cosminel24

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cosminel24


  1. salut cristi. sfatul meu e sa mergi pe placute de frina spate marca ATE un picut mai scumpe dar se merita sistemul in sine este ATE. ca sa impingi cilindru inapoi se impinge odata cu rotirea in sensul acelor de ceasornic, normal trebui o presa speciala. dar incearca cu un cleste spit pe care il desfaci pina cind intra in cele 2 gauri din cilndru in timp ce rotesti impingi.

    post-7126-0-51506900-1409637686_thumb.jp

    post-7126-0-63879200-1409637696_thumb.jp

    1 person likes this

  2. :hello2:

    SALUT DOMNILOR. foarte bun tutorialul, excelent detaliat si foarte lamuritor multumim inca o data. la partea din fata dupa ce dai jos etrierul si scoti placutele, stiu ca trebui desfacut si suportul etrier ca sa poata fii scos discul de frina are 2 suruburi de 12. intrebare. de ce ai pus arcuri mai mici decit cele oricinale ? ai vrut sa lasi garda mai jos? iarna nu o sa fie probleme? multumim inca o data de topic si poze, cum spuneai si tu cu scule adecvate se pot face multe la masina fara a mai merge in service si ceva cunostinte de mecanica. multumim inca o data. numai bine . :77:


  3. salut domnilor. asa este sa ajungi la sita aceea este foarte mult de munca, pozitie greu accsibila dar daca cineva vrea sa elimine dpf , ca tot se demonteaza acolo este bine sa fie scoasa acea sita pacatoasa care face multe pobleme turbinei.eu folosesc ulei motor 5w-30 mobil1 . schimbat la an s-au 10000 km. numai bine


  4. acest motor este si pe ford focus,mazda 3 grupul psa si altele. la ford focus spre exemplu scrie in carte ca la 60000 se inlocueste aceasta sita daca aveti timp un pic intrati pe forum la ford[sunt motoare la fel] si o sa va convingeti singurii . toti spun ca trebui inlocuita s-au eliinata .SERGE vad ca esti di cj vezi ca la tine in oras este un foarte bun meserias pe nume TURBOJACK il gasesti pr forum la ford ia legatura cu el si te poti convinge si vei face multe reparatii la el daca ai nevoie este foarte bun.

    2 people like this

  5. salut domnilor. aceea sita este problema, ea se inlocuieste la 60.000 mii km dar multii nu o fac. este intr-o pozitie greu accesibila undeva sub turbo, in spatele dpfulu. ea este de fapt intr-un surub de 10 care vine prins pe motot trecind printr-o conducta cu saibe inainte si dupa surub.

    post-7126-0-28614400-1406381719_thumb.jp

    post-7126-0-79251200-1406381733_thumb.jp

    post-7126-0-70251500-1406381789_thumb.jp