M72story

motor mai mic impozit mai mic

15 posts in this topic

Salutare

am fost saptamana asta sa platesc impozitul si m-a luat inima , asa ca sa mai evit astfel de situatii crede-ti ca pot sa imi pun pe varianta mea 2,4Td un motor pana in 2000 , au fost montate pe Volvo 744 asa ceva si daca da care ar fi alea, si ce greutati credeti ca as intampina la RAR

multumesc si astept parerile voastre

Asta-i bună! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost montate motoare pe benzina de sub 2000 de cm3 . Unul sigur era turbo (B204FT) daca nu ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,se poate monta motor de min 1986cm,motorul este B204FT.La RAR iti va trebui o factura de la un service,precum ca ei ti-a montat motorul,in rest nu va fi nici o problema.

Poti monta urmatoarele motoare pe modelul tau de caroserie

1986cmc de 76kw=103cp

1986cmc de 86kw=117cp

1986cmc de 89kw=121cp

1986cmc de 110kw=150cp

1986cmc de 118kw=160cp

1986cmc de 120kw=163cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi că mai ţii maşina atâţia ani câţi sunt necesari ca să-ţi amortizezi investiţia din diferenţa impozitului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta vroiam sa-l intreb si eu... Crezi ca merita investitia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

investitia nu este chiar atat de majora cum credeti voi. cu maxim 1000 euro scapa( sa zicem vreo 500 euro motorul, si vreo 500 euro este montajul intr-un service autorizat sa schimbe motoare la volvo.) . Daca reuseste sa schimbe motorul "singur" si sa faca rost de factura este si mai simplu, platind in mare doar motorul ce va fi pus. Din experienta proprie iti va trebui factura pt provenienta motorului (nu conteaza ce suma este scris pe ea), apoi factura ca motorul s-a montat intr-un service autorizat sa schimbe motoarele de volvo (atentie ca nu multe service-uri au autorizatie pt volvo). Cu astea meri frumos la rar , iti modifica cartea cu seriile (daca ai) si cam gata.

Spor!

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele pana in Euro II nu ai nevoie de factura si montare in service .

Share this post


Link to post
Share on other sites

investitia nu este chiar atat de majora cum credeti voi. cu maxim 1000 euro scapa( sa zicem vreo 500 euro motorul, si vreo 500 euro este montajul intr-un service autorizat sa schimbe motoare la volvo.) [..]

Eu m-am gândit chiar la mai puţin... şi cât scade impozitul? De câţi ani e nevoie ca să plătească cu 1000 de euro mai puţin impozit? Să zicem că scade cu 200 de euro/an, deşi nu scade atât de mult, şi tot ar fi nevoie de cinci ani, adică în 2017-2018, când maşina va avea 21-22 de ani vechime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 500eu toata masina... nu stiu de unde scoateti voi sumele astea. :)

Si cu o macara, schimbi un motor si in fata blocului... treaba de 3-4 ore, maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbim de amortizarea investitiei, eu cred ca e o miscare inteligenta:impozitul are toate sansele sa creasca,asa ca....viitorul suna bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

va multumesc tuturor pentru sfaturi, un lucru este sigur impozitul la masini precum ale noastre avand in vedere optica guvernantilor asupra noastra este ca o va lua in sus, 8 milioane pe an nu este putin, daca mai punem si asigurarea asta e : personal m-a costat masina 900 de euro acum trei ani , de vandut nu se mai pune problema, masina este teapana iar datorita anului de fabricatie (1986) m-am casatorit cu ea si sincer nu ma deranjeaza, ne impacam minunat .

De platit pe cineva sa imi schimbe motorul nu se pune problema asta o fac eu nu e nicio problema, singura problema este sa gasesc un donator si sincer cat poate costa un motor sh de generatia aceea, un gpl, un generator HHO si cred ca iti poti scoate investitia in maxim 6 luni in functie de cat mergi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti urez s-o stapanesti sanatos. N-o da pentru una mai noua, motor se gaseste mai greu, dar se gaseste (cred ca prin Italia).

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele pana in Euro II nu ai nevoie de factura si montare in service .

al meu este E1 si mi-a trebuit factura si montare in service obligatoriu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca reuseste s-o aduca legal la sub 2000 cmc o va vinde mult mai usor si cu mai multi bani , probabil. Deci investitia se va amortiza sigur.

Daca vrei impozit mic si motor peste 2000 cmc , faci invers : cumperi o masina cu motor sub 2000 si-l schimbi cu unul de 2400 cmc, fara a declara acest lucru. Dar e ilegal. Ca si reducerea pensiilor, dealtfel.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinde cineva un Volvo seria 200 sau 700 inmatriculat ?

As putea oferi chiar si un schimb, cu Fiat Croma 2.5TD 106CP, 5 tr, consum extraurban 6-6.3%, climatronic(lipsa radiatorul, dar am facut rost de unul, necesita montare), full electric (4 geamuri, oglinzi, trapa bipozitionala, ambele scaune fata full), ITP 12.2014, RCA 11.2013, discuri frana fata /spate, prima generatie cu face-lift, interior curat original si complet functional, inchidere centralizata si alarma.

Florin

0721.931.432

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now