Aron

Volvo S40, recomandat in 2020?

24 posts in this topic

Vă salut.

Sunt șofer nou și aș vrea să îmi cumpăr prima mașină. Mă gândesc mult la un Volvo S40, pe benzină. îmi place mult mașina, stilul ei, am auzit că e plăcut să o conduci, comfortabilă. Deținătorii unei astfel de model îmi pot spune dacă merită să cumpăr o astfel de mașină din max 2004-2005 în 2020/2021? Și totodată o întrebare de începător, care ar fi rulajul maxim acceptabil?

Mulțumesc anticipat de răspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinere,eu am avut o tentativa sa iau femeii un v40(adica s40 hatchback)si m-a hulit lumea pe aici.Ca parere eu zic ca e entry level in lumea Volvo,In pozitia ta daca tot esti croit pe benzina as lua un T4 sau macar 2.0 turbo.La aceeasi cilindree benzina,macar ai satisfactii cind te dai la ea.Si ca an ultimele facute,adica in cazul T4 sa fie 2003-2004.Ma surprinde placut cind rar intalnesc un incepator ce vrea motor macar de 2 litri benzina...In tineretile mele,am inceput cu un Bmw e21,un 323i mov,o bestie a acelor vremuri,6 cilindri in linie injectie mecanica...Bafta in alegerea corecta,un T4,ar fi lup in blana de oaie,la 200 de cai.:D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aronpt o masina de 15 ani nu prea ai cum sa intrebi de km, deja multe au ajuns la remat, te multumesti cu ce gasesti, oricum sunt la bani de telefoane mobile masinile astea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand cumperi volvo cumperi de la:

1. prim proprietar

2.Din Romania

3. Max . 100.000 km

4. Carte service cu facturi

5. Pretul va fi pe masura

 

Restul...tigai! Ca si passat, golf la 500.000 km

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2020 nu cumperi o masina proiectata in 2000 . Logic nu ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vb aici de o masina proiectata acum 20 de ani, deja nu prea mai vezi S40 pe strada fiind un model iesit din productie de 8 ani, o masina ce valoreaza cat un bon Rabla la remat, masina ca si omul se naste, traieste si moare, S40/V50 au murit . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici chiar esti rau Bogdane, nu toti avem nivelul tau financiar. Nu iti contest valoarea si nici munca depusa, dar asta nu iti confera dreptul de a persifla oamenii cu venituri mai modeste, sau poate unora chiar ne place modelul acesta de masina.

Daca tot S40/V50 au murit, de ce nu stergeti rubrica dedicata lor?

@IulianE, nu este abordarea corecta, intradevar nu contest afirmatiile lui Bogdan ca in Bucuresti te costa 100 euro sa speli masina, si S40/V50 nu mai valoreaza mult. Dar masina are valoarea pe care o atribui tu. Nu m-am gandit sa vand S40-ul si nici cati bani ar valora. 

Seara buna si mai mult calm!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aron, sa revenim si la intrebarea ta:

Nu iti recomand Volvo in general, este o masina la care piesele sunt scumpe, reteaua de service restransa, iar oamenii care se pricep la repararea marcii ii numeri pe degetele de la o mână.

In cazul in care Doamne fereste ai un incident in trafic si este vina ta, elemente de caroserie nu prea gasesti din dezmembrari, exista un singur centru specializat in dezmembrari Volvo la Falticeni. 

Diagnoza se face numai cu tester si program dedicat ( Dice si Vida),

Orice "update" se face numai in reprezentanta. EX. Daca nu ai proiectoare si le montezi, exista cablajul,schimbi blocul de lumini dar acestea nu vor functiona fara vizita la reprezentanta. La VAG poti sa  customizezi o gramada de lucruri cu o simpla interfata VAG-com.

Si pentru a te lamuri referitor la preturi: Un rulment roata fata pentru V40 (2015) la reprezentanta Volvo din Constanta costa 2100 ron, la Audi Q5 la Cardinal Motors rulmentul de roata fata de origine este 700 ron.

Un EGR cu racitor de Volvo este 2800 ron, la Audi 800 ron, ambele pentru motor de 2.0 190hp.

Decizia este a ta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu vreau sa demontez putin cele spuse de colegul mai sus:

Piesele nu sunt asa scumpe,e platforma de ford,se gasesc piese uzuale de suspensie/rulare/directie de la Ford la preturi bune,aftermarket .Gasesti planetare ieftine la 2.0D SKF pana in 500 lei buc,noi NU reconditionate.Fata de o japoneza de ex unde e 4.000 RON o planetara.Am lucrat in domeniu de piese,stiu ce vorbesc,poti sa ma crezi pe cuvant.Gasesti piese de motor la fel de accesibile pe aftermarket,EGR,intercooler....tot ce vrei tu.Daca nu le gasesti in RO le gasesti pe Autodoc in DE,oferta lor e foarte cuprinzatoare.

Pe dezmembrari au mai aparut destui care au S40/V50 si pe la Constanta la preturi decente,in afara de Iasi si Falticeni,acum vreo 4 ani era mai greu cu piese din dez,intre timp problema nu mai e asa mare.

DIagnoza Nu se face numai cu VIDA,merge si Autocom foarte bine,acopera problemele uzuale,cam 70% 

Masina la varsta asa nu mai are nevoie de update de soft,sa fim seriosi,daca vrei tu sa faci retrofit la proiectoare,cruise control e altceva....iti recomand sa iei una care are deja optiunile astea si sa nu te complici

Nu am inteles legatura intre audi si Volo la preturi pentru masini din 2015,era vorba de masina 2004-2005,si apropo EGR cu racitor VAG de 190 CP este 800 lei aftermarket

 

Eu sunt unul dintre norocosii cu S40 de pe aici care nu a avut nicio problema in 3 ani cu masina asta,masina luata la 220k ,acum are 285k km.In afara de cateva elemente de suspensie nu am schimbat mai nimic la ea,2 motorase clima.Pana si bucsele de bara stabilizatoare fata sunt cele originale din fabrica.Prima distributie a fost facuta la 200k km si i-am mai facut-o eu inca o data la 270.000

Ca paranteza eu fac schimbul de ulei la  max 6luni,cateodata in fac si de 3 ori pe an

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IulianE, comapratia intre masinile din 2015, este valabila si pentru cele din 2004-2006. Compara preturile pentru un Golf V  cu cele de la S40.

Si poate nu vrei cruise sau proiectoare, dar poate se strica CD-player-ul sa vezi atunci distractie sa-l schimbi ca e securizat si nu accepta alta unitate fara soft.Plus ca mori cu unitatea masinii, nu poate fi inlocuita cu AM.

Si apropos, gaseste-mi si mie EGR aftermarket,   pentru motor VEA . Si ce sa vezi filtrele MAN pentru prostiile de VAG-uri sunt Made in Germany, pentru Volvo sunt facute Dumnezeu cu mila pe unde.

Dar sa lasam polemicile, eu am S40 de la 56.000 si acum are 186.000 si am schimbat toti rulmentii la roti, treba stiuta la Volvo/Ford, amortizoarele, alternatorul, 3 turbine, toata instalatia ambreiaj ( pompa, circuit legatura, rulment presiune) cu aceasta ocazie am schimbat si volant , placa si disc de ambreiaj, valva control turbina, racorduri admisie..... Dar ce stiu eu, eu o am de 9ani, deci la 3 ai tai mai ai de asteptat. 

Vezi ca la 2.0D crapa injectoarele, si atunci o vinzi de 2 ori ca sa o mai repari, daca intelegi ce zic.

O seara buna.

PS. Fiecare face ce vrea pe banii lui, dar asculta sfatul lui @BogdanG el a vazut multe si multi la viata lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81 m-ai spart cu nivelul financiar, eu am 2 Volvo, unul din 75 si altul din 2001 . Scumpe rau ce sa zic :))) 

Am avut si 2 Volvo-uri noi de peste 50k euro bucata insa s-au stricat . 

@IulianE2.0D e bun pana se strica, cand incepe sa porneasca greu, sa scoata fum si sa tremure e game over, e plin netul de 2.0D pe la max 1000e pt ca este mai scump sa rezolvi bubele de injectie decat face masina .  Tu ai avut un singur S40 2.0D, eu cred ca am avut vreo 7 sau 8, sunt bune cat merg, cand apar probleme la motor te costa aberant de mult sa faci masina iar diagnoza pe sistemul de injectie nu exista, de testat un injector costa 100 lei buc, deci dat jos si verificat sari de 1000 lei manopera . Multe 2.0D au probleme cu DPFul, creste nivelul uleiului dupa care fac autocombustie ( o ia pe ulei - diesel runaway ) si se stramba 1 sau mai multe biele, sa vezi atunci distractie ca nu mai scoti motor nici dupa 10.000 lei bagati in motor . Ultimul V50 luat de mine din IT avea 140k km reali, impecabila estetic si mecanic insa se pare ca o biela era stramba si pornirea la rece era ingrozitoare, mult fum, dpf infundat, numai belele . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanG, Volvo-ul tau din '75, este din alta liga. Am vazut-o in curte, foarte frumoasa!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 luni ma plictiseam si am vrut sa vad cum arata admisia la 280.000km.Nimic interesant...am pus-o la loc asa cum am demontat-o.Mie mi se pare o masina foarte simpla.

20200902_175243.jpg

Edited by Matrixxx
limbaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Galeria odata desfacuta trebuiesc inlocuite toate garniturile. 

 

Edited by Matrixxx
limbaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

am schimbat garniturile,normal.

 

Edited by Matrixxx
limbaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, sange pe pereti, de mult nu mai avusesem pe aici.

O masina veche e o masina veche la care te poti astepta la orice, e loterie. Nu conteaza asa mult brand-ul.

E loterie in ultima perioada si cu astea noi dapai cu cele luate de la nu stiu ce babuta din Germania eventual.

La o masina noua nu te doare burta chiar asa rau sa platesti cateva mii de lei o reparatie daca te gandesti cat a costat de noua masina si cat mai valoreaza, dar sa dai pe o reparatie de 2-3 ori pretul pe care-l mai are masina e horror.

Asa ca sa "ne radem" si noi putin eu aveam un Peugeot Partner in firma cu vreo 100.000 km si 12 ani (luat de nou folosit de toti ca back-up cand nu aveam masinile noastre disponibile).

L-am convertit in ceva ca statea degeaba de vreo 2 ani in parcare, un proiect ca n-aveam ce face.

M-a costat doar putin peste 2500 euro sa-o fac "tipla" in conditiile in care eu o stiam functionala si preturile la piese/manopera sunt mult mai mici fata de Volvo plus 1000 euro amenajarea mea. Gresala a fost ca am inceput cu achizitiile pt amenajare si m-a luat valul.

Normal ca la final m-am razgandit si am luat alta masina noua iar asta in care am bagat o groaza de bani o pot vinde cu 600-800 euro daca se aliniaza toate astrele.

Shit happens

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎12‎/‎3‎/‎2020 at 0:27 PM, Maurice a spus:

Yes, sange pe pereti, de mult nu mai avusesem pe aici.

O masina veche e o masina veche la care te poti astepta la orice, e loterie. Nu conteaza asa mult brand-ul.

E loterie in ultima perioada si cu astea noi dapai cu cele luate de la nu stiu ce babuta din Germania eventual.

La o masina noua nu te doare burta chiar asa rau sa platesti cateva mii de lei o reparatie daca te gandesti cat a costat de noua masina si cat mai valoreaza, dar sa dai pe o reparatie de 2-3 ori pretul pe care-l mai are masina e horror.

Asa ca sa "ne radem" si noi putin eu aveam un Peugeot Partner in firma cu vreo 100.000 km si 12 ani (luat de nou folosit de toti ca back-up cand nu aveam masinile noastre disponibile).

L-am convertit in ceva ca statea degeaba de vreo 2 ani in parcare, un proiect ca n-aveam ce face.

M-a costat doar putin peste 2500 euro sa-o fac "tipla" in conditiile in care eu o stiam functionala si preturile la piese/manopera sunt mult mai mici fata de Volvo plus 1000 euro amenajarea mea. Gresala a fost ca am inceput cu achizitiile pt amenajare si m-a luat valul.

Normal ca la final m-am razgandit si am luat alta masina noua iar asta in care am bagat o groaza de bani o pot vinde cu 600-800 euro daca se aliniaza toate astrele.

Shit happens

E foarte corect ce spui tu...loterie,mentenanta preventiva,noroc putin din fiecare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar ON TOPIC, va rog.

Altfel....

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Florine, 

Altfel am cerut si eu si am vorbit cat se poate de serios. Deci va rog sa procedati asa cum trebuie.

Daca am nevoie de sfaturi voi incerca sa-i contactez pe @BogdanG sau @vadim , imi pare rau ca nu stiu situatia lui @Midnight Caller (Alex) dar poate il voi deranja pe Vadim cu un telefon sau binevoiti sa-mi spuneti printr-un PM ce s-a intamplat.

In ceea ce priveste sa dau sfaturi: NU, multumesc frumos! Nu am alergat nici sa strang postari si nici aprecieri si la final am ramas.....

Multumesc tuturor, sa aveti o sera buna ,Sarbatori Fericite si nu in ultimul rand multa sanatate!

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multa sanatate si tie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie pace pe pământ :)

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

un top de cele mai bune 10 motoare diesel CR facut de un rusnac,de un nimeni sa zicem.Interesante explicatiile dar si clasamentul.Dar vai cine e pe locul 3....trebuie sa fie o greseala,sigur 

 

Filmuletul e si cu sub in engleza

Share this post


Link to post
Share on other sites

acelasi rusnac face disectia si discuta despre controversatul motor PSA

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata un top 20 cu cele mai mai putin fiabile motoare. De evitat.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now