Dinoco

Membru
  • Content count

    1,212
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Dinoco


  1. Nu a spus nimeni ca este un recall...am spun ca este o nota tehnica/buletin tehnic.

    Nu mai interpretati cum vreti...

    Nota tehnica/buletinul tehnic se aplica daca masina are o defectiune, un anumit cod de defect si nu se trateaza ca un recall.

    Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk


  2. @Dinoco , daca exista un recall prin care iti taie evacuarea de pe masina atunci @DoruXC60 are mare dreptate. Las-o naiba de treaba cum te simti sa te duci cu masina noua si sa vezi ca o ridica pe elevator si taie cu flexul pe sub ea?

    Nu stiu cum isi obtin altii veniturile, dar eu unul daca dadeam 40 de mii de euro pe o masina, poate chiar mai mult, ii puneam sa desfaca frumos evacuarea si sa o schimbe cap-coada, nu cu flexul si sudura.

    O zi buna!

    Nu se pune aparat de sudura.

    Se taie cu flexul si se prinde cu doua coliere de esapament.

    Sunt masini mult mai scumpe sau mai ieftine care au recall pe piese mult mai importante

    Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

    3 people like this

  3. La 2/3/2022 at 2:22 PM, mariusdaniel a spus:

    Pare de domeniul incredibilului să vezi pe cineva de la service-ul din București, că taie cu flexul toba intermediară la o mașină cu doar 230 de km. parcurși. Nu există așa ceva. De ce ai tăia toba, după 230 de km. ? Doar dacă ai avut accident, sau ai trecut peste un bloc de piatră și trebuie să schimbi piesa, etc. Ce o avea martorul motor, cu toba intermediară și cu ușa pasagerului, nu se înțelege. E o amestecătură de informații care nu se leagă una cu alta. Din păcate (sau din fericire), DoruXC60 nu mai scrie nimic să ne lămurească. Și asta cu programarea la zece zile pare de domeniul absurdului. Nu durează mai mult de 3-4 zile, niciodată. Și am programat mașinile acolo, de vreo 20 de ori până acum. Eu nu cred o iotă din ce a scris Doru în postarea asta. 

    Marius, exista o nota tehnica de la Volvo prin care se inlocuieste o bucata din toba de mijloc. Noua "toba" ca sa zic asa, are distanta mai mare intre sondele de oxigen.

    Nu e nimic special, este gen recall cum a fost si cel pentru prinderea centurilor de siguranta....acum omul cand vrea sa caute nod in papura cauta! 

    1 person likes this

  4. La 8/12/2021 at 9:56 AM, MMihai a spus:

    Din seria experientelor cu 'reprezentantele' Volvo din Romania (adica cu Volvo Primus Auto - Bucuresti), scurta istorie:

    • in urma unui scurt contact cu stalpul de pe propriul loc de parcare (ironic, nu?), a rezultat avarierea grilei (bara s-a 'sprijinit' cumva in stalp, cauzand torsiunea grilei centrale si fisurarea acesteia) + zgarierea spoilerului;
    • s-a urmat procedura uzuala in relatie cu asiguratorul (Omniasig) pentru reparatie pe Casco, dauna notificata si avizata la distanta, proces verbal de constatare emis la distanta (06.07.2021);
    • la 07.07.2021 intra Primus in ecuatie, se asteapta programarea pentru reconstatare, aceasta se efectueaza la 20.07.2021, fiind anticipata o durata de 60-120 min. Practic a durat peste 180 intrucat 'era un elevator ocupat si s-au decalat programarile'. Cool. Pe langa PV-ul efectuat la distanta au mai solicitat un reper ce se fixeaza pe interiorul spoilerului.
    • pe 28.07.2021 am primit notificare din partea asiguratorului privind acceptarea reconstatarii, niciun semn de la Primus;
    • la 04.08.2021 m-a notificat asiguratorul cu privire la acceptul de intrare in reparatie, niciun semn de la Primus; (LE: astazi m-a contactat asiguratorul cu privire la dosar, mentionandu-mi si ca acceptul a venit in aceeasi zi cu solicitarea)
    • pe 10.08.2021 am sunat consilierul de la 'Caroserie' care se ocupa de dosarul meu, fara succes, nu s-a raspuns;
    • pe 11.08.2021, am incercat din nou, fara succes. Pe cale de consecinta, am sunat la receptie (ora 9:46 AM), am fost anuntat ca respectivul angajat este in concediu si o sa fiu contactat de catre persoana care-l inlocuieste. Absolut de inteles, este vara. Doar ca.. pana la ora 17 nu m-a sunat nimeni inapoi. La 17:01 sun din nou la receptie, expun faptul ca nu am fost contactat, primesc numarul de telefon al consilierului disponibil. Il sun (17:03), raspunde, ma roaga sa ii trimit mesaj cu numarul de inmatriculare pentru verificare 'atunci cand ajunge la calculator';
    • a ajuns la calculator pe 12.08.2021, din nou, de inteles, tehnic vorbind omul era cu 3 minute in afara programului. Din pacate, de aici am incetat sa mai inteleg lucruri. Din motive ce nu mi-au fost expuse, piesele au fost comandate in aceasta dimineata, la 8 zile dupa primirea acceptului de plata. Okai. Totodata, a venit si 'programarea' lucrarii: 02.09.2021. La aproape o luna de la primirea acceptului de plata.

    Seria lucrurilor pe care nu le inteleg, din perspectiva unor decizii de business continua, totusi... 2 septembrie este joi. Vor sa tina masina 'peste weekend'. Operatiunile complexe ce trebuie efectuate sunt D/M + RV spoiler fata si inlocuit o grila. Am facut eroarea fatala de a intreba daca primesc masina de schimb. Discutia: 'reparatia este pe polita RCA?' > 'nu' > 'daca valoarea reparatiei nu depaseste 3K euro nu va putem oferi masina de schimb'. Right... Cu alte ocazii am primit, dar cred ca atunci eram imbracat mai frumos si nu este frumos sa invoc exceptiile de la 'regula'. :lol:

    Din pacate, nu este prima oara cand am contact cu 'departamentul Caroserie' din cadrul acestei companii. Din fericire, pana acum n-am trecut prin asa ceva. Am compus povestea intrucat sunt unul dintre oamenii care recomandau serviciile lor si eram de parere ca vinovati erau clientii in situatiile asemanatoare. Se pare ca in 2021, este normal sa astepti 2 luni dupa un service sa binevoiasca sa incaseze niste bani pentru a-ti oferi un serviciu.

    Nu vreau neaparat o tara ca afara, dar e de rahat cum sustinem un business care tine aproape toti proprietarii unei marci captivi.

    Bonus: mi-am facut programare la cealalta locatie pentru (re)constatarea zgomotelor, ca sa mai contribui putin.
    Extra bonus: tre' sa programez si revizia anuala, contributie la contributie. :lol:

    ...si cum a iesit masina pana la urma? Lacul? A sarit lacul? :lol:


  5. buna ziua,am un volvo s40 facelift din 2007.In urma unei incercari de a curata tapitaria textila acasa,le-am deteriorat foarte tare,si acum vin cu urmatoarea intrebare:ce imi sugerati sa fac,sa incerc sa caut scaune din dezmembrari(doresc scaune de piele) sau sa le retapitez?(am o oferta de retapitare cu material din piele ecologica scaune fata spate si fete de usi pentru 500 de euro). mentionez ca doresc sa tin masina inca minim 3 ani,iar pe an fac aprox 15.000 de km.

    Multumesc

    Mergi pe varianta de retapitare.

    Sigur vor arata si vor rezista mult mai bine decat cele din dezmembrari; care in proportie de 90% sunt masini de uk si trebuie mici modificari facute ca sa fie totul functional.

    Dezmembrari scaunde de RO nu stiu daca vei gasii in stare buna.

    Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk


  6. Interesant, nu stiam ca nu se mai baga nimeni de pe forumul asta la schimbat garnituri de chiulasa la un S40. Daca vorbeam de vreun Lykan Hypersport mai intelegeam.

    Insa, nu mai e nimic din ce era odata acest forum...a ajuns doar o fantoma a bucuriei si ajutorului neconditionat de odinioara...

    Din păcate...

    Nu au "timp", timp=bani...

    Măcar aici spre deosebire de pagina de Facebook unde sunt numai specimene, informațiile rămân.

    (a se vedea discuția despre ulei și carburant)

    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

    1 person likes this

  7. M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 

    Daca te gândești la consum nu avantajează nici unul dintre motoarele enumerate mai sus...

    Loganul cu 1,2benzina are consum de 11% in oraș, si este o tigaie pe roți

    Poti opta in schimb pentru un 1,5dci de la Bmw, Mercedes, Renault fiind foarte economice motoarele

    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


  8. Scot 4500€,doar daca vand tot ce mai am ca sa revin la stock 

    Păi ce ai schimbat să o aduci in stage 1?

    Câți cp ai in plus? Pe hârtie nu din spusele celor care fac software!

    La stage 1 merge benzina de 95? :)

    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


  9. Stiu sentimentul, dar stiu si ce oferte se primesc. :))))

    Pe s60 ul rosu logan ofer 6k €

    Pe c30ul alb cu faruri negre ofer 4,5 € (are doua uși in minus si e mai usor)

    PS: acum cat valorează masina?

    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


  10. Probabil ca mergi mult extraurban .

    În mod normal 300km urban și 500km extraurban .

    Sent from my SM-N920S using Tapatalk

    Am monitorizat DPF ul pe ultimele 3 regenerari si va pot spune urmatoarele (In cazul motorizarii  D5244T10):

    Regim urban, mi`a adunat mereu cca 10g de cenusa in aprox 100 km. Mentionez ca nu prea merg bara la bara, incerc in proportie de 80% sa evit avest stil de mers, alegand variante de trasee mai putin folosite/cunoscute.

    Regim extraurban , aduna cca 2g la o suta de km.

    Am mai observat ca regenerarea se trigger-uieste cand cenusa ajunge in jurul a 24 grame (regim extraurban / autostrada) si undeva la 27g in oras.

    Ceea ce nu am investigat inca si nici nu am gasit un raspuns de la cineva, este : daca regenerarea porneste in timpul mersulul prin oras, si evident ca nu o poti tine constant in 2500 rpm, odata ajuns la semafor regenerarea e failed/se opreste, sau continuua pana cand este finalizata (indiferent de stilul de mers)?

     

     

    Insistent cu DPF ul tau...

    Pt eliminarea acestei probleme ți-am recomandat un motor pe benzină.

    Dar tu Batman Batman, motorină

    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk