iridibo

Membru
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by iridibo


  1. Nu stiu sigur, da' poti sa pierzi presiunea fara sa pierzi si lichid ?

    O alta varianta ar fi o neaerisire corespunzatoare a circuitului de frinare.

    Poate cel mai bine ar fi o verificare/schimbare a garniturilor de la etrieri si schimbare totala a lichidului de frina. Garniturile sint ieftine, lichidul la fel ... Nu stiu manopera.

    P.S. Eu am patit o situatie similara ( se inmuia pedala ) si era de la o garnitura de la etrier care scapa putin.


  2. Ai rezolvat cu schimbatul ?

    Trebuie sa dai jos de pe masina fuzeta ( desfaci pivotul, capul de bara, planetara, etrierul, decuplezi senzorul ABS ). Asta e partea usoara.

    Pe urma trebuie sa scoti butucul de care se prinde roata si apoi sa scoti rulmentul din fuzeta. Astea sint operatiile complicate. Daca nu ai o presa hidraulica nici sa nu te apuci de treaba.

    Bafta.


  3. A explodat conducta sau furtunul de frina ?

    Ma gindesc ca daca e blocata conducta, nu prea are cum sa se blocheze acel etrier.

    Cind ai schimbat garniturile s-a curatat foarte bine etrierul ? Ai schimbat numai garniturile care vin pe piston ( sint 2 ) sau si aia cu simering care are de-a face cu frina de mina ? Practic uzura acesteia din urma duce la blocarea etrierului cind se trage frina de mina ( intra mizerie pe linga ax si apare rugina => cursa de intoarcere e greoaie ).


  4. Salut,

    Ar fi bine sa verifici cit mai repede care-i problema, eu din cauza rulmentului de la ambreiaj aveam aceleeasi simptome. Abia reuseam sa plec de pe loc. Odata plecat de pe loc nu mai aveam treaba. Cind au desfacut cutia la service, au inceput sa cada bilele din el :smile: . Atunci au inteles si ei de ce conduc asa de rau. ;)

    Si inca o chestie, simteam ca ceva nu e in regula cind calcam ambreiajul, nu era o cursa lina ( nu tot timpul, era cu toane ).

    Din cauza unui rulment spart ( cu alta ocazie ), am patit-o destul de urit. Furca de impingere a rulmentul a sarit din pozitie si s-a rasucit. A rezultat blocarea motorului si deformarea unei piese de ghidaj a sistemului de ambreiaj. Piesa care nu prea se gaseste si nu a fost deloc placut momentul. Ma rog, eu am cutie M5P, poate la tine nu e acelasi tip de rulment, da' e mai bine sa stii ce au patit altii :smile:

    In principiu, daca ambreiajul e tocit, ar trebui sa o vezi cum creste turatia motorului si cum nu crese viteza :smile: Tu zici ca fuge de rupe .... Nu prea se potriveste cu ambreiaj uzat.

    Daca era o planetara ( capatul de linga cutie/motor ), facea urit la vitee mai mari ( peste 80km/h - trepidatii foarte puternice ).

    Varianta cu tamponul uzat, e plauzibila. Daca iei piciorul de pe acceleratie in treapta 1 ( o duci inspre 3000 de ture si in loc sa dai a doua, eliberezi acceleratia si o lasi in frina de motor ), se scutura masina ?

    Bafta.


  5. Salut,

    Recomand acest service. Sint niste baieti de treaba cu care ai ce discuta in sensul ca daca ai o problema isi dau tot interesul sa o rezolve. Chiar daca prima impresie nu e foarte ok ( nu au elevator, spatiu mic ... ) cind se apuca de treaba se schimba situatia. Parca sint furnici :rolleyes: . Lucrau 3 oameni sub masina ( in canal ) si unul pe sus.

    Am schimbat la ei un kit ambreiaj si lichidul de frina. Operatiunea a durat 2:30 ore si a costat 350 RON.

    Bafta.


  6. @tzutzu15

    Vezi ca sint bucse de 19 si de 17 mm.

    Inainte de a da comanda masoara diametrul barei stabilizatoare ( cu un subler ) ca sa stii ce sa comanzi.

    Cele de 19 sint din 2 bucati ( 2 jumatati prinse pe bara cu niste cleme de care vorbea mihaiulian ), iar cele de 17 mm

    sint dintr-o bucata.

    Daca schimbi bucsele, te rugam sa ne spui si noua unde ai facut asta si la ce pret. Eventaul detalii operatiune, gen coborit puntea fata ...

    Bafta.


  7. Eu parca zic ca se incadreaza.

    Valorile finale trebuie sa fie incadrate intre valoarea "standard"  +/- toleranta.

    Ex. valoare finala de la convergenta totala ( 00-04 ) trebuie sa fie incadrata intre Data ( 00-09 ) +/- toleranta de 06. deci intervalul aceptat este intre limitele 00-03 si 00-15