forumurile de afara, caut pe youtube si daca nu gasesc absolut nimic, intreb aici. Tu nu vrei sa intelegi ce-ti recomanda colegii si de fapt nu esti convins ca ai Volvo (poate Reno, poate Ford, Mitsubishi). Understand?
Ai aici cateva zeci de topicuri de citit, poate te lamuresti ce si cum https://www.google.r...0&bih=746&dpr=1
-
Cel mai probabil sunt de 19mm si pe original o sa te duca spre 300ron toate 4 (sunt 2 semibucsi mari si doua mici). La cata munca e iti recomand sa le iei originale ca le mai schimbi dupa ce vinzi masina ) Pe aftermarket sunt niste mizerii.
Sent from my GT-I9190 using Tapatalk
"La cata munca e ".... se pare ca esti singurul care stie cum se schimba piesele alea, daca spui ca e mult de munca!
-
V40 modelul tau e pe platforma de Mitsubishi Carisma, o platforma "shared" intre Volvo si Mitsu la fabrica NedCar mi se pare.
P1, adica 2005+ e pe platforma "shared" cu Ford\Mazda, deci nu, a ta nu are treaba cu Fordul.
Mergi la orice service cu mecanici competenti, nu trebuie sa dai nici o bara\bot\fata masinii jos.
Mersi tare mult! deci trebuie doar sa cumpar alea si la mecanic! mersi!
Mersi de sfat! Nu o sa fac ca tine, vad ca esti patit!!Eu zic sa iei cele mai ieftine bucsi si sa le schimbi in fata blocului cu Nea'... in toate blocurile exista cate un Nea' (Gogu, Nelu, Marcel, etc), care se pricepe la orice si peste 6 luni, mai intrii odata pe aici si ne intrebi odata, de care bucse si unde le schimbi
O sa le schimb si daca e ceva complicat o sa va spun! Sper sa nu fie! o seara placuta, multumesc tare mult!
-
Nu e chiar asa, toate masinile au particularitatile lor si volvo e mai rara in Romania, asa ca ... pot sa apara greutati, de asta apar si serviceuri specializate pe o marca auto sau alta .Ma asteptam sa apari Heim... Eu daca nu stiu sa schimb bare stabilizatoare sau sa repar ceva inseamna ca nu sunt mecanic nu? Si tu la fel daca vin cu pisica la tine ca e bolnava si nu o poti trata insemana ca nu esti Dr. Nu ti s-ar parea penal sa te duci la mecanic si sa-ti spuna " Eu nu stiu sa schimb bare stabilizatoare asa ca nu dute la altu' ".
Daca nu au manuale de reparatii merg dupa ureche, bajbaie... si nu e de dorit!
In Tm e un singur service/reprezentanta de volvo, ... am fost la ei pt o diagnoza si cand sa-mi dea pe hartie unele masuratori, erori,etc. mi-au spus ca totul e ok si ca le e stricata imprimanta!
-
Pai motorul e fabricat de Renault, la mine cel putin! Altii spuneau ca v40 e copiat dupa Ford focus... asa ca poate ar fi o idee buna sa merg la service de Ford sau Renault?Eşti sigur?
-
Mersi! Spuneau unii ca trebuie demontata toata fata si nu stiam ce inseamna "toata" asta! Poate unii care si-au facut la masinile lor au facut-o deja in "easy way" si pot sa ma ajute, doar daca e ceva de stiu, daca nu stie mecanicul!
Altii povesteau ca mecanicii au avut o surpriza neplacuta si au spus ca daca stiau ca e atat de mult de demontat nici nu s-ar fi apucat de treaba!
-
Despre cum se schimba nu stie nimeni nimic!? Daca mecanicul la care merg nu a mai schimbat la V40 ar trebui sa stie ceva anume?!
-
Pai na, am inteles!
Incerc cu originale, normal doar daca nu-s de 5x pretul! Mai era o intrebare, daca cineva si le-a schimbat, cam cum trebuie abordat, ce trebuie demontat sau se face usor schmbare!
MS!
-
Merg sa vad la Volvo in Tm cat sunt alea originale! Am mai fost pt bare antiruliu spate si aveau pretul de 7x mai mare ca cele aftermarket!
-
Pai nu cred ca toate aftermarket sunt mizerii! Poate unele s-au dovedit ok!
Am gasit SWAG, merita sa schimb cu astea?!
-
Pai da un v40 de 1,9 l td 85 kw din 2002! E vreo chichitza? De unde sa cumpar bucse de schimb, cam care-s preturile?
Ce trebuie abordat ca mecanicul la care merg nu cred ca a mai schimbat la volvo si am inteles ca-s cam naspa dispuse, cu acces greu!
ms
-
De schimbat distributia in Timisoara, stie cineva unde??!
Daca motorul de 1,9l la V40 e de Renault merge si la service-uri care fac Renault!?
Am rugamintea sa folosesti functia ''SEARCH'' a forumului inainte de a posta ceva unde nu isi are locul.Si mai intai de toate citeste Regulamentul!
Multumesc anticipat!
-
Buna seara,
Poate cineva a castigat o experienta pretioasa cu schimbarea bucselor la bara stabilizatoare fata!
Cam ce piese ar fi cele indicate, nu originale...sau originale?
Cum ar trebui abordata problema, cat de facil e accesul la ele ...
mersi!
-
Randamentul turbinelor cu aburi este muuult mai mare decat randamentul motoarelor diesel sau OTTO! Deci curentul eletric produs in termocentrale e mai "verde" decat energia (mecanica) produsa in vehicule cu motor cu ardere interna!
-
Sunt cam putine resprezentantze VOLVO in tzara si toata lumea stie ca sunt foarte scumpe! Am putea face o baza de date cu mecanici seriosi, rezonabili ca pretz de serviciile carora am fost multumiti unii dintre noi!
De exemplu in Timisoara, e TODORUTZ ..astia vindeau vopsea, acus-s mecanici...si-s si scumpi! Daca intzelegetzi ce vreau sa zic!!
SALUTARI LA POPOR
1. Urata exprimare pentru primul mesaj al tau . Prima data iert, pe toata lumea , a 2-a oara sterg a 5-a oara dau "ban"
2. Mai exista astfel de topic-uri daca te uiti atent
unde pot repara turbo,sau cum?
in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posted · Report post
Daca are fum negru pot fi si alte cauze, ...tubulatura intercooler sparta ....aer fals ...