doru marian

Membru
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by doru marian


  1. aceiasi problema o am si eu,motorina la injectoare,o sterg si reapare inapoi.1,6D cred ca asa este cu probleme,faci una si reapare alta blink.gif

    am AVUT ACEEASI PROBLEMA SI AM SCHIMBAT IN DRACIE SAIBE SI TOT CE TINE DE INJECTOT

    Pana la urma s-a rezolvat

    TREBUIE sa schimbi prezoanele de care se fixeaza injectorul

    100%


  2. daca o imping porneste dar cum o opresc asa si ramane, oprita. maine desfac tot electromotorul, bucata cu bucata..poate s-a dus ceva de prin el

    am patit acelasi lucru si...............cu sprai de curatat contacte am dat in locasul de introducere cheie si......a pornit

    posibila murdarie(praf)


  3. Salut si tie!!!

    Ai doua variante;

    -varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele

    -varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul.

    ...si ai scapat de ulei.

    PS: Daca citeai bine topicul #21

    cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?)


  4. Salut si tie!!!

    Ai doua variante;

    -varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele

    -varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul.

    ...si ai scapat de ulei.

    PS: Daca citeai bine topicul #21

    Multumesc

    ps

    poate ma poti ajuta

    nu s-a mai turat

    test = nivel scazut aditiv

    am completat cu aditiv filtru de particule dar apare la test = pompa aditiv inactiva

    am fost sa reseteze dar nu au reusit(reprez ford arad)

    pe afisaj apare in continuare triunghiul rosu


  5. buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

    habar nu am unde-s mufele alea

    ai vre-o poza ?


  6. buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

    multumesc


  7. 1.Completare cu aditiv (asta inteleg ca ti s-a facut)

    2 Apoi resetare eroare ,contor ,aditiv (si asta cred ca ti s-a facut)

    Ce aflu de la tine este ca ai eroare pompa aditiv.Este o pompa ce stie sa iti injecteze aditiv in carburant(Eolys este marca de aditiv este pe baza de ceriu si iti ridica temp. gazelor arse din motorina.)

    Acesta pompa trebuie sa lucreze ca altfel degeaba ai aditiv pus in rezervor.Se si testeaza ,etc

    Trebuie sa mergi la cineva cu tester DICE si merge totul de la sine si pleci rezolvat.Este simpla problema ta.

    Succes

    Multumesc

    a sters eroare ,nu resetat

    din cauza asta are momente cand nu trece de 3000 ture ?


  8. Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

    Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

    Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

    Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

    Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

    Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

    Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

    Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

    Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

    consumul este OK

    regenerare ........cum

    multumesc

    ps

    1.6d