fan-volvo

Membru
  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by fan-volvo


  1. salut costinel_mc,

    desi nu vreau sa ma bag in discutiile astea, ar trebui sa dai un clic pe pagina http://www.eu-flanze.de/ - firma care a inserat acest anunt pe mobile si vei observa, ca este o agentie, care importa masini din alte tari. deci nu este vorba despre o masina nemteasca...

    poate ar fi bine sa compari preturile de la dealerii din germania cu preturile dealerilor din romania, nu a importatorilor, care dubiosi sau seriosi, aduc masini din alta parte.

    dar si daca o masina costa net atat in germania cat si in romania, din cauza diferentei tva-ului (19 vs 24) pretul brut va fi in romania mai mare- fapt pt care nu dealerul este de vina.

    tot odata cu cat cumperi un numar mai mare de masini, cu atat mai mare discount primest: sunt foarte multi dealeri in alte tari, care vind intr-o luna mai mult decat importatorul volvo in romania pe an...

    o zi buna

    fan-volvo


  2. "traditionalele marci (bmw, audi si merceds) sunt cumparate de cei, care nu sunt siguri pe ei, care trebuie sa demonstreze ceva celor din jur- iar daca nu au bani isi cumpara passat". Mda, am inteles. Cu permisiunea voastra domnilor, ma retrag si va las sa laudati incontinuare noul spirit Volvo

    nu trebuie sa te retragi, nu asta a fost intentia mea. dar intreaba 100 de indivizi pe strada, daca ar avea banii necesari, care din masinile mai sus mentionate le-ar alege. chiar daca le-ar place volvo, tot unu din cele 3 nemtesti ar alege, "ca da bine".

    iti respect parerea, ca nu iti place noul v40 si ca traditionala clientela nu se simte adresata de noul design, dar cu xc60, s60, v60 au crescut vanzarile puternic - probabil si v40 va fi o masina de succes


  3. pana acum am vazut "decaderea" a doua marci cu prestigiu, de cand sunt la indieni: landrover si jaguar

    daca si volvo "pierde" la fel de mult sub tutela chinezilor, atunci eu sunt multumit

    mihaipg: nu te supara, dar daca te pricepi la marketing, atunci cred ca esti constient de faptul ca made in china nu e ceva rau, ca altfel sa nu iti mai cumperi electronice de marca. si pe langa marketing ar trebui si sa sti, ca actionarul unei firme vine cu banul si vrea rendita, nu doreste sa aplice viziuni filantropice asupra unei marci suedeze, ca sa o faca mai chinezeasca...

    daca geely a ajuns la puterea financiara sa cumpere un brand vestic de prestigiu, inseamna ca nu au facut totul gresit

    iar daca te uiti cum este actionariatul compus la bmw sau mercedes, atunci trebuie sa ne facem probleme, ca influenta araba va transforma marcile respective in mijloace de transport pentru beduini


  4. probabil ca voi atrage atacuri la persoana mea prin urmatoarele, dar risc totusi:

    - toata lumea striga cat de corupta este romania si iata cum un membru a incercat sa rezolve "altfel" problema si daca politistul nu accepta, atunci este un nemernic

    - multa lume se plange de cei cu faruri dereglate sau cu "pseudo-xenon" care orbesc traficul de pe contrasens, dar daca trebuie sa puna faruri originale comenteaza

    - se comenteaza de alte masini, care polueaza, dar se circula fara catalizatoare sau dpf-uri, ca doar e mai bine fara

    - se circula fara rca-uri, ca bani de vovlvo sunt, dar nu de o hartie aiurea

    - se circula cu cauciucuri aiurea, ca doar bani de cauciucuri noi sau cu diemnsiunile din talon nu sunt

    - se fac rost de piese doar pt o zi pt a trece itp-ul si apoi iar fara

    - si multe altele

    cand incepeti sa vedeti ca si voi mai gresiti si incercati "in spiritul bunului simt" sa mai acceptati o sanctiune pe drept?

    a nu se intelege ca sunt de partea politistilor, car nu stiu sa scrie bine numele, sau a altor anaagajati ai statului, care te poarta aiurea. vreau doar sa spun, ca daca dorim o imbunatatire generala ar trebui sa acceptam unele chestii...

    3 people like this

  5. Postat 08 September 2009 - 01:17 PM

    nu am putut participa acest an la intalnire :(

    dar am o intrebare: de ce doriti sa schimbati locatiile si perioada? de ce nu alegeti un loc frumos si o data fixa?

    majoritatea altor intalniri sunt tot pe aceasi data si in acelasi loc. avntajele sunt multiple:

    - munca mai usoara si mai eficienta pentru organizatori

    - lumea se poate pregati din timp

    - locatia este cunoascuta si nu apar multe variabile

    - se inbunatateste infrastructura (adica daca stiu cei de la hoteluri, restaurante etc, se pot pregati din timp)

    - se creaza o anumita imagine si vine mai multa lume

    - printr-o "institutionalizare" a intalnirii poate ar participa si reprezentanti volvo, fie prin prezenta, prin sponzorizari, test-drive etc (ceeace mi se pare oricum urat, ca nu au participat si acum la vatra dornei... sau cel putin din comentarii sau poze nu reiese acest lucru)

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    cand am facut aceasta propunere contra-argumentele au fost: plictiseala tot in aceeasi locatie, fiecare vrea altceva, mai aproape de casa, anotimpuri diferite si alte figuri. si se mai minuneaza unii, ca toti isi dau cu parerea, dar putini dau cu prezenta

    pe mine personal nu ma mai intereseaza cum organizati, ca dupa atacurile de acum 3 ani am hotarat sa nu mai particip la nici un fel de intalnire, dar totusi ar trebui sa dea de gandit...


  6. eu nu pricep un lucru: va plangeti, ca in romania se fura, nu se respecta legile, oamenii sunt marlani etc. etc. etc. si toti va dati cu parerea cat de prost merge tara, dar aveti aici pe forum - sub nasul vostru - suficiente exemple de lipsa de inteligenta, de smecherie, de ilegalitate, de lasitate etc

    deci stati cu acesti oameni pe forum de vorba si va intalniti cu ei la nationale dar totodata doriti sa fugiti de ei in alta tara...


  7. nu es stilul meu sa ma bag in asemenea chestii/discutii, dar din cele scrise de tine:

    "motorul trepida foarte tare , zguduia , mergea f intrerupt. Din prima mi-am dat seama ca e de la injectoare si zic injectoare pt k dak ar fi fost doar unul nu s-ar fi simtit asa de tare ca in momentul de fatza"

    ai tras pe masina mai multe sute de km, desi nu mergea bine. in asemenea conditii nu cred ca opreai pe loc pe dreapta, daca se aprindea un beculet/martor cu ceva semnal.

    te cred, ca esti suparat, dar de fapt ce vrei sa ne spui prin posting-ul tau (mai ales ca se pare ca sunt primele):

    - ca volvo e o masina proasta? (majoritatea de pe acest forum nu sunt de aceeasi parere cu tine)

    - ca sa nu alimentam de la lukoil? (eu si familia mea alimentam de vreo 8 ani exclusiv de la lukoil si inca nici filtru de motorina infundat nu am avut)

    - sa cumparam peugeot 406 sau alte masini cu care nu ai avut tu probleme?

    intreb, pentru ca nu ai cerut nici un sfat sau o explicatie, in afara de faptul ca cauti acum un motor ieftin. daca tot nu esti convins de marca volvo, mai bine vinzi masina si te reorientezi, ca vei trai tot timpul cu dubii referitor la calitatea motoarelor sau a altor componente volvo.

    succes in continuare


  8. pentru mine cel putin conteaza, sa fie portbagajul suficient de mare pentru 4 persoane, care merg in concediu, mai ales la o masina de clasa medie. cand rade unul cu un opel astra de tine, ca mai baga un geamantan in plus intr-o masina compacta, nu stiu daca treci asa de usor cu vederea (si acum nu ma refer la aspectul personalitatii, ca m-ar deranja ce spun altii, ci strict la faptul ca are respectivul dreptate...)


  9. deci se pare ca noul S60 este cu 25mm mai lung ,cu 26mm mai lat(cu tot cu onglinzi),cu 61mm in plus la ampatament si cu 56mm mai inalta decat vechiul model...pt persoanele din spate Volvo se lauda ca au mai adaugat inca 30mm la genunchi...aleluia...

    este chiar si putin mai lat decat A4,dar mult mai scurt in acelasi timp(cu vreo 75mm)

    si acum observ ca e la fel de lat ca si S80!!!??!?!?

    masina frumoasa, multa tehnologie noua, mult loc pentru pasageri, dar extrem de putin loc pentru bagaje (are 380 litri, s40 are 404 litri, s80 are 480 litri, si sa nu vorbim de concurenta, care cam incepe de la 460 in sus...)  >:( >:(>:(


  10. ...se potrivesc perfect doar ca sunt un pic mai groase si acum masina sta ridicata de fata cam cu 5 cm fata de spate...

    se potrivesc perfect, dar trebuie modificate ca nu se potrivesc deloc... ???

    de regula, daca spirele sunt mai groase, vor fi si mai tari/rigide si masina nu iti va mai oferi confortul avut. avand in vedere ca arcuri noi nu te costa mai mult de 100 euro, nu cred ca merita efortul de adaptare/modificare/improvizare


  11. avantaje cutie geartronic:

    - foarte comod/relaxant condusul

    - confort suplimentar

    - posibilitatea de a schimba manual

    dezavantaje cutie geartronic:

    - masina putin mai lenta decat cu cutie manuala

    - consum mai mare cu aprox. 1 litru (dar depinde de stilul de condus)

    la o masina ca si un volvo s80, care nu este de gonit pe circuit, eu as recomanda tot timpul o cutie automata


  12. eu nu stiu exact ce inseamna eroarea afisata, pot doar sa iti traduc cuvintele

    batt. prescurtarea de la batterie = baterie

    fernbed. prescurtarea de la fernbedinung = telecomanda

    niedr. prescurtare de la niedrig = slab, jos

    spannung = tensiune

    infrarosu pe germane e infrarot, dar nu vad sa apara


  13. nu se pune problema de a vedea "pietonul dupa colt". sistemul reactioneaza doar mai repede decat soferul - cu atat mai mult, daca soferul se uita dupa ceva fusta in alta parte...

    si city safety presupun ca va fi ca si la xc60 inclus in pret, adica standard la toate modelele, asa ca nu poti spune ca isi merita banii


  14. am incercat si eu sa caut o explicatie, asa ca m-am jucat putin cu aparatul foto si am constata urmatoarele:

    - cu cat e mai mare zoom-ul aparatului, cu atat corespunde ceea ce vad prin aparat cu ce vad cu ochii la 50 cm departare de imagine

    - cu cat e mai angular, cu atat corespunde ceea ce vad prin aparat cu ceea ce vad cu ochii de la 3-4 m distanta

    din asta deduc, ca ochiul uman de la o anumita distanta percepe imaginile "ca un aparat foto cu obiectiv pe angular/superangular" si distorsioneaza putin imaginile (va dati seama cel mai bine de acele distorsiuni, daca fotografiati faianta in baie/bucatarie). daca este intr-adevar asa, atunci nu este greu de creat asemena imagini.

    dar poate gresesc total, asa ca daca aveti alte pareri/teori...


  15. acum eu nu stiu care este problema la fiecare cu dieselul, dar eu de cand am carnet (acum 10 ani) am avut doar masini pe motorina, tot asa in ultimii 20 ani si familia mea doar pe diesel si nu am avut niciodata probleme cu frigul. alimentam toti cea mai ieftina motorina de la lukoil. prima mea masina a fost un peugeot 205 din 1988 diesel si a pornti si la -20 grade (si acum 10 ani nu era motorina asa buna ca si acum)...

    sau aici la taranii din maramures sa nu se bage atata apa in motorina ca si in zona marei metropole bucuresti?  :P


  16. aici cateva masini accesibile (nu lux si super-lux) care au termen de livrare mare:

    - citroen c-crosser: 12-16 saptamani

    - fiat 500 cabrio: 8-12 saptamani

    - kia in afara de ceed: 10-12 saptamani

    - mazda (modelele prosuse in japonia): 15-20 saptamani

    - mercedes clsele a, b, c, glk, e coupe: 12-16 saptamani

    - mercedes c 220 cdi, e 220 cdi, glk 250 cdi: 16-20 saptamani

    - merceds clasele m, r, gl: 24 saptamani

    - nissan pathfinder: 8-12 saptamani

    - opel astra, antara, agila: 12-18 saptamani

    - renault clio, clio grand tour, scenic, laguna: 9-15 saptamani

    - renault kangoo campus: 18 saptamani

    la dorinte foarte extravagante poate dura mult mai mult livrarea (cum ar fi de ex renault clio cu motor de 1,2 cu piele, trapa, xenon, culoare roz etc. -daca se ofera/exista asa ceva).

    si pe langa asta eu cred ca orice dealer doreste sa vanda cat mai repede o masina, sa primeasca suma totala, nu doar avansul, asa ca de ce sa lungeasca toata treaba?!