missionnad

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by missionnad


  1. La 1.6 d mi-au făcut treabă super bună băieții de la Odorheiu Secuiesc.

    Am trimis dpf la ei când mașina avea 175.000 km am observat că începe să regenereze des ,nu am mai stat pe gânduri .Marea problemă e că majoritatea merg cu ele înfundate până se oprește motorul .

    In prezent am 232.000 km fără nici o problemă .

    Senzorul de presiune diferențială nu a fost înlocuit deoarece nu a fost cazul,totul e ok.

    Singura "problema" ce am observat ,imediat după curățare eșapamentul a început să se afume foarte discret,asta însemnând că in urma procedeului de curățare elementul filtrant și-a mai pierdut puțin din eficiență încât scapă foarte,foarte funingine.

    Dar el regenerează , își face treaba,de asemenea se simte si mirosul specific de dpf..

     


  2. On 30.11.2020 at 2:35 PM, Ujio said:

    Sunt detinatorul unui record cam greu de atins sau depasit.Am vandut acum trei zile vechea masina,un MB cu o baterie ce am din 2010,am mutat-o pe mai multe masini....era o Varta de 100 ah,originala MB.Acum am descoperit la xc70 ca fostul proprietar,italian,a pus o baterie de 100 amperi,dar mai mica ca dimensiuni,,si e si pe duca.Trebuie sa ma scarpin de baterie noua,cred ca 100 ah ar fi optima,cu 600-800a,si nu prea stiu ce sa iau.

    Pe o mazda3 1.6 diesel din 2008 al unui prieten.

    Bateria originala Yuasa de 68 Ah, made in Japan ,data fabricației 21-12-2007 , a înlocuit-o acum o lună jumate

     


  3. On 29.05.2020 at 10:24 AM, Maurice said:

    Daca tot ne laudam eu am la rulota bateria Banner de 100A (gel) din 2004

    E cu totul altceva o baterie pusă pe rulota.

    Nu se compară cu una utilizată pe mașină și care a avut parte de porniri zilnice in cei 12 ani.

    On 29.05.2020 at 10:24 AM, Maurice said:

     


  4. O problemă arhicunoscuta la 1.6d inclusiv la Ford,Mazda cu oprirea motorului este mufa de la sensorul presiune rampă care nu face contact,oxidare ,etc...

    Se află exact sub EGR,se demontează bateria si cutia acesteia,se bagă mâna pe sub egr (o mână mică e un avantaj) se scoate mufa,dat cu spray de contacte si se bagă la loc.

    Recomand prima dată sa se verifice această mufa,daca problema persistă se poate trece la schimbare filtru motorina,alte verificări,etc...


  5. On 24.03.2019 at 0:07 PM, robertuzy said:

    Buna ziua tuturor,

    Am ajuns la pragul de 200.000 km cu un v50 1.6D, folosesc Liqui Moly 5w30 4200 dar intre reviziile de 1 an (aprox 12.000 km) mai adaug cel putin 2 litri de ulei.

    Problema este ca si ulei papa si imi face regenerarile de filtru de particule  la 100 - 150 km (mentionez ca incerc sa ma tot plimb pe centuri sau autostrazi evitand in general traficul din centrul orasului).

    Intrebarea mea este daca nu ar trebui sa trec la 5w40 tot de la acelas producator de uleiuri mentionat mai sus respectiv daca ar fi de ajutor un tratament de motor flush/ceratec.

     

    Va multumesc anticipat pentru raspuns.

     

    Esti sigur ca are doar 200 mii?

    Eu n as crede....


  6. On 28.03.2019 at 7:26 AM, Vlad1942 said:

      Azi am accelerat dupa 3500 in a 2-a si aceeasi eroare imi da cu turbo overboost. Daca nu trec de 2500 nu imi mai apare eroarea.

    Sa se verifice totusi si mufa(conexiunea) de la senzorul presiune rampa injectie.

    Se afla sub egr,se demontează bateria si carcasa acesteia,se introduce mâna pe sub egr,se scoate mufa si se da cu spray de contacte.

    Este cunoscuta problema cu mufa la aceasta motorizare de 1.6 d si la alte marci precum Ford ,Mazda(motorizarea este aceiași)

    PS:un amic a avut probleme la acea mufa de la senzor si nimeni nu-i dadea de cap.Adevarul că dă peste cap toată funcționarea motorului,pe tester apar fel si fel de valori,presiuni...

    Fiind problema de contacte,senzorul trimite valori aiurea la pcm-ul masinii.


  7. On 10.08.2017 at 4:36 PM, tehnicdvd said:

    Am să  atasez un fisier cu aproximativ toate cheltuielile, plecând  de la pretul de cumparare a masinii în septembrie 2012 până în prezent. Nu întră aici motorina,amenzi (o avertizare), locul de parcare, etc.

    E mult, e puțin voi puteti spune, Volvo nu-i chiar o mașină luxoasă si nici ieftina.

    cheltuieli volvo.xls

    Si kilometri?cat are masina in prezent?


  8. On ‎01‎.‎03‎.‎2017 at 9:54 PM, Balibachea said:

    Salutare. sunt membru nou și proaspăt proprietar de S40 model 2012. Am o mica întrebare și problema. De unde sa iau aditiv pt filtru de particule și de care. cineva spunea ceva de ebay. multumesc. aștept un raspuns

    Eu de aici am luat,era 200 lei atunci litrul...Stiam din nainte ca imi va intra pana intr-un litru,de aceea am si luat atat....Intr-adevar au mai intrat 800 ml.

    https://www.pieseauto.ro/aditiv-filtru-particule/peugeot/107/aditiv-filtru-de-particule-peugeot-citroen-340135868.html


  9. In primul rand doresc sa va salut,nu sunt posesor de volvo,ci de mazda 3 2008 care are motorul de 1.6d 109 cai cu dpf activ si in perfecta stare de functionare.Am aruncat un ochi pe discutiile domniilor voastre cu recomandari la diferite marci de uleiuri...va spun sincer ca mi-am facut cont ptr a va spune si eu cate ceva.

    Mazda am achiziționat-o de noua in 2008,pana in prezent am 140.000 km rulati fara nici o problemă.Singurul ulei care l-am folosit pe acest motor 1.6d a fost Dexelia DPF 5w30,Acea C1,este un ulei foarte bun fabricat de Total special pentru Mazda.

    Primii 3 ani cat masina a fost in garantie,reviziile le-am facut la reprezentanță,ulterior le-am facut in regie proprie,imi place sa mesteresc.Bineinteles cu ulei tot Dexelia.

    Folosesc masina numai extraurban ,pana la 100.000 km schimbul de ulei l-am facut la 18.500 km,iar dupa aceea la 15.000.

    Mai nou de 3-4 ani incoace, acest ulei poarta denumirea de Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30,il gasiti pe epiesa sau alte magazine online la bidoane de 1 si 5 litri la pret de 35 lei litrul.

    http://www.epiesa.ro/ulei-motor-dexelia-ultra-mazda-dpf-5w30-1l-acc-10216.htm

    ATENTIE:pe acele siteuri este specificata GRESIT norma Acea A5/B5,uleiul este de fapt C1(low ash),deci potrivit ptr motorul 1.6 diesel psa,109 cai,dpf activ.

    Va atasez mai jos cateva poze personale facute la bidoane care le-am pastrat.Se observa clar acea  C1.

    20170413_160557.jpg

    20170413_160622.jpg

    1 person likes this