DIA

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by DIA


  1. La 6/22/2021 at 7:23 AM, Maurice a spus:

    Ar trebui sa ai o gaura pe undeva in care sa baci lama de metal din cheie si s-o poti misca. La XC70 era sub cauciucul de la suportul de pahare din consola. La XC90 asta nou e tot pe acolo ceva de bagat cheia metalica dar nu merge, am cautat pe YouTube si am gasit.

    Da, am chestia asta sub acel pad de cauciuc. 

    Ma gandeam ca e cumva mai simplu cu o combinatie de apasat contactul de 2 ori, tinut 5 sec, etc.


  2. Acum 2 ore, mario74 a spus:

    Acum,am vazut clipul video,deci invarte motorul dar nu porneste?

    Exact.

    Acum 2 ore, mario74 a spus:

    Blocatorul de volan,iti poate da probleme.Cand nu porneste masina,in momentul in care introduci cheia in slot,auzi acel zgomot produs de blocator?Daca nu,acolo trebuie sa cauti buba....

    Se aude click-ul ala de deblocare.

    Acum, am luat cheia de rezerva, sa vad daca nu cumva e o problema legata de cheia veche.


  3. Revin cu updates:

    Bineinteles ca a doua zi a pornit...

    Partea buna e ca de data asta mi-a dat erori pe tester (poza atasata). Am cautat pe net sa vad despre ce e vorba si in afara de prima eroare care tine de senzorii de presiune, celelalte doua sunt legate de blocatorul de volan, un circuit sau o conexiune dintre acesta si CEM e cu probleme. O sa desfac si inlocuiesc ce e dubios pe acolo, insa eu nu-s convins pe deplin ca asta ar avea legatura cu faptul ca masina nu porneste. 

    WhatsApp Image 2021-06-17 at 12.11.04.jpeg


  4. Salut grup,

    Revin si eu dupa mult timp cu o problema bineinteles.

    De vreo luna incoace ma tot lasa masina (S60 2011 D3 163 cai, cutie automata), in sensul ca nu porneste. Ii da la automat cum se zice, dar nu o ia. Problema asta apare si cand motorul e cald si cand e rece. Am dus-o initial pe platforma la Volvo Bacau, dar cand a ajuns la ei a pornit, fara sa-i faca nimic. Au pus-o totusi pe tester si nu apare nici o eroare si au zis ca nu au ce sa umble la ea daca merge si nu are erori. Am luat-o si dupa o saptamana iar n-a pornit. De data asta am apucat sa fac un scurt prim video cu bordul atunci cand incercam sa o pornesc (nu cel din atasament) si am dus-o la mecanicul unde mergeam de obicei, dar la fel, dupa ce am dat-o jos de pe platforma la el, a pornit, si la fel nu apare nici o eroare pe tester. S-a uitat la video si cand dadea la automat nu se ridica turometrul deloc, prin urmare a presupus ca e senzorul de turatie arbore cotit. L-am schimbat, am mers o saptamna si acum iar nu a mai pornit. De data asta am facut un video mai lung cel atasat) unde se observa ca pompa de motorina functioneaza cand tin contactul. 

    Mecanicul meu e bun, cel putin asa pare din unghiul meu, stie si electronica, insa nu a avut Volvo f multe pe mana, i se pare dubios si il cam depaseste. Neavand nici o eroare pe tester nici nu o mai duc iar la Volvo ca oricum mi s-a parut dubios tipul de la Bacau incercand sa-mi ia bani si pe alte chestii.

    Pentru cei mai cu experienta, pls, ce ar putea fi? Ce sa-i spun mecanicului sa investigheze, ca nu mai stim de unde s-o apucam. Si probabil maine o sa porneasca iar si apoi iar sa ma lase in soare.

    Multam mult!


  5. Scuze daca reinvii postarea asta din 2015, am si eu problema cu neafisatul pe display si am cautat pe forum sa vad daca mai sunt cu aceeasi problema.

    Deci display-ul e negru, nu afiseaza decat partea de jos cu nivelul ventilatorului, incalzirea in scaune etc. Radio, Media, Navigatie, My Car nu sunt accesibile si ju merg. Cand dau marsarier in schimb, imi afiseaza camera de pe spate. Am tot asteptam sperand sa-si revina, sunt deja 3 zile de cand nu merge.

    @Tetea ceva detalii la rezolvarea aceea de 6500 lei? Trebuie sa schimb IAM-ul? 

     


  6. Aceeasi chestie ma framanta si pe mine de cand a dat iarna. In toamna aveam un consum mediu de max 8,5l/100km, crescuse in noiembrie/decembrie la 11l. Acum mi-a scazut undeva la 9,5 insa tot mi se pare mult (consum mediu e de fapt 80% e urban). 

    In orice caz, in lista lui paunionutz cred ca trebuie adaugat si sistemul de incalzire auxiliara (nu stiu daca toate S60 au asa ceva, a mea are). Din ce am citit ala consuma 1l/h insa dupa experienta mea cred ca mai mult. Cand plec dimineata cu el inchis se simte.


  7. Salut,

    Am un Volvo S60 2011. Nu gasesc in meniu sa resetez (cancel) ultima destinatie, pot doar sa ii dau Pause/Resume, insa nu pot sa o scot de tot. 

    Pe langa asta, atunci cand put o destinatie noua mi-o adauga la itinerariu in loc sa o setez ca destinatie noua. Iara, nu gasesc in meniu o optiune sa setez ca destinatie noua.

    Am un prieten cu un V40, deci model nou de soft si el are toate optiunile astea (Cancel destination, Add destination as new etc).

    E o problema de soft si trebuie sa vin cu un update sau sunt eu orb si nu vad sa-l folosesc cum trebuie?

    Merci


  8. Multumesc mult tuturor!

    @Roger: Resoftarea e facuta de primul proprietar la un service omologat Volvo. Nu cred ca e Polerstar

    Sper sa ne intersectam vreodata ;)

    @gfieraru :  Haha, man. Tare! Tot ce ai zis doar ca mai are Collision Warning si City safety (dar asta cred ca ai vrut sa zici prin full auto brake cred) si nu are TV.

    @Vita_Fresh: Cum a zis si gfieraru, nu e R, dar mi-am dorit atat de mult unul incat l-am facut sa arate ca unul :)) 

     


  9. Salut,

    Sunt nou pe-aici, insa va urmaresc de ceva timp de cand am hotarat sa imi iau un Volvo. Bine v-am gasit!

    Mai jos e o descriere la noua mea achizitie:

    VOLVO S60, D3, 2011, Summum, 163cp (resoftat la 200cp)

    Deja am facut in jur de 3000km cu ea si vreau sa spun ca sunt foarte incantat. 

    Pozele sunt in urma unui car detailing:

    -interior protectie piele plus finisaje

    -exterior polis plus protectie vopsea si geamuri (cquartz coating). In urma tratamentului exterior vreau sa zic ca am ramas super placut surprins de rezultat (eu care credeam ca masina imi arata bine, acum luceste ca o bomboana :)) ). Recomand cu cea mai mare incredere!

     

    IMG_1865.JPG

    IMG_1866.JPG

    IMG_1867.JPG

    IMG_1868.JPG

    IMG_1870.JPG

    IMG_1871.JPG

    3 people like this

  10. In Belgia, certificatul Car Pass iti garanteaza km reali ai masinii. In mod normal orice masina bine intretinuta ar trebui sa aiba.

    Daca nu are CarPass du-te cu ea intr-o reprezentanta si verifica, insa oricum daca masina e din 2012 cam aia sunt km pt Belgia (tara-i mica, in cele mai multe cazuri nu se fac multi km, ca in Germania de ex).