nionut76

Xc90 T8

33 posts in this topic

y3a9avu8.jpg

Volvo Cars' all-new XC90 will be the world’s most powerful and cleanest SUV

• All-wheel drive, seven seats, around 400 hp and 472 lb.-ft. of torque with ultra-low emissions of around 60g/km

• Delivering guilt-free luxury SUV ownership

• New Volvo-developed Plug-in Hybrid, Twin Engine technology

https://www.media.volvocars.com/us/en-us/media/pressreleases/147932/volvo-cars-all-new-xc90-will-be-the-worlds-most-powerful-and-cleanest-suv

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fie echivalent cu un Range Sport .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super tare.

Era si normal sa fie asa, electric spate + gazolina fata.

E un SUV de lux nu unul de bagat pe coclauri care o sa foloseasca 4x4 de 3 ori in 5 ani la iesirea din parcarea mall-ului sa treaca peste zapada adunata de plug in fata masinii.

Presupun ca e oricum buna combinatia la viteze mici/foarte mici unde ti-ar trebui sa iesi dintr-o situatie mai naspa.

Abia astept...sa-l bage la vinerea neagra.... :crybaby:

Ca e de sezon:

Cand vor anunta preturile o sa plangem cum plang brazilienii in noaptea asta dupa 1-7 cu nemtii.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si Toyota Land Cruiser incepe de pe la 65.000 de Euro si se duce lejer in 80.000, asa ca nu e de mirare. Oricum, usor-usor, Volvo se impune ca titular in echipa masinilor Premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare cum ''suna'' motoarele astea fioroase T8? 80000 EUR nu vor ajunge pentru un full-option, din august vor incepe comenzile cu termene de livrare in Germania si asta doar pentru clientii superfideli intr-o prima faza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citi litri are motorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cautat si eu nu specifica... oare cat e taxa :)))

Fiind românia cred ca o pune dublu...daca tot are 2 motoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul e de 2L iar timbrul de mediu este 0 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor de 2l si 400 cai - interesant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 cai amandoua

si cred ca la nevoie numai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai 2L@306cp exista acum pe S60 iar daca tunezi putin si mai pui un 80cp pe electric iata cum ies 400CP si 640Nm cu un consum de numai 5% .

Viitorul Volvo parca suna bine .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, pentru cine are bani totul suna bine...

Insa intr-adevar, cum spune si Bogdan, viitorul pentru VOLVO suna bine.

Eu INCA nu stiu ce mi-as lua daca m-as desparti de bestie.....Nu-mi plac SUV-urile si sedan-urile ci doar break-urile...

Sa fie si puternic (vreau peste ce am eu acum), sa aiba si putine probleme constate in timp, sa se repare si usor (nu ieftin - usor)... Cam multe pretentii...stiu. SI ma ia durerea de cap cand citesc pe forum cite nenumarate probleme au modele astea mai noi...

Grea alegere. Mai ales ca eu nu schimb o masina ca pe ciorapi...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Daann, urca intr-un Range Sport 2010 dupa care Volvo XC90 va parea o masina frumoasa si ieftina, foarte ieftina . Nu contest veleitatile sportive ale Range-ului dar materialele, designul si calitatea executiei sunt de ras pt o masina de 100.ooo EUR.

@Matrixxx, nici mie nu-mi placea XC90-ul acum insa nu m-as da jos din el decat atunci cand ma sui intr-un X5 (F15) sau seria 7 (F01) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC90 e frumos, insa imi pare ca un urs pe sosea. Mare si greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan: Da, dar daca vorbim noul Range lucrurile se cam schimba iar la ora actuala si noul X5 ca sa nu mai zic de ML mi se par niste glume la interior pe langa vogue/sport 2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrix

Un V60 cu T6-le nou de 305 CP, e break si are ceva caluti in dotare...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era insa si AWD in versiunea de 2L era superba configuratia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, pentru cine are bani totul suna bine...

Insa intr-adevar, cum spune si Bogdan, viitorul pentru VOLVO suna bine.

Eu INCA nu stiu ce mi-as lua daca m-as desparti de bestie.....Nu-mi plac SUV-urile si sedan-urile ci doar break-urile...

Sa fie si puternic (vreau peste ce am eu acum), sa aiba si putine probleme constate in timp, sa se repare si usor (nu ieftin - usor)... Cam multe pretentii...stiu. SI ma ia durerea de cap cand citesc pe forum cite nenumarate probleme au modele astea mai noi...

Grea alegere. Mai ales ca eu nu schimb o masina ca pe ciorapi...

Daca suntem offtopic, ma scuzati ca intervin si eu aici, deoarece sunt putin nedumerit de afirmatiile lui Matrixx.

- Performante la break: exista si V60 D6 hibrid cu performante de invidiat - 620 Nm

- Probleme: eu sunt la al 3-lea S60 (2 fara facelift si ultimul acesta cu facelift) - la niciunul nu am avut probleme, cu revizii facute la timp la dealer.

Acum, daca dorim sa tinem o masina 20 de ani, cu intretinere si modificari aduse de noi cum consideram noi trebuie sa ne asumam. Volvo este o masina scumpa la intretinere dupa garantie (cu reviziile acum s-a rezolvat - o revizie la Volvo la 30.000 e mai ieftina decat 2 revizii la 15.000 cum e la alte branduri).

Masinile au ajuns consumabile, astfel incat producatorii sa vanda aceluiasi client si peste 3 ani, nu peste 30 de ani, ca ar da faliment.

Daca va faceti un calcul pe ultimii 3 ani de cat timp si efort ati pierdut cu reparatii la masini mai vechi (banii tot pe acolo sunt cred), veti vedea ca incepe sa faca sens sa schimbati masina mai des - este un comportament incurajat de producatori. Calculul este simplu:

- cat costa masina acum 3 ani

- cat m-au costat reparatiile in astia 3 ani (timp, efort, bani)

facem total si comparam cu cat luam pe ea acum.

Deci per total pierdem bani.

Exista varianta mai ieftina din punctul meu de vedere pentru masina Volvo ca si cost total al ei (timp pierdut, efort consumat, bani) intr-un numar de 3-5 ani.

Acum din nou ontopic: XC90 T8 este combinatie de motor pe benzina de 2 litri cu unul electric, si este AWD, 394 CP (79 furnizati de electric) si 650Nm, cu cutie automata cu 8 trepte, 5 moduri de condus: Off Road, AWD, Pure, Hybrid si Power. Primul Volvo cu Apple CarPlay. Pretul va fi pe masura calitatii materialelor si gadget-urilor existente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Probleme: eu sunt la al 3-lea S60 (2 fara facelift si ultimul acesta cu facelift) - la niciunul nu am avut probleme, cu revizii facute la timp la dealer.

Bai domnu' Raketa, ce probleme puteai sa ai la masinile avute cand nu le-ai folosit mai mult de 30000-40000 km? A?

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-am spus la intalnire de amicul cu bicicleta care a distrus cu bicicleta spatele unui xc90 vechi dar acum am detalii... Sa va imaginati om ~la statura mea, coliziune cu masina parcata, la 30-40km/h... acum ca imi marturiseste mai detaliat... el de fapt a iesit din masina dupa impact, din spatele banchetelor. :smile:))))

Ce sa-i faci la unu din asta, la ce teroare a fost pe el si ce noroc a avut de la pielea cu care era imbracat... :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, haionul la XC90 (cel cu geamul) este din fibra de sticla. Doar usita de jos este din metal.

Asa ca, poti sa intri ca Superman prin partea din spate!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo....for life !

Cica :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu acelasi volvo :)) sincer si o masina mai veche merge doar cu schimburi de consumabile ... depinde de fiecare ... am mai intalnit pe cineva cu mentalitatea asta (masina noua) si mai ales in tarile mai din vest merita ... in ro ... daca ai banii de ce nu . Daca nai banii merge si una mai veche ... o schimbare de alternator la un service de colt de strada (cel mai ieftin) la honda suv 2004 la costat 1300 euro ... si normal ca merita masina noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now