tommytza

T5 chip tunning reusit

32 posts in this topic

cu  mandrie va anunt ca operatia de interventie pe creierul masinutzei, adik chip tunning, a reusit!...sunt fericitul posesor al unui Volvo 850 T5 de 275 CP si 340 Nm la 2000 rot/min.....Must have!Merita incercata senzatia,va asigur ca e supercool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

UNDE ??????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-ti traiasca !

pentru muuulti vei fi o prea mare surpriza, pe strada!

la atitia cai iti trebe cam 2 hectare de porumb..... :D;D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tommytza  Eeeei...s-o fi avut tu acum vreo doua saptamani pe autostrada, catre Pitesti... ;)

Executai "misiunea"  aceea in formatie cu Matrixxx...spre disperarea TOTALA a celui "interceptat"  :D :D :D

Oricum, FELICITARI pentru reusita si ...asfalt uscat! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(  deci momentan la Polivalenta voi avea cel mai slab T5  :D :D :D 

Felicitari Tommitza pentru reusita, abia astept sa simt diferenta  :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai da secretos e nea Toma asta, unde facusi bre tuningu? Pe jenunchiul cui ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tommy a scris, da in alt topic - de unde a luat si furtunele pentru vacuum :

"Nick racing ...Str Nicolae culea 23..."  Bogdane, se vede ca nu prea citesti complet topicurile de 850  :D

Ca doar din conservele astea se trage si v70-ul tau.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti,va multumesc tuturor pentru urari si va doresc si voua aceleasi realizari! joi fac cinste, singuri la volan,  cu 2-3 ture celor care vin la intalnire..:)) Va pup pe toti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca plec acum, oare ajung si eu la intalnire? As face o tura sa vad cum musca din asfalt.

Super fain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tricky iti recomand sa vii cu avionul, e mai comod :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar nu-i Volvo. Oricum mi-e ciuda ca nu am bani si timp sa mai plec cu masina la un drum lung, normal ca nu in tara, asa...pana in Germania. Imi este asa dor de autostrada.... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar nu-i Volvo.

Gresit!  :D

Concernul Volvo este furnizor de prima mana pentru Boeing si inca alte cateva firme constructoare de aeronave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tommy a scris, da in alt topic - de unde a luat si furtunele pentru vacuum :

"Nick racing ...Str Nicolae culea 23..."   Bogdane, se vede ca nu prea citesti complet topicurile de 850  :D

Ca doar din conservele astea se trage si v70-ul tau.  :D

Auzi conserve...... va dau eu conserve.... care'mi mai face mashina conserva.... :violent1::D;D

Sa revenim la subiect..... bravo.... felicitari..... chiar eram curios sa vad catzi CP mai scot astea cu chipTuning din 850 T5...

Sa te tzina tuningu.... ca mashina sigur te tzine.... ca doar de asta's "conserve" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nk_12321, pentru curiozitatea ta, ce a facut tommytza la masina este muuult sub limita a ceea ce fac suedezii - de exemplu la aceste motoare superbe. Uite 2 exemple:

- 400 cai      http://www.blocket.se/vi/18226165.htm?ca=22_s

- 500 cai      http://www.blocket.se/vi/17272504.htm?ca=22_s&last=1

deci SE POATE !   ;D

si pentru tommytza, citeva sfaturi preluate de-afara, pentru bijuteria lui:

"IMPORTANT NOTES:

-The factory setup is great only for stock boost settings. If you do intend to increase HP (horse power) in any form, it is highly suggested that you start with a better low restriction exhaust to free up back pressure. (adica evacuare marita: 2,7 - 3 toli). Additional boost builds increases back pressure and a restrictive exhaust causes the turbo to work harder expelling exhaust gasses.

-It is also wise to run a really boost gauge(stock gauge is not precisely) if you really want to monitor the new  party under your hood.

-There are other modifications that may be considered important, such as a low restriction air filter - sport filter.

-Relocation of the horns is highly recommended. They block air access to the radiator-intercooler.

-Also, the air density in a modified ECU could cause the boost to increase in the winter months." Faza asta cu iarna (aer mai rece) este chiar interesanta - cum spuneai chiar tu ca merge bine turbina acum, cind s-a mai racit afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Matrix, nu e chiar asa, exista anumite stagii care se pot face, adica stage 1 doar soft si sub 300cp, daca vrei mai mult deja trebuie sa schimbi ambreiajul dupa care trebuie sa te gandesti la turbo mai mare, injectoare mai mari si intercooler marit. Deabia cind faci astea poti ajunge la 400cp, iar daca vrei mai mult deja tb bagata mana pana la umar in buzunar si tb frane modificate, suspensie sport etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nk_12321, pentru curiozitatea ta, ce a facut tommytza la masina este muuult sub limita a ceea ce fac suedezii - de exemplu la aceste motoare superbe. Uite 2 exemple:

- 400 cai      http://www.blocket.se/vi/18226165.htm?ca=22_s

- 500 cai      http://www.blocket.se/vi/17272504.htm?ca=22_s&last=1

deci SE POATE !   ;D

Shtiam ca se poate scoate mult mai mult din T5...... dar eu ma refeream catzi se scot doar cu ChipTuning :P:P:P (cu investitzie minima), ca pt 400 - 500 CP incepi sa bagi mii de Euro in mashinutza  (pt Cp ashtea o sa ajungi sa schimbi pana si jantele, asta ca sa ai suprafatza de contact cat mai mare intre asfalt si cauciucuri.... suspensii.... frane... shi multe altele.... din pct meu de vedere 500 CP deja cer si o cushca shi uite aja ajungi sa ai o lista mare... mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarteeeeeeeeee tare !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragul meu Bogdan, ce am scris eu acolo si nu e adevarat ?! A facut stage 1 chiptuning deci ii trebuie momentan o admisie si o evacuare mai buna-ca sa nu solicite turbinutza-care e si-asa reconditionata, nu mai e la prima tinerete. Iar chestia cu gauge-ul e pentru a stii el mai concret ce PSI scoate acum-nu e obligatoriu. Eu i-as schimba si conductele de ulei cu altele noi, sigur nu mai au acelasi flow catre turbina.

Iar Tommy nu vrea si urmatoarele stage-uri, am vorbit cu el. Mai ales ca e super multumit de rezultat. Poate o turbina noua (un 16T sau 19T :D  ) in viitor - evacuarea o va face in curind.

Cum am mai spus - la Polivalenta am cel mai slab T5 deocamdata  ;D  Tommy e superstarul acum ! :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este perfect adevarat ce ai scris tu acolo :D

EU insa daca as fii in locul lui Tommytza  as schimba turbina cu una noua si as rezolva problemele de consum ulei etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan e cel mai tare!

Deja am comandat un 19T (800 euro)  ,furtune siliconice (550 roni)  ,filtru K&N de carcasa (300 roni)  ,am programare la BORLA pentru tot esapamentul (2600 roni) si o revizuire a softului la DIMSPORT ( vreau ~1.3 bari in turbo si limitare de turatie la 7200).

TOATE CELE BUNE fani T5!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariane, te invidiez pentru posibilitatile materiale pe care le ai pentru a-ti permite asemenea tuning  :D

Eu din pacate, trebuie sa mai astept...am facut ceva eforturi sa o aduc la stage 0 asta vara.

Tine-ne la curent cu tot ce-i faci bestiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tommytza Mai e disponibil postul de sofer?:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan e cel mai tare!

Deja am comandat un 19T (800 euro)  ,furtune siliconice (550 roni)  ,filtru K&N de carcasa (300 roni)  ,am programare la BORLA pentru tot esapamentul (2600 roni) si o revizuire a softului la DIMSPORT ( vreau ~1.3 bari in turbo si limitare de turatie la 7200).

TOATE CELE BUNE fani T5!! 8)

Oh man, youre crazy ( in  sensul cool al cuvantului ) !!!

Cam la ce specificatii va ajunge ? Aprox ? CP, Nm, etc ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate e doar motorul de 2 litri, care are unele limitari ! Daca era de 2.3 poate ajungea undeva la 320-330 CP  ,asa sper sa trec un pic de 300CP si 420-430Nm ! BIG PROBLEM pentru ambreiaj si rotile fata.

Matrixxx: O parte din bani i-am avut de cand am luat masina  ,deoarece am cautat atunci cu disperare cu S60T5 cu maxim 100.000 km dar nu mi-au ajuns. Asa ca mi-au ramas aproape 3000 euro special pentru modificari . Cum ma apuc de treaba fac un topic special si revin cu ceva poze.

Acum astept sa vina piesele. Mai greu va fi cu turbina deoarece cred ca dureaza aproximativ 1 luna si ma prinde iarna, iar garaj nu am (toata treaba o face subsemnatul). In plus masina sta deocamdata in parcare datorita ETM-ului care a cedat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marian ....unde ai gasit turbina la banii astia?...ma intereseaza si pe mine ca restul sunt pe masina...furtunele siliconice,filtrul KN si sapt viitoare evacuare sport din inox de la turbo la coada masinii..:))

@betty ...sigur ca da,cum primesc hartiutza de la baieti ca trebuie sa ma duc sa imi parchez permisul la ei in sertar vreo 2-3 luni,postul e liber.....ofer totul,mai putin cazare....acolo postul e deja ocupat de titulara din acte..:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now