DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Radiatoarele noi vin cu tevi pentru cutie automata dar nu e panica merge si ala .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai merge , dar cum astup eu alea doua tevi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai merge , dar cum astup eu alea doua tevi ?

Poti sa nu le astupi sau gasesti niste capace cumva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are cum sa nu le astupe, ca iese apa pe-acolo. Am vorbit cu el la telefon, e un radiator taiwanez care trebuia sa vina si cu capacele de astupare, dar n-a venit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-au mancat chinezii credeau ca sunt macaroane :laughing5: , o sa il duc inapoi sa imi dea unu pt cutie manuala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o sa gasesti de la NRF pentru manuala, si daca pe Nissens iti cer mai mult de 620RON, te astept :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are cum sa nu le astupe, ca iese apa pe-acolo. Am vorbit cu el la telefon, e un radiator taiwanez care trebuia sa vina si cu capacele de astupare, dar n-a venit.

Poate gresesc: apa nu iese pe acolo, cele doua "stuturi" sunt defapt intrarea si iesirea uleiului de la cutie. Mai concret, in radiator se afla o serpentina care are ca si capete aceste doua "stuturi". Pentru linistea lui poate verifica foarte usor daca acestea comunica sau nu cu restul radiatorului, respectiv circuitul de "apa". Eu unul nu as schimba radiatorul, mai degraba as folosi acesta serpentina pentru alte functii ale masinii. Edited by mariusb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai si tu dreptate, dar el a zis ca daca baga apa in radiator iese pe acolo, citez :

.... si daca suflu pe teava normaala de apa iese aer si pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mea culpa! Atunci nu are treaba ca e pentru automata sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E proiectat aiurea radiatorul (NRF Taiwan). Nissens-ul are si un model pt. cutii manuale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu o sa gasesti de la NRF pentru manuala, si daca pe Nissens iti cer mai mult de 620RON, te astept :)

Va rog ontopic, pentru preturi/oferte avem BURSA

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o sa gasesti de la NRF pentru manuala, si daca pe Nissens iti cer mai mult de 620RON, te astept :smile:

Am inteles , sa vad ce zice tata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog ontopic, pentru preturi/oferte avem BURSA

Sent from my iPad

Este foarte on-topic, se discuta de piese auto pe topic de masini, nu de eleroane pe topic de intalnire ;)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat amortizoarele pe fata (Sachs ulei) si pe spate "farfuriile" de la arcuri si jos prinderea acestora. Farfuriile nu erau asa avariate cum am crezut initial (poza 2) dar le-am schimbat oricum.

Pentru un forumist de aici am facut un cablaj pentru scaunul actionat electric pentru 850 model pre96.

post-5223-0-17415500-1414473913_thumb.jp

post-5223-0-17301800-1414473918_thumb.jp

post-5223-0-46900800-1414473933_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demontand si montand la loc vasul de lichid de parbriz ( sa il curat ) am observat ca prins de el este un tub negru ca un fel de " burlan " , si am observat ca nu intra nicaieri , vine pana sub carcasa de la calculator , ce rol are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 850 e la fel - are rol de ventilatie/racire a ECU-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine am vazut ca este iesita de undeva , dar nu imi pot da seama unde intra , sau unde sa o bag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca vine de sub bara cum zicea matrix pt racire

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos vine pe sub bara, dar sus nu stiu cum si unde intra .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

intra in habitaclu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vine de jos, pe langa vas si intra in cutia de la calculatorul motor, pe sub ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ajuns nuca de la schimbator de la T5R din Suedia acuma mai astept sa ajunga si materialul alcantara ca sa cos sacul de la maneta. A costat exact la fel cat cele 2 amortizoare Sachs :)

post-5223-0-65101200-1414655287_thumb.jp

post-5223-0-29225800-1414655289_thumb.jp

post-5223-0-84846000-1414655289_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
9 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara am reusit sa montez chiulasa si admisia. Ramane restul pana sa o pot porni. :laughing4:

post-76-0-92181800-1414663751_thumb.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat

Antigel

O-ring planetara dreapta

Ulei cutie

și nu in ultimul rand, un strat de vopsea + parbriz.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vreo saptamana m-am despartit oficial de S40.

Sa il foloseasca sanatos si sa il poarte in siguranta asa cum a facut si cu mine 120k km. A avut ea momentele ei cand m-a suparat, dar cel mai important nu m-a lasat niciodata in drum :) plus ca nu stiu daca voi mai avea parte de senzația pe care o dadea acel 2.0D cu cele 6-trepte ale lui, asa cum e el cu bune si cu rele ;)

Acum am facut loc noului membru al familiei.Ceva foarte incapator si economic...

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now