-
Content count
521 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by serge
-
-
Probabil alternatorul sau, mai bine zis, componente din el.
Dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Nu momentan, adica.
Bateria e in stare buna?
Ai nevoie de un multimetru si de cineva care sa interpreteze valorile alea la rece si/sau la cald. Dupa ce le ai, poti sa revii cu niste date mai concrete.
-
Condensorul AC este imediat dupa intercooler, deci ar trebui sa fie vizibil.
Daca au pus altceva decat ai dus tu, nu merge singur inapoi ci cu politia.
-
Nu stiu daca e neaparat necesar sau nu. Eu, de exemplu, nu l-am schimbat.
Daca iti e urgent, parerea mea e ca poti sa schimbi linistit doar condensorul daca nu stii sa ai alte bube.
-
Acum 1 oră, Bogdan G a spus:@serge, se poate ca reprezentata din Cluj sa aibă alt normativ. Oricum trebuia sa lași și ora de manopera și atunci se vedea clar prețul final pt ca acela este cel mai important.
Oricum e ciudat rau devizul pt ca normal trebuia sa ai toate operațiunile. Adică demontat bara, intercooler etc. La Volvo București asa apar pe deviz .
@Ironman, se poate schimba și mai repede însă numai la reprezentanta unde asta fac în fiecare zi. Cauta un service care sa-ți dea un preț mai mic și mai ales garanție.
Ora de manopera a fost 100 lei + TVA.
Totalul lucrarii si al materialelor (freon, ulei, substanta UV) a fost 340,93.
Desi nu apare pe deviz, au dat jos bara si intercooler. De aceea spuneam, la mine atata a costat si durata de aici o stiu.
Anyway, important e sa fie lucrarea buna si, evident, service-ul OK pt garantie etc.
-
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:@Serge, angajez si eu oameni asa iscusiti ca tine care demonteaza si monteaza un condensor intr-o ora .
Mersi de oferta de munca, Bogdane. Not interested.
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:Idiotii de la Volvo o normeaza 3,5 ore manopera si 1,2 ore manopera vidat instalatie, testat si bagat freon, total 4,7 ore iar tu o dat gata in 1,5 ore . Ce sa zic , esti angajat .
Am atasat devizul meu de acu 3 ani, ca sa vezi de ce spuneam ceea ce spuneam. Nu e loc de rautati, poate eu ziceam una si tu te refereai la alta.
Referitor la experienta MEA, imi mentin pozitia - 2h.
-
Acum 57 minute, ironman a spus:Cat dureaza in mod normal schimbarea radiatorului de clima?
N-ar trebui sa dureze mai multe de o ora strict partea de demontat/montat.
Daca iei in calcul si umplerea instalatiei (ulterior montajului noului condensator) merge cam in 1,5-2h.
De ce?
-
Acum 57 minute, ironman a spus:Cat dureaza in mod normal schimbarea radiatorului de clima?
N-ar trebui sa dureze mai multe de o ora strict partea de demontat/montat.
Daca iei in calcul si umplerea instalatiei (ulterior montajului noului condensator) merge cam in 1,5-2h.
De ce?
-
Interesant. Stiam ca au avut probleme la un batch, din cauza materialelor, dar nu stiam ca au dat si cu vopsea neagra. La mine si al doilea e tot argintiu.
L.E.: dar da, am auzit si eu lucruri bune si de NRF. Doar ca trebuie atentie la coduri (sunt doua modele asemanatoare la 1,6d). Si, chiar si asa, eu am nimerit odata unul care avea codul corect pe cutie, iar piesa era "pe invers".
-
Esti sigur ca e bine sa le lasi cositorite? La cat stress este supus acel cablaj, s-ar putea sa nu te tina cositorul...
Ar trebui schimbat tot traseul de conductori cu altii care au invelis mai moale (nu PVC care se degradeaza in timp).
-
Ai aflat ceva? Volantul?
-
Nissens FTW. Desi am schimbat unul pe garantie in cateva luni...
Ultimul ma tine de 3 ani, sper sa fie OK si pe mai departe.
-
Daca softul e facut OK nu ar trebui sa ai probleme pe viitor.
Eventual doar cu rezervorul de aditiv care, cand se golseste, s-ar putea sa fie nevoie sa-l umpli din nou. Cu aditiv sau (mai ieftin) motorina. -
Probabil ca nu...
Ca nimeni nu zice nimic...
-
Heim e suspendat permanent; din cate am inteles - pentru ca ar fi mentionat numele celuilalt forum. Masina n-a vandut-o.
Craciun fericit!
1 person likes this -
-
Te costa vreo 2000 EUR ce vrei tu, deci daca ai timp si bani, de ce nu?!
-
@MC, Poi tocmai ca nu intra in limitare, totul se comporta normal. Doar eroarea aparuta pe bord imi da de furca, adica triunghi rosu + "motorsystem service urgent".
Mentionez ca pana acum parea ca erorile vin cand trebuie, la fel si limitarea (ex. a intrat in limitare si a dat eroare cand aveam bujiile duse).
-
MC, poti sa fii mai specific. te rog?
-
Salut,
Legat de aditiv, am urmatoarea problema:
Acum cca 10 zile, imi moare motorul (culpa proprie, in intersectie). Pornesc, apare triunghi rosu cu mesaj de service "Motorsystem service urgent". In ultimii ani, mi-a mai murit motorul de cateva ori si eroarea aparea, insa disparea dupa cateva secunde. Acum a ramas.
Masina se comporta normal, insa. La diagnoza cu DICE mi-au aparut erorile atasate. Ma surprind erorile de ADM, eu avand DPF off de 3 ani.
Stiti cumva care ar putea fi cauza aparitiei si/sau ce ar trebui facut sa scap de ele?
Multumesc!
-
Nu pot sa cred ce probleme te macina, Arthure...
-
N-o sa poti acasa, fara diagnoza.
Dar motorina ai?
-
Spray-urile sunt useless.
@iulipopescu - unde sa-l pui? in spatele scaunului de la sofer ?!
Singura solutie care functioneaza cu adevarat este igienizarea profi - Wynn's. Restul e cancan.
1 person likes this -
-
problema deschidere portbagaj
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Am schimbat cablajul in August 2013 si acum, la fix 4 ani, iar a facut figuri. Oficial e prima chestie care cu adevarat ma calca pe nervi la masina asta.