danny_r_boy

Membru
  • Content count

    91
  • Joined

  • Last visited

    Never

Posts posted by danny_r_boy


  1. Sa nu iti treaca prin gand sa mergi la reprezentanta ca o sa te crucesti... Eu am fost sa-mi vopsesc pragurile si cand mi le-au dat jos mi le-au rupt jumate, si astea mici, si unele mai mari, albe... M-au trimis in fata sa mi le comand si m-am crucit: Unul dinasta mic negru din poza, costa 8 lei si unul mai mare putin, alb, dreptunghiular, costa 13 lei. Nu mi-a venit sa cred!!!


  2. Sunt foarte multe anvelope performante trebuie doar sa cauti ce iti trebuie tie. Eu am 225/40/18 Toyo T1-R care merg pana la 300km/h si la teste au note f bune; dar in conditiile din Romania nu prea ai ocazia sa le utilizezi la maxim, deci nu stiu daca ar fi indicat sa le iei pe cele mai performante si mai scumpe in acels timp... Ca si gume bune ti-as recomanda urmatoarele:

    - Kumho   ECSTA  KU31

    - Falken FK452

    - Toyo   PROXES T1-R

    - Dunlop   SP SPORT MAXX

    - Goodyear   EAGLE F1

    - Bridgestone   Potenza RE 050

    - Continental SportContact 3

    - Michelin  Pilot SPORT PS2

    Eu dintre cele de aici am ales in functie de teste si de buget...


  3. Daca vrei anvelope mai late nu e neaparat sa schimbi jantele trebe doar sa faci in asa fel incat sa fie compatibile cu ce ai tu acum pe masina... daca vrei sa-ti pastrezi jantele, si se poate, poti pune 225/50/16 si sunt 99% compatibile; repet, nu stiu daca poti sa pui pe acele jante 225 latimea, trebuie verificat. Daca nu, altceva 225/45/17, 225/40/18. Eu nu am trecut 225/40/18 in certificat ci 215/45/18 ceea ce nu prea e compatibil cu 205/55/16 de aceea am pus altceva. Las un site unde poti verifica compatibilitatea anvelopelor:

    http://www.carbibles.com/tire_bible_pg2.html


  4. Masina mea isi petrece 30% (maxim 40%) viata in oras.

    Consumul nu ma intereseaza... confortul nici atat. Vreau stabilitate mai mare.

    Unde vad ET-ul de la janta care o am acum?

    Pardon, am gresit eu, nu de ET trebuie sa te uiti; asta in caz ca vrei sa iti cumperi altele, trebe sa te uiti sa aiba ET compatibil masinii. Trebe sa te uiti pur si simplu de latimea jantei care cred k este 6j sau 6,5j si gasesti pe interiorul spitelor


  5. Asta cu furatul putin volanul la denivelari mi se intampla si mie la 205/55/R16. E normal? Mai ales pe centura...  >:(

    Nu stiu daca e normal dar si mie mi se intampla si cand aveam 205/55/16. Probabil e ceva comun la toate S40-urile ultima generatie pentru ca am mai auzit acest lucru...

    da... ;)

    Daca nu schimbi jantele si vrei doar sa maresti latimea trebe sa treci la talon 50, este acelasi lucru, iti scade talonul cu 1mm...Dar ai grija la ET-ul jantei, daca suporta anvelopa mai lata pentru ca la cele pe care le aveam eu originale de volvo, anvelopa cu latimea 205 mi se parea ca iese destul in afara si nu stiu daca suporta mai lata. Si in legatura cu consumul cred ca va fi o idee mai mare, dar nu mult, pentru ca va fi frecarea mai mare...


  6. E mai stabila in curbe insa la denivelari imi fura putin volanul... La borduri..., nimic special, depinde cum le urci sa nu atingi jantele; eu ma descurc, nu am atins niciuna pana acum si le-am schimbat de vre-o 3 luni. La gropi ma scutura putin, se simte diferenta de talon dar inainte sa le pun ma asteptam la mai rau... deci, sunt destul de multumit de ele. Eu le-am pus pentru ca nu fac asa multi km(in jur de 20k pe an), mai mult merg prin oras; daca o folosesti mai des si mai sunt si drumuri proaste pe unde mergi nu iti recomand mai mari de 17".


  7. Cred ca a scris cineva mai sus dar mai scriu si eu; daca ai oglinzi electrice nu include si pliatul electric. Optiunea oglinzi electrice presupune doar sa reglezi electric oglinda propriuzisa, adica gemuletul. Pentru plierea intregii oglinzi trebe mecanism special pe carcasa ceea ce este optiune separata. E posibil ca multa lume sa o aiba si sa nu stie; eu unul nu am incercat; as fi tare bucuros sa descopar ca o am...


  8. De putere mai mica suporta sigur instalatia, mai mare sa nu pui. Dar avanad in vedere faptul ca lupele de s40 in general dau lumina foarte slaba eu te sfatuiesc sa iti pui xenon de 55w daca vrei sa vezi o diferenta reala. Nu stiu daca este o rotita de unde poti regla numai un far dar poate fi doar iluzie optica , ca cel din dreapta lumineaza prea jos. In general ele sunt reglate sa iti bata mai sus dreapta decat stanga si poate din cauza luminii slabe nu iti dai seama. Poate daca o sa iti pui lumina mai puternica vei vedea aceasta diferenta. Si eu am avut probleme cu lumina mult prea slaba pe faza scurta si am trecut pe xenon 55w.


  9. Problema cu acele becuri este ca sunt laudate de toata lumea si am si eu cativa prieteni care au si sunt foarte multumiti de ele. Nu sunt umplute cu xenon doar ca lumina este mai alba decat halogenele clasice. Nu iti trebuie nimic in plus, doar becul... Pretul mi se pare putin cam piperat cred k pe net gasesti si mai ieftine. Daca nu vrei sa mergi pe instalatie xenon, aceste becuri ti le recomand!


  10. Cel mai usor mod de a afla e sa suni direct la ei sa-i intrebi. Nu cred ca e multa lume care isi pune originali din cauza pretului prea mare, cum sunt de altfel la Volvo toate dotarile care vin ulterior pe masina... Si eu iti recomand sa iti pui originali deoarece au acele suporturi de fixare sa nu stea inclianti; in schimb, in primul rand senzorii universali nu au asa ceva si daca sunt inclinati s ar putea sa nu iti indice bine sau sa nu iti ia toate obiectele, si in al doilea rand, bandoul pe care vin prinsi senzorii este putin rotunjit si nu cred k se prea potrivesc cei universali, numai daca ii prinzi in spoiler mai jos...


  11. Ideea cu reprezentanta mi-a trecut din mai multe motive:

    1. Din cauza pretului care dupa parerea mea este destul de mare

    2. Din cauza faptului ca am auzit mai multi oameni care spun k nu sunt profesionisti 100%

    La reprezentanta mi-au spus ca ma costa 2000Ron, iar eu am gasit un service care are niste mecanici foarte buni si la care am mai schimbat distributii la masini seat si ma costa: curea distributie(ContiTech)+role(Ina)+poma apa(cred ca Hepu, dar nu stiu sigur pentru ca mi-au recomandat alata care are paletii din metal)+Curea transmisie auxiliara(ContiTech)+manopera === 850Ron. Si bine-nteles garantie...

    Precizez ca eu nu sunt de loc din Timisoara si acest service nu este aici.

    "JameL" poate ne auzim la un telefon si stabilim o intalnire sa vorbim mai multe despre aceste masinute, ca o intalnire Volvo in apropiere de Timisoara nu cred ca o sa fie prea curand... Lasa-mi un PM cu numarul tau sau contacteaza-ma pe numarul meu de pe forum...

    O zi buna in continuare!!!


  12. Buna ziua! Doresc sa achizitionez un eleron genul celor de pe BMW M3 si nu stiu pe unde sa gasesc. Am gasit pe undeva pe net ceva de genul "eleron tip M Power", care aveau 4,5cm latime, costau pana in 2mil si erau facute dintr-un cauciuc dar nu stiu cat de potrivite ar fi pe un Volvo S40. Stie cineva pe unde pot sa gasesc unul pentru volvo si la ce pret?

    Multumesc!