iulirx

cel mai bun 850

38 posts in this topic

Sa cistige ! 1000 euro.

cine are 850 si poate bate un s60 pe motorina e invitat sa arate ca poate.

premiul e de 1000 euro. In ce consta proba ?

Plecare de pe loc si demaraj pe 404 metri (33%), plecare de la 20 km/h pina la 404 m (33%), plecare de la 50 km/h pina la 404 m (33%). Concurentii isi asuma pierderea concursului prin plata unui leu (ron) intr-un cont ce-l voi face cunoscut doar celor care vor participa. Plata se va face in avans si constituie taxa de inscriere.(la detalii de plata se va trece :motorina e mai buna)

Ideea este sa arat ca dieselul bate benzina, oricare ar fi ea(nu trebuie sa va mai expilc ca 850-ul e cea mai buna masina pe benzina , nu ?). Oricine ma poate contrazice cu prezenta la concurs.

Masina mea , dieselul nenorocit care va face sa curga multe lacrimi in tara benzinei, este un d5 de 230 cp si 520 nm.

Primii 5 vor fi luati in seama. restul nu. Daca nimeni nu ma bate (ceea ce ar fi si normal) mia de euro se transforma in bere.

Daca cineva are curajul sa ma bata are mia de euro a lui si numai a lui.

Inscrieri NUMAI PE ACEST TOPIC PINA , CEL TIRZIU, 1.DEC.2012.

Punctajul va fi calculat de un proprietar de 850 care NU participa la concurs si va fi calculat astfel : prima proba =1 punct si , la fel toate celelalte probe, fiecare cite 1 punct. Daca (prin absurd) doua sau mai multe 850-uri ma bat, atunci fiecare dintre proprieteri e indreptatit sa bea un pahar cu apa. (premiul de 1000 de euro se imparte egal la toti- nu va faceti griji din cauza asta.)

Am de cheltuit 1000 de euro. Nu e frumos s-o cheltuiesc in conditii bune ? Hai ca va las sa ma bateti. :smile: (eee... nu chiar pe toti, pe aia care au mai multi cp nu-i las...) matrixx si vlp veniti si voi , nu ?

ca sa nu-i dau posibilitatea lui BogdanG sa spuna primul asta : "n-avem nevoie de o masina care sa filmeze tot" ca ramine in urma. (chiar daca e bmw)

T6-le inca n-a fost pus pe cea mai buna masina pe benzina , nu ? (doar t5-ul a fost dat fordului, nu ?)

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si batalia se va desfasura cand si unde???? ca mai e putin si vine zapada... n-ai specificat nimic de conditiile meteo in care se vor desfasura probele... nici de tinuta masinilor. adica pot sa scot tot din ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant, bineinteles ca voi fi acolo - dar trebuie sa se petreaca Ziua, caci seara si noaptea sint la munca...

La start nu sint sanse...poate doar pe parcurs :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant, bineinteles ca voi fi acolo - dar trebuie sa se petreaca Ziua, caci seara si noaptea sint la munca...

La start nu sint sanse...poate doar pe parcurs :smile:

La asta ma gandeam si eu ca la plecare este greu la noi.

Ma gandesc la niste slick-uri este destul de greu sa le tin la temperatura optima.

Oricum voi fi acolo cu 2 volvo 850.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate stric un pic filmul, dar scoala olandeza, prin prisma propriei experiente, nu ar trebui exclusa.

Nu vreau sa jignesc sau sa polemizez cu posesorii de 850 (pe care il stimez si il apreciez) dar 1.7t pe sasiu de 400 e alta mancare de peste. Eu pe orice alt Volvo non-400 m-am simtit ca pe un vapor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vapor vapor, dar daca se pune o suspensie sport , niste bari intre amortizoare si motorul trage in toate mintile lui ai sa vezi ca se schimba treaba. Ca si idee 850 t5 si s60 d5 de care zice iuli sunt CAM pe aceeasi plaja de greutate si de putere. Vorbim de masini stock. Doar ca dieselul are cuplul maxim de la 1200 ture sa zicem , iar benzinarul de t5 undeva de la 4500. Va fi o cursa intre o masina de liniute si una care fuge bine dupa luarea startului sa zic asa.

Iuli, sper ca s-a inteles din primul post ca ma bag si eu. sper ca pana atunci sa rezolv cu admisia si celelalte "bube". nu pt mia de euro ci pt a sti unde se situeaza t5-ul acum la intrarea in iarna. sa speram ca la iesirea din iarna va fi mai ...."rea".

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Vorbim de masini stock."

A lui Iuli nu e masina...stock - are chiptuning de la Sebastian...Asa ca, slabe sanse - dar incercarea moarte n-are :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde si cind se va petrece concursul?

eu vin pt bere :hello2: :hello2: :hello2:

Edited by feraru3333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca e bine. Daca nu ne intilnim pentru altceva, macar pentru o liniuta acolo s-o facem !

Un benchmark nu strica nimanui, o bericica deasemenea, niste clipe petrecute impreuna, priceless.

Vin acasa in jur de 15-20 dec si ne intilnim atunci. Totul ramine valabil, inclusiv pentru oricine altcineva care vrea sa vina. si 440-urile sint bine-venite, si orice alt volvo. Pina la urma nu conteaza cine cistiga, cistigam toti oricum !

Stabiliti voi un loc linga Bucuresti, ca de acolo vin cei mai multi (sau in alta parte, totul e sa convina majoritatii).

Daca nu supara pe nimeni pot veni cu tot parcul auto (rs-450, st-250 si volvo-230) ca sa aiba toata lumea adversar.

deci ,care sint, pina acum, participantii ?

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

LE. st-ul si rs-ul vin doar asa de chichi, nu pentru concurs :smile:

St-ul era bun pentru v40-ul dotat cu t5, insa nu cred ca Andy poate aduce unul pina atunci.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu o cunostinta cu o 2001 skoda octavia rs pe care o vede Ferrari :lol: daca te pasioneaza imi zici ... poate asa se trezeste la realitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o cunostinta cu un gtr pe care nu-l vede nimeni. Are 1150 cp la roti. Nu ma pasioneaza, desi am mers cu el.

De cine spuneai sa se trezesca la realitate ?

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunostinta respectiva . Are o octavia rs de 180 hp stock + ( evacuare si intercooler custom ) , in mintea lui bate orice masina , fuge de rupe :lol: .. se intelege , inainte a avut logan 1.4 tunat la 110 hp (zice el ) .

Acum ceva timp zicea ca nu exista Volvo care sa il bata :laughing6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii inteleg. Cind sint cu rs-ul la semafor, paralel cu un logan,50% din ele pleaca precum turbatii de la stop. :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii inteleg. Cind sint cu rs-ul la semafor, paralel cu un logan,50% din ele pleaca precum turbatii de la stop. :headbang:

O ard racing baietii :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie, se cauta una bucata T4, stage 2-3. :D

Cu stingatoare ! :smile: Si sofer ! :) , altfel slabe sanse....

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era in Brasov unul care indeplinea toate cerintele, pe standalone la 340+ dar momentan proprietarul mestereste masinile norvegienilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e tare, tare. probabil cel mai puternic volvo din tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si altele dar nu le stim noi sau proprietarii nu sunt activi pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gusti, vineri ti-am vazut fostul S60, era parcat langa Microsoft. Acum are numar de genul B 500 *** :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gusti, vineri ti-am vazut fostul S60, era parcat langa Microsoft. Acum are numar de genul B 500 *** :smile:

mda e la cumnatul lui vlp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now