NicuG

Oprire in mers

50 posts in this topic

Multumesc Ionut. Da, inteleg, dar dupa cum iti ziceam, eroarea de pe RPM arata ca viteza masinii era undeval 0.2Km/H, pe cand mie mi s-o oprit in mers,

Acum nici eu nu stiu Vida cum tine logul la erori, ca sigur s-au primit mai multe erori de lipsa semnal de RPM, si asta se poate sa fie ultima, probabil pe cand se oprea masina.

Adaug si o rugaminte, pentru cine a citit acest topic si stie in Alba Iulia un mecanic cinstit si care se pricepe pe motoarele astea, sa zica.

Toata stima domnilor.

Edited by NicuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să-mi fie cu iertare... Dar :

Este mașină la mâna a doua... Nu știi câți km are, deci e posibil să fi cumpărat un coteț cu sute  de mii de km de la care tu ai pretenții să meargă brici?

eu unu când am luat mașină la mâna a doua, primul lucru care am făcut a fost să schimb filtrele și uleiul, și  chiar și distribuția... Tu nici măcar filtrele nu le-ai schimbat, o chestie de mentenanță minimă, dar,  din nou,  ai pretenție să îți meargă brici?

Te superi pe ea, că nu găsești mecanici pricepuți? 

Pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu ceva asemanator, numai ca la mine se oprea motorul doar pt o fractiune de secunda. Nu-mi aparea nici o eroare in VIDA , service-ul  autorizat din C-ta a dat din umeri. 

Pana la urma a aparut in Vida "RPM sensor signal missing " si m-am infiintat din nou la atelierul de mai sus. Au vrut sa-mi vanda toate piesele ce aveau conexiune cu acest sensor ... I-am convins cu greu sa urce masina pe elevator si sa cupleze/decupleze de cateva ori mufa sensorului . I-am "convins " comandand un sensor RPM ...

De atunci motorul a mers fara probleme si am ramas si cu un sensor RPM, pe care nu l-am mai schimbat. 

 

Problema aceasta a aparut dupa ce masina a stat nefolosita o perioada mai mare de timp si avea in bord in jur de 100 de mii de km. 

Acum nu stiu daca asta se aplica si la tine dar aceasta a fost experienta mea  cu RPM sensor signal missing. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate intampla sa mici nu dea eroare senzorul rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionutz Salut Ionut. Serios, asa comportament ciudat poata sa dea acel senzor?! N-am stiut. Vezi, nimeni nu mi-a pomenit de chestiunea asta. Deci, in situatia data, neavand alte simptome in functionarea masinii, mi-e si mie mult mai clar ca si numai aparitia acelei lipse de semnal pe RPM, ar indica ca e el de vina. Ok, e bine de stiut. Multumesc frumos.

@georges Salut George. M-am gandit mai bine si am zis sa-l schimb, de teama sa nu ma lase pe nu stiu unde. Domnu care mi-o facut diagnoza chiar mi-o zis ca o varianta ar fi curatarea conectorilor. Dar si acum, desi nu i-am facut absolut nimic, masina merge, porneste, nu indica nici cea mai mica problema. Cu Vida pe ea are zero erori. Azi l-am cumparat, trebuie doar sa-l schimb. Multumesc mult de raspuns. 

@blueazimut Salut. Cu iertare sa-ti fie, doar suntem in Postul Mare. Fii un pic si tu mai cumpatat in a da cu paru, ca, da e masina la mana a doua. Tu le-ai luat de noi? Daca da, bravo. A fost alegerea ta. Asta a fost a mea. Nu mai e voie la masini la mana a doua?... :)) Glumeam.

Dar acum un picut mai serios.

  1. Km ii sunt reali, i-am verificat, sunt acte doveditoare, in fine...
  2. Distributia a fost schimbata nu cu mult inainte de a o cumpara. Am dovezile. Is trecute date gen.nr de km, serii, etc
  3. Debitmetru schimbat. Din pacate a cumparat unul nou, mergea, dar nu in parametrii, un pic in afara. Pe acesta l-am schimbat eu din nou.
  4. Filtru de aer era chiar atunci pus. L-am vazut eu personal.
  5. Filtru de motorina, dar nu mai stiu la cati km.
  6. I-a fost curatat chimic filtrul de particule, la firma care face asa ceva, cu acte, etc. La acesta i-am facut eu off.
  7. Disc de ambreiaj nou cu care s-a circulat vreo 5000 km. Si pe acesta l-am inlocuit, schimband tot kitul de distributie, deoarece nu-mi placea cum se comporta volanta.
  8. Rectificat turbina, etc
  9. etc

Masina e din 2007, are 272.000 km, iar eu am mai pus kitul de distributie, debitmetru, dpf off, toti suportii motor si o saiba de foc la un injector, plus alte maruntisuri.

Mecanic? Masina are deja. Il cheama Oli si e din Badeni, un sat retras de pe langa Turda (la vreo 70km de mine). Un finantist de profesie, finantist de Cluj, nu de Alba Iulia, unde stau eu, sau de Constanta (E cineva din Constanta, hai sus, hai sus, hai sus.. hai ca aici am fost rau), dar care acum cativa anisori a luat-o hotarat pe calea asta larga din auto, unde multi se cred mecanici. Si el e la fel, la prima vedere, un simplu mecanic. Insa aparentele insala, pentru ca a reusit, parerea mea, sa calce alaturi de altii cativa foarte putini din domeniu, pe cararile virtutii lucrului bine facut. Mi l-a recomandat BogdanG, si atunci eram un pic reticent sa merg asa departe cu ea, dar @Behu m-a incurajat ca el e omul de care am nevoie.

Acum, normal ca la Oli o duceam, dar mi s-a oprit pe drum, in timp ce mergeam la el. Asta intr-o zi in care ma programasem la el, iar eu imi luasem liber.

Deci frustrare maxima la gandul ca tre sa ma descurc cu ce am, aici in oras.

Mda... Nu mai continui ca deja devin plictisitor. Dar, cat de usor ne putem da noi cu parerea. Sa-mi fie si mie cu iertare

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NicuG suntem cativa pe aici, care lucram in service, iar unii chiar au service-uri, unde 90% din masini sunt Volvo. Deci unii chiar stiu ce vorbesc, insa este treaba ta, sa filtrezi informatia si sa alegi varianta corecta. Tu ceri sfaturi, unii vorbesc in cunostinta de cauza, altii din auzite sau isi dau cu presupusul. Eu ti-am spus in mare care este rolul senzorului RPM, sa poti trage o concluzie, daca se potriveste cu simptomele masinii tale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut as avea si eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva , cat ar costa un volvo s60 ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NicuG trebuie sa filtrezi cu mare atentie informatia de pe acest forum. Sunt multi care isi dau cu parerea aiurea . 

Legat de problema ta, 90% este o problema de conexiune, 10% este o problema de senzor . Din experienta mea, de cele mai multe ori trebuie numai o curatare a mufei si merge masina. Insa pt a fi 100% sigur pt un cost de 100 lei un senzor nou, este mai sigur sa-l schimbi . 

Cand iei o masina SH este recomandat sa schimbi toate fluidele, distribuita si filtrele. Pleci de la T0 si poti tine din scurt eventualele probleme . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut as avea si eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva , cat ar costa un volvo s60 ? 

Partikip!!!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mulțam fain mai dragilor, daca mai aveți loc în pod și de ale mele. Ar fi frumos sa ne putem revanșa unii față de altii, mai ales când primim. Că nu e pomană. E lucru mare, cred eu, să te îndrume cineva... Până-mi vine o idee, stima și respect. O să iau aminte la toate cele spuse.

Astăzi a fost Sărbătoare, numai luni de poate pune senzorul de RPM. Până atunci, doar o scurtă întrebare, cu da sau nu. Se pune sau ar fi indicat la motorul asta 1.6D ulei 2T(in motorina)? Da sau nu, atat? Ca mai departe caut eu pe forum, să nu iasă discuții offtopic. Multumesc

Edited by NicuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele acestui motor nu sunt cu probleme . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NicuG 

Eu vad lucrile asa : esti suparat foc pe masina,dar de cand o ai ,nu ai schimbat un filtru de motorina(ceea ce mi se pare o chestie de minima intretinere) si nici un mecanic in adevaratul sens al cuvantului nu a consultat-o ca sa ii rezolve problema...Da tu esti suparat foc pe ea.... Corecteaza-ma daca gresesc...In fine...Spor la rezolvarea bubei.

Pe de alta parte ,la cati bani ai bagat in ea si la cate piese ai reparat/ inlocuit,ar fi pacat sa o vinzi tocmai acum....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara domnilor

Am schimbat senzorul RPM si nicio schimbare, masina merge la fel de bine. Astept sa se opreasca, sau mai bine nu :)

Mecanicul la care am facut operatiunea spunea ca n-ar fi acest senzor, ci nu stiu ce clapeta de la admisie aer... N-am prea inteles explicatia, dar oricum l-am rugat sa schimbe acest senzor, indiferent cine ce-ar zice.. zarurile fiind aruncate de mult.

Va tin la curent.

Si apropo @bleazimut, te rog, nu vreau sa zic ceva sa te superi, departe de mine gandul, dar chiar o minima intretinere, poate nu minima, dar macar "o tiotioloaca" de asa zisa intretinere", tot i-am facut. Cel putin din cate am tot indrugat in posturile anterioare. Sau nu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, NicuG said:

Salut , as putea gasi un volvo nou la 4000-5000 euro buget ? imi puteti trimite poze , multumesc ! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor fanilor și proprietarilor de Volvo v50 1,6 diesel

Am o astfel de mașina de 2 luni cumpărată sh la 260k km timp in care am rulat cu ea cam 2500 km când au început sa apăra problemele se oprește in mers pornește imediat uneori nu se mai oprește zeci de km alteori din ce in ce mai des din 500 in 500 de metrii fără sa se aprindă nici un martor la bord .Pe tester apare eroare 2520,2550,presiune scăzută la alimentare ,am schimbat filtru de combustibil și problema persista.Mecanicul spune ca ar putea fi injectoarelor .Poate ma puteți ajuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul presiune in rampa. Poti incerca cu o curatare a mufei, apoi cu schimbarea lui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersic pt informație verific și revin

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat senzorul de presiune și mașina se comporta la fel ca înainte. Menționez ca atunci când am montat o pe cea noua a trebuit sa desfac și conductele de motorina și ele erau goale la fel și rampa nu avea nici un fel de presiune pe ea și nici motorina. Oare este normal sa fie asa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vb despre conductele de motorina de la filtru de combustibi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1.6D e nevoie sa amorsezi filtrul ca sa iti functioneze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai mult ca sigur ai nevoie de o pompa de inalte noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 3/21/2017 at 2:16 PM, george_s40 a spus:

Salut.

La mine, aceeasi amasina, acelasi an, se oprea din cauza filtrului de motorina,

Subscriu la problema cu filtrul. Dupa inlocuire nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-mi fie cu iertare ca revin asa de tarziu pe forum. Confirm ca acel senzor RPM o fost problema atunci. M-a sunat inclusiv un mecani sa-i confirm la telefon treaba asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicule, noi care credeam că ai pățit ceva... Bine că ești teafăr! :happy12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now