Posted 28 Feb 2013 · Report post Asta inseamna ca C30 e noul sandero? N-ar fi chiar o insulta, de afara (si de un pic mai departe, si exclusiv din fata) arata binisor sandero 2. Cat despre subiectul topicului, nu cred ca ar putea sa ma convinga cineva sa dau benzina pe o petarda fumigena cancerigena zgomotoasa care trage pe o plaja de 2000 de ture maxim, oricat de economica ar fi. Daca iti pasa cu adevarat de economie mergi cu autobuzul. Fiabilitatea e discutabila, exista si dieseluri foarte fiabile, cu distributie pe lant, a caror intretinere nu costa decat cu 100-150 roni/revizie mai mult ca echivalentul pe benzina (1L de ulei in plus si filtrul de motorina), dar rafinamentul si placerea de a conduce e indiscutabil de partea benzinarelor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 (edited) · Report post .... dar rafinamentul si placerea de a conduce e indiscutabil de partea benzinarelor. Numa' zici tu asa...ia sa vezi ce placere e sa conduci un d5 comparativ cu un t5 de aceeasi putere. (si aici vorbim de cele mai performante 2 motoare volvo) Are si benzina avantajele ei, insa sa spui ca un diesel nu creaza placere cel putin egala la condus nu e bine si nu e adevarat. Crede-ma ca am din ambele cite una. Sint placeri diferite : la benzina te bucuri de plaja de turatii, la diesel de cuplu. Ambele au avantajele si dezavantajele lor. Nu e niciuna peste cealalta. Sint complet diferite dar egale ! Asa cum sint barbatul (dieselul) si femeia (benzina). Normal ca majoritatii barbatilor le plac femeile, nu ? D-asta femeile prefera diesel ! E doar o gluma ! Mai e ceva : un diesel poate fi condus ca un benzinar, cu plaja mare de cuplu mic, fara zgomot, lin, invers nu se poate. Rafinamentul e de partea benzinei, brutalitatea de partea dieselului. Nu poti , cu dieselul,controla masina asa de precis ca la benzina , iar cu benzina nu poti zvicni asa de violent ca dieselul. Eu am fost un benzinar convins, apoi un dieselar convins, apoi un benzinar convins si iarasi un dieselar convins. Acum, dupa 30 de ani de condus ambele tipuri de masini, sint convins ca totul e relativ. Sint momente cind conduc un diesel si mi-as dori sa am la picior o benzina si invers. Acelasi raspuns l-as fi dat si daca cineva ar fi spus ca dieselul e mai bun, caci nu e mai bun, e altceva. C30nick s-o stapinesti sanatos ! Cea mai buna masina e cea pe care o ai ! Edited 1 Mar 2013 by iulirx 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post D5-ul si T5-ul trebuiesc probate cel putin o data, in viata asta scurta ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 (edited) · Report post CpNmTboooo! - ca in semnatura unuia care , desi moare inaintea mea, e mai destept ca mine. Edited 1 Mar 2013 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post Asta inseamna ca C30 e noul sandero? N-ar fi chiar o insulta, de afara (si de un pic mai departe, si exclusiv din fata) arata binisor sandero 2. Cat despre subiectul topicului, nu cred ca ar putea sa ma convinga cineva sa dau benzina pe o petarda fumigena cancerigena zgomotoasa care trage pe o plaja de 2000 de ture maxim, oricat de economica ar fi. Daca iti pasa cu adevarat de economie mergi cu autobuzul. Fiabilitatea e discutabila, exista si dieseluri foarte fiabile, cu distributie pe lant, a caror intretinere nu costa decat cu 100-150 roni/revizie mai mult ca echivalentul pe benzina (1L de ulei in plus si filtrul de motorina), dar rafinamentul si placerea de a conduce e indiscutabil de partea benzinarelor. M-am referit nu la calitatea ori imaginea masinii ci la cat de raspandit si des intalnit va fi acest model datorita preturilor de vanzare de la noi. E la acelasi pret cu loganul. Asa ca unu care vrea imagine isi cumpara volvo chiar daca are 200k km. La asta m-am referit. Cat despre sandero....este muuuuuult mai atragator la design decat ligheanul de logan. Ma refer la noul model ce vine echipat cu bare portbagaj pe plafon. Despre designul c30-ului...pana nu-l ai degeaba vb. E o masina care a luat ceva premii inclusiv pe cele de design. S40-ul nu prea am auzit sa fi castigat nimic. Doar notorietate printre chioscari corora daca nu le ajung banii de passat isi cumpara s40 ca deh...e Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 (edited) · Report post Numa' zici tu asa...ia sa vezi ce placere e sa conduci un d5 comparativ cu un t5 de aceeasi putere. Normal, invidia, vulplea cand nu ajugne la struguri.... Recunosc ca nu m-am dat cu D5, am mers cu o Alfa 166 2.4 diesel l5 care m-a surprins prin brutalitatea motorului (nu atat de mult puterea, cat surpriza puterii, umblase la el proprietarul) dar nimic altceva. Am mers cu un SLC din 80 toamna cu motorul pe benzina de 3 litrii insa si fara sa-mi dau seama am plecat de pe loc cu a 3-a, mi-am dat seama la 80km/h de greseala. Silentios, puternic, elastic. Pacat ca nu l-am avut decat prin oras, ar fi fost interesant de refacut traseul cu alfa, sa vedem cu ce efort (sau lipsa de) ar fi urcat la aceleasi viteze si ce comfort ar fi avut. In rest doar dieseluri de 1.9 si 2.0 de la VW si Peugeot ce nu m-au impresionat cu absolut nimic. Turbo lag, cuplu tot odata, buna cand ieseai pe autostrada dar esti insotit peste tot de soundtrack-ul de santier. Poate e si din cauza ca singurele dieseluri mai de soi sunt puse pe clase de masini ce nu sunt pe gustul meu, dar pana acum nu am gasit o masina pe care sa o prefer cu motor diesel in detrimentul motorizarii pe benzina. Si aici vorbesc la modul teoretic, "daca as avea bani". Cum nu am...ma multumesc cu trotinetele mele si ma consolez ca au distributie pe lant, si sunt mega fiabile. Edited 1 Mar 2013 by Alex44 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post Va rog, nu va mai intepati... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post Nu e nici o placere sa conduci o masina de 80cp si o caroserie de 1200kg pe benzina. In oras consuma mult, afara nu are putere pentru depasiri pe DN-uri. Am facut cu fosta masina depasiri de m-am rugat pe ea, in a 3-a accelerat pana 6000rpm. Nu e o senzatia placuta. Acolo vad avantaj de un diesel, in trafic de oras ai economie mai buna, si in depasiri trage mai constant in plaja de turatie. Alceva e sa ai o masina pe benzina cu putere mare, fie aspirat, fie turbo sau compresor. Cu a masina actuala nu am griji cand depasesc. Dar consuma 20% in oras.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post mie imi place sound track-ul de santier de sub capota la modul cel mai sincer, e placut si soundtrack-ul de benzina, sa vezi ce trist o sa fie cand nu o sa mai avem soundtrack deloc ca o sa conducem electrice... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post O sa fie plin de de sunet V8. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post O vorba descreierata pan la ceruri : "... S40-ul este noul logan in devenire ... " ; io, posesor de T4 protestez violent de alaturarea celor doua denumiri , un sacrilegiu neimaginabil ... stoarfa aia contra Dulcie a mea? acu nu ca ar fi chiar proasta frantuzoaica autohtona, da e ca un chistoc in fata unui trabuc cubanez nou, poleit si plin de arome ; nici nu poci sa scriu cum se numeste si cand il vad, imi acopar ochii sa nu imi cobor nivelul in materie de dizain auto, puah, draco frantzuz, scl. ... 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post avea egr stricat si cateva chichite de cand am luat-o, dupa ce am pus-o la punct I-am bagat 40.000 km intr -un an problem free si cred ca mai merge cel putin inca 40 problem free. anyways nu neg fiabilitatea 1.6i, ai facut o alegere foarte buna. Te asteptam la intalniri. Agresor daca mergi pe traseul meu in paralel cu mine si scoti sub 13 cand a mea face 10, ti-o dau gratis:) Ah, mare noroc ai, nu mai am loc in garaj ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 (edited) · Report post ... Am mers cu un SLC din 80 toamna cu motorul pe benzina de 3 litrii insa si fara sa-mi dau seama am plecat de pe loc cu a 3-a, mi-am dat seama la 80km/h de greseala. Silentios, puternic, elastic. Pacat ca nu l-am avut decat prin oras, ar fi fost interesant de refacut traseul cu alfa, sa vedem cu ce efort (sau lipsa de) ar fi urcat la aceleasi viteze si ce comfort ar fi avut. In rest doar dieseluri de 1.9 si 2.0 de la VW si Peugeot ce nu m-au impresionat cu absolut nimic. Turbo lag, cuplu tot odata, buna cand ieseai pe autostrada dar esti insotit peste tot de soundtrack-ul de santier. ... Daca ai fi mers cu un D5, si putin eventual mestesugit ti-ai schimba parerea. Hai sa va impartasesc din experienta mea: - D5 daca il conduci frumos se aude exact ca unul pe benzina in interior (de consum nu mai pomenesc) - sunt colegi aici care pot confirma - daca vrei sa il alergi, sa te fereasca sfantul sa o calci peste 3k RPM - ca Polestar te baga in scaun SUSTINUT pana la 5000 RPM cand taie alimentarea. Asa ca, dragi colegi, va invit sa incercati un D5 cu Polestar, in viteza a 3-a de la 60 la 120 km/h, corespunzator turatii 2.000 - 5.000 RPM. Dupa aceea discutam in cunostinta de cauza vizavi de elasticitate si putere. Asta deoarece ma intrebau multi de ce am pus Polestar doar pentru 20 CP in plus - nu are nimic de a face cu cei 20 CP in plus. Are de a face cu un singur lucru: 460 Nm de la 2000 la 5000 RPM. Atat. Edited 1 Mar 2013 by maverick 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post Tre' sa-ti schimbi nick name-ul in S40nick. Sa o stapanesti sanatos desi jumatate de masina este aceasi iar cealalta jumatate doar banala. Nothing special Nu vreau sa supar pe nimeni dar am cativa prieteni cu S40 in Galati si am auzit o vorba mare din gura lor. S40-ul este noul logan in devenire. ) Sunt perfect de acord cu alexpopeystar68. Să nu exagerăm. Nu cred că există termen de comparație între S40 și logan, din orice punct de vedere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2013 · Report post Sunt perfect de acord cu alexpopeystar68. Să nu exagerăm. Nu cred că există termen de comparație între S40 și logan, din orice punct de vedere. Am specificat ca nu fac comparatie intre modele. Comparam doar pretul si ca sunt din ce in ce mai multe S40-uri si cum pretul va tot scadea la acest model va fi si mai raspandit. Inaintea S40-ului a fost KIA Ceed. Cine avea bani de logan si mai putea rupe 2-3000 in plus se baga la un Ceed mai chel. Acum cine are bani de logan si vede pretul la s40 normal ca va avea preferinta un s40 cu 80-90 mii km din Vitan.De aici si ideea cu s40... logan in devenire. Despre achizitia ta ...a stat ala si te-a asteptat de client. Se chinuia de vreo 3 luni sa o vanda saracu. Si masina asta a mai fost postata pe un topic sfat achizitie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 · Report post Bună alegere am făcut. Să văd cum rezolv și cu problema asta cu AC-ul. Până acum nu am simțit vreo lipsă, dar până vine vara trebuie rezolvată Sa o stapinesti cu bine.Banuiesc ca nu a trecut de 7500e, observind ca, la vedere, are probleme cu A/C.Fai curind o revizie din bara in bara cum se zice si apoi tragi linie si vezi intradevar daca a meritat.Te asiguri ca vei ajunge la 200mii fara probleme.Cit priveste dieselul ,fosta masina , ai facut alegerea buna sa o vinzi doar daca ai atins 220ooo.Ma gindesc ca nu ai dorit sa faci schimb de bani. Succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 · Report post Cu toate taxele trece lejer de 7500E . Vindea cineva o masina pe forum cu mult mai multi bani si cu mai putine dotari si evident mai putini km, diferenta de bani era de vreo 3000E pentru 100.ooo km, nu stiu daca merita diferenta de bani . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 · Report post km vs $ mi se pare un subiect foarte greu. Pana la urma nici kilometri nu spun deloc tot ce inseamna uzura la o masina, ci mai degreaba conteaza felul in care masina a facut suta de mii asta. Miercuri am traversat Bucuresti de 2 ori cu masina. Nu stiu de cate ori am franat, schimbat viteza, accelerat, virat, luat gropi sau denivelari (claxonat). Se zicem ca am facut 40km. Ca sa fac uzura identica pe o autostrada cred ca ar fi necesar mult mai multi kilometri, probabil peste o suta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 · Report post Tocmai de aceia iubesc masinile de Olanda, au multi km dar nici nu se simt . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 · Report post Asa sosele bune sunt in Olanda? Am fost acum vreo 5 ani acolo,dar nu prea am interactionat cu autostrazile lor.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2013 (edited) · Report post @nionut76: " ... Acum cine are bani de logan si vede pretul la s40 normal ca va avea preferinta un s40 cu 80-90 mii km din Vitan.De aici si ideea cu s40... logan in devenire..." Pai din Vitan? mai bine stoarfa ( ) noua decat s40 din targul contrafacutelor la km, ... o masina noua te duce 100k fara prea multe probleme, pe cand un S40 cu aprox. 250k iti goleste buzunarul si ai numai injuraturi in suflet, deci nu e o idee, ci o eroare de calcul; si in plus, chiar daca am glumit pe seama alaturarii celor doua marci, nu cred ca ar fi cineva dispus sa dea , dupa achizitia unui S40 cam tot atati roni pentru reparatii, cati a dat pe o suedeza lustruita dar putreda pe dinauntru, daca nu mai mult, asa ca nu face ... in ce priveste ceed-ul, nu cred ca-i mai bun si chel fiind, decat o frantuzoaica mioritica cu 0 km la bord ... Edited 2 Mar 2013 by alexpopeystar68 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2013 · Report post Io n-am vazut , nici macar la interior un kia. Cum arata domnule ? E ceva de capul ei , ca vad ca e adusa in discutie si vad si multe pe strada. Ce e : e un logan mai frumos si mai scump? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2013 · Report post Nea Iuli,e aia de o aveau aia de la TopGear ca masina de testat pentru invitatii lor.Aia visinie asa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2013 (edited) · Report post Orice ati spune, S40-ul nu se va putea compara niciodată cu un logan. Cu toate că mașina mea a stat în târg, are km reali, confirmați de Bogdan, și înafară de o revizie periodică, și o distribuție schimbată, nu trebuie să-i mai fac nimic . Cine vrea să o vadă, să se convingă, voi fi săptămâna viitoare la întâlnire la penny (joia asta nu pot că e meciu). Edited 5 Mar 2013 by C30nick Share this post Link to post Share on other sites