alf 08

Membru
  • Content count

    424
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alf 08


  1. Va salut,

    Dupa cum am denumit topicul, caut un tinichigiu auto in Bucuresti . Suspensia masinii pe spate lucreaza pe arcuri cu foi, arcuri care sunt prinse prin niste inele care la randul lor sunt prinse de suportii sudati pe lonjeron. E, aici este problema, suportii sudati pe lonjeroane s-au cam dezintegrat si neaparat trebuie sa fie refacuti dupa cei existenti. Am fost la doua service-uri, s-au uitat oamenii la masina si mi-au comunicat niste preturi pentru manopera de am ramas putin blocat. Fiecare isi evalueaza munca dupa propriile criterii (timp, efort), nu comentez, dar cel putin dupa ultima estimare primita  ma gandeam ca iar ii dublez valoarea masinii   :D  . Am uitat sa zic, lonjeroanele par ok, unde se vede un triunghi lipsa de tabla acolo a fost carligul de remorcare.

    Asadar, daca stiti vreun meserias in ale tablelor, lasati un semn aici.

    Mersi. 

    20170611_113501.jpg

    20170611_113508.jpg

    20170611_113531.jpg


  2. Salut colegu`.

    Vad ca ai nevoie de niste repere, si in afara de piese provenite din dezmembrari (daca le gasesti) si care sunt si uzate, ma refer la tampoane motor, nu stiu ce poti gasi ca si piesa noua.

    http://www.classicswede.co.uk/B14_engine_mount_upto_chassis_no_545500/p1733344_9871925.aspx    support motor sau

    http://www.classicswede.co.uk/PU_Engine_mounts_340_14_and_17_Front/p1733344_8180261.aspx

    http://www.classicswede.co.uk/index.aspx?pageid=1733345&category=2712348&Page=2 garnituri carburator

    http://www.classicswede.co.uk/Single_Choke_carb_B14/p1733344_9578067.aspx carburetor.

    Sper sa te ajute.

     

     


    • Va salut.

    Pentru dihania mea,  un Volvo 360, an 1987,  serie XLB344223HC275889, cod motor b200e, 1984cmc, 85 kw am tot cautat un disc de ambreiaj de am ametit. Fara succes. Am ajuns la doua variante, pe care le voi expune mai jos, si in ambele cazuri voi avea nevoie de ajutor.

    Odata, vreau sa imi ziceti daca stiti vreun atelier de moda veche, care sa monteze ferodouri noi pe un disc vechi.

    Pe de alta parte, am gasit pe site-ul celor de la bardi, mai precis aici http://www.bardiauto.ro/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/VOLVO/300_SERIES/1987/2_0/B/eroatvitel---valto-kuplung-feltengely/clutch-lendkerek-alkatreszek/clutch-plate discuri Valeo si Japanparts. Legat de acestia, cum pot plasa o comanda, in conditiile in care nu vand persoanelor fizice? In rest, cam pe orice platforma de piese auto online romaneasca raspunsul este invarilabil, si mai precis nelivrabil.

    Daca am incalcat vreo regula postand link-ul de mai sus imi cer scuze, dar nu mai am idei. As putea sa cumpar de pe ebay, dar parca nu imi convine sa am surprise si sa vad ca ceea ce o sa comand nu o sa fie tot una cu ceea ce o sa primesc.

    Multumesc.


  3. Dragi colegi, am doua dileme (vreau sa schimb bujiile si bobina de inductie).  Asadar, la capitolul bujii oscilez intre NGK iridium LPG Laser Line 1497 si DENSO Iridium power IK16 , iar la capitolul bobine intre BERU si NGK. Preturile sunt relativ apropiate pentru comparatii, si nu stiu ce sa aleg. Sau cum sa aleg, trec pe NGK , sau le combin, sau le iau pe alea ca sunt japoneze sau pe aia e nemteasca? :D


  4. Salutare, folosesc LM 15w40 MOS2 pe utilajul din dotare de circa doi ani. Presiune de ulei este, consum de ulei nu prea este, motorul zbarnaie , eu ma declar multumit. Chestiile astea de marketing gen Renault = Elf ma duc cu gandul ca la Dacie nu poti pune decat bujii Sinterom.


  5. :D pe asta nu o stiam, segmentare fara a da chiulasa jos. Incerc sa imi imaginez, dar nu prea imi iese. @ Arendashu, poti ruga pe cineva sa mearga in urma ta si sa iti spuna daca in momentul in care schimbi viteza esapamentul pufaie un nor albastrui?


  6. Naaah, am prins pistonul intre genunchi si am largit canalele cu flexul  :lol:.  Am cautat/ gasit un set de segmenti noi, am masurat cu un comparator cilindrii samd etc, si m-am incadrat in a ramane in cotele STD.

    In lipsa de un set motor nou pentru colegul Viorel, cele scrise mai sus erau niste solutii zic viabile si fiabile: din teava de sonda se poate confectiona camasa pistonului, iar setul de segmenti sa ii obtina dintr-o camasa de alta vechitura(nah, nu or sa fie segmenti cromati ). Normal ca lucrurile astea se fac intr-un atelier, si facute cum trebuie cred ca il pot tine mult si bine. Si ar fi bine sa le faca bine din prima.

    http://users.tpg.com.au/agnet/make%20piston%20rings.html


  7. Hmmm, m-am lovit de subiectul asta acum ceva vreme. La un moment dat am ajuns la un domn meserias care imi recomandase sa caut camasi de Moskvich (cred ca modelul 1500) fiindca ar avea un diametru suficient din care sa se taie segmentii. Doi, pentru camasi stiu ca se foloseste cu success asa zisa teava de sonda.

    ceva gen: http://olx.ro/oferta/vand-camasa-cilindru-dacia-1300-ID4e5ns.html

    eventual incercati sa va uitati pe : http://www.e24h.ro/ansamblu-piston-volvo-440-k-445-1-7/586/1634/28740/10620/ 

    http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P2832&cMegnNr=6399                             nu am stiut exact modelul motorului.


  8. No offence, dar topicul asta mi se pare ca devine...ciudat. Este tara plina de Volvo-uri, si pozele cu masinile astea surprinse ma duc cu gandul la Trabant. Zic asta ca tocmai, parca au ramas o mana de Volvo-uri inmatriculate si pac, ne salutam cu farul si facem o poza. Adica nah, ma tot astept sa vad pozat ceva mai rarisim, un Amazon, something... :hello:

    3 people like this

  9. Asadar am schimbat si regulatorul...face la fel. Dupa demontarea lui am pus contactul, si benzina iese libera din rampa (pica filtrul de benzina infundat) cu jet constant, fara bule de aer. Furtunul de retur este liber, filtrul de aer este curat, in momentul in care reusesc sa trec de 2000 rpm pe benzina am deconectat pe rand injectoarele si toate sunt ok. Am observat ca daca deconectez pentru scurt timp pompa de benzina si apoi o reconectez situatia devinde roz. Asa ca ramane sa investighez pompa (este luata de pe cealalata masina, acelasi tip), dar sincer m-am blocat. Ma gandesc ca baga o presiune prea mare si regulatoarele cu care am jonglat nu fac fata?


  10. Dragi colegi, un regulator de presiune benzina se poate bloca (stiu ce poate defecta in sensul ca se perforeaza membrana din interior, si benzina ajunge pe furtunul de vacuum) pe deschis sau inchis? Nu mai pot porni utilajul, miroase a benzina pe esapament, iar daca reusesc pornirea, galopeaza ca si cum ar merge in 2-3 pistoane pana in jur de 2000 rpm, apoi se tureaza foarte ok. Daca las acceleratia, se opreste...Am schimbat debitmetrul, senzorul de pe clapeta de acceleratie, pompa de benzina este ok, nu am scapari de aer fals pe partea de admisie si ma SEACA ca nu reusesc sa ii dau de capat. Pe GPL porneste foarte ok, merge foarte ok, vorba aceea pot lasa o tigara in picioare pe chiulasa cu motorul pornit fara sa cada. Motorul in cauza este un classic B200E Bosch LE-Jetronic. :cursing:


  11. Ma bag si eu in seama pe langa subiectul topicului: sa zicem cinci cauciucuri *200 lei, cinci jante tabla *50 lei, baterie 200 lei (ma gandesc ca uzina le ia la niste preturi preferentiale, dar nici asa ieftine, in fine) si ajungi la aproape 350 euro. Ori ca sa asamblezi o masina cu 1100 euro, nu imi dau seama cum ai putea sa o faci . Plus ce zicea Ionut- salarii, taxe blah blah.