only volvo

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by only volvo


  1. salutare tuturor volvistilo

    saptamana trecuta m-am bagat la creatii sa schimb rulmentul de presiune deoarece se simteau vibratii atunci cand apasam ambreiajul.Cand am dat jos rulmentul vechi avea toate bilele sarite.Toate bune si frumoase,montez totul inapoi foarte incantat de realizare,si cand pornesc la drum ,se aud niste pocnituri la plecarea de pe loc,iar la accelerari bruste se simt vibratii foarte puternice.Astazi ma bag din nou la creatii sa vad ce am putut realiza :banghead: ,si surpriza:un rulment de la tripoda stanga lipseste...este in cutia de viteze cu tot cu ace.Cnd imi dau seama de realizare mai sa ma dau cu capul de toti peretii!Intr-un final am reusit sa pescuiesc camasa si 13 ace,dar restul... nici o sansa.

    Asa ca o sa trebuiasca sa desfac cutia de viteze sa scot toate acele si i-mi este putin teama de asta,dar problema este,unde as putea gasii doar tripoda,ca doar un rulmentul nu cred ca am noroc sa-l gasesc.


  2. Am schimbat zilele trecute garniturile in master si in slave. Inainte ambreiajul era tare, prindea jos dar avea o problema, cand plecam de pe loc ma zdruncinea, restul vitezelor erau ok. Mecanicul mi-a zis ca e o problema cu arcurile din discul de ambreiaj. Dupa ce am schimbat garniturile, am facut aerisirea, pedala de ambreiaj este mult mai moale, dar prinde foarte sus. Cand plec de pe loc abia are vlaga, cred ca aluneca ambreiajul. Restul vitezelor sunt ok. Nu inteleg de ce face asa dupa ce am schimbat garniturile si cum se poate remedia problema, inafara de schimb de ambreiaj, pot cumva sa-l fraieresc.

    exact asta am patit si eu,dar diferenta e ca la mine nu si-a mai revenit din smancituri (asta numai la plecarile mai bruste de pe loc),si nu inteleg care ar putea fi cauza.Ciudat oricum pt ca inainte sa schimb garnitura cilindrului nu am patit asa ceva.MA gandesc ca poate a mai ramas putin aer pe circuit si din aceasta cauza se comporta asa. trebe sa incerc sa mai aerisesc.


  3. salut. caut si eu raspuns la o problema si sper ca cineva sa ma ajute.

    An un volvo s40 motor 1.6 benzina 109 cai.

    De in timp se aude un zgomot ciudat(caraie,parca are avea ceva spart in pistoane pe undeva) la motor.dupa simptome aminteles ca este de la VVT valve.am schimbat cureaua de distributie zgomotul nu a incetat.daca deconectez valva cat timp motorul functioneaza zgomotul dispare complet.la reconectare nici o schimbare..zgomotul ramane la fel.daca e din cauza acestei valve inlocuirea ei garanteaza disparitia acestui zgomot?

    prima inlocuire ar trebuii sa fie a pinionului vvt,spun asta deoarece la v40-ul meu am aceeasi problema,si am inlocuit valva,dar sunetul nu a disparut(mama masiii).si pe deasupra incepe sa faca si figuri la turatii joase.Iti recomand sa-l contactezi pe MIDNIGHT pt piesa respectiva,are preturi bune,urmeaza sa-l contactez si eu,numai un singur impediment ma impiedica(banile)unsure.gif


  4. Pai imi cam trebuie vita_fresh platforma, pt ca imi merge motorul in 3 si foarte aiurea,indiferent daca stau pe loc sau in mers si nu cred ca e recomandat sa merg asa, fac altele dupa aceea, si un motor de volvo e mai scump decat masina :lol: ..o impingeam eu nu-i prob, dar sa imping din centru, prin atatea sensuri unice si tot asa si pana la frontal sau eurocar, ca stii unde sunt astea, e ceva cam muuuuuuult (in alta parte nu prea am incredere, se uita "mecanicii" la motor ca broasca la sudura):rolleyes: Oricum,mc de raspuns. Dar pana vad cum fac sa-i administrez diagnoza, are idee cineva care s-a mai lovit de asa ceva sau care are cunostinta pt ce fel de erori/probleme se aprinde acel martor luminos in bord?Sa o fac sa mearga macar pana la un service

    pai din moment ce nu lucra un cilindru,inseamna ca pe galeria de evacuare se elimina amestec carburant ne ars,si atunci se aprinde automat martorul respectiv.Parerea mea este ca poate sa fie si bujia respectiva(a cilindrului care nu functioneaza).Poti sa incerci sa schimbi bujia care este umeda cu una noua,poate o sa rezolvi problema


  5. si eu sunt foarte curios daca se schimba uleiul din compresor,deoarece exista acest tip de ulei si e in jur de 60 ron ,dar habar nu am la cati km sau ani se schimba.Si chestia e ca pe compresorul de la masina mea se vad niste pete de ulei...dar ac-ul merge destul de bine.


  6. asa este!

    si eu am exact aceiasi problema...la cald la relanti se aude un clanc clanc hrrrrr....si sigur este de la acea piesa (variator de distributie)dar motorul nu este afectat cu absolut nimic,deocamdata.Si eu as vrea sa elimin acest sunet dar din pacate este destul de costisitor asa ca las sa suneee...si sa meargaaa!!!biggrin.gif