• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania

VOLVO16

Membru
  • Content count

    577
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About VOLVO16

  • Rank
    Senior
  • Birthday 11/08/1972

Profile Information

  • Locatie GALATI
  • Auto VOLVO 460 GLE
  • Fabricatie 1994
  1. consum...de ulei :((

    pai cam da marius , numai ca nu am stat un an , doar vreo 2 luni ..... faceam 50-70 km pe zi .... cind au scos segmentii erau la fel de elastici ca si sirma de cupru ... @kuky , dupa segmentare m-am incadrat in limitele normale cred , 1 -1,2 litri la 10.000
  2. consum...de ulei :((

    Salut , daca a inceput sa consume ulei e clar ca trebuie segmentata . Eu am patit-o . Pentru o "digestie" buna puneam 1 litru pe saptamina .
  3. La Multi Ani Volvo16 !

    Multumesc pentru urari . Sa ne fie bine la toti si sa ne mearga bijuteriile
  4. Problema pornire 460

    Salut . Problema ta ar putea fi cauzata de un arc rupt de la contact . Trebuie sa faci ceva contorsiuni pe sub volan . Deci , pentru inceput trebuie sa demontezi ornamentul care e pe coloana volanului ca sa poti ajunge la contact . Sunt doua sau trei suruburi . Ca sa ai mai mult loc trebuie sa dai scaunul de la sofer , in spate , complet . Tot mecanismul de contact trece pe sub coloana volanului , aproape perpendicular . In partea opusa introducerii cheii este o cutiuta gen releu in care intra o mufa ( nu e mai mare decit un flacon de pastile si are aceeasi forma tubulara. In interiorul acelui modul sunt mai mult lamele si niste arculete . Ca sa poti scoate modulul ala de acolo trebuie sa desfaci un surub ingropat care are capul in partea dinspre motor ( de-aia ziceam ca trebuie sa faci contorsiuni pe sub volan ) . Scoti mufa care intra in modul si surubul . Ar trebui sa il poti trage foarte usor afara . Modulul are pe lateral doua clame pe care le desfaci usor sa nu rupi ceva . Tragi usor de ambele parti si ai grija sa nu pierzi vreo lamela sau vreun arc . Eu am avut un arc rupt din cele doua si nu mai facea contact . Porneam masina dar daca lasam cheia sa revina in pozitia normala dupa pornire , se oprea motorul . Ai sa vezi si tu , sunt niste lamele in interior si daca nu calca cum trebuie sa faca contact cu tot ce trebuie nu ai sa ai contact . S-ar putea sa nu fie asta cauza dar m-ai pus pe ginduri cind ai zis ca ai miscat de volan ( poate sistemul ala de blocaj al volanului sa fi miscat ceva pe acolo ) . Cum spuneam s-ar putea sa nu fie asta cauza dar dureaza vreo 30 min operatiunea si ai mai eliminat un motiv de suspiciune . Succes si daca mai ai intrebari , sunt pe mess .
  5. Salut si bine ai venit . Nu te obosi , nu functioneaza cu spray . Nu stiu daca ai sa gasesti pe cineva sa le cromeze . Cit despre sticla matuita . Oglinda s-a cojit poate de vechime sau pentru ca tu sau cel de la care ai cumparat masina a folosit becuri 100/90w , sunt ilegale in Europa . Daca te tine buzunarul ia noi sau macar SH , crede-ma , nu se merita vopsirea sau cromarea oglinzilor , vopsirea nu v-a avea efectul scontat iar cromarea v-a costa prea mult cred si nu stiu daca ai sa obtii rezultate . Tu decizi . Bafta .
  6. Volvo 440 probleme cu motoru

    Cred ca e de la potentiometru CO sau clapetul electronic de relanti . Nu-i asa ca atunci cind nu e bagata in viteza ai 1200 rot /min ? O recomandare , nu mai scrie cu litera mare si incearca sa scrii cit mai corect . Avem un nene pe aici care sanctioneaza baterile de genul asta . LOL
  7. Lucrare de licenta

    Un sistem de avertizare a apropierii cu viteza prea mare a unui autovehicul din spate . Cind esti la semafor de exemplu si nu numai , chiar si in mers . Adica niste senzori montati in spate care apreciaza ca cel care se apropie din spate are viteza prea mare pentru a opri in siguranta ( a ta , a lui ? ......trebuia sa caste ochii ....lol ) si te avertizeaza macar cu 3 secunde inainte . Una e sa te loveasca din spate cind esti relaxat sau eventual cauti ceva in bord si alta e sa fii cit de cit avertizat ca urmeaza sa te loveasca cineva . Sper ca m-am facut inteles . Sper sa nu se fi gindit atcineva la asta !
  8. PROBLEME PORNIRE

    Nu prea stiu ce urme ai putea vedea , doar cacareze , dar e cam greu daca nu le-a lasat pe o suprafata plana . Incearca sa pui plusul la baterie dar scurt si poate identifici problema daca nu reusesti vizual . Nu-i o metoda tocmai recomandata dar poate reusesti sa vezi de unde iese fum .
  9. PROBLEME PORNIRE

    Cum ai descuiat masina ? Ai inchdere centralizata ?
  10. probleme scurgeri ulei 460

    Salut . Desi motorul tau e de 1.8 ar trebui sa ai sub capacul delcou inca un plastic care se scoate si abia sub el o sa gasesti semeringul cu pricina . Intreaba-l pe @MC eu de la el am luat . N-ai sa poti scoate semeringul vechi decit daca il distrugi dar incearca sa citesti intai dimensiunea pe el . Cel nou poate fi bagat mai usor daca ai sa pui putin ulei pe ax , oricum nu te astepta sa intre foarte usor . Eu am folosit pentru a-l presa o teava de plastic P.P.R . cu diametrul 32 . Sa nu cumva sa te gindesti ca ai sa reusesti sa-l presezi cu capacul delcou stringind suruburile , risti sa pocneasca capacul . Daca ai tot ce trebuie nu dureaza mai mult de 30 min . Sper ca ti-am fost de ajutor . Spor la treaba .
  11. Starea civila a volvistului

    Casatorit , 38 ani , o fetita de aproape 7 ani .
  12. sistemul de directie

    Salut , pompa trebuie sa aiba o eticheta pe care scrie un cod SAGINAW . Dupa codul ala e cel mai bine sa cauti pompa . Nu lua aftermarket cauta doar originala altfel ai sa constati ca nu se aliniaza cureaua dupa ce o montezi pe masina .
  13. E usor sa schimbi becurile din bord?

    Nu e greu dar trebuie sa ai mina subtire .
  14. La Multi Ani Shpeedy!

    LA MULTI ANI de ziua numelui , sanatate si fericire multa alaturi de VOLVO-CLUB.RO .
  15. La multi ani, alexpopeystar68 !

    LA MULTI ANI si multa fericire .