• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Tobias

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Tobias

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto 850 t5
  • Fabricatie 1995

Recent Profile Visitors

677 profile views
  1. Upgrade frana fata 336 mm pentru 850.

    Salut, nu cred ca merita sa te chinui cu etrierele de xc90, poate sunt ieftine, dar ieftin nu inseamna si bun. Am xc90 si nu exceleaza la franare, sunt mari etrierele dar au 1 singur cilindru. Discurile sunt mari dar etrierul este slab. Eu caut solutia pt xc90, sa pastrez discurile de 336mm si sa schimb doar etrierele. Mi-am luat un set de brembo, caut acum sa fac adaptoarele.  Eu am o intrebare pt 850 t5, daca fuzetele de v70 2.0t 1998 sunt compatibile cu 850t5 (distanta intre cele 2 prezoane) ? Intreb deoarece am luat niste discuri ate de 320mm, etriere brembo cu 4 pistoane si fac testele pe fuzete de V70 2.0t (demontate).   
  2. anti skid service required

    Salut, stiu ca este putin mai vechi acest topic dar problema poate fi nouă pe multi posesori de xc90. Am ajuns si eu sa am aceasta eroare si se pare ca exista multiple cauze pe ea. Unele simple si nu afectează funcționarea, altele sunt greu de pus diagnostic concret, si evident, costisitoare. Mergeam pe autostrada cand a început să trepideze puternic, lipsa putere, turbo nefuncțional, eroarea în bord si limitare la 80km/h. Ok, opresc, verific vizual pe la motor, nimic deosebit. Fiind cu doi copii mici în mașină, destul de frig afara, îmi permit să-l sun pe Alex, si doresc sa-i mulțumesc cu aceasta ocazie, care îmi spune că este posibil sa fie clapeta de swirl si pot continua drumul chiar în protectie motor. În fine, ajung acasă si ma încăpățânez să încerc reparata singur. Cumpăr clapeta, tija era deja noua pe mașină, garnitura capac culbutori, saibe cupru injectoare, spray curățare motor si ma apuc de treaba. Înlocuiesc tot ce trebuie, constat că, clapeta are uzura normala dar nu defecta, înlocuiesc si oil trap.ul ca tot scapa ulei peste tot, si gata lucrarea. Pornesc motorul, mergea frumos, nu eroare, totul lin. Plec sa alimentez si după ce plec din benzinărie, eroarea reapare, aceleași simptome... înnebunesc. Am zis, gata, ma las păgubas, nu mai repar nimic, merg asa. Am plecat asa cu mașina la cumpărături, evident ca melcul pe banda întâi, cu masaj allinclusive de la trepidatii. În parcarea magazinului, cu motorul pornit, am deschis capota, si de nervi am început să trag/misc de firele de la motor. Surpriza, motorul a început să funcționeze normal, eroarea a dispărut! Uraaaa, fericit că am găsit problema. Ajung acasă, si ma apuc sa verific instalația electrica. Surpriza neplăcută, mare parte din instalația electrica de la motor era coapta de căldură, fire semiîntrerupte la doua injectoare, 1 mufa defecta la un injector, o mufa defecta la senzorul de dpf. Menționez că masina este 2007, 185cp. Desfac din matisare mare parte din instalatie, verific fiecare fir si mufa. Constatarea generală este ca si Volvo, după 2006, a devenit o mașină de consum. Spun asta deoarece cablajul la motor este foarte subțire, plasticul de pe firele de cupru devine casant la căldură, copexul care, teoretic ar avea rol ignifug si antitermic, devine sfaramicios si are doar rol decorativ. Am mers la dezmembrări, am cumpărat un mare mănunchi de fire si mufe, de pe un model din 2004, cu fire aproape de doua ori mai groase decât la modelul meu, plasticul de pe cupru fiind maleabil, gros si de calitate. Am schimbat mufele si firele distruse si totul a început să funcționeze normal. Ca matisaj/protectie termică am folosit furtun de silicon care rezista pana la 200 grade, iar peste el, camasa din fibră de sticla împletită, care este ignifuga - testat cu flacăra deschisă. Copexul existent testat cu flacăra deschisă a luat foc imediat... asta doar ca si comparație. So, ce vreau sa spun cu acesta lunga poveste, sper ca nu am plictisit, înainte de a va apuca sa schimbat piese pe la motor când apare aceasta eroare, întâi să verificați atent partea electrica. La modelele facelift se pare ca este slab calitativa, multe din firele de la motor, la intrarea în mufe, se rup sau se rupe protectia de plastic din cauza căldurii si a neizolarii antitermice corect realizate. Am mai găsit fire care aveau o gaura mica în protecția de plastic, dar la interior, cuprul era oxidat de o lungime mare, sau întrerupt, astfel că legătura era slaba. De aceea pe aparatul de măsură cablul indica ca este bun, dar în mers, din cauza trepidatiilor de la motor, legătura se întreruptea, evident crea si o mare problema pt diagnostic corect. Acceasi problema am mai găsit-o la un tip din state, ce mergea cu rulota tractată prin toată tara, care, din nefericire, a schimbat enorm de multe piese la motor si sistemul de alimentare cu motorina, pana să găsească cauza reală. Concluzie finala, nu privești ca mine, întâi diagnoza, verificat bine si atent partea electrica si abia apoi schimbat piese - nu pe încercate Imi pare rău că m.am încăpățânat să nu ajung la Alex pt o diagnoza, na tentatia de a face (complica) singur  
  3. Sau tampoanele la motor, spun asta deoarece am o problema asemănătoare, doua dintre acestea sunt defecte. După ce le schimb, o sa vedem dacă problema persista si eventual trecem la planetare
  4. Reparatie motor 850 t5 2000cm

    Salut, ce pret ai la cele 2 furtune de radiator, doar pe rosu? Nu pot veni la întâlnire, lipsa itp, asigurare si timp... 850-ul il am în Sema Parc, daca vrei sa.l vezi.
  5. Reparatie motor 850 t5 2000cm

    Va multumesc mult pt ajutor ma intreba Matrixxx ce vreau, pt moment mi-ar fi de ajuns si stock la stage 0, pt sutele de cai intrebam daca tot ma apuc de refacut, poate era o "scurtatura" direct spre mai mult. Nu stiu cat de mult duc internele stock, dar traiam cu impresia ca poate fi usor ridicat la mai mult, fara interne stock diferite (mi-e frica sa desfac motorul) Daca vorbim de adaugat in afara motorului - injectoare, turbina etc, pare mai usor. In fine, raman la stock dar macar stadiu 0, nu ca acum pe minus. Vis a vis de frane, da stiu ca am nevoie de ceva etrieri cu mai multe pistonase, discuri marite etc, dar mai este cale lunga pana acolo. Nu am cautat masina asta, a aparut intr-o doara, si daca tot a aparut, am zis de ce nu, oricum imi doream de mult o masina patratoasa dar cu potential; iar achizitia a fost fara sa comentez de probleme, pur si simplu am luat-o, ferm convins ca este mult de munca. So, o iau in ordine: - vida / vadis sa inteleg ca este un soft care te invata multe? - numere de Romania, nu am actele la indemana si nu are un numar usor de retinut sorry, chiar nu fac misto, este B 07 K si inca ceva ; v70 t5 are numere de bulgaria, l-am cumparat de piese... dar m-am convins ca in afara gpl-ului nu am ce alege din ea - nu stiu ce ulei are, trebuie schimbat, dar il schimb abia dupa inlocuirea kit-ului de furtune; - masina pe bord are cca 150.000 km, dar nu merge kilometrajul, verificat pe led are 224.500 km; - despre istorie stiu doar la primi proprietari (deosebiti de atenti cu ea dupa insemnarile gasite prin masina - carnetel cu nr de kilometrii si alimentari, orice piesa inlocuita + cartea de service); - pustiul care mi-a vandut-o era pe alta planeta si cred ca masina mai trecuse si pe la altii de tipul sau - mi-a dovedit ca masina "poate" cand l-am intrebat daca se mai misca 1 metru... cu un burn de cca 50 m... nu am apucat sa-i spus ca nu este nevoie de astfel de demonstratie mai ales ca oricum o luam; - distributia o schimb abia dupa remedierea problemei scurgerilor de tot felul si peste tot, oricum nu merg cu masina, si sunt de acord cu voi ca este vitala; - am nevoie de un set de furtune siliconice - m-am uitat la do88 dar mi-au parut putin cam scumpe, poate nu m-am uitat bine, oricum mai caut, orice recomandare este binevenita; - pcv-ul inlocuit (sau curatat daca mai merge); - spalatul cu motorina este in lista, dar am nevoie de putina mai multa caldura afara si timp; - nu este nevoie sa ma plimb, curge peste tot indiferent daca merge sau nu; Si doua fotografii cu masina, in a doua este unul din seturile de jante care sunt pt ea, a 3 a foto este cu alt set de jante, tot pt ea.
  6. Salutare si bine v-am gasit sunt un relativ nou posesor de volvo 850 t5 de 2000cm, break, si sper sa gasesc ajutorul vostru cu privire la informatii unde pot repara un motor de acest tip. Pe scurt, am luat aceasta masina acum cca 1 an, pt un proiect indelungat. Masina este inmatriculata dar cei pe la care a trecut, doar a facut "liniute". Starea motorulu cred ca este grava, nu am apucat sa-i verific compresia, dar mananca ulei foarte mult, benzina si mai mult, scoate fum albastru, pierde toate lichidele (aici stiu ca am nevoie de un set de furnune silconice), caldura nu merge (nici clima) - furnunele care duc in firewall sunt anulate (innadite pe direct). Stiu ca am stat intr-o zi sa verific codurile de eroare cu led-ul, dar erau prea multe si m-am plictisit ) glumesc. Masina are cutie automata si este din 95. Sigur mai trebuie sa-i inlocuiesc si sistemul pcv (parca asa se numeste), motorul de spalat - este plin de ulei vechi (atat exterior cat si interior - cred ca in baie am magiun). Am fost la o firma pt detailing motor... programare si asteptat, cand sa intru cu ea la spalat motorul in exterior, au inceput carcotelile... "nu avem apa calda, nu garantam functionarea lui dupa spalare", in fine am renuntat si am zis ca o realizez eu babeste cand se mai incalzeste afara. Am vazut deja pe forum ca exista oameni pasionati si sper sa ma puteti indruma catre cineva care poate desface un astfel de motor (daca este cazul) pt inlocuire segmenti, semeringuri supate si altele, dar care sa stie ordinea de strangere a suruburilor, forta de strangere si nu doar desfacut motorul apoi inbinat haotic. Imi doresc sa pastrez aceasta masina, este un proiect pe termen lung mai ales din cauza timpului. Sper sa o pot aduce la stage 0, asta daca nu este mai ieftin atunci cand desfac sa il ridic direct la stage 1 (tinta finala este undeva de 310 cp dar fara exagerari si chestii extreme - masina trebuie sa fie "clean"). Pe langa toate problemele enumerate, mai am inchiderea centralizata moarta, alarma am anulat-o, plafonul interior praf, lovita usor pe la colturi, un etrier pe spate blocat, caseta de directie trebuie refacuta, suporti motor. Doream sa va mai intreb ce piese pot lua de pe un V70 din 98, acelasi motor de 2000 turbo, dar cutie manuala. Evacuarea si admisia este mai mare? inchiderea centralizata? scaunele? sistem GPL model Bigas italia pt 5 cilindri? Calculatorul de motor? Va multumesc si sper ca nu v-am plictisit cu toata povestea